ФорумКазиноRichPrize Casino - загальне обговорення

RichPrize Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

3 р. тому від mcclane2020
|
35011 переглядів 237 відповідей |
|
1...8 9 10...13
Додати публікацію
11 міс. тому

Перегляньте це, хлопці! Подивіться, що прекрасна Вікторія сказала у відповідь на мою скаргу тут -


https://casino.guru/richprize-casino-player-s-account-closed--winnings

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Також я хотів би ввічливо запитати, чому рейтинг RichPrize такий високий?

6 негативних відгуків і загалом 15 нерозкритих і відкритих скарг?

Крім того, до речі, у кожному хитромудрому казино, в якому я грав протягом 15 років, був «VIP-менеджер» на ім’я Вікторія або Вікторія. Я передбачаю, що кілька злочинців використовують те саме ім’я у величезній мережі хитрих казино.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Шановний Томас,

Я пишу, щоб визнати занепокоєння, яке ви висловили щодо утримання ваших виграшів у RichPrize.

Перш за все, я хотів би принести наші щирі вибачення за будь-які незручності або

розчарування, яке ви могли зазнати. Наш пріоритет — забезпечити, щоб наші гравці чітко розуміли нашу політику та відчували, що їх цінують у нашій ігровій спільноті.

Питання, яке ви порушили, стосується пункту 5.19 T&C, у якому зазначено:

«Компанія залишає за собою право скасувати ваш обліковий запис з будь-якої причини в будь-який час без повідомлення вас. Будь-який баланс на Вашому рахунку на момент такого скасування може

бути зараховано Вам; однак Компанія залишає за собою право на власний розсуд анулювати будь-які виграші та конфіскувати будь-який баланс на вашому рахунку в казино за будь-яких обставин, дозволених законом».

Наші Положення та Умови розроблені з особливою ретельністю, щоб налагодити чесні та прозорі відносини з нашими гравцями, дотримуючись вимог законодавства. Згаданий пункт дає нам право захищати цілісність нашої платформи та забезпечувати дотримання закону.

Щоб вирішити вашу проблему, наша команда розглянула конкретні обставини, що призвели до

утримання вашого виграшу, і ми виявили, що це був необхідний захід, виправданий у межах закону та нашої політики.

Ми розуміємо, що це може розчарувати, але ми запевняємо вас, що ці дії були вжиті з урахуванням найкращих інтересів усіх наших гравців.

Ми хотіли б повідомити вам, що всі депозити, зроблені протягом часу, коли ваш рахунок був відкритий, були успішно відшкодовані відповідно до нашої політики відшкодування. Ваш обліковий запис закрито, і подальші платежі здійснюватися не будуть.

Це наша остаточна точка зору на це питання. Хоча ми розуміємо, що ця ситуація, можливо, не виправдала ваших очікувань, ми щиро бажаємо вам всього найкращого у вашому майбутньому. Ми цінуємо ваш час, проведений з нами, і щиро сподіваємося, що ви й надалі насолоджуватиметеся своїми онлайн-іграми, куди б вони вас не завели.

З повагою Вікторія

Автоматичний переклад.
Thomas-091
11 міс. тому

Я прочитав вашу скаргу та бачу відповідь казино. Подивимося, як наша команда впорається з цим і як усе вийде в кінці.

Що стосується самого рейтингу казино, ви можете побачити процес того, яким казино ми даємо рейтинг тут: https://casino.guru/our-casino-reviews

Що стосується самих відгуків користувачів, я думаю, що вони відображають досвід гравців. Комусь було гірше, а комусь краще. Власне, зі скарг я знайшов лише одну нерозглянуту.

У всякому разі, я не хочу поки що робити висновки, тому краще почекати.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Мені повернули всі депозити, але я не отримую відсутніх виграшів у розмірі £1189,97, і мій рахунок залишається закритим. Вони знають, що я виграв цю справедливість. Абсолютна ганьба казино і безумовно завищена оцінка.

Автоматичний переклад.
Thomas-091
11 міс. тому

Хоч чогось вдалося. Хоча я думаю, що ще зарано робити остаточні висновки. Скарга все ще відкрита; отже, побачимо, що буде далі.

Я прочитав пояснення казино, і, чесно кажучи, я не міг знайти конкретної причини анулювання вашого виграшу.

Вам сказали якусь причину?

Що ж, у Ніка є 4 дні на перегляд, тож поки що я чекаю наступного кроку.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Немає причин ні

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Два тижні я намагався забрати свій виграш. На перевірку облікового запису знадобився трохи більше тижня. Тепер для викупу потрібен тиждень... Я все ще чекаю. Мені довелося надіслати всі свої документи знову, це вже 3-4 раз. В останньому електронному листі було сказано, що вони перевіряють мої документи для викупу. Це було три дні тому, я намагаюся бути терплячим, враховуючи, що режим зачистки монет вимкнено на технічне обслуговування вже приблизно 9 днів, і це нове казино. якщо я отримаю 200, я буду здивований на цьому етапі, але ви ніколи не знаєте.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Немає причин ні

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Це не зовсім правильно, але буде приємно почекати ще деякий час і подивитися, що наша команда зможе вирішити. Я тримаю кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Два тижні я намагався забрати свій виграш. На перевірку облікового запису знадобився трохи більше тижня. Тепер для викупу потрібен тиждень... Я все ще чекаю. Мені довелося надіслати всі свої документи знову, це вже 3-4 раз. В останньому електронному листі було сказано, що вони перевіряють мої документи для викупу. Це було три дні тому, я намагаюся бути терплячим, враховуючи, що режим зачистки монет вимкнено на технічне обслуговування вже приблизно 9 днів, і це нове казино. якщо я отримаю 200, я буду здивований на цьому етапі, але ви ніколи не знаєте.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт! Якщо ви намагаєтеся зняти свої гроші протягом 2 тижнів, я рекомендую вам подати скаргу за цим посиланням:https://casino.guru/complaints/all

Звичайно, якщо ви відчуваєте, що хочете трохи почекати і запастися терпінням, не обов’язково робити це відразу.

Що стосується перевірки, я радий, що вам вдалося її успішно пройти. Побачимо, що буде далі.

Якщо у вас є щось нове, дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Оновлення до мого попереднього допису. Я отримав свій платіж, і я залишився оптимістом, враховуючи, що режим SC вимкнено через технічне обслуговування. Чесно кажучи, я думав, що це займе більше часу, тому поки що я дуже задоволений казино Real Prize. Я буду щасливішим, коли вони знову запрацюють!😀

Автоматичний переклад.
cindylougrier1
11 міс. тому

привіт! Чудові новини, я б сказав.

Я також ціную, що ви згадали про технічне обслуговування, деякі гравці можуть бути трохи налякані без цього повідомлення, я думаю. 🙂

Оскільки сьогодні позитивні відгуки зустрічаються рідко, як щодо «винагороди» казино чесним відгуком користувача?

Якщо ви зацікавлені, зверніть увагу на це посилання 😉: https://casino.guru/user-reviews

Чи знаєте ви, що можете це зробити?


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Чи може її коментар і відгук бути ще фейком? Якщо ти думаєш, що це не так, ти мав би опинитися в пастці тіла Стіві Вондерса. Ця особа разом з іншими тільки що приєдналася до гуру казино та лише залишила коментар, щоб отримати багатий приз. Більш нічого. Ви повинні враховувати підроблені відгуки персоналу казино, тому що я бачу це за милю. Напевно, ви теж можете це побачити?! Гуру казино втікає від фальшивих відгуків, вас це не турбує???

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Фальшивий відгук, ти, мабуть, злий, якщо думаєш інакше. Лише приєднався, щоб залишити один відгук, щоб отримати richprize, і все

Автоматичний переклад.
Thomas-091
11 міс. тому

Що стосується відгуків користувачів, ми переглядаємо їх щодня, і якщо є явно підроблені відгуки, їх відхиляють. Якби те, що написав гравець, було написано представниками казино, це, безумовно, було б згадано тут, тому що я не вважаю правильним, щоб хтось створював фальшиві відгуки користувачів і навіть спілкувався на форумі. Багато гравців приходять сюди в день, коли вони щось пишуть, а наступного дня їхню справу вирішують. Вам не обов’язково мати обліковий запис тут протягом року, щоб мати довіру. Я розумію, що, оскільки у вас не було хорошого досвіду, ви сердиті, але якщо ви пройшли всю цю тему, ви побачите, що є інші гравці, які мали проблему, і врешті-решт її було вирішено.

У будь-якому випадку, давайте спробуємо зосередитися на вашій скарзі і не створювати щось, чого немає без потреби. Я думаю, що так буде найкраще.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Нічого страшного. Так правильно, все ще злий. Чи не так давно в мене також конфіскували 6650 фунтів стерлінгів з іншого хитрого казино. Тож травма — моє друге ім’я цього року. Я тоді подав скаргу. Багато часу витратили на засмучення цього року. Не хвилюйтеся, я буду цивілізовано.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я думаю, що немає жодних шансів повернути гроші, казино чітко написало, що воно конфісковує виграш, тому що воно має на це право, за їхніми словами, звичайно.


Крім того, казино не має ліцензії, тому те, що вони виплачують виграші, є лише їх доброю волею


Яке казино обдурило вас на £6650?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Нічого страшного. Так правильно, все ще злий. Чи не так давно в мене також конфіскували 6650 фунтів стерлінгів з іншого хитрого казино. Тож травма — моє друге ім’я цього року. Я тоді подав скаргу. Багато часу витратили на засмучення цього року. Не хвилюйтеся, я буду цивілізовано.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я радий, що ми можемо порозумітися і поговорити як нормальні люди. Я вам співчуваю і повністю вас розумію, тому що подібні негативні переживання явно залишають слід на людині.

Я твердо вірю, що ваша справа буде вирішена і зрештою завершиться добре. Я тримаю за вас кулаки. 🤞🤞

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я думаю, що немає жодних шансів повернути гроші, казино чітко написало, що воно конфісковує виграш, тому що воно має на це право, за їхніми словами, звичайно.


Крім того, казино не має ліцензії, тому те, що вони виплачують виграші, є лише їх доброю волею


Яке казино обдурило вас на £6650?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Якщо ви скористаєтеся кнопкою «відповісти», гравець отримає сповіщення про вашу відповідь. Спробуйте скористатися ним наступного разу, і ви зможете скоротити час очікування відповіді. Лише маленька порада.

Автоматичний переклад.
kaczka381
11 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...8 9 10...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.