ФорумКазиноRolling Slots Casino - загальне обговорення

Rolling Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від quett18
|
10979 переглядів 134 відповідей |
|
1...4 5 67
Додати публікацію
Jaro
1 місяць тому

Я створив обліковий запис у Rollingslots, і його підтверджено. Через деякий час я попросив службу підтримки надіслати мені мою особисту інформацію та історію транзакцій усіх депозитів і зняття коштів. Я маю на це право, і казино має надати його мені, юридично у них є 30 днів, щоб зробити це. Я не отримав відповіді 4 місяці. Це змушує вас думати. Казино має право вимагати що завгодно, коли йдеться про виведення виграшу. Але по-іншому не працює. З найкращими побажаннями."

Автоматичний переклад.
robertkuczera4859
1 місяць тому

Казино взагалі не відповіло вам? Це справді дивно, оскільки вони насправді досить активні тут, на форумі, як ви можете бачити в цій темі. Чи можете ви якось бути впевнені, що вони отримали вашу електронну пошту, у якій ви просили цю інформацію, чи ви намагалися зв’язатися з ними знову? Просто намагаюся з’ясувати, що могло статися, знаєте.🤔

Мені дуже шкода, що ми не можемо допомогти з цією проблемою.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Будь ласка, електронний лист був надісланий 25 грудня без відповіді та ще один запит 17 січня. Я не розумію, чого вони бояться. Вони є легальним казино, як вони стверджують, і можуть пропонувати свої послуги по всьому ЄС. Відповіді я не отримав і не отримав донині. file

Автоматичний переклад.
robertkuczera4859
1 місяць тому

Розумію. Я просто сподіваюся, що ти якось справді зможеш з ними зв’язатися. Бажаю вам усього найкращого, і мені дуже шкода, як я вже сказав, ми не можемо тут допомогти.

Автоматичний переклад.
robertkuczera4859
1 місяць тому

Шановний robertkuczera4859 ,

Як онлайн-казино, що працює за ліцензією Кюрасао, ми хочемо забезпечити ясність щодо нашого підходу до захисту даних. Хоча нормативні акти Кюрасао подібні до принципів GDPR, важливо зазначити, що певні особливі вимоги, як-от повідомлення про обробку даних, можуть не застосовуватися.

Ми хочемо запевнити вас, що ми серйозно ставимося до безпеки та конфіденційності даних наших клієнтів. Як зазначено в наших Загальних положеннях та умовах, ми зобов’язуємося зберігати вашу інформацію в безпеці та конфіденційності. Однак важливо зазначити, що ми можемо не бути зобов’язані розкривати запитувану інформацію або надавати її третім сторонам без офіційного запиту. Крім того, оскільки ваш обліковий запис було закрито, ми не зобов’язані зберігати певні дані.

Якщо вам потрібна інформація про ваші депозити та зняття коштів, ми рекомендуємо перевірити ваші виписки про спосіб оплати, оскільки ці записи зазвичай надають інформацію, яку ви шукаєте. Крім того, не соромтеся звернутися до свого постачальника платіжних послуг за додатковою допомогою.

Спасибі за розуміння.

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
1 місяць тому

Я надіслав запит на отримання своїх даних 25 грудня 2023 року. Обліковий запис було закрито в середині березня 2024 року. Я не отримав від вас відповіді більше 3 місяців. Будь ласка, надішліть мені скріншот того, як довго вам потрібно зберігати дані гравців. Я не розумію, ви легальне казино з усіма ліцензіями, але ви не хочете видавати документ. Кожен сам відповість чому. вітаю filefile

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Гей, Ромі, чому ти відхилила мій відгук? Це те, як ви, хлопці, підтримуєте ці казино, які не платять людям, навіть невеликі суми? Ви вважаєте, що можна чекати 1 тиждень на виплату 130 доларів? 😁 Я думав, що ваш сайт серйозний. Якщо вас, хлопці, турбує правда, повідомте мені, і я видалю всі відгуки та скарги.

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
3 тиж. тому

Привіт, коли ви заплатите мені? Минуло 7 днів, і я надіслав усі документи для перевірки, включно зі знімком екрана перевірки анулювання зі свого банку. Це смішно! 😳

Автоматичний переклад.
belloelton249
3 тиж. тому

Привіт belloelton249,


Дякуємо, що поділилися з нами своїм досвідом.

Зверніть увагу, що перед обробкою запиту на виведення коштів ваш обліковий запис має пройти повну процедуру верифікації. Це спрямовано на захист вас і вашого облікового запису в майбутньому.

Ми просимо вас перевірити останній електронний лист від нашого фінансового відділу, надісланий вам сьогодні, і дотримуйтесь інструкцій щодо того, які саме документи потрібно подати.


Спасибі за розуміння,

Представник казино Rolling Slots

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
3 тиж. тому

привіт,

Минулого тижня я завантажив перевірку недійсності. Сьогодні я знову надіслав електронний лист із знімком екрана перевірки недійсності на електронну адресу kyc. Я надіслав усі необхідні документи. Крім того, я використовував interac, тому нічого з цього не потрібно, але я виконав вимоги. Затримувати таку невелику суму – нерозумна тактика. Здається, що ваше казино не може заплатити.

