ФорумКазиноRolling Slots Casino - загальне обговорення

Rolling Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

2 р. тому від quett18
|
12008 переглядів 141 відповідей |
|
1...6 7 8
Додати публікацію
GimmeMyMoneyPls
2 тиж. тому

Привіт, GimmeMyMoneyPls!


Дякуємо, що поділилися досвідом.

Хочемо зазначити, що наша служба підтримки не бере участі в жодних фінансових процесах.

Що стосується нашої політики зняття коштів, зверніть увагу, що згідно з нашими правилами ви можете подати запит на зняття коштів тим самим методом, який використовували для поповнення рахунку гравця.

Якщо ви зіткнетеся з будь-якими труднощами під час виведення коштів, ми просимо вас зв’язатися з нашою спеціальною командою підтримки, і наші агенти допоможуть вам у цьому.


З повагою,

Представник казино Rolling Slots

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
2 тиж. тому

Ваш веб-сайт не дозволяє мені зняти гроші тим самим методом. Служба підтримки клієнтів не допомогла. Вони постійно просять мене просто внести більше грошей.

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
GimmeMyMoneyPls
2 тиж. тому

Яким методом ви депонували? Скажи нам. І ні, не вкладайте більше.

Автоматичний переклад.
belloelton249
2 тиж. тому

Я зробив депозит за допомогою своєї картки Visa.

Автоматичний переклад.
GimmeMyMoneyPls
2 тиж. тому

Чоловіче, чому б не взаємодіяти, лол. Dunnow hat сказати. GL!

Автоматичний переклад.
GimmeMyMoneyPls
2 тиж. тому

Не можу відмовитися від візи. Вони можуть зберігати його протягом 5 або 6 робочих днів, щоб очистити банківську систему. Не знаю, брате.

Автоматичний переклад.
GimmeMyMoneyPls
2 тиж. тому

Гей, дайте мої гроші, будь ласка,


Ми хотіли б вирішити ваші проблеми та допомогти вам.

Згідно з нашою політикою зняття коштів, ми вимагаємо, щоб зняття коштів здійснювалися за допомогою того самого способу оплати, який використовувався для депозиту.

Будь ласка, пам’ятайте, що це стандартна політика боротьби з відмиванням коштів, встановлена для забезпечення безпеки ваших коштів і запобігання будь-якій потенційній шахрайській діяльності.

Будь ласка, зрозумійте, що не всі методи депозиту можуть бути доступні для зняття, а доступність варіантів оплати поза нашим контролем.

Щоб допомогти вам ефективно, ми люб’язно просимо вас увійти у свій обліковий запис гравця, отримати доступ до каси та перейти на вкладку «Вивести». Там ви можете вибрати альтернативний спосіб оплати на свій смак. Після цього вам потрібно буде зробити депозит для підтвердження, використовуючи обраний альтернативний варіант.

Здійснивши підтвердження депозиту, ви зможете зняти свої кошти разом із внесеною сумою за допомогою вибраного способу оплати.

Якщо у вас виникнуть інші запитання, зверніться до нашої служби підтримки.


Найкращі побажання,

Представник казино Rolling Slots

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
2 тиж. тому

Я намагався зняти через interac, але там написано, що потрібно зв’язатися зі службою підтримки клієнтів. Коли я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, вони сказали мені, що мені потрібно внести більше грошей і що мені потрібно буде зіграти новий депозит у 3 рази більше суми депозиту ЗНОВУ. Я не хочу цього робити. Я просто хочу забрати свої гроші.

Автоматичний переклад.
GimmeMyMoneyPls
2 тиж. тому

Брате, вона/він не може тобі допомогти. Вона тут лише для того, щоб підтримувати мир. На жаль, депо ще 30 (хв) спробуйте зіграти 3x і вилучіть увесь Interac. Нічого іншого ви не можете зробити. Їм байдуже! Вибачте і гл! 🤗

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
1 тиждень тому

якась відповідь?

Автоматичний переклад.
GimmeMyMoneyPls
1 тиждень тому

Брате, тепер ти дивний. Ви не бачили, що я написав? Лол


Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я намагався зняти через interac, але там написано, що потрібно зв’язатися зі службою підтримки клієнтів. Коли я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, вони сказали мені, що мені потрібно внести більше грошей і що мені потрібно буде зіграти новий депозит у 3 рази більше суми депозиту ЗНОВУ. Я не хочу цього робити. Я просто хочу забрати свої гроші.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Хм, я бачив, що ви вже подали скаргу .

Я б сказав, що якби вам не дозволили знімати кошти за допомогою того самого методу, який використовували для внесення депозиту, було б добре, якби була альтернатива, і ви могли б принаймні домовитися з казино про те, що вам не потрібно було б робити ставку на свій депозит знову. Однак не завжди можливо зняти кошти тим самим способом, яким ви внесли кошти, і, ймовірно, знадобиться депозит для підтвердження, якщо ви використовуєте інший спосіб оплати.

Але ми побачимо, що ви зможете зробити. 🙂

Автоматичний переклад.
GimmeMyMoneyPls
1 тиждень тому

Привіт GimmeMyMoneyPls,


Хочемо звернути вашу увагу на важливий аспект щодо виведення коштів.

Будь ласка, зверніть увагу, що певні методи оплати, які використовуються для депозитів, можуть бути несумісними для зняття коштів. Щоб пришвидшити процес виведення коштів, ми просимо вас зробити депозит для підтвердження за допомогою альтернативного методу на ваш вибір, який можна вибрати на вкладці виведення коштів.

Важливо зауважити, що для цього перевірочного депозиту не потрібні додаткові ставки.

Якщо вам знадобляться додаткові роз’яснення чи допомога, будь ласка, без вагань звертайтеся до нас.

З повагою,

Представник казино Rolling Slots

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
1 тиждень тому

Отже, якщо я внесу 30 доларів за допомогою interac, я зможу зняти 101 долар без жодної ставки? Тому що коли я спілкувався зі службою підтримки, вони сказали мені, що мені все одно потрібно буде поставити цю суму.

Автоматичний переклад.
GimmeMyMoneyPls
1 тиждень тому

Привіт GimmeMyMoneyPls,


Ви маєте рацію, що для того, щоб зробити запит на виведення, ви повинні виконати вимоги щодо ставок, тобто 3x на нашому сайті.

Але це правило не поширюється на підтвердження депозиту, тому у вашому випадку ви можете зробити депозит за допомогою методу Interac, а потім зв’язатися з нами в чаті, і ми допоможемо вам зробити запит на зняття повної суми.


Якщо вам знадобляться додаткові роз’яснення чи допомога, будь ласка, без вагань звертайтеся до нас.


З повагою,

Представник казино Rolling Slots

Автоматичний переклад.
учора

Було б приємно отримати відповідь від RollingSlots на мій електронний лист. Я зв’язався з Paysafe, і вони сказали, що я повинен знову надіслати їм свої дані Paysafe і знову подати запит на виплату.

Автоматичний переклад.
cjaitner87
12 год. тому

Я бачу, що представник казино активний у цій темі, тому, сподіваюся, ви незабаром отримаєте повідомлення.

Автоматичний переклад.
GimmeMyMoneyPls
9 год. тому

Не вносьте депозит, це неправильно, вони повинні дозволити вам зняти гроші, не вносячи знову депозит, це стара афера, щоб ви внесли і програли. Це вже траплялося зі мною на кількох чесних сайтах, вони дозволили мені вивести гроші іншим способом, оскільки це була їхня помилка.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
7 год. тому

Привіт Caniggia2021,


Ми хотіли б вирішити ваші проблеми. Майте на увазі, що ця дія необхідна лише тоді, коли вибраний спосіб платежу для поповнення недоступний для розміщення зняття коштів, тому потрібен підтвердження депозиту.

На жаль, ми не маємо впливу на такі питання. Просимо вибачення за можливі незручності.

Якщо у вас є інші запитання або вам потрібна додаткова допомога, зв’яжіться з нами.


З найкращими побажаннями,

Представник казино Rolling Slots

Автоматичний переклад.
cjaitner87
7 год. тому

Шановний cjainter87,


Повідомляємо, що ми чекали відповіді від постачальника платежів щодо вашої справи.


Після ретельної перевірки постачальником було встановлено, що транзакція не вдалася, оскільки вона перевищила ваш ліміт отримання платежів.

Для отримання додаткової інформації радимо перевірити електронний лист від нашого фінансового відділу, надісланий вам сьогодні.

Якщо у вас виникли запитання чи сумніви, не соромтеся зв’язатися з нашою спеціальною командою підтримки.


Ми цінуємо ваше розуміння цього питання.

З повагою,

Представник казино Rolling Slots

Автоматичний переклад.
1...6 7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого