2 р. тому
Тут ви можете обговорити Rolling Slots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, у цього казино досить пристойний рейтинг, тому мене цікавить, що пішло не так. Чи змогли ви зрештою пройти KYC? Як вони змусили вас грати і програвати, будь ласка?
Вони вам поставили якісь умови?
Hello, this casino has a pretty decent rating, so I'm interested in what went wrong. Were you able to pass KYC in the end? How did they force you to play and lose, please?
Did they give you any condition?
Я думаю, що казино чудове і дуже серйозне!
Через 2 дні після процедури підтвердження гроші на моєму рахунку!
і тепер виплатіть його 3 рази, і він працює ідеально, як має бути.
Просто сфотографуйте свою банківську картку та ID-карту з веб-фоном, і все готово!
I think the casino is great and very serious!
I have the money on my account 2 days later after the verification process!
and now have it paid out 3 times again and it runs perfectly as it should be.
Just take a photo with your bank card and ID card with a web background and then everything is done!
Ich finde der Casino top und sehr seriös !
habe nach der Verifizierungprozess 2 tage später das geld auf meine konto !
und jetz schon wieder 3 mal auszahlen lassen und laüft perfekt wie es sein soll .
mach einfach eine foto mit bankkarte und ausweiss mit web hintergrund und dann ist alles erledig !
Я виявив, що після подачі заявки на виплату решта грошей знову швидко зменшується, але, можливо, це невдача, але вони здійснюють виплату через 2 дні.
I find that after applying for a payout, the rest of the money quickly goes down again, but it may be that it's a string of bad luck, but they make a payout after 2 days.
Ich finde schon das nach auszahlung beantragung das rest geld schnell wieder runter geht aber kann sein das es pechsträne ist K.A. aber auszahlen machen sie auf jedefall nach 2 tage .
Привіт і дякую, що поділилися.
Як довго ви там граєте, будь ласка?
Hello and thank you for sharing.
For how long have you been playing there, please?
Вони дають мені безкоштовні обертання на день народження. Я учасник без депозиту.
я виграв 400 євро, тепер у мене 211 євро.
Бездепозитний бонус - максимальна сума виведення 50 євро. але я не можу вивести гроші, тому що перед виведенням потрібен депозит.
АЛЕ ЯКЩО я вношу депозит, потрібно грати 3 строкових депозитів.
Сказав мені, що якщо я зробив депозит 20 євро, розмістивши 60 обертів, 1 євро, я виведу готівку?
Можливо, я спочатку зіграю з бонусними грошима, а не почну грати з депозитом до кінця, оборот не нараховуватиметься.
Якщо зараз у мене 211 євро. (максимум 50 євро з бонусу)
wplace 20 матиме 231!
Грати буду за 60 євро, а замовляю 70 євро.
чи вийде, чи мене обдурять?
They give me free spins for brithday . I am memebr without deposit.
i won 400e , Now i have 211euro.
No deposit bonus - max caashout 50euro. but i cant cashout because need deposit before cashout.
BUT IF I make a deposit need playing 3 time deposit.
Told me if i made a deposit 20euro , plaing 60 spins peer 1euro, i will caashout?
Maybe I will play with the bonus money first, and will not start playing with the deposit until the end, no turnover will be charged.
If now I have 211 euros. (max cashout 50euro from the bonus)
wplace 20 will have 231!
I will play for 60 euros, and order 70 euros.
will it work will I be cheated?
Привіт,
Я б запитав у казино. Ви повинні пам’ятати про їхні умови.
Це залежить від того, чи є окремі фонди, я б сказав. Але здається нормально.
Розкажіть нам, що ви дізналися.
Hello,
I'd ask the casino. It's their terms and conditions you need to keep in mind.
It depends on if there are separate funds, I'd say. But it seems ok.
Tell us what you find out.
максимальна сума виведення з безкоштовних обертань становить 50 євро. тепер я маю 220 бонусів
я вношу депозит 20 євро. і потрібно грати 3 рази.
якщо я вношу 20 євро = 220 бонусів + 20 євро.
необхідно грати 3x депозит.
почне грати з 240
якщо я виграю в першому оберті після депозиту 1000 євро. скільки буде за виведення?
max cashout from free spins is 50euro. now i have 220 bonus
i wabt deposit 20e. and need played 3times.
if i deposit 20euro = 220bonus + 20euro.
must playing 3x deposit.
will start play with 240
if i win in first spin after deposit 1000euro. how much will be for cashout ?
Привіт, як я написав
Ви повинні запитати в казино, тому що я не знаю умов цих бонусів і не знаю, як бонусні гроші поєднуються з реальними грошима.
Я б сказав, що ви не повинні робити ставку на бонус у розмірі 220 євро, про які ви згадували, тому що, наскільки я розумію, цей бонус був отриманий під час гри у безкоштовні оберти, тому максимальний виграш з цього бонусу все ще становить 50 євро, якщо ви відповідаєте вимогам щодо ставок.
Однак ви повинні зробити 3x ставку на депозит у розмірі 20 євро.
Я також поняття не маю, що означає цей час:
"якщо я виграю в першому оберті після депозиту 1000 євро. скільки буде для виведення?"
Hello, as I wrote
you should ask the casino because I do not know these bonuses' terms and conditions and do not know how bonus money goes together with real money.
I'd say you must not wager the bonus of 220€ you mentioned, because as far as I understand this bonus was acquired by playing free spins so the max cashout from this bonus is still 50€ if you meet the wagering requirements.
You should however 3x wager the deposit of 20€.
I also have no clue what this tense means:
"if i win in first spin after deposit 1000euro. how much will be for cashout ?"
Коли я читаю це, я не знаю, чи спробував би я взагалі грати в цьому казино, багато слабких коментарів від гравців, я не знаю, чому казино щось не зробило в цьому напрямку. Тільки уявіть, скільки гравців відхилили цей слабкий коментар і скаргу, наскільки це було втратою для казино. А за коментарями, наскільки я бачу, казино завжди відповідає однаково, він тільки вибачається і нічого не робить. Я в основному шукаю інше казино
When I read this I don't know if I would even try to play in that casino, a lot of weak comments from the players, I don't know why the casino didn't do something in that direction. Just imagine how many players turned down that weak comment and complaint, how much it was a loss for the casino. And according to the comments, as far as I can see, the casino always responds the same, he just apologizes and doesn't do anything. I'm mostly looking for another casino
Kad čitam ovo neznam jeli bi uopšte probao igrati u tom kazinoju, ogromno slabih komentara sa strane igrača, neznam zašto kazino ne napravi nešto u tom smjeru. Samo zamislite koliko igrača je odbilo to slabo komeniranje i žalbe, koliki je to gubitak za kazino. A po komentarima koliko vidim kazino uvijek isto odgovara samo se ispričava i ništa ne napravi. Uglavnim tražim drugi kazino
Привіт,
це повністю залежить від вас. Я радий бачити, що ви звертаєте увагу на казино, в якому б хотіли грати. 👍
Загалом, казино не таке вже й погане, виходячи з його репутації, і згідно з попереднім повідомленням, виведення відбулося за 2 дні.
Hello,
this is completely up to you. I'm happy to see that you're paying attention to the casino you'd like to play in. 👍
In general, the casino is not so bad, based on its reputation and according to the earlier post, the withdrawal has proceeded in 2days.
Доброго ранку, я зіткнувся з наступною проблемою, я зареєструвався в цьому конкретному казино і виграв 400 євро, вони попросили мене провести верифікацію, щоб я міг зняти гроші.. Вже 5 днів, поки я надіслав документи, вони запитали, мені постійно кажуть, що я надсилаю не ті документи. Будь ласка, дуже допоможіть мені
Good morning, I am facing the following problem, I registered at this particular casino and I won 400 euros, they asked me to do the verification so that I can withdraw the money.. for 5 days now, while I have sent the documents they asked for, they keep telling me that I am not sending the right ones documents. Please help me very much
Καλημέρα αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα έκαμα έγγραφη στο συγκεκριμένο καζινο και κέρδισα 400 ευρώ μου ζήτησαν να κάνω την επαλήθευση για να μπορέσω να κάνω την ανάληψη των χρημάτων..εδώ και 5 μέρες ενώ έχω στείλει τα έγγραφα που ζήτησαν συνεχώς μου αναφέρουν πως δεν στέλνω τα σωστά έγγραφα. Σας παρακαλώ πάρα πολύ να με βοηθήσετε
Доброго ранку. Раніше я повідомляв про казино, про яке йде мова, хтось може мені допомогти?
Good morning.. I made a report previously about the casino in question, could someone help me?
Καλημέρα..έκανα μια αναφορά προηγούμενως για το εν λόγο καζινο θα μπορούσε να με βοηθήσει κάποιος?
Хочу повідомити вам, що перевірку документів щойно успішно завершено.. Я сподіваюся та молюся, що у мене не виникне проблем із зняттям грошей..
Just to let you know that the document verification has just been completed successfully..I hope and pray that I won't have any problem with the withdrawal of the money..
Να σας ενημερώσω πως μόλις ολοκληρώθηκε η επαλήθευση εγγράφων επιτυχώς..ελπίζω και εύχομαι να μην έχω κάποιο πρόβλημα με την ανάληψη των χρημάτων..
Привіт,
це хороший приклад того, що інколи справді допомагає бути терплячим.
Якщо ви коли-небудь застрягли з документами, вам слід зосередитися на пошуку того, що не так у тих, які ви вже надіслали, щоб надати правильні.
Бажаю швидкого виведення! Будь ласка, дайте нам знати, як це відбувається.
Hello,
this is a good example showing that sometimes it truly helps to be more patient.
If you ever got stuck with documents, you should, however, focus on finding what is wrong with those you already sent, to provide the correct ones.
I wish you a quick withdrawal! Let us know how it goes, please.
Привіт,
потім натисніть це посилання та перейдіть до казино 🙂
Hello there,
then click on this link and proceed to the casino 🙂

Економте свої гроші. Вони не дозволять вам вийти, незважаючи ні на що. Більше 20 електронних листів, і вони тримають за них копійки, як деякі пизди вищого рівня.
Найгірше казино для виведення коштів. Оцініть 1,6 із 5, але, мабуть, якимось чином цей сайт отримав 7 із 10. LOL.
сміття.

Save your money. They won't let you withdraw no matter what. 20 plus emails in and they are holding on to them pennies like some top tier cunts.
Worst casino by far for withdrawals. Rate 1.6 of 5 but apparently somehow this site has it 7 of 10 LOL.
Garbage.
привіт
Хочете пояснити повністю? Я намагаюся зрозуміти, як довго ви чекали на зняття коштів. Виходячи з вашої скарги , у вас є певні труднощі з перевіркою.
По-перше, я б переконався, що всі документи надіслано відповідно до запитів, якщо так, можливо, якихось документів бракує? Зазвичай це поширена проблема.
У будь-якому випадку, щоб відповісти на ваше запитання скарги, якщо ми виявимо, що відбувається щось несправедливе, казино буде покарано. Однак ми не будемо знижувати рейтинг виключно на основі чиєїсь особистої думки, ми маємо справу з доказами.
На вкладці «пояснення репутації» пояснюється оцінка:
https://casino.guru/rolling-slots-casino-review#tab=js-tab-reputation
Я сподіваюся, ви розумієте.
Дайте нам знати, як це відбувається.
Hey there.
Care to explain in full? I'm trying to figure out how long you've been waiting for the withdrawal. Based on your complaint you're struggling with the verification a bit.
Firstly I'd make sure all documents were sent in accordance with the requests, if so any chance some documents are missing? This is usually a common issue.
Anyway, to answer your complaint question, if we find anything unfair happening, the casino will be punished. We won't, however, lower the rating solely based on anyone's personal opinion, we deal with proof.
The "reputation explained" tab explains the score:
https://casino.guru/rolling-slots-casino-review#tab=js-tab-reputation
I hope you understand.
Let us know how it goes.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.