ФорумКазиноRichPrize Casino - загальне обговорення

RichPrize Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

3 р. тому від mcclane2020
|
35065 переглядів 237 відповідей |
|
1...7 8 9...13
Додати публікацію
12 міс. тому

Шановний kaczka381,

Я радий повідомити вам, що вашу затримку з виплатою було повністю вирішено, і ви мали отримати свій виграш у повному обсязі. Я ціную ваше терпіння та розуміння, поки ми працювали над виправленням ситуації. Ваше задоволення є для нас надзвичайно важливим, і ми серйозно ставимося до будь-яких проблем, які можуть виникнути.

Ще раз прошу вибачення за затримку та будь-які незручності, які вона могла вам спричинити. Ми цінуємо вашу довіру та постійну підтримку, і ми прагнемо постійно вдосконалювати наші послуги, щоб забезпечити кращий досвід для всіх наших користувачів.

Щирі вітання,

Вікторія

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Дякуємо за допомогу, пані Вікторія 🙂

Кошти надійшли на мій рахунок. Я прошу Casino Guru видалити мою скаргу.

Я видалю погані відгуки про казино

Автоматичний переклад.
kaczka381
12 міс. тому

Ну це чудово. Я думаю, що приємно бачити, як казино намагається виправити свою помилку. Думаю, таким підходом вони зможуть завоювати довіру гравців.

У будь-якому випадку, я радий, що ти зрештою отримав свій виграш, і все вийшло добре.

Однак моє запитання полягає в тому, чи буде казино все ще хорошим місцем для гри? 🙂


Автоматичний переклад.
12 міс. тому



Я не знаю... як ти думаєш? Я думаю, що якщо казино хоче побудувати свій бренд, проблем з подальшими виплатами бути не повинно, чи не так?

Автоматичний переклад.
kaczka381
11 міс. тому

Для мене це звучить дуже логічно. На жаль, це питання, на яке я не можу відповісти. Я сподіваюся, що незабаром скаргу буде повторно відкрито, і ви отримаєте можливість зрозуміти, що здавалося не так.🙏

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Richprize, будь ласка, прочитайте це та ввійдіть, щоб розібратися!!. Ідентифікатор користувача для Richprize id-55231. Правильно, я вніс 680 євро за короткий проміжок часу... За кілька днів мені вдалося виграти 2030 євро. Це дійсні гроші, і жодних правил не порушується, і не потрібні ставки, все на 100% завершено. У мене є 30 скріншотів вагомі докази, щоб підтвердити це. Мене спочатку заплутали з KYC навіть після того, як ви нещодавно надіслали мені електронний лист, щоб повідомити, що я повністю перевірений у своєму обліковому записі. Ви все ще надсилаєте 4 електронні листи з проханням надати зображення, яке ви вже схвалили. Виведення повинно зайняти 1-3 дні. Цілий тиждень я чекав на 5 окремих вилучень на загальну суму 2030 євро. Незважаючи на те, що відразу написано "CASHOUT accepted".


Ви ігноруєте мої повідомлення в чаті та 7 ввічливих електронних листів.


Ще 2 дні тому я отримав електронний лист від Вікторії, VIP-менеджера. Ось що вона мені сказала -


«Любий Томасе,

Я вірю, що це повідомлення застало вас добре. Мене звуть Вікторія. Я VIP-менеджер у казино RichPrize.

З жалем повідомляю вам, що через тимчасову затримку в обробці платежів ваше зняття коштів зазнало неочікуваної затримки. Я розумію, наскільки це може засмучувати, і хочу запропонувати рішення, яке гарантує, що ви й надалі насолоджуватиметеся розвагами, які ми надаємо.

Щоб уникнути подальших незручностей, я хотів би запропонувати вам можливість обробити часткове зняття 700 євро,


а решта коштів буде повернено на ваш баланс. Це дозволить вам досліджувати ширший спектр розваг у нашому казино, за винятком ставок на спорт, які будуть тимчасово обмежені.

Я розумію, що це може бути не ідеальна ситуація, але я сподіваюся, що це забезпечить вам приємніший досвід гри, поки ми старанно працюємо над вирішенням проблеми з обробкою платежів. Для нас важливе ваше задоволення, і ми прагнемо зробити ваш час з нами якомога приємнішим.


Якщо ви бажаєте продовжити цей варіант, підтвердьте своє рішення, і я негайно оброблю часткове відкликання. Якщо у вас виникли запитання або потрібна додаткова допомога, будь ласка, не соромтеся зв’язатися.

Дякуємо за розуміння та постійну підтримку. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб ваш досвід роботи з нами залишався позитивним.

Щирі вітання,

Вікторія"


Отже, по-перше, вона взагалі не надіслала жодних грошей одразу, як було заявлено.

По-друге, чому вона може надіслати 700 євро, а не 2030 євро, на які я чекав?!

По-третє, чому ставки на спорт обмежені, коли мені це здається добре - чому я не можу грати на них?


Ось і найкращий момент: я відповідаю на її електронний лист і запитую, чи можу я знову запитати ці 1330 євро після того, як вона надішле 700 євро та поверне 1330 євро на мій баланс казино? Її відповідь була: "Так, ви можете, звичайно, після того, як поробите все це на слотах!"


Вони жартують зі мною? Вони хочуть, щоб я поставив на мій власний дійсний виграш, але чомусь вони не хочуть дати мені жодної частки????


Зовсім не має сенсу, це абсолютний жарт!!!!!!!!!!


Я не зупинюся, доки не отримаю 2030 євро.


Служба підтримки клієнтів не відповідає.


Я хочу, щоб RichPrize втрутився в цей огляд і сказав мені, як вони можуть так ставитися до інших людей? Ви зруйнували моє життя. Дайте мені мої гроші і я видалю відгук!

Автоматичний переклад.
Thomas-091
11 міс. тому

Привіт, мені прикро чути таку історію.

Лише кілька зауважень:

Щоб звернутися до одного активного представника казино, скористайтеся кнопкою відповісти . Таким чином, представник казино отримає сповіщення про вашу публікацію.

На мій погляд, ці 700 євро – це лише частина, яку потрібно надіслати якнайшвидше, а через змінену причину решта затримується. Насправді, для мене це має сенс. Очевидно, у казино виникла якась проблема, і це ваше часткове вирішення.

Коли справа доходить до цього моменту: «Ось найкраще: я відповідаю на її електронний лист і запитую, чи можу я знову запитати ці 1330 євро після того, як вона надішле €700 і поверне €1330 назад на мій баланс казино? Її відповідь була «так». Ви можете, звичайно, після того, як поставите все це на слотах!"

Я майже не знаю, я б також очікував гідного пояснення.

Ви, можливо, взяли бонус? Це перше, про що я б вас запитав, якби це була скарга.

Я буду чекати вашої відповіді. 🤔


Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Я намагався скасувати більшість бонусів, але ті, які мені дали на порожньому місці, я поставив на 100%, дотримуючись правил дрібного шрифту, і переконався в цьому, перш ніж запитувати будь-яке зняття коштів. Я доклав тут кілька фотографій, щоб показати вам.

Я досі не отримав грошей, навіть 700 фунтів стерлінгів, обіцяних 3 дні тому.

Я надіслав електронний лист близько 5 різним людям із RichPrize, але ніхто не відповідає. Я сподіваюся, що вони втручаться сюди і розберуться, тому що я нікуди не дістануся. Я подбаю про те, щоб у них була 0 репутація, якщо вони продовжуватимуть таким чином.

Мені здається, що вони не хочуть платити мені 2030 євро, а просто хочуть повернути мої депозити та сподіваються, що я втрачу 1330 євро. Вони мені нічого не дали

filefilefilefilefile


Автоматичний переклад.
Thomas-091
11 міс. тому

Добре, дякую за скріншоти. Ти знаєш що?

Це п'ятниця; давайте дамо час до вечора понеділка. Якщо у понеділок у вас немає грошей або пояснень, я пропоную подати безкоштовну скаргу через Casino Guru Resolution Center .🤔

Вам це здається розумним?

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Заціни. Неймовірно. Я не робив нічого, окрім того, щоб бути законним і добрим у всьому - file

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

На жаль, у мене була подібна проблема з чатом, який повністю ігнорував мої повідомлення, що дуже сумно, казино не повинно так ставитися до своїх клієнтів. Сума дуже велика, я сподіваюся, що казино буде чесним і виплатить всю суму. Я не розумію, що казино хоче виплатити частину, а решту потрібно повернути в казино. Схоже, казино сподівалося, що ви програєте цю суму на ігрових автоматах.CasinoGuru, я сподіваюся, що ви допоможе вирішити проблему так само, як ви допомогли мені, за що я вам вдячна 😀 Пані Вікторія дуже допомагає, можливо вона зможе допомогти :)

Автоматичний переклад.
kaczka381
11 міс. тому

Допомогли, якщо не надсилали мої гроші, закривали мій рахунок і лаяли мене? Я так не думаю.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ви повинні бути терплячими... Я вірю, що Casinoguru допоможе вам вирішити вашу проблему. Я вважаю, що казино Richprize хоче відновити свій бренд і добре ім'я, і зробить все, щоб виплатити вам гроші, тому я рекомендую трохи терпіти.


Однак я вважаю, що якщо цього не було зроблено, Casinoguru мав би різко знизити рейтинг казино Richprize, оскільки сума, про яку йде мова, дуже велика і її неможливо порівняти, наприклад, з 50 євро.


Пані Радко, ви теж так вважаєте?

Автоматичний переклад.
kaczka381
11 міс. тому

Ну, вони незаконно не виплатили дійсний виграш у розмірі 2030 євро, а потім вирішили закрити мій рахунок.


Минув тиждень, а я не мав ні грошей, ні відповіді ні на що.


Це звучить як гарне місце для вас чи повне шахрайство

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я чекав більше місяця на свій платіж і нарешті отримав його, тож зачекайте деякий час, якщо нічого не допоможе, надішліть скаргу.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я не можу дочекатися, коли його рейтинг швидко впаде. Сьогодні вранці вони повернули дуже невелику частину моїх депозитів, тож навіть цю частину не змогли зробити правильно. Яке повне шахрайство!


Я ніколи не побачу свій виграш у 2030 євро!


Ніхто не усвідомлює, що я був близький до того, щоб заплакати через те, через що вони мене змусили минулого тижня – уявіть, що ви плануєте дивовижні речі, щоб у вас це забрали без причини.

Автоматичний переклад.
Thomas-091
11 міс. тому

Давайте ще кілька днів; Сподіваюся, Вікторія розгляне це питання тут, на форумі. Якщо ні, пропоную подати скаргу.

Це безкоштовно, тому дайте нашому спеціалісту можливість допомогти вам знайти правильний підхід і пояснити його представникам казино.

https://casino.guru/complaints/create

Що ти сказав?


Автоматичний переклад.
Thomas-091
11 міс. тому

На жаль, мені знайоме таке відчуття, коли людина багато часу приділяє своїй грі, і коли їй вдається щось виграти, що не завжди буває, казино забирає виграш без причини... У мене була така ситуація з казино Bet Nox... Вони щойно обдурили мене на 635 євро і їхній рейтинг зовсім не впав

Сподіваюся, пані Вероніка тут допоможе

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я дам йому ще кілька днів. Тоді я відкрию скаргу та завантажу всі свої докази для всіх. Крім того, якщо вони навіть не відшкодують решту моїх депозитів, як зазначено в електронному листі, який вони мені надіслали, я додам це до своєї скарги, але насправді моя місія полягає в тому, щоб отримати гроші, які я виграв, і викрити їх непробачний і огидний спосіб, яким вони поводилися зі мною.

Автоматичний переклад.
Thomas-091
11 міс. тому

Це, безперечно, неприємна ситуація, і я розумію ваше розчарування якнайбільше. Подивимось, чи зміниться щось через пару днів, а якщо ні, то було б доцільно подати скаргу, як ви й оголосили.

Однак чудово, що у вас під рукою є докази, які обов’язково допоможуть вам, якщо справа зайде занадто далеко. Будемо сподіватися, що в цьому не знадобиться і ваші гроші виплатять.

Якщо у вас є будь-яка нова інформація, будь ласка, не соромтеся повідомити нас. Будемо чекати і сподіваємося, що зрештою все вийде.

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.