ФорумКазиноRichPrize Casino - загальне обговорення

RichPrize Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

3 р. тому від mcclane2020
|
39957 переглядів 237 відповідей |
|
1...7 8 9...12
Додати публікацію
1 рік тому



Я не знаю... як ти думаєш? Я думаю, що якщо казино хоче побудувати свій бренд, проблем з подальшими виплатами бути не повинно, чи не так?

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Для мене це звучить дуже логічно. На жаль, це питання, на яке я не можу відповісти. Я сподіваюся, що незабаром скаргу буде повторно відкрито, і ви отримаєте можливість зрозуміти, що здавалося не так.🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Richprize, будь ласка, прочитайте це та ввійдіть, щоб розібратися!!. Ідентифікатор користувача для Richprize id-55231. Правильно, я вніс 680 євро за короткий проміжок часу... За кілька днів мені вдалося виграти 2030 євро. Це дійсні гроші, і жодних правил не порушується, і не потрібні ставки, все на 100% завершено. У мене є 30 скріншотів вагомі докази, щоб підтвердити це. Мене спочатку заплутали з KYC навіть після того, як ви нещодавно надіслали мені електронний лист, щоб повідомити, що я повністю перевірений у своєму обліковому записі. Ви все ще надсилаєте 4 електронні листи з проханням надати зображення, яке ви вже схвалили. Виведення повинно зайняти 1-3 дні. Цілий тиждень я чекав на 5 окремих вилучень на загальну суму 2030 євро. Незважаючи на те, що відразу написано "CASHOUT accepted".


Ви ігноруєте мої повідомлення в чаті та 7 ввічливих електронних листів.


Ще 2 дні тому я отримав електронний лист від Вікторії, VIP-менеджера. Ось що вона мені сказала -


«Любий Томасе,

Я вірю, що це повідомлення застало вас добре. Мене звуть Вікторія. Я VIP-менеджер у казино RichPrize.

З жалем повідомляю вам, що через тимчасову затримку в обробці платежів ваше зняття коштів зазнало неочікуваної затримки. Я розумію, наскільки це може засмучувати, і хочу запропонувати рішення, яке гарантує, що ви й надалі насолоджуватиметеся розвагами, які ми надаємо.

Щоб уникнути подальших незручностей, я хотів би запропонувати вам можливість обробити часткове зняття 700 євро,


а решта коштів буде повернено на ваш баланс. Це дозволить вам досліджувати ширший спектр розваг у нашому казино, за винятком ставок на спорт, які будуть тимчасово обмежені.

Я розумію, що це може бути не ідеальна ситуація, але я сподіваюся, що це забезпечить вам приємніший досвід гри, поки ми старанно працюємо над вирішенням проблеми з обробкою платежів. Для нас важливе ваше задоволення, і ми прагнемо зробити ваш час з нами якомога приємнішим.


Якщо ви бажаєте продовжити цей варіант, підтвердьте своє рішення, і я негайно оброблю часткове відкликання. Якщо у вас виникли запитання або потрібна додаткова допомога, будь ласка, не соромтеся зв’язатися.

Дякуємо за розуміння та постійну підтримку. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб ваш досвід роботи з нами залишався позитивним.

Щирі вітання,

Вікторія"


Отже, по-перше, вона взагалі не надіслала жодних грошей одразу, як було заявлено.

По-друге, чому вона може надіслати 700 євро, а не 2030 євро, на які я чекав?!

По-третє, чому ставки на спорт обмежені, коли мені це здається добре - чому я не можу грати на них?


Ось і найкращий момент: я відповідаю на її електронний лист і запитую, чи можу я знову запитати ці 1330 євро після того, як вона надішле 700 євро та поверне 1330 євро на мій баланс казино? Її відповідь була: "Так, ви можете, звичайно, після того, як поробите все це на слотах!"


Вони жартують зі мною? Вони хочуть, щоб я поставив на мій власний дійсний виграш, але чомусь вони не хочуть дати мені жодної частки????


Зовсім не має сенсу, це абсолютний жарт!!!!!!!!!!


Я не зупинюся, доки не отримаю 2030 євро.


Служба підтримки клієнтів не відповідає.


Я хочу, щоб RichPrize втрутився в цей огляд і сказав мені, як вони можуть так ставитися до інших людей? Ви зруйнували моє життя. Дайте мені мої гроші і я видалю відгук!

Автоматичний переклад.
Thomas-091
1 рік тому

Привіт, мені прикро чути таку історію.

Лише кілька зауважень:

Щоб звернутися до одного активного представника казино, скористайтеся кнопкою відповісти . Таким чином, представник казино отримає сповіщення про вашу публікацію.

На мій погляд, ці 700 євро – це лише частина, яку потрібно надіслати якнайшвидше, а через змінену причину решта затримується. Насправді, для мене це має сенс. Очевидно, у казино виникла якась проблема, і це ваше часткове вирішення.

Коли справа доходить до цього моменту: «Ось найкраще: я відповідаю на її електронний лист і запитую, чи можу я знову запитати ці 1330 євро після того, як вона надішле €700 і поверне €1330 назад на мій баланс казино? Її відповідь була «так». Ви можете, звичайно, після того, як поставите все це на слотах!"

Я майже не знаю, я б також очікував гідного пояснення.

Ви, можливо, взяли бонус? Це перше, про що я б вас запитав, якби це була скарга.

Я буду чекати вашої відповіді. 🤔


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я намагався скасувати більшість бонусів, але ті, які мені дали на порожньому місці, я поставив на 100%, дотримуючись правил дрібного шрифту, і переконався в цьому, перш ніж запитувати будь-яке зняття коштів. Я доклав тут кілька фотографій, щоб показати вам.

Я досі не отримав грошей, навіть 700 фунтів стерлінгів, обіцяних 3 дні тому.

Я надіслав електронний лист близько 5 різним людям із RichPrize, але ніхто не відповідає. Я сподіваюся, що вони втручаться сюди і розберуться, тому що я нікуди не дістануся. Я подбаю про те, щоб у них була 0 репутація, якщо вони продовжуватимуть таким чином.

Мені здається, що вони не хочуть платити мені 2030 євро, а просто хочуть повернути мої депозити та сподіваються, що я втрачу 1330 євро. Вони мені нічого не дали

filefilefilefilefile


Автоматичний переклад.
Thomas-091
1 рік тому

Добре, дякую за скріншоти. Ти знаєш що?

Це п'ятниця; давайте дамо час до вечора понеділка. Якщо у понеділок у вас немає грошей або пояснень, я пропоную подати безкоштовну скаргу через Casino Guru Resolution Center .🤔

Вам це здається розумним?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Заціни. Неймовірно. Я не робив нічого, окрім того, щоб бути законним і добрим у всьому - file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, у мене була подібна проблема з чатом, який повністю ігнорував мої повідомлення, що дуже сумно, казино не повинно так ставитися до своїх клієнтів. Сума дуже велика, я сподіваюся, що казино буде чесним і виплатить всю суму. Я не розумію, що казино хоче виплатити частину, а решту потрібно повернути в казино. Схоже, казино сподівалося, що ви програєте цю суму на ігрових автоматах.CasinoGuru, я сподіваюся, що ви допоможе вирішити проблему так само, як ви допомогли мені, за що я вам вдячна 😀 Пані Вікторія дуже допомагає, можливо вона зможе допомогти :)

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Допомогли, якщо не надсилали мої гроші, закривали мій рахунок і лаяли мене? Я так не думаю.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви повинні бути терплячими... Я вірю, що Casinoguru допоможе вам вирішити вашу проблему. Я вважаю, що казино Richprize хоче відновити свій бренд і добре ім'я, і зробить все, щоб виплатити вам гроші, тому я рекомендую трохи терпіти.


Однак я вважаю, що якщо цього не було зроблено, Casinoguru мав би різко знизити рейтинг казино Richprize, оскільки сума, про яку йде мова, дуже велика і її неможливо порівняти, наприклад, з 50 євро.


Пані Радко, ви теж так вважаєте?

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Ну, вони незаконно не виплатили дійсний виграш у розмірі 2030 євро, а потім вирішили закрити мій рахунок.


Минув тиждень, а я не мав ні грошей, ні відповіді ні на що.


Це звучить як гарне місце для вас чи повне шахрайство

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я чекав більше місяця на свій платіж і нарешті отримав його, тож зачекайте деякий час, якщо нічого не допоможе, надішліть скаргу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не можу дочекатися, коли його рейтинг швидко впаде. Сьогодні вранці вони повернули дуже невелику частину моїх депозитів, тож навіть цю частину не змогли зробити правильно. Яке повне шахрайство!


Я ніколи не побачу свій виграш у 2030 євро!


Ніхто не усвідомлює, що я був близький до того, щоб заплакати через те, через що вони мене змусили минулого тижня – уявіть, що ви плануєте дивовижні речі, щоб у вас це забрали без причини.

Автоматичний переклад.
Thomas-091
1 рік тому

Давайте ще кілька днів; Сподіваюся, Вікторія розгляне це питання тут, на форумі. Якщо ні, пропоную подати скаргу.

Це безкоштовно, тому дайте нашому спеціалісту можливість допомогти вам знайти правильний підхід і пояснити його представникам казино.

https://casino.guru/complaints/create

Що ти сказав?


Автоматичний переклад.
Thomas-091
1 рік тому

На жаль, мені знайоме таке відчуття, коли людина багато часу приділяє своїй грі, і коли їй вдається щось виграти, що не завжди буває, казино забирає виграш без причини... У мене була така ситуація з казино Bet Nox... Вони щойно обдурили мене на 635 євро і їхній рейтинг зовсім не впав

Сподіваюся, пані Вероніка тут допоможе

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я дам йому ще кілька днів. Тоді я відкрию скаргу та завантажу всі свої докази для всіх. Крім того, якщо вони навіть не відшкодують решту моїх депозитів, як зазначено в електронному листі, який вони мені надіслали, я додам це до своєї скарги, але насправді моя місія полягає в тому, щоб отримати гроші, які я виграв, і викрити їх непробачний і огидний спосіб, яким вони поводилися зі мною.

Автоматичний переклад.
Thomas-091
1 рік тому

Це, безперечно, неприємна ситуація, і я розумію ваше розчарування якнайбільше. Подивимось, чи зміниться щось через пару днів, а якщо ні, то було б доцільно подати скаргу, як ви й оголосили.

Однак чудово, що у вас під рукою є докази, які обов’язково допоможуть вам, якщо справа зайде занадто далеко. Будемо сподіватися, що в цьому не знадобиться і ваші гроші виплатять.

Якщо у вас є будь-яка нова інформація, будь ласка, не соромтеся повідомити нас. Будемо чекати і сподіваємося, що зрештою все вийде.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Перегляньте це, хлопці! Подивіться, що прекрасна Вікторія сказала у відповідь на мою скаргу тут -


https://casino.guru/richprize-casino-player-s-account-closed--winnings

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Також я хотів би ввічливо запитати, чому рейтинг RichPrize такий високий?

6 негативних відгуків і загалом 15 нерозкритих і відкритих скарг?

Крім того, до речі, у кожному хитромудрому казино, в якому я грав протягом 15 років, був «VIP-менеджер» на ім’я Вікторія або Вікторія. Я передбачаю, що кілька злочинців використовують те саме ім’я у величезній мережі хитрих казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановний Томас,

Я пишу, щоб визнати занепокоєння, яке ви висловили щодо утримання ваших виграшів у RichPrize.

Перш за все, я хотів би принести наші щирі вибачення за будь-які незручності або

розчарування, яке ви могли зазнати. Наш пріоритет — забезпечити, щоб наші гравці чітко розуміли нашу політику та відчували, що їх цінують у нашій ігровій спільноті.

Питання, яке ви порушили, стосується пункту 5.19 T&C, у якому зазначено:

«Компанія залишає за собою право скасувати ваш обліковий запис з будь-якої причини в будь-який час без повідомлення вас. Будь-який баланс на Вашому рахунку на момент такого скасування може

бути зараховано Вам; однак Компанія залишає за собою право на власний розсуд анулювати будь-які виграші та конфіскувати будь-який баланс на вашому рахунку в казино за будь-яких обставин, дозволених законом».

Наші Положення та Умови розроблені з особливою ретельністю, щоб налагодити чесні та прозорі відносини з нашими гравцями, дотримуючись вимог законодавства. Згаданий пункт дає нам право захищати цілісність нашої платформи та забезпечувати дотримання закону.

Щоб вирішити вашу проблему, наша команда розглянула конкретні обставини, що призвели до

утримання вашого виграшу, і ми виявили, що це був необхідний захід, виправданий у межах закону та нашої політики.

Ми розуміємо, що це може розчарувати, але ми запевняємо вас, що ці дії були вжиті з урахуванням найкращих інтересів усіх наших гравців.

Ми хотіли б повідомити вам, що всі депозити, зроблені протягом часу, коли ваш рахунок був відкритий, були успішно відшкодовані відповідно до нашої політики відшкодування. Ваш обліковий запис закрито, і подальші платежі здійснюватися не будуть.

Це наша остаточна точка зору на це питання. Хоча ми розуміємо, що ця ситуація, можливо, не виправдала ваших очікувань, ми щиро бажаємо вам всього найкращого у вашому майбутньому. Ми цінуємо ваш час, проведений з нами, і щиро сподіваємося, що ви й надалі насолоджуватиметеся своїми онлайн-іграми, куди б вони вас не завели.

З повагою Вікторія

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого