Увага Rich Price Casino до деталей у графіці та анімації покращує загальний досвід гри. Очевидно, що вони надають пріоритет якості та задоволенню гравців.
Rich Price Casino's attention to detail in graphics and animations enhances the overall gaming experience. It's evident they prioritize quality and player satisfaction.
Я впевнений, що такі речі важливі, але чи вдалося вам зібрати тут трохи грошей? Або ви пробували щось вирішити за допомогою підтримки? 🙂
I'm sure such things are important, but have you managed to collect some money here ? Or have you tried to resolve something with support ? 🙂
Привіт, гуру казино.
Я помітив, що на вашому веб-сайті ви надаєте інформацію про те, що суми зняття в цьому казино неправильні.
Виходячи із загальних умов та отриманої інформації, у їхньому чаті максимальні суми виведення:
500 євро на тиждень
€1500 місяць.
Я зареєструвався в казино через ваші посилання, я ще чекаю верифікації мого облікового запису, після чого знову залишу відгук.
Hello, casino guru.
I noticed that on your website you provide information that the withdrawal amounts at this casino are wrong.
Based on the general conditions and the information obtained, in their chat the maximum withdrawal amounts are:
€500 per week
€1500 month.
I signed up at the casino through your references, I'm still waiting for my account to be verified, after which I'll leave feedback again.
Olá, casino guru.
Constatei que no vosso site fornecem a informação de que os valores de levantamento deste casino estão errados.
Pelas condições gerais e pela informação obtida, no chat deles o valor de levantamento máximo são:
500€ por semana
1500€ mês.
Inscrevi me no casino pelas vossas referências, estou ainda a aguardar a verificação da minha conta, após isso passo novamente a deixar feedback.
Привіт і дякую за ваш пост. Якщо ви перевірите ліміти казино тут 👈, ви побачите, що це саме ті ліміти, які ми вказали в огляді цього казино.
Hello and thank you for your post. If you check the limits of the casino over here 👈, you will find out that these are the exact limits we have stated in the review of this casino.
Добрий ранок.
Так, у суботу, 27-го, їх змінив Міхал V з команди Guru після того, як я надіслав електронного листа авторці статті, попередивши її, що ця інформація невірна.
Дякую
Good morning.
Yes, they were changed on Saturday the 27th by Michal V, from the Guru team, after I sent an email to the author of the article warning her that this information was wrong.
Thanks
Bom dia.
Sim, foram alterados no sábado dia 27 pelo Michal V, da equipa do Guru, após eu ter enviado email á autora do artigo alertando que essa informação estava errada.
Obrigado
Чудово, я думаю, що важливо оновлювати інформацію, і ми часто дізнаємося від гравців про такі речі. Іноді ліміти або щось інше в казино є однаковими протягом тривалого часу, а іноді вони можуть змінюватися 3 рази на півроку, тому важко постійно за всім стежити. Я радий, що ви поділилися з нами цим і допомогли нам його налаштувати.
У будь-якому випадку, чи часто ви граєте в цьому казино, коли помічаєте його? Або ви проходите через вилучення саме тоді, коли це привернуло вашу увагу? 🙂
Great, I think it's important to update the information and we often learn from players such things. Sometimes the limits or anything else in the casino are the same for a long time and sometimes they can change 3 times in six months, so it's hard to keep track of everything all the time. I'm glad you shared it with us and helped us to adjust it.
Anyway, do you play in this casino often when you notice it ? Or are you going through the withdrawal just when this caught your eye ? 🙂
Привіт,
Я зараз проходжу через абстиненцію.
Я зробив депозит, перерахував бонус і виграв хорошу суму.
У п’ятницю я зробив запит на зняття, а сьогодні вони сказали, що зроблять зняття.
Я все ще чекаю.
Наразі проблем немає.
Hello,
I'm going through withdrawal right now.
I made a deposit, rolled over the bonus, and won a good amount.
On Friday, I made a withdrawal request and today they said they would make the withdrawal.
I'm still waiting.
No problems for now.
Olá,
Estou a passar pelo levantamento neste momento.
Fiz um depósito, fiz o roolover do bônus, e ganhei um bom montante.
Na sexta feira, fiz o pedido de saque e hoje disseram que iam fazer o saque.
Estou a aguardar ainda.
Para já sem problemas.
Здається, поки все добре щодо відкликання. 🙂 Ще не пощастило?
Чудово, що ви пропустили відгук користувача; чи правильно я припускаю, що Skrill є вашим зручним варіантом оплати?
So far so good regarding the withdrawal, it seems. 🙂 Any luck yet?
It's great you passed on the user review; am I assuming correctly that Skrill is your good-to-go payment option?
Що я можу сказати про свій досвід роботи з цим казино, так це те, що воно було фантастичним з точки зору зняття грошей і ігрового процесу. Супер індивідуальне обслуговування, мені сподобався досвід, рекомендую, 5*****
What I can say about my experience with this casino is that it has been fantastic in terms of withdrawals and gameplay. Super personal service, I loved the experience, I recommend it, 5*****
o que posso dizer da minha experiencia com este casino, é que tem sido fantastica em relação a retiradas e jogabilidade. o atendimento super pessoal, estou a adorar a experiencia, recomendo, 5*****
Це чудово, і дякую, що поділилися.👌
That's great, and thank you for sharing.👌
Це казино - це купа шахраїв, які відмовляються дозволити мені зняти мій початковий депозит. Вони внесені до чорного списку азартних гравців, ганьба вам за те, що ви обманювали людей, даючи їм такий високий рейтинг безпеки «вище середнього» тут. Вони жахливі шахраї.
This casino is a bunch of scammers refusing to let me withdraw my original deposit. They are blacklisted on ask gamblers, shame on you for deceiving people giving them such a high "above average" safety rating on here. They are terrible scammers.
Чи можу я запитати, чому ви хочете повернути свій депозит із казино? Можливо, у вас виникли якісь проблеми?🤔 З вашого допису це звучить не дуже добре, тож можете поділитися ним з усіма? Можливо, це допоможе іншим знати, чого очікувати в цьому казино.
Крім того, щоб підвищити індекс безпеки цього та будь-якого іншого казино, наша команда завжди намагається надавати гравцям онлайн-казино найкращу можливу інформацію та дуже ретельно розраховувати її, беручи до уваги багато аспектів. Якщо вам цікаво, ви можете прочитати цю статтю 👈 про весь процес, щоб краще зрозуміти його.
May I ask what the reason is that you want to get your deposit back from the casino? Did you have any issues there, perhaps?🤔 From your post, it doesn't sound very good, so could you share it with everyone? Maybe it'll help others know what to expect at this casino.
Also, to add to the safety index of this and every other casino, our team always tries to give online casino players the best possible information and calculate it very carefully, taking into account many aspects. If you are interested, you can read this article 👈 about the whole process to understand it better.
Ромі, я мушу сказати, що я роками граю в ті самі ігри від одних і тих же постачальників і вірю чи ні, ігри на їхньому сайті не виглядають справжніми з точки зору коефіцієнта виграшу. Я не граю в ігри, яких я не знаю, але з певних причин я не зміг отримати пристойний виграш, а іноді взагалі не виграв, якщо депозит перевищує 4 тис. Це важко довести, тому я закрив рахунок і перевів свій бізнес в інше місце. Скажімо, із 600 обертань у мене був один бонус, у якому я виграв менше ставки в грі, яку я знаю та в яку граю понад 6 років. Гарне обслуговування клієнтів, саме це змусило мене довіряти цьому закладу. Щось тут не йде, на щастя, у нас є можливість не грати в таких місцях, якщо ми відчуваємо, що щось не так. Я знаю, що іноді нам може не пощастити, але я більш ніж впевнений, що в цьому випадку це щось інше, тому що я не вірю, що жодний виграш не перевищує ставку протягом 5 годин сесії.
Romi I have to say that I play same games for years from same providers and believe or not games on their site doesn't look genuine in terms of ratio of winning . I don't play games I don't know but for some reason I wasn't able to get decent win and some days no wins at all with deposit over 4k . This is difficult to prove so I closed down the account and take my business elsewhere. Lets say out of 600 spins I had one bonus where I won less than stake on game I know and play for over 6years . Nice customer service that is what made me trust this place . Something doesn't add up there, luckily we have option not to play in such a places if we feel there is something wrong . I know sometimes we may be unlucky but I'm more than sure in this case there is more to it as I don't believe not having single win more than stake placed for 5h session.
Я попереджав усіх про це казино, ті, хто не вносить жодних коштів, є найбільшими шахраями в Інтернеті!!!
I warned everyone about this casino, those who do not deposit any funds are the biggest scammers on the Internet!!!
Ostrzegalem wszystkich przed tym kasynem , nie wplacajce tak zadnych srodkow no to najwieksi oszusci w internecie !!!
Ромі, я мушу сказати, що я роками граю в ті самі ігри від одних і тих же постачальників і вірю чи ні, ігри на їхньому сайті не виглядають справжніми з точки зору коефіцієнта виграшу. Я не граю в ігри, яких я не знаю, але з певних причин я не зміг отримати пристойний виграш, а іноді взагалі не виграв, якщо депозит перевищує 4 тис. Це важко довести, тому я закрив рахунок і перевів свій бізнес в інше місце. Скажімо, із 600 обертань у мене був один бонус, у якому я виграв менше ставки в грі, яку я знаю та в яку граю понад 6 років. Гарне обслуговування клієнтів, саме це змусило мене довіряти цьому закладу. Щось тут не йде, на щастя, у нас є можливість не грати в таких місцях, якщо ми відчуваємо, що щось не так. Я знаю, що іноді нам може не пощастити, але я більш ніж впевнений, що в цьому випадку це щось інше, тому що я не вірю, що жодний виграш не перевищує ставку протягом 5 годин сесії.
Romi I have to say that I play same games for years from same providers and believe or not games on their site doesn't look genuine in terms of ratio of winning . I don't play games I don't know but for some reason I wasn't able to get decent win and some days no wins at all with deposit over 4k . This is difficult to prove so I closed down the account and take my business elsewhere. Lets say out of 600 spins I had one bonus where I won less than stake on game I know and play for over 6years . Nice customer service that is what made me trust this place . Something doesn't add up there, luckily we have option not to play in such a places if we feel there is something wrong . I know sometimes we may be unlucky but I'm more than sure in this case there is more to it as I don't believe not having single win more than stake placed for 5h session.
Зеа, я розумію твою думку. На жаль, без будь-яких доказів нічого не можна зробити. Можливо, це просто пощастило; хто знає? 🤷♀️
Треба сказати, що мені дуже подобається ваше ставлення до онлайн-ігор, і ви праві, що кожен може вибрати, де грати чи ні, і це добре.
Бажаю тобі завжди щастити.🍀
Zeah, I understand your point here. Unfortunately, without any proof, there can't be anything done. Maybe it was just luck; who knows? 🤷♀️
I have to say that I really like your attitude toward online gaming, and you are right that everyone can choose where to play or not, and that is good.
I wish you all the luck, always.🍀
Саме тому я не збираюся офіційно скаржитися, тому що в кінці дня це азартна гра. Якщо мені не подобається казино, я можу піти далі й перевести свій бізнес в інше місце, але я все одно можу передати свої відгуки та особистий досвід. Я граю понад 15 років, і мого досвіду має бути достатньо, щоб визначити, чи варто грати на певній платформі чи ні. Мені дуже сподобався багатий приз, тому я дав їм шанс протягом 2 місяців, а потім вирішив, що це не варте мого часу чи грошей, тому я перевів свій бізнес на іншу платформу 😌🤷♀️ Я не думаю, що є єдине казино, яке я робив не намагайся 🤣 якщо я незадоволений, я надсилаю довгий електронний лист і вимагаю закриття облікового запису та вношу їх у свій особистий чорний список 🤣🤣
Exactly that is why I won't engage in to formal complain because on end of the day it is gambling . If I don't like casino I can move on and take my bussines elsewhere but I can still pass on my feedback and personal experience. I play over 15 years and my experience should be enough to determine if it is worth playing on certain platform or not . I really liked rich prize so I gave em chance for 2 months then I determined that it is not worth of my time or money so I took my business to other platform 😌🤷♀️ I don't think there is single casino I didn't try 🤣 if I'm unhappy I send lengthy email and request closure of account and put em on my personal black list 🤣🤣
Я хотів би передати вам привіт!
Це дуже практичний огляд азартних ігор, і приємно знати, що все ще є гравці, які поділяють ваш свіжий підхід.
Цікаво, скільки казино зараз у вашому особистому чорному списку, і чи ведете ви також облік усіх казино, яким ви віддавали перевагу за останні п’ятнадцять років своєї азартної подорожі? 🙂
Не потрібно говорити, це добровільно 😁
I'd love to say hi to you!
This is a very practical overview of gambling, and it is good to know that there are still players out there who share your refreshing approach.
Curious, how many casinos are on your personal blacklist right now, and do you also maintain a record of all the casinos you have preferred in the last fifteen years of your gambling journey? 🙂
You don't have to say, it's voluntary 😁
Я був зайнятий своєю скаргою, просто це «професійне» казино погрожувало витоком особистої інформації, оскільки їхні шахрайські способи були розкриті, лол.
Мій відгук про них було відхилено навіть після того, як Річ Приз погрожував вищезазначеному, а гуру казино вибачився перед шахраями, які діють у рамках «Легких освітніх курсів» у Шотландії, а також включив свої погрози в електронний лист, лол. 💀 Не дивно, чому тут у них такий високий рейтинг, гуру казино підтримує недбалість і брехню. 👎
Назад до азартних гравців набагато надійніше і без постійних моргань.
I was busy with my complaint, just had this "professional" casino threaten to leak personal information because their fraudulent ways were exposed lol.
My review for them here was rejected even after Rich Prize threatened the above and casino guru apologising to the scammers who operate under "Easy education courses" in Scotland whilst including their threats in the email lol. 💀 No wonder why they have such a high rating here, casino guru supporting the negligence and lies. 👎
Back to ask gamblers way more reliable and no constant winky faces lmao.
Привіт,
Прочитавши ваш відгук і скаргу, я розумію, чому ви можете почуватися не зовсім спокійно, але я не маю жодного уявлення про витік інформації чи погрози електронною поштою. Будь ласка, уточніть свій останній пост трохи краще?
Ви отримали відшкодування, а також було надано пояснення щодо відхилення відгуку користувача. Оскільки жодне з тверджень не було підтверджено, незважаючи на те, що очевидно, що казино не виправдало ваших очікувань, я не вважаю доречним називати це об’єктивним відгуком користувачів. Мені шкода, що ви розчаровані. Ми не в змозі дисциплінувати чи навчати їхній персонал за надання неналежної підтримки. Будь ласка, перешліть цю інформацію нам, якщо вам відомі будь-які інші особи, які зазнали несправедливого ставлення. Можливо, ще хтось дійде далі зі скаргою.
Дозвольте мені процитувати вашу скаргу щодо цього:
«Любий какашімуффіне (або я буду звертатися до тебе справжнім іменем?)
Ми ніколи не збиралися конфіскувати ваш виграш. Наша мета полягала в тому, щоб пояснити, що для виведення цих виграшів необхідно виконати вимоги щодо ставок. Крім того, ви могли б продовжити гру, не надсилаючи запит на зняття коштів. На жаль, коли ви відмовилися робити ставки та почали погрожувати, нам довелося вжити заходів, щоб закрити ваш обліковий запис заради безпеки наших співробітників і казино.
Мені щиро шкода, що ви не попросили поговорити з менеджером, оскільки я б зайняв це місце звідти й, можливо, допоміг уникнути цієї ситуації. Я працюю в іншому відділі, тому не беру участь у щоденних операціях підтримки клієнтів, але перепрошую, якщо ви відчули, що вас знехтували.
Вибачте за будь-яку плутанину та сподіваємося, що це пояснення допоможе прояснити нашу позицію. Якщо у вас виникнуть запитання або вам потрібна додаткова допомога, зв’яжіться з нами.
Щирі вітання,
Вікторія"
Я вдячний за те, що ви поділилися цією ситуацією на форумі, і майте на увазі, що всі ваші скарги доступні для всіх. Його може прочитати будь-який гравець і вирішити, чи варто спробувати це казино.
Hello,
After reading your review and complaint, I can see why you might not feel entirely at ease, but I have no idea about leaks or email threats. Care to specify your last post a bit better, please?
You received a refund, and an explanation of the user review rejection was also given. Since none of the claims have been proven true—despite the fact that it is evident that the casino did not live up to your expectations—I do not think it is appropriate to refer to this as an objective user review. I'm sorry you are disappointed. We are unable to discipline or educate their staff for providing inadequate support. Please forward this information to us if you are aware of any other individuals who have received unfair treatment. Maybe someone else will get further with the complaint.
Permit me to quote from your complaint, in relation to that:
"Dear kakashimuffin (or shall I address you by your real name?)
We never intended to confiscate your winnings. Our aim was to explain that in order to withdraw these winnings, the wagering requirements needed to be fulfilled. Alternatively, you could have continued playing without making a withdrawal request. Unfortunately, when you refused to proceed with the wagering and began issuing threats, we had to take action to close your account for the safety and security of our staff and the casino.
I'm sincerely sorry that you didn't ask to speak to a manager, as I would have taken over from there and possibly helped avoid this situation. I work in a different department, so I am not involved in the daily operations of customer support, but I apologise if you felt neglected.
We regret any confusion and hope this explanation helps clarify our position. If you have any further questions or need additional assistance, please feel free to reach out.
Warm regards,
Victoria"
I appreciate you sharing this situation on the forum, and please know that the public can view all of your complaints. It is open for any player to read and decide if it is worthwhile to try this casino.
Щоб чітко заявити, що Casino Guru дійсно нема чого приховувати, я хотів би поділитися оновленням щодо вашої другої спроби написати чесний відгук користувача:
Причина відмови:
«Шановний користувачеві, окрім попередньої причини відхилення я хотів би додати нову:
Огляд казино призначений для огляду казино, а не Casino Guru, тому принаймні половина вашого огляду насправді не є оглядом. мені шкода
Решта містить лише думки та припущення, які не відповідають дійсності за своїм походженням. Ми не співпрацюємо з жодними казино. Нарешті, прийняття бонусу є вільним бажанням гравця. Завжди читайте правила бонусу, перш ніж приймати його. Випадок, який ви описали, досить простий: ви взяли бонус, передумали, і бонусні виграші були анульовані. Ваша початкова мета також була досягнута, коли вам повернули кошти.
Якщо у вас є будь-які докази, що підтверджують будь-що, пов’язане з загрозами, які ви постійно згадуєте, будь ласка, надішліть усі, що можете, електронною поштою: community@casino.guru
Перевіривши ваші докази, ми розглянемо наступні кроки щодо ваших відгуків користувачів. Ми цінуємо ваше розуміння".
To clearly state that Casino Guru truly has nothing to hide, I'd like to share an update concerning your second attempt to write an honest user review:
Reason for rejection:
"Dear user atop of the previously stated reject reason, I'd like to add a new one:
Casino review is designed to review casino not Casino Guru, so at least half of your review is not actually a review. I'm sorry.
The rest contains merely thoughts and speculations which are not true in their origin. We are not in league with any casinos. Finally, accepting a bonus is a player's free will. Always read the bonus rules before accepting one. The case you described is pretty simple: you took the bonus, changed your mind, and bonus winnings were voided. Your initial goal was also achieved the moment you were refunded.
If you possess any proof supporting anything related to the threats you keep mentioning, please send all you can via email: community@casino.guru
After inspecting your evidence, we will consider the next steps in relation to your user feedback. We appreciate your understanding."
Я можу точно сказати, що це казино не є законним.
Вони роблять усе, щоб зупинити зняття коштів і kyc. Крім того, цей хлопець на ім’я Кай поводить себе так, ніби має якусь владу, і погрожує закрити обліковий запис, коли ти скаржишся.
Чому в оглядах так часто згадується саме те, що я згадую? Хм... дивно, чи не так? Крім того, чому ви захищаєте казино, яке явно не є 100% законним, а також отримало масу негативних відгуків, а також занесене до чорного списку на askgamblers, наприклад? 😂
I can say for a fact this casino aint legit.
They do everything to stall withdrawals and kyc. Also this guy named Kai acts like he has some kind of power and threatens to close the account when you complain.
Why is it so common in reviews that they mention exactly that i mention? Hmm..strange isnt it? Also why do you defend a casino who clearly aint 100% legit and also got tons of negative reviews and also black listed on askgamblers for example? 😂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.