ФорумКазиноRichPrize Casino - загальне обговорення

RichPrize Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

3 р. тому від mcclane2020
|
40017 переглядів 237 відповідей |
|
1...8 9 10...12
Додати публікацію
Thomas-091
1 рік тому

Я прочитав вашу скаргу та бачу відповідь казино. Подивимося, як наша команда впорається з цим і як усе вийде в кінці.

Що стосується самого рейтингу казино, ви можете побачити процес того, яким казино ми даємо рейтинг тут: https://casino.guru/our-casino-reviews

Що стосується самих відгуків користувачів, я думаю, що вони відображають досвід гравців. Комусь було гірше, а комусь краще. Власне, зі скарг я знайшов лише одну нерозглянуту.

У всякому разі, я не хочу поки що робити висновки, тому краще почекати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені повернули всі депозити, але я не отримую відсутніх виграшів у розмірі £1189,97, і мій рахунок залишається закритим. Вони знають, що я виграв цю справедливість. Абсолютна ганьба казино і безумовно завищена оцінка.

Автоматичний переклад.
Thomas-091
1 рік тому

Хоч чогось вдалося. Хоча я думаю, що ще зарано робити остаточні висновки. Скарга все ще відкрита; отже, побачимо, що буде далі.

Я прочитав пояснення казино, і, чесно кажучи, я не міг знайти конкретної причини анулювання вашого виграшу.

Вам сказали якусь причину?

Що ж, у Ніка є 4 дні на перегляд, тож поки що я чекаю наступного кроку.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Немає причин ні

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Два тижні я намагався забрати свій виграш. На перевірку облікового запису знадобився трохи більше тижня. Тепер для викупу потрібен тиждень... Я все ще чекаю. Мені довелося надіслати всі свої документи знову, це вже 3-4 раз. В останньому електронному листі було сказано, що вони перевіряють мої документи для викупу. Це було три дні тому, я намагаюся бути терплячим, враховуючи, що режим зачистки монет вимкнено на технічне обслуговування вже приблизно 9 днів, і це нове казино. якщо я отримаю 200, я буду здивований на цьому етапі, але ви ніколи не знаєте.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Немає причин ні

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це не зовсім правильно, але буде приємно почекати ще деякий час і подивитися, що наша команда зможе вирішити. Я тримаю кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Два тижні я намагався забрати свій виграш. На перевірку облікового запису знадобився трохи більше тижня. Тепер для викупу потрібен тиждень... Я все ще чекаю. Мені довелося надіслати всі свої документи знову, це вже 3-4 раз. В останньому електронному листі було сказано, що вони перевіряють мої документи для викупу. Це було три дні тому, я намагаюся бути терплячим, враховуючи, що режим зачистки монет вимкнено на технічне обслуговування вже приблизно 9 днів, і це нове казино. якщо я отримаю 200, я буду здивований на цьому етапі, але ви ніколи не знаєте.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Якщо ви намагаєтеся зняти свої гроші протягом 2 тижнів, я рекомендую вам подати скаргу за цим посиланням:https://casino.guru/complaints/all

Звичайно, якщо ви відчуваєте, що хочете трохи почекати і запастися терпінням, не обов’язково робити це відразу.

Що стосується перевірки, я радий, що вам вдалося її успішно пройти. Побачимо, що буде далі.

Якщо у вас є щось нове, дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Оновлення до мого попереднього допису. Я отримав свій платіж, і я залишився оптимістом, враховуючи, що режим SC вимкнено через технічне обслуговування. Чесно кажучи, я думав, що це займе більше часу, тому поки що я дуже задоволений казино Real Prize. Я буду щасливішим, коли вони знову запрацюють!😀

Автоматичний переклад.
cindylougrier1
1 рік тому

привіт! Чудові новини, я б сказав.

Я також ціную, що ви згадали про технічне обслуговування, деякі гравці можуть бути трохи налякані без цього повідомлення, я думаю. 🙂

Оскільки сьогодні позитивні відгуки зустрічаються рідко, як щодо «винагороди» казино чесним відгуком користувача?

Якщо ви зацікавлені, зверніть увагу на це посилання 😉: https://casino.guru/user-reviews

Чи знаєте ви, що можете це зробити?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи може її коментар і відгук бути ще фейком? Якщо ти думаєш, що це не так, ти мав би опинитися в пастці тіла Стіві Вондерса. Ця особа разом з іншими тільки що приєдналася до гуру казино та лише залишила коментар, щоб отримати багатий приз. Більш нічого. Ви повинні враховувати підроблені відгуки персоналу казино, тому що я бачу це за милю. Напевно, ви теж можете це побачити?! Гуру казино втікає від фальшивих відгуків, вас це не турбує???

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Фальшивий відгук, ти, мабуть, злий, якщо думаєш інакше. Лише приєднався, щоб залишити один відгук, щоб отримати richprize, і все

Автоматичний переклад.
Thomas-091
1 рік тому

Що стосується відгуків користувачів, ми переглядаємо їх щодня, і якщо є явно підроблені відгуки, їх відхиляють. Якби те, що написав гравець, було написано представниками казино, це, безумовно, було б згадано тут, тому що я не вважаю правильним, щоб хтось створював фальшиві відгуки користувачів і навіть спілкувався на форумі. Багато гравців приходять сюди в день, коли вони щось пишуть, а наступного дня їхню справу вирішують. Вам не обов’язково мати обліковий запис тут протягом року, щоб мати довіру. Я розумію, що, оскільки у вас не було хорошого досвіду, ви сердиті, але якщо ви пройшли всю цю тему, ви побачите, що є інші гравці, які мали проблему, і врешті-решт її було вирішено.

У будь-якому випадку, давайте спробуємо зосередитися на вашій скарзі і не створювати щось, чого немає без потреби. Я думаю, що так буде найкраще.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Нічого страшного. Так правильно, все ще злий. Чи не так давно в мене також конфіскували 6650 фунтів стерлінгів з іншого хитрого казино. Тож травма — моє друге ім’я цього року. Я тоді подав скаргу. Багато часу витратили на засмучення цього року. Не хвилюйтеся, я буду цивілізовано.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, що немає жодних шансів повернути гроші, казино чітко написало, що воно конфісковує виграш, тому що воно має на це право, за їхніми словами, звичайно.


Крім того, казино не має ліцензії, тому те, що вони виплачують виграші, є лише їх доброю волею


Яке казино обдурило вас на £6650?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нічого страшного. Так правильно, все ще злий. Чи не так давно в мене також конфіскували 6650 фунтів стерлінгів з іншого хитрого казино. Тож травма — моє друге ім’я цього року. Я тоді подав скаргу. Багато часу витратили на засмучення цього року. Не хвилюйтеся, я буду цивілізовано.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я радий, що ми можемо порозумітися і поговорити як нормальні люди. Я вам співчуваю і повністю вас розумію, тому що подібні негативні переживання явно залишають слід на людині.

Я твердо вірю, що ваша справа буде вирішена і зрештою завершиться добре. Я тримаю за вас кулаки. 🤞🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, що немає жодних шансів повернути гроші, казино чітко написало, що воно конфісковує виграш, тому що воно має на це право, за їхніми словами, звичайно.


Крім того, казино не має ліцензії, тому те, що вони виплачують виграші, є лише їх доброю волею


Яке казино обдурило вас на £6650?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо ви скористаєтеся кнопкою «відповісти», гравець отримає сповіщення про вашу відповідь. Спробуйте скористатися ним наступного разу, і ви зможете скоротити час очікування відповіді. Лише маленька порада.

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому
Автоматичний переклад.
Thomas-091
1 рік тому

Сумна історія

Мене також неодноразово обманювали казино, на жаль, більшість казино не хочуть співпрацювати, тому ми практично в приреченому становищі.


Останнім часом я намагаюся вивести навіть невеликі надлишки, які мені вдається виграти, і я не зберігаю великі суми на своєму рахунку в казино.

Рекомендую і вам

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

«Мила» Вікторія проігнорувала 6 електронних листів протягом 8 днів, тож цим все сказано. Корупція у своєму прояві. Набагато більше бідних людей стануть жертвами цього завдяки фальшивому високому рейтингу, створеному фальшивими користувачами

Автоматичний переклад.
Thomas-091
1 рік тому

Що ж, мені дуже шкода, що казино не може відповісти на ваші електронні листи, тому що я вважаю, що цього не повинно статися.

Однак я бачу, що скарга все ще відкрита, і Нік незабаром має відповісти вам знову. Тож ми побачимо те, що почуємо в найближчі кілька годин чи днів. Бажаю тобі всього найкращого. ☘️

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого