Шановний Jose1978,
Просимо вибачення за спричинені незручності та розуміємо, що процес виведення може тривати довше, ніж очікувалося.
Наша команда хоче повідомити вас, що всі фінансові процедури розглядаються належним чином. Таким чином, скасування вашого запиту на зняття може призвести до відкладення виплати.
Зверніть увагу, що попередні запити були скасовані вами, що вплинуло на процес їх вилучення.
Крім того, просимо звернути увагу на графік роботи фінансового відділу, який встановлено з понеділка по п’ятницю.
Після детальної перевірки наша команда помітила, що сьогодні ви вже отримали лист із наступним графіком, який буде виконано завтра. Фінансовий відділ повідомлятиме вас про кожну виплату електронною поштою.
Дякуємо за розуміння,
Представник казино Rolling Slots.
Dear Jose1978,
We are sorry in case there were any inconveniences caused, and we understand that the withdrawal process might be longer than expected.
Our team would like to notify you that all financial procedures are reviewed in due course. Therefore, cancellation of your withdrawal request can lead to your payout to be postponed.
Please note, that previous requests have been cancelled by you, thus influenced it withdrawal process.
Furthermore, we kindly ask you to pay attention to our Financial Department work schedule, that is set from Monday till Friday.
After a detailed check, our team has noticed that today, you have already received the letter with your next schedule that will be executed tomorrow. Financial Department will notify you about every payout by email.
Thank you for your understanding,
Rolling Slots Casino Representative.
Автоматичний переклад.