ФорумКазиноRichPrize Casino - загальне обговорення

RichPrize Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

3 р. тому від mcclane2020
|
35109 переглядів 237 відповідей |
|
1...6 7 8...13
Додати публікацію
kaczka381
1 рік тому

І нам пощастило, що ви тут, тому що це той тип зворотного зв’язку, який ми не зможемо отримати іншим шляхом.

Я хочу, щоб ви це знали. 🙏


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, незважаючи на мої численні повідомлення та щоденні листи щодо моєї справи, я досі не отримав жодної відповіді від казино

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Це ганьба. Однак, якщо казино поки нічого сказати, я думаю, що бомбардувати їх новими електронними листами, ймовірно, буде контрпродуктивно. З іншого боку, я розумію, що, можливо, навіть одна інформація про те, на якій стадії перебуває процес, була б полегшенням для цієї справи.

Поки що, на жаль, нам залишається лише чекати нової інформації.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розумію, але минуло понад 2 тижні відтоді, як я замовив платіж, і я досі не знаю, на якій стадії перебуває мій платіж.

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Тепер настав час для казино зробити чітку заяву! Я щиро сподіваюся, що вони незабаром розглянуть скаргу!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я сподіваюся, вони зв'яжуться зі мною з цього приводу

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Але дайте трохи часу. Сподіваємось, ви побачите позитивне враження від того, що це казино звернулося до нас кілька тижнів тому, щоб обговорити відгуки та досвід користувачів, тож я переконаний, що канал зв’язку має працювати!


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, я зрозумів :)

Я терпляче чекаю повідомлення від казино

Я думав, що казино хоче відновити свою репутацію, тому вони зв’язалися з вами

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Нам також цікаво, як казино впорається з цим. Я сподіваюся, що казино без проблем приєднається до розмови і що все вирішиться і зрештою вийде добре. Схрещуємо пальці🤞😊

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго ранку... Ви змогли зв'язатися з казино Richprize щодо мого виведення грошей?

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Хороший день!

Напевно, я мав згадати, що я не залучений до процесу подання скарги, тому в ланцюжку скарг я бачу ту саму інформацію, що й ви.

Хоча таймер спрацював, я очікую оновлення досить скоро. 🤔

Завтра я перевірю, чи відповіло казино.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи Richprize Casino досі не відповіло на мій запит?

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Привіт!

Наскільки я можу припустити, казино більше не цікавиться вашими скаргами через вашу історію спілкування з ними. Як я вже згадував, хтось із казино звернувся до нас через ваші відгуки користувачів. 🤔

Я глибоко переконаний, що це причина мовчання в скарзі.

Однак давайте подивимося, що знає обробник скарг; нам слід дочекатися оновлення.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мабуть, я не зовсім розумію. Казино подумало, що я написав щось неправдиве? Якщо так, зв’яжіться зі мною з цього приводу? Якби казино було справедливим по відношенню до мене, я б ніколи не писав про них нічого поганого і видаляв усі скарги, але казино несправедливе до мене. Я готовий поговорити тут з представником казино, мені нема чого приховувати, і я буду радий чемно поговорити

Автоматичний переклад.
1 рік тому

По-друге, чи є мої негативні коментарі причиною для того, щоб казино не виплатило мені гроші? Якщо вони не хочуть приймати мене в якості гравця, вони повинні забрати мої кошти і заблокувати мою подальшу гру... Кожне поважне казино так робить.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мабуть, я не зовсім розумію. Казино подумало, що я написав щось неправдиве? Якщо так, зв’яжіться зі мною з цього приводу? Якби казино було справедливим по відношенню до мене, я б ніколи не писав про них нічого поганого і видаляв усі скарги, але казино несправедливе до мене. Я готовий поговорити тут з представником казино, мені нема чого приховувати, і я буду радий чемно поговорити

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Проблема в тому, що я також не розумію підходу казино! Я запитав представника електронною поштою, оскільки ця особа спочатку була стурбована вашим уже відхиленим відгуком. Він чітко дав зрозуміти, що ваш рахунок збирається закрити, і ніхто з казино не пояснив, що сталося або що ви зробили не так.

Я зробив те, що міг, хоча скаргами не займаюся, але вважаю справу програною. Мені шкода за це.

Треба сказати, що мене щиро дратує така відсутність спілкування...

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, дуже дякую за допомогу 😉 Дуже хотілося б залишити відгук про казино, щоб його ніхто не видаляв і сподіваюся, що рейтинг казино впаде, мене вони обдурили вже другий раз час!!

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Шановний kaczka381

По-перше, я хочу принести наші щирі вибачення за затримку розгляду вашої попередньої скарги. Ваше задоволення та довіра є для нас надзвичайно важливими, і ми глибоко шкодуємо про будь-які незручності, які ви могли зазнати.

Ми розуміємо, що залишатися в темряві може бути неприємно, і нам щиро шкода за це. Ми серйозно ставимося до цього питання та інформуватимемо вас про будь-який прогрес на кожному кроці. Наша мета — надати вам задовільне рішення, яке відповідає вашим очікуванням.


Ще раз прийміть наші глибокі вибачення за будь-яке розчарування, яке ви зазнали. Ваш відгук є безцінним, і ми прагнемо вдосконалювати наші послуги на основі ваших ідей.


Вікторія

Автоматичний переклад.
RichPrize Casino
12 міс. тому

Чи нарешті мій платіж буде зараховано на мій рахунок?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, дуже дякую за допомогу 😉 Дуже хотілося б залишити відгук про казино, щоб його ніхто не видаляв і сподіваюся, що рейтинг казино впаде, мене вони обдурили вже другий раз час!!

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Ну, мабуть, вийшло. 🙂 Я переконаний, що це було чисте непорозуміння. Я дуже радий бачити тут Вікторію!

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.