Привіт,
Прочитавши ваш відгук і скаргу, я розумію, чому ви можете почуватися не зовсім спокійно, але я не маю жодного уявлення про витік інформації чи погрози електронною поштою. Будь ласка, уточніть свій останній пост трохи краще?
Ви отримали відшкодування, а також було надано пояснення щодо відхилення відгуку користувача. Оскільки жодне з тверджень не було підтверджено, незважаючи на те, що очевидно, що казино не виправдало ваших очікувань, я не вважаю доречним називати це об’єктивним відгуком користувачів. Мені шкода, що ви розчаровані. Ми не в змозі дисциплінувати чи навчати їхній персонал за надання неналежної підтримки. Будь ласка, перешліть цю інформацію нам, якщо вам відомі будь-які інші особи, які зазнали несправедливого ставлення. Можливо, ще хтось дійде далі зі скаргою.
Дозвольте мені процитувати вашу скаргу щодо цього:
«Любий какашімуффіне (або я буду звертатися до тебе справжнім іменем?)
Ми ніколи не збиралися конфіскувати ваш виграш. Наша мета полягала в тому, щоб пояснити, що для виведення цих виграшів необхідно виконати вимоги щодо ставок. Крім того, ви могли б продовжити гру, не надсилаючи запит на зняття коштів. На жаль, коли ви відмовилися робити ставки та почали погрожувати, нам довелося вжити заходів, щоб закрити ваш обліковий запис заради безпеки наших співробітників і казино.
Мені щиро шкода, що ви не попросили поговорити з менеджером, оскільки я б зайняв це місце звідти й, можливо, допоміг уникнути цієї ситуації. Я працюю в іншому відділі, тому не беру участь у щоденних операціях підтримки клієнтів, але перепрошую, якщо ви відчули, що вас знехтували.
Вибачте за будь-яку плутанину та сподіваємося, що це пояснення допоможе прояснити нашу позицію. Якщо у вас виникнуть запитання або вам потрібна додаткова допомога, зв’яжіться з нами.
Щирі вітання,
Вікторія"
Я вдячний за те, що ви поділилися цією ситуацією на форумі, і майте на увазі, що всі ваші скарги доступні для всіх. Його може прочитати будь-який гравець і вирішити, чи варто спробувати це казино.
Hello,
After reading your review and complaint, I can see why you might not feel entirely at ease, but I have no idea about leaks or email threats. Care to specify your last post a bit better, please?
You received a refund, and an explanation of the user review rejection was also given. Since none of the claims have been proven true—despite the fact that it is evident that the casino did not live up to your expectations—I do not think it is appropriate to refer to this as an objective user review. I'm sorry you are disappointed. We are unable to discipline or educate their staff for providing inadequate support. Please forward this information to us if you are aware of any other individuals who have received unfair treatment. Maybe someone else will get further with the complaint.
Permit me to quote from your complaint, in relation to that:
"Dear kakashimuffin (or shall I address you by your real name?)
We never intended to confiscate your winnings. Our aim was to explain that in order to withdraw these winnings, the wagering requirements needed to be fulfilled. Alternatively, you could have continued playing without making a withdrawal request. Unfortunately, when you refused to proceed with the wagering and began issuing threats, we had to take action to close your account for the safety and security of our staff and the casino.
I'm sincerely sorry that you didn't ask to speak to a manager, as I would have taken over from there and possibly helped avoid this situation. I work in a different department, so I am not involved in the daily operations of customer support, but I apologise if you felt neglected.
We regret any confusion and hope this explanation helps clarify our position. If you have any further questions or need additional assistance, please feel free to reach out.
Warm regards,
Victoria"
I appreciate you sharing this situation on the forum, and please know that the public can view all of your complaints. It is open for any player to read and decide if it is worthwhile to try this casino.
Автоматичний переклад.