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
belloelton249
3 тиж. тому

Шановний belloelton249


Дякуємо, що поділилися своїм досвідом, який ви отримали в нашому казино. Наша команда приносить вибачення за незручності та дякує за ваше терпіння.

Повідомляємо, що всі фінансові процедури перевіряються в установленому порядку.

Зверніть увагу, що наш фінансовий відділ працює з 9:00 до 18:00 GMT+3 з понеділка по п'ятницю.

Якщо у вас є лист, який залишився без відповіді, це означає, що ви отримаєте на нього впорядковану відповідь від нашого фінансового відділу з понеділка.

Прохання дотримуватись усіх інструкцій нашого Департаменту, щоб мати можливість швидко та якісно зняти свої кошти.

Щойно всі документи будуть надані, ви отримаєте електронний лист із підтвердженням від Фінансового відділу, і після успішної перевірки виведення буде оброблено.

Майте на увазі, що процедура верифікації облікового запису є загальною для всіх казино.

Ми щиро перепрошуємо, що ваш досвід не пройшов гладко, однак ці кроки необхідні, щоб захистити ваш обліковий запис і переконатися, що він належить вам і використовується лише вами.


З найкращими побажаннями,

Rolling Slots Casino

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
3 тиж. тому

К; Гадаю, почекаю до наступної п'ятниці, лол. Гарних вихідних! 😁

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Гей, Ромі, чому ти відхилила мій відгук? Це те, як ви, хлопці, підтримуєте ці казино, які не платять людям, навіть невеликі суми? Ви вважаєте, що можна чекати 1 тиждень на виплату 130 доларів? 😁 Я думав, що ваш сайт серйозний. Якщо вас, хлопці, турбує правда, повідомте мені, і я видалю всі відгуки та скарги.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт. Ваш відгук було відхилено лише для того, щоб дати вам шанс отримати якусь допомогу від нас або навіть від казино. Як я бачу в цій темі, представник казино чудово пояснив ситуацію, тож я сподіваюся, що ваша проблема скоро буде вирішена. Будь ласка, дайте нам знати, як це буде розвиватися, і якщо ви все ще зацікавлені, просто напишіть новий відгук про цей досвід. Ми чекатимемо вашої відповіді тут.

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Гей, Ромі, не хвилюйся!

Ох, на жаль, казино не є зірковим, але я не буду турбуватись оглядом. Зрозуміло, що чекати 2 тижні під приводом перевірки є величезною помилкою. Все, що вони роблять, це відганяють клієнтів. Все одно їхня втрата.

Дякуємо за Ваш відповідь!

Автоматичний переклад.
belloelton249
2 тиж. тому

Не соромтеся залишити ще один відгук, описуючи все важливе, я думаю, це може бути корисним і для інших гравців. Тому будь-коли. 🙂

Автоматичний переклад.
belloelton249
2 тиж. тому

Шановний belloelton249


Дякую, що висловили свою думку. Ми хотіли б вибачитися за те, що ваш досвід у нашому казино не був гладким.


Наша команда хотіла б повідомити вам, що сьогодні наш фінансовий відділ успішно перевірив ваш обліковий запис, і після розслідування наша команда встановила, що вашу операцію зняття коштів було успішно завершено сьогодні, вітаємо! Крім того, наш фінансовий відділ повідомив вас електронною поштою про цей платіж. Радимо вам перевірити свою електронну скриньку.


Наша команда підтримки клієнтів завжди готова допомогти нашим клієнтам. Ви можете просто відкрити наш веб-сайт і залишити свій запит у чаті, і один із наших агентів служби підтримки подбає про ваш запит.


Дякуємо за терпіння та розуміння,

Представник казино Rolling Slots

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Я просто чекаю своєї оплати. Здається, вони надішлють, можливо, завтра.

Як азартний гравець-маппет, мені чи будь-кому неприйнятно чекати 2 тижні, навіть для перевірки.

Вони здаються невеликим казино, тому я не буду перевантажувати їх оглядами, які можуть завдати їм більше шкоди.

Але це не нормально, imo. Я б, мабуть, повернувся назад і втратив усе, якби і Rolling, і MrBet обробили це вчасно, лол. Тепер я не так впевнений!

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
2 тиж. тому

Так, дякую, я бачив електронний лист, і проблема буде оброблена днями.


оновлення: було оброблено щойно.

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

здається, Mr.Bet сьогодні нарешті надіслав платіж. Зараз я закрию свою скаргу. Дякую!

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Я пішов оновити скаргу, але у Ніка є моя старіша публікація на тему «Очікування на схвалення протягом 4 днів», тому я не можу додати до неї. Чи можете ви повідомити Ніку, що я сьогодні отримав платіж, щоб він міг оновити статус? Це не дозволяє мені коментувати чи оновлювати його. Дуже дякую! ❤

Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого