ГоловнаФорумКазиноRichPrize Casino - загальне обговорення

RichPrize Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від mcclane2020
|
56 505 переглядів 237 відповідей |
|
1...6 7 8...12

Я розумію, але минуло понад 2 тижні відтоді, як я замовив платіж, і я досі не знаю, на якій стадії перебуває мій платіж.

Автоматичний переклад.
kaczka381

Тепер настав час для казино зробити чітку заяву! Я щиро сподіваюся, що вони незабаром розглянуть скаргу!

Автоматичний переклад.

Так, я сподіваюся, вони зв'яжуться зі мною з цього приводу

Автоматичний переклад.
kaczka381

Але дайте трохи часу. Сподіваємось, ви побачите позитивне враження від того, що це казино звернулося до нас кілька тижнів тому, щоб обговорити відгуки та досвід користувачів, тож я переконаний, що канал зв’язку має працювати!


Змінено
Автоматичний переклад.

Добре, я зрозумів :)

Я терпляче чекаю повідомлення від казино

Я думав, що казино хоче відновити свою репутацію, тому вони зв’язалися з вами

Автоматичний переклад.
kaczka381

Нам також цікаво, як казино впорається з цим. Я сподіваюся, що казино без проблем приєднається до розмови і що все вирішиться і зрештою вийде добре. Схрещуємо пальці🤞😊

Автоматичний переклад.

Доброго ранку... Ви змогли зв'язатися з казино Richprize щодо мого виведення грошей?

Автоматичний переклад.
kaczka381

Хороший день!

Напевно, я мав згадати, що я не залучений до процесу подання скарги, тому в ланцюжку скарг я бачу ту саму інформацію, що й ви.

Хоча таймер спрацював, я очікую оновлення досить скоро. 🤔

Завтра я перевірю, чи відповіло казино.



Автоматичний переклад.

Чи Richprize Casino досі не відповіло на мій запит?

Автоматичний переклад.
kaczka381

Привіт!

Наскільки я можу припустити, казино більше не цікавиться вашими скаргами через вашу історію спілкування з ними. Як я вже згадував, хтось із казино звернувся до нас через ваші відгуки користувачів. 🤔

Я глибоко переконаний, що це причина мовчання в скарзі.

Однак давайте подивимося, що знає обробник скарг; нам слід дочекатися оновлення.

Змінено
Автоматичний переклад.
Radka

Мабуть, я не зовсім розумію. Казино подумало, що я написав щось неправдиве? Якщо так, зв’яжіться зі мною з цього приводу? Якби казино було справедливим по відношенню до мене, я б ніколи не писав про них нічого поганого і видаляв усі скарги, але казино несправедливе до мене. Я готовий поговорити тут з представником казино, мені нема чого приховувати, і я буду радий чемно поговорити

Автоматичний переклад.

По-друге, чи є мої негативні коментарі причиною для того, щоб казино не виплатило мені гроші? Якщо вони не хочуть приймати мене в якості гравця, вони повинні забрати мої кошти і заблокувати мою подальшу гру... Кожне поважне казино так робить.

Автоматичний переклад.

Мабуть, я не зовсім розумію. Казино подумало, що я написав щось неправдиве? Якщо так, зв’яжіться зі мною з цього приводу? Якби казино було справедливим по відношенню до мене, я б ніколи не писав про них нічого поганого і видаляв усі скарги, але казино несправедливе до мене. Я готовий поговорити тут з представником казино, мені нема чого приховувати, і я буду радий чемно поговорити

Автоматичний переклад.

Проблема в тому, що я також не розумію підходу казино! Я запитав представника електронною поштою, оскільки ця особа спочатку була стурбована вашим уже відхиленим відгуком. Він чітко дав зрозуміти, що ваш рахунок збирається закрити, і ніхто з казино не пояснив, що сталося або що ви зробили не так.

Я зробив те, що міг, хоча скаргами не займаюся, але вважаю справу програною. Мені шкода за це.

Треба сказати, що мене щиро дратує така відсутність спілкування...

Змінено
Автоматичний переклад.

Добре, дуже дякую за допомогу 😉 Дуже хотілося б залишити відгук про казино, щоб його ніхто не видаляв і сподіваюся, що рейтинг казино впаде, мене вони обдурили вже другий раз час!!

Автоматичний переклад.

Шановний kaczka381

По-перше, я хочу принести наші щирі вибачення за затримку розгляду вашої попередньої скарги. Ваше задоволення та довіра є для нас надзвичайно важливими, і ми глибоко шкодуємо про будь-які незручності, які ви могли зазнати.

Ми розуміємо, що залишатися в темряві може бути неприємно, і нам щиро шкода за це. Ми серйозно ставимося до цього питання та інформуватимемо вас про будь-який прогрес на кожному кроці. Наша мета — надати вам задовільне рішення, яке відповідає вашим очікуванням.


Ще раз прийміть наші глибокі вибачення за будь-яке розчарування, яке ви зазнали. Ваш відгук є безцінним, і ми прагнемо вдосконалювати наші послуги на основі ваших ідей.


Вікторія

Автоматичний переклад.
RichPrize Casino

Чи нарешті мій платіж буде зараховано на мій рахунок?

Автоматичний переклад.

Добре, дуже дякую за допомