ФорумКазиноRichPrize Casino - загальне обговорення

RichPrize Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

3 р. тому від mcclane2020
|
40843 переглядів 237 відповідей |
|
1...9 10 1112
Додати публікацію
1 рік тому

Не задоволений нічим із цього. Гуру казино – Ви не схвалили мій відгук, а також не відповіли на мою скаргу чи електронний лист, який я вам надіслав. Минуло більше місяця. Як вони підскочили до 7,7 рейтингу?? Існує тенденція, коли казино просять людей писати хороші відгуки в обмін на біткойни. Чи думали ви, що це відбувається на вашому веб-сайті? Я вважаю, що це очевидно. Шахрайські неліцензовані казино, які не виплачують виграші, мають погане обслуговування клієнтів і хижацькі умови, отримують тут дуже високі рейтинги.

Автоматичний переклад.
Thomas-091
1 рік тому

Привіт, вам потрібно трохи терпіти, коли справа доходить до відповідей на скарги . Нік зв’яжеться з вами якомога швидше.

Що стосується перевірки користувача, її не прийнято, оскільки ваша скарга все ще перебуває в процесі і буде оцінюватися пізніше на основі результатів. Що стосується винагороди за гарний відгук, ми маємо справу з ними щодня та стежимо за ними, і якщо ми виявимо щось подібне, відгуки користувачів видаляються. Поки у вас немає доказів, я був би обережний з такими заявами.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт, добре, я перепрошую за попередній коментар. Дякую за все. Не соромтеся видалити будь-які мої коментарі.

Автоматичний переклад.
Thomas-091
1 рік тому

Я не думаю, що це буде потрібно. Я розумію, що неприємно опинитися в такій ситуації і іноді людина вибухає. Але я думаю, що наша команда намагається зробити все можливе, щоб допомогти вам. Я знаю, що іноді це може зайняти більше часу, але це тому, що багато гравців мають багато скарг. Тож іноді вам просто потрібно зробити глибокий вдих і бути трохи терплячим, як я вже сказав. Я твердо вірю, що все у вас вийде добре. Будь ласка, продовжуйте оновлювати нас, коли у вас буде щось нове. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Дякую тобі. Єдиним і останнім повідомленням, яке я отримав від них, був цей електронний лист від знаменитої «Вікторії»

Дата 30.10.2023:


«Любий Томасе,

Я вірю, що це повідомлення застало вас добре. Я пишу, щоб передати нашу остаточну точку зору щодо утримання ваших виграшів у RichPrize.

Ми цінуємо вашу взаємодію з нашою платформою та висловлені вами занепокоєння. Це наша стандартна процедура проведення належної перевірки відповідно до наших Загальних положень та умов (T&C), щоб переконатися, що всі взаємодії на нашій платформі відповідають нашій політиці та юридичним вимогам.

Питання, яке ви підняли, регулюється пунктом 5.19 T&C, у якому чітко зазначено:

«Компанія залишає за собою право скасувати Ваш обліковий запис з будь-якої причини в будь-який час без повідомлення. Будь-який баланс на Вашому рахунку на момент такого скасування може бути зарахований Вам; однак Компанія залишає за собою право без обмежень на власний розсуд анулювати будь-які виграші та конфіскувати будь-який баланс на Вашому рахунку в казино за будь-яких обставин, дозволених Законом».

Після ретельного розгляду вашої справи ми скористалися нашими правами згідно з цим пунктом і закрили ваш обліковий запис. Важливо підкреслити, що наші дії були вжиті після ретельного розгляду, щоб уникнути подальших непорозумінь. Ми хочемо пояснити, що наше рішення було прийнято в повній відповідності до наших Умов та всіх відповідних правових норм.

Крім того, ми гарантували, що ви не зазнаєте жодних особистих втрат, повністю повернувши кожен депозит, зроблений на нашому сайті. Цей лист означає нашу остаточну позицію з цього питання.

Ми цінуємо час, проведений з нами, і сподіваємось, що ви й надалі отримуватимете задоволення від свого досвіду на будь-якому шляху, який ви виберете.

З повагою

Вікторія»

Автоматичний переклад.
Thomas-091
1 рік тому

Я прочитав, але пропустив причину, яку, мабуть, казино навіть не вказує, оскільки посилається на закон.

Я помітив, що ви оновили скаргу, тож ми побачимо, куди дінеться Нік. Поки що нам доведеться почекати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так точно. У них навіть немає причини, чому вони це зробили, вони могли б це визнати

Автоматичний переклад.
Thomas-091
1 рік тому

Якщо це так, я цілком переконаний, що це не залишиться непоміченим у скарзі .

Окрім цього, чи можете ви підтвердити цю частину представника казино, згаданого в останній заяві?

«Крім того, ми гарантували, що ви не зазнаєте жодних особистих втрат, повністю повернувши кожен депозит, зроблений на нашому сайті».

Тепер мені цікаво: чи це якось пов’язано з відсутністю у казино, наприклад, ліцензії UKGC? Можливо, це просто збіг, але коли я читаю «підстави, визначені законом», і йдеться про гравця з Нідерландів, Німеччини чи Великої Британії, у мене виникає підозра.

Просто думка, звичайно,...


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Усе це викликає занепокоєння та підозру. Вони повинні заробити стільки грошей. Проте вони не можуть виплатити 1189,97 фунтів стерлінгів дійсних виграшів мені, чесному гравцеві, щоб зберегти свою репутацію.

Мабуть, підозріла частина полягає в тому, що коли я виграв пару сотень на спортивних ставках, мені надіслали електронний лист зі словами: «Платежі затримуються, тому я надішлю тобі половину виграшу, але потім я збираюся заборонити тобі робити спортивні ставки, а потім я Покладу іншу половину на ваш рахунок, але я збираюся змусити вас поставити свої гроші в реальному часі" 🤷‍♂️

Очевидно, цього ніколи не було, але якщо вона могла надіслати половину, то чому б не надіслати повністю? Це не 50 000 фунтів?

Не розумію, чому вони навмання хочуть заборонити мені робити ставки на спорт?

вони хвилювалися, здається, я виграю більше грошей?

Тоді ви, очевидно, просите мене поставити іншу половину моїх грошей, які вже повністю поставлені в рамках балансу правил?

Це дійсно кричить, що вони не хочуть виплачувати мені прибуток і виграші, тому просто вирішіть найпростіше, що вони можуть зробити, – закрийте мій рахунок.

Плюс для ваших хлопців у скарзі, що запитують більше одного разу про конкретну причину всього цього, і вони все ще не надають те, що запитують, це погано.

Вони знають, що вчинили неправильно, і їм байдуже.

Автоматичний переклад.
Thomas-091
1 рік тому

Гаразд, це звучить досить непослідовно. 🤔

Але зараз нам потрібно казино, щоб вирішити цю проблему. Не знаю, що ви маєте на увазі, кажучи: «Крім того, якщо ваші хлопці у скарзі запитують більше одного разу про конкретну причину всього цього, і вони все ще не надають те, що запитують, це погано».

Очевидно, що ситуація не зовсім зрозуміла, тому, щоб звернутися до казино, обробник скарги повинен розуміти всі аспекти цього питання. Тільки тоді є сенс запитувати в казино. Підготовка - це ключ, я б сказав.

Що ж, тепер справа за представником казино.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

До цього - "Плюс для ваших хлопців у скарзі, що запитують більше одного разу про конкретну причину всього цього, і вони все ще не надають те, що запитують, це погано".

Я мав на увазі, що гуру казино доводилося неодноразово запитувати у richprize відповідь, чому все це сталося, і вони не дали достатньо чіткої відповіді у відповідь, в основному у них немає реальної причини сказати, чому вони забрали мій виграш і зробили все, що вони зробили.

Автоматичний переклад.
Thomas-091
1 рік тому

Гадаю, зрозуміліше, що ти хотів сказати.

У будь-якому випадку, давайте подивимося, чи надасть казино більше того, що ви вважаєте доречним у наступній відповіді.

Я сподіваюся, що це станеться.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Знову привіт, знову виникла проблема з казино Richprize

Єдине, що я хотів зробити, це зняти свої останні 30 євро, які залишилися на моєму рахунку, і мене заблокували, і чат взагалі не хотів зі мною спілкуватися, що закінчило розмову.

Як ви вважаєте, чи варто подавати скаргу?

Чи повинні казино з оцінкою 7,7 ставитися до своїх клієнтів таким чином?

Додаю скріншоти filefilefile

Автоматичний переклад.
kaczka381
10 міс. тому

Привіт, чи була якась причина, чому казино заблокувало ваш обліковий запис, або ваш рахунок був закритий раніше?

Ви грали тут нормально після вашої останньої проблеми?

Автоматичний переклад.
kaczka381
10 міс. тому

Привіт!

Чи можу я бути чесним?

Я б сказав, що справа не в індексі безпеки 7,7 - скоріше це ваша спільна історія з цим казино.

У зв’язку з цим я б напевно спробував ще одну скаргу. Якщо пощастить, це буде вирішено належним чином 🙏


Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Нещодавно мені вдалося зняти 100 євро, як я обіцяв, тому я видалив негативний відгук, я хотів зняти останні 30 євро, які залишилися на моєму рахунку, і казино заблокувало мій рахунок

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Одного разу у мене була проблема з казино, воно не хотіло знімати 100 євро, але завдяки вам і пані Вікторі мені вдалося це зробити, але в мене залишилося 30 євро, тому я вирішив закінчити свою пригоду на цьому казино і вивести останні кошти, але казино заблокувало мій рахунок і не хотіло виводити ці кошти.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Так, я думаю, це через історію з цим казино, але я хотів закінчити свою пригоду з цим казино та зняти свої останні кошти, але казино не дозволяє мені це зробити

Однак такий високий рейтинг казино повинен змусити мене бути чесним і зняти всі свої кошти, а потім заблокувати рахунок.

Як ви вважаєте, чи варто подавати скаргу?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Їм байдуже, вони заблокували мій і ошукали мене з тисячі. Казино-гуру також є шахраєм, тому його рейтинг 7,7 для багатих призів кожному, хто каже, що будь-який інший знаходиться на іншій планеті, і його потрібно ігнорувати. Усі казино з найвищим рейтингом тут є шахрайськими, які не мають ліцензії, подивіться самі. Їм платять за високі рейтинги. Не слухайте їхні виправдання. Вони вічно хвалять усіх людей і казино, які ставилися до мене як до С.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Так, я думаю, це через історію з цим казино, але я хотів закінчити свою пригоду з цим казино та зняти свої останні кошти, але казино не дозволяє мені це зробити

Однак такий високий рейтинг казино повинен змусити мене бути чесним і зняти всі свої кошти, а потім заблокувати рахунок.

Як ви вважаєте, чи варто подавати скаргу?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я думаю, що в цьому випадку я б подав скаргу, і, сподіваюся, ваші гроші, що залишилися, буде вилучено, і ви зробите приблизний розрахунок для цього казино.

Ви в ?

Автоматичний переклад.
1...9 10 1112
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого