ФорумКазиноRolling Slots Casino - загальне обговорення

Rolling Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

2 р. тому від quett18
|
27290 переглядів 186 відповідей |
|
1...8 9 10
Jose1978
1 місяць тому

привіт Я бачу, що ви вже подали скаргу тут .

Нік пояснив вам, що ми не можемо втрутитися до закінчення 14-денного терміну, тому, сподіваюся, до того часу ви отримаєте свої гроші. Особливо якщо ваш обліковий запис там вже верифіковано.

Випадково маєте для нас якісь оновлення?

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Мій обліковий запис уже підтверджено, оскільки я вже отримав кошти, але поки нічого нового, просто зачекайте, інакше я втрачу гроші.

Автоматичний переклад.
Jose1978
1 місяць тому

Шановний Jose1978,


Просимо вибачення за спричинені незручності та розуміємо, що процес виведення може тривати довше, ніж очікувалося.


Наша команда хоче повідомити вас, що всі фінансові процедури розглядаються належним чином. Таким чином, скасування вашого запиту на зняття може призвести до відкладення виплати.


Зверніть увагу, що попередні запити були скасовані вами, що вплинуло на процес їх вилучення.


Крім того, просимо звернути увагу на графік роботи фінансового відділу, який встановлено з понеділка по п’ятницю.


Після детальної перевірки наша команда помітила, що сьогодні ви вже отримали лист із наступним графіком, який буде виконано завтра. Фінансовий відділ повідомлятиме вас про кожну виплату електронною поштою.


Дякуємо за розуміння,

Представник казино Rolling Slots.

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
1 місяць тому

Дуже дякую, представник казино Rolling Slots, за пояснення ситуації.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мій обліковий запис уже підтверджено, оскільки я вже отримав кошти, але поки нічого нового, просто зачекайте, інакше я втрачу гроші.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Будь ласка, прочитайте відповідь представника казино Rolling Slots Casino та повідомляйте нам про будь-які оновлення.

Сподіваюся, незабаром ви отримаєте свої кошти.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Питання вирішено. дякую

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Казино дуже повільно зі зняттям коштів, деякі займають багато часу У мене є деякі з 8-го або 6-го робочого дня, а у мене є ще один з 12-го, той з 8-го, якого я ще навіть не бачив, і відповідь завжди та сама, у казино є свій правил

Автоматичний переклад.
Jose1978
1 місяць тому

Шановний Jose1978,

Дякуємо за відгук.

Ми розуміємо, що очікування на зняття коштів може бути неприємним, і приносимо вибачення за будь-які спричинені незручності. Зверніть увагу, що скасування зняття коштів може вплинути на час обробки, тому важливо уникати таких ситуацій, коли це можливо.

Якщо у вас виникли конкретні запитання щодо дат виведення коштів, ви завжди можете зв’язатися безпосередньо з нашим фінансовим відділом для отримання більш детальної інформації. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам якомога швидше!

Дякуємо за розуміння та терпіння.


З повагою,

Представник казино Rolling Slots.


Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
1 місяць тому

file ось відповідь на питання про дати моїх вилучень 8 і 12, тобто немає дат, немає відповідей, це має бути комп з автоматичними відповідями.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я чомусь не розумію, чому це казино має такий високий рейтинг. Я зробив депозит і грав без бонусу та виграв. Тепер я хочу зняти гроші і маю верифікувати себе, що нормально. Я зробив це. Я подав необхідні документи та отримав зелену галочку під ними, яка говорить про те, що цю частину перевірки успішно завершено. Однак, щоб завершити весь процес, вам все одно потрібно завантажити підтвердження платежу. Я теж зробив це, звісно, ​​використовуючи той самий метод, який використовував для внесення депозиту, але тепер він просто не оброблявся кілька днів. Ви завжди отримуєте ті самі повідомлення, які копіюються та вставляються. Дуже сумнівно. Важко зрозуміти, що за цим стоїть намір розіграти виграні гроші, що точно не підходить для гравців. Той факт, що ви можете завершити процес підтвердження, лише якщо ви подасте запит на зняття коштів, говорить про все. Поки ви робите депозит, вони не хочуть знати, хто ви. У вас навіть немає можливості підтвердити себе заздалегідь, лише тоді, коли ви хочете зняти кошти, а потім для цього потрібні дні. Я чекаю вже більше тижня, поки мене перевірять і моє зняття не буде оброблено, тому я прошу вашої допомоги, шановна команда Casino Guru.

Автоматичний переклад.
Sinoo89
3 тиж. тому

Шановний Sinoo89,

Просимо вибачення за спричинені незручності та розуміємо, що процес виведення може тривати довше, ніж очікувалося.

Зверніть увагу на те, що наша система виведення коштів працює в порядку черги.

Після того, як ви розмістите запит на зняття, він потрапляє в чергу та буде оброблений по черзі.

Люб’язне нагадування про те, що повторне скасування та повторне надсилання запитів на зняття призведе до затримки вашої виплати, оскільки це впливає на чергу.

І останнє, але не менш важливе: переконайтеся, що наша команда KYC надала додаткові документи в своєму останньому електронному листі від 22 жовтня 2024 року.

Щиро дякуємо за співпрацю та терпіння.


З повагою,

Представник казино Rolling Slots.

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
3 тиж. тому

Отже, перш за все я хотів би сказати, що я не скасував платіж, і так, я прочитав ваш електронний лист і надав вам потрібні документи, які вважалися прийнятими до сьогодні, але раптово відхилені сьогодні після того, як я написав це опублікувати тут filefile Але дуже, дуже дивно, що це сталося саме в ту хвилину, коли ви мені тут відповіли. Я надіслав тобі все, що ти просив. Спочатку прийняли, тепер хочуть ще документи. Чесно кажучи, я ніколи раніше не відчував нічого подібного і вважаю це неможливим. Я намагався поспілкуватися з вами в чаті та прояснити це, але мені неодноразово відмовляли, і мені не надали жодної допомоги, хоча я нічого поганого не зробив. Це документи, які я завжди використовував досі в інших казино, щоб перевірити себе, все, що працювало без проблем, але вони не хочуть виплачувати, тому щоразу придумують щось інше. Дуже, дуже нахабно.

Автоматичний переклад.
Sinoo89
3 тиж. тому

Шановний Sinoo89,

Дякуємо за відгук. Ми розуміємо ваші почуття та щиро перепрошуємо за незручності, які ви зазнали.

Ми хотіли б пояснити, що з міркувань безпеки та відповідно до нашої політики керування обліковими записами Rolling Slots ми можемо в будь-який час запросити додаткові документи для підтвердження особи власника облікового запису (розділ 3.1). Це робиться для захисту ваших інтересів і забезпечення безпеки.

Якщо у вас виникли додаткові запитання щодо фінансових процесів і процесів перевірки, будь ласка, зв’яжіться з нашим фінансовим відділом за адресою . Зверніть увагу, що відділ KYC працює з 9:00 до 18:00 GMT+2 у робочі дні, і час відповіді може змінюватися залежно від поточного навантаження відділу.

Дякуємо за розуміння. Ми цінуємо ваше терпіння та сподіваємося швидко вирішити цю ситуацію.

З повагою,

Команда Rolling Slots.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Будь ласка, забудьте про ці казино - усі їхні зусилля марні. Вони постійно знаходять щось нове, щоб відкласти виплату.


На мій погляд, найкращий тип - коли ви реєструєтеся в казино, ви негайно підтверджуєте свій обліковий запис усіма даними, які вам завжди потрібні. Ви не можете навіть дивитися так швидко, поки обліковий запис не верифіковано

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
3 тиж. тому

Тому я кажу, що це жарт. Вони не вимагають цього, щоб гарантувати будь-яку безпеку, вони просто хочуть уникнути виплат. І не приходьте до мене з умовами, яких ви самі не дотримуєтесь. Так написано, наприклад. Перевірка облікового запису може тривати до 72 годин з моменту отримання необхідних документів. Не обробляли 8 днів. Лише після того, як я написав тут, вони відмовили в документах, які вони фактично приймали раніше. Тож чи варто мені тепер припускати, що коли мова заходить про виплату, вони щоразу запитуватимуть у мене нові документи? Ваше казино не шукає рішення. Той, хто так ускладнює гравцеві, не може бути дружнім до нього. Я також не хочу більше писати у ваші відділи, де я постійно отримую ті самі дурні повідомлення, тому що я точно знаю, що не зробив нічого поганого і мої документи дійсні. Тому я прошу вас ще раз поглянути на це питання і прояснити його.

Автоматичний переклад.
Sinoo89
3 тиж. тому

привіт

Щоб пройти перевірку та виплатити кошти, завжди краще повністю співпрацювати з казино. Інакше може статися так, що вони не зможуть виплатити ваші гроші.

Отже, чи можна було б для вас зв’язатися з відділом, який вони запропонували тут у темі, і надіслати всі необхідні документи? Переконайтеся, що вони мають правильний формат і хорошу якість, щоб їх можна було прийняти.

Чи могли б ви це зробити, тож, сподіваюся, скоро ви зможете отримати платіж навіть без нашого втручання?

Але ми будемо тут, якщо ми вам знадобимося, звичайно.

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Шановний Ромі, це не перший раз, коли я верифікую себе в казино. Я робив це багато разів. Я також намагався з ними співпрацювати, але Rolling Slots мені не допоміг. Вам не здається дивним, що документи, які мені надіслали, спочатку приймають, а потім знову відхиляють? Я все ще маю весь процес у вигляді скріншотів, які я можу надіслати вам. Я також включив деякі сюди, де ви можете чітко бачити, що казино спочатку прийняло документи, але потім знову їх відхилило. За цим стоїть злий умисел. Я надіслав цьому казино не лише один документ із підтвердженням адреси, але й кілька, вони спочатку прийняли його, а потім знову відхилили.

Автоматичний переклад.
Sinoo89
3 тиж. тому

Шановний Sinoo89,

Дякуємо за звернення та прийміть наші щирі вибачення за будь-які незручності, які могли виникнути під час процесу виведення коштів. Ми повністю розуміємо, що будь-які затримки можуть бути неприємними.

Наш фінансовий відділ вперше зв’язався з вами 22 листопада 2024 року, щоб допомогти вам підтвердити обліковий запис. Оскільки ми ще не отримали необхідні документи, вони люб’язно звернулися до вас сьогодні, 31 листопада 2024 року, щоб допомогти вам завершити процес.

Будь ласка, перегляньте останній електронний лист від нашого фінансового відділу та ознайомтеся з описаними кроками. Ми радимо вам звернути особливу увагу на виділені інструкції, особливо переконавшись, що всі чотири кути кожного документа видно.

Дякуємо за ваше терпіння та розуміння. Ми щиро цінуємо вашу лояльність і прагнемо зробити вашу роботу з нами максимально комфортною та приємною.

З повагою,

Команда Rolling Slots.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Забудьте про таке казино - це казино - ганьба для кожного казино, яке дійсно намагається працювати правильно


Автоматичний переклад.
paclmaya
3 тиж. тому

Шановна Паклмайя,

Дякуємо, що поділилися з нами своїми думками. Нам щиро прикро почути, що ви отримали невтішний досвід, оскільки забезпечення позитивного та приємного середовища для наших гравців є нашим головним пріоритетом.

Ми цінуємо всі відгуки, оскільки вони допомагають нам покращити наш сервіс і вирішити будь-які проблеми, з якими ви могли зіткнутися. Не соромтеся поділитися будь-якими конкретними проблемами, і ми зробимо все можливе, щоб їх вирішити. Ваше задоволення та довіра дуже багато значать для нас, і ми тут, щоб переконатися, що ваш досвід є найкращим.

Дякуємо, що дали нам можливість виправити ситуацію.

З повагою,

Команда Rolling Slots.

Автоматичний переклад.
1...8 9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого