ФорумКазиноRichPrize Casino - загальне обговорення

RichPrize Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

3 р. тому від mcclane2020
|
35101 переглядів 237 відповідей |
|
1...11 12 13
Додати публікацію
6 міс. тому

Увага Rich Price Casino до деталей у графіці та анімації покращує загальний досвід гри. Очевидно, що вони надають пріоритет якості та задоволенню гравців.


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я впевнений, що такі речі важливі, але чи вдалося вам зібрати тут трохи грошей? Або ви пробували щось вирішити за допомогою підтримки? 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, гуру казино.


Я помітив, що на вашому веб-сайті ви надаєте інформацію про те, що суми зняття в цьому казино неправильні.

Виходячи із загальних умов та отриманої інформації, у їхньому чаті максимальні суми виведення:

500 євро на тиждень

€1500 місяць.


Я зареєструвався в казино через ваші посилання, я ще чекаю верифікації мого облікового запису, після чого знову залишу відгук.

Автоматичний переклад.
cgouveia
4 міс. тому

Привіт і дякую за ваш пост. Якщо ви перевірите ліміти казино тут 👈, ви побачите, що це саме ті ліміти, які ми вказали в огляді цього казино.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Добрий ранок.


Так, у суботу, 27-го, їх змінив Міхал V з команди Guru після того, як я надіслав електронного листа авторці статті, попередивши її, що ця інформація невірна.

Дякую

Автоматичний переклад.
cgouveia
4 міс. тому

Чудово, я думаю, що важливо оновлювати інформацію, і ми часто дізнаємося від гравців про такі речі. Іноді ліміти або щось інше в казино є однаковими протягом тривалого часу, а іноді вони можуть змінюватися 3 рази на півроку, тому важко постійно за всім стежити. Я радий, що ви поділилися з нами цим і допомогли нам його налаштувати.

У будь-якому випадку, чи часто ви граєте в цьому казино, коли помічаєте його? Або ви проходите через вилучення саме тоді, коли це привернуло вашу увагу? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Привіт,

Я зараз проходжу через абстиненцію.

Я зробив депозит, перерахував бонус і виграв хорошу суму.

У п’ятницю я зробив запит на зняття, а сьогодні вони сказали, що зроблять зняття.

Я все ще чекаю.

Наразі проблем немає.

Автоматичний переклад.
cgouveia
4 міс. тому

Здається, поки все добре щодо відкликання. 🙂 Ще не пощастило?

Чудово, що ви пропустили відгук користувача; чи правильно я припускаю, що Skrill є вашим зручним варіантом оплати?


Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Що я можу сказати про свій досвід роботи з цим казино, так це те, що воно було фантастичним з точки зору зняття грошей і ігрового процесу. Супер індивідуальне обслуговування, мені сподобався досвід, рекомендую, 5*****

Автоматичний переклад.
cgouveia
4 міс. тому

Це чудово, і дякую, що поділилися.👌

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Це казино - це купа шахраїв, які відмовляються дозволити мені зняти мій початковий депозит. Вони внесені до чорного списку азартних гравців, ганьба вам за те, що ви обманювали людей, даючи їм такий високий рейтинг безпеки «вище середнього» тут. Вони жахливі шахраї.

Автоматичний переклад.
kakashimuffin
3 міс. тому

Чи можу я запитати, чому ви хочете повернути свій депозит із казино? Можливо, у вас виникли якісь проблеми?🤔 З вашого допису це звучить не дуже добре, тож можете поділитися ним з усіма? Можливо, це допоможе іншим знати, чого очікувати в цьому казино.

Крім того, щоб підвищити індекс безпеки цього та будь-якого іншого казино, наша команда завжди намагається надавати гравцям онлайн-казино найкращу можливу інформацію та дуже ретельно розраховувати її, беручи до уваги багато аспектів. Якщо вам цікаво, ви можете прочитати цю статтю 👈 про весь процес, щоб краще зрозуміти його.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Ромі, я мушу сказати, що я роками граю в ті самі ігри від одних і тих же постачальників і вірю чи ні, ігри на їхньому сайті не виглядають справжніми з точки зору коефіцієнта виграшу. Я не граю в ігри, яких я не знаю, але з певних причин я не зміг отримати пристойний виграш, а іноді взагалі не виграв, якщо депозит перевищує 4 тис. Це важко довести, тому я закрив рахунок і перевів свій бізнес в інше місце. Скажімо, із 600 обертань у мене був один бонус, у якому я виграв менше ставки в грі, яку я знаю та в яку граю понад 6 років. Гарне обслуговування клієнтів, саме це змусило мене довіряти цьому закладу. Щось тут не йде, на щастя, у нас є можливість не грати в таких місцях, якщо ми відчуваємо, що щось не так. Я знаю, що іноді нам може не пощастити, але я більш ніж впевнений, що в цьому випадку це щось інше, тому що я не вірю, що жодний виграш не перевищує ставку протягом 5 годин сесії.

Автоматичний переклад.
kakashimuffin
2 міс. тому

Я попереджав усіх про це казино, ті, хто не вносить жодних коштів, є найбільшими шахраями в Інтернеті!!!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ромі, я мушу сказати, що я роками граю в ті самі ігри від одних і тих же постачальників і вірю чи ні, ігри на їхньому сайті не виглядають справжніми з точки зору коефіцієнта виграшу. Я не граю в ігри, яких я не знаю, але з певних причин я не зміг отримати пристойний виграш, а іноді взагалі не виграв, якщо депозит перевищує 4 тис. Це важко довести, тому я закрив рахунок і перевів свій бізнес в інше місце. Скажімо, із 600 обертань у мене був один бонус, у якому я виграв менше ставки в грі, яку я знаю та в яку граю понад 6 років. Гарне обслуговування клієнтів, саме це змусило мене довіряти цьому закладу. Щось тут не йде, на щастя, у нас є можливість не грати в таких місцях, якщо ми відчуваємо, що щось не так. Я знаю, що іноді нам може не пощастити, але я більш ніж впевнений, що в цьому випадку це щось інше, тому що я не вірю, що жодний виграш не перевищує ставку протягом 5 годин сесії.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Зеа, я розумію твою думку. На жаль, без будь-яких доказів нічого не можна зробити. Можливо, це просто пощастило; хто знає? 🤷‍♀️

Треба сказати, що мені дуже подобається ваше ставлення до онлайн-ігор, і ви праві, що кожен може вибрати, де грати чи ні, і це добре.

Бажаю тобі завжди щастити.🍀

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Саме тому я не збираюся офіційно скаржитися, тому що в кінці дня це азартна гра. Якщо мені не подобається казино, я можу піти далі й перевести свій бізнес в інше місце, але я все одно можу передати свої відгуки та особистий досвід. Я граю понад 15 років, і мого досвіду має бути достатньо, щоб визначити, чи варто грати на певній платформі чи ні. Мені дуже сподобався багатий приз, тому я дав їм шанс протягом 2 місяців, а потім вирішив, що це не варте мого часу чи грошей, тому я перевів свій бізнес на іншу платформу 😌🤷‍♀️ Я не думаю, що є єдине казино, яке я робив не намагайся 🤣 якщо я незадоволений, я надсилаю довгий електронний лист і вимагаю закриття облікового запису та вношу їх у свій особистий чорний список 🤣🤣

Автоматичний переклад.
Azza
2 міс. тому

Я хотів би передати вам привіт!

Це дуже практичний огляд азартних ігор, і приємно знати, що все ще є гравці, які поділяють ваш свіжий підхід.

Цікаво, скільки казино зараз у вашому особистому чорному списку, і чи ведете ви також облік усіх казино, яким ви віддавали перевагу за останні п’ятнадцять років своєї азартної подорожі? 🙂

Не потрібно говорити, це добровільно 😁

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я був зайнятий своєю скаргою, просто це «професійне» казино погрожувало витоком особистої інформації, оскільки їхні шахрайські способи були розкриті, лол.

Мій відгук про них було відхилено навіть після того, як Річ Приз погрожував вищезазначеному, а гуру казино вибачився перед шахраями, які діють у рамках «Легких освітніх курсів» у Шотландії, а також включив свої погрози в електронний лист, лол. 💀 Не дивно, чому тут у них такий високий рейтинг, гуру казино підтримує недбалість і брехню. 👎

Назад до азартних гравців набагато надійніше і без постійних моргань.

Автоматичний переклад.
kakashimuffin
2 міс. тому

Привіт,

Прочитавши ваш відгук і скаргу, я розумію, чому ви можете почуватися не зовсім спокійно, але я не маю жодного уявлення про витік інформації чи погрози електронною поштою. Будь ласка, уточніть свій останній пост трохи краще?

Ви отримали відшкодування, а також було надано пояснення щодо відхилення відгуку користувача. Оскільки жодне з тверджень не було підтверджено, незважаючи на те, що очевидно, що казино не виправдало ваших очікувань, я не вважаю доречним називати це об’єктивним відгуком користувачів. Мені шкода, що ви розчаровані. Ми не в змозі дисциплінувати чи навчати їхній персонал за надання неналежної підтримки. Будь ласка, перешліть цю інформацію нам, якщо вам відомі будь-які інші особи, які зазнали несправедливого ставлення. Можливо, ще хтось дійде далі зі скаргою.

Дозвольте мені процитувати вашу скаргу щодо цього:

«Любий какашімуффіне (або я буду звертатися до тебе справжнім іменем?)

Ми ніколи не збиралися конфіскувати ваш виграш. Наша мета полягала в тому, щоб пояснити, що для виведення цих виграшів необхідно виконати вимоги щодо ставок. Крім того, ви могли б продовжити гру, не надсилаючи запит на зняття коштів. На жаль, коли ви відмовилися робити ставки та почали погрожувати, нам довелося вжити заходів, щоб закрити ваш обліковий запис заради безпеки наших співробітників і казино.

Мені щиро шкода, що ви не попросили поговорити з менеджером, оскільки я б зайняв це місце звідти й, можливо, допоміг уникнути цієї ситуації. Я працюю в іншому відділі, тому не беру участь у щоденних операціях підтримки клієнтів, але перепрошую, якщо ви відчули, що вас знехтували.


Вибачте за будь-яку плутанину та сподіваємося, що це пояснення допоможе прояснити нашу позицію. Якщо у вас виникнуть запитання або вам потрібна додаткова допомога, зв’яжіться з нами.

Щирі вітання,

Вікторія"

Я вдячний за те, що ви поділилися цією ситуацією на форумі, і майте на увазі, що всі ваші скарги доступні для всіх. Його може прочитати будь-який гравець і вирішити, чи варто спробувати це казино.

Автоматичний переклад.
kakashimuffin
2 міс. тому

Щоб чітко заявити, що Casino Guru дійсно нема чого приховувати, я хотів би поділитися оновленням щодо вашої другої спроби написати чесний відгук користувача:

Причина відмови:

«Шановний користувачеві, окрім попередньої причини відхилення я хотів би додати нову:

Огляд казино призначений для огляду казино, а не Casino Guru, тому принаймні половина вашого огляду насправді не є оглядом. мені шкода

Решта містить лише думки та припущення, які не відповідають дійсності за своїм походженням. Ми не співпрацюємо з жодними казино. Нарешті, прийняття бонусу є вільним бажанням гравця. Завжди читайте правила бонусу, перш ніж приймати його. Випадок, який ви описали, досить простий: ви взяли бонус, передумали, і бонусні виграші були анульовані. Ваша початкова мета також була досягнута, коли вам повернули кошти.

Якщо у вас є будь-які докази, що підтверджують будь-що, пов’язане з загрозами, які ви постійно згадуєте, будь ласка, надішліть усі, що можете, електронною поштою: community@casino.guru

Перевіривши ваші докази, ми розглянемо наступні кроки щодо ваших відгуків користувачів. Ми цінуємо ваше розуміння".

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я можу точно сказати, що це казино не є законним.

Вони роблять усе, щоб зупинити зняття коштів і kyc. Крім того, цей хлопець на ім’я Кай поводить себе так, ніби має якусь владу, і погрожує закрити обліковий запис, коли ти скаржишся.


Чому в оглядах так часто згадується саме те, що я згадую? Хм... дивно, чи не так? Крім того, чому ви захищаєте казино, яке явно не є 100% законним, а також отримало масу негативних відгуків, а також занесене до чорного списку на askgamblers, наприклад? 😂

Автоматичний переклад.
1...11 12 13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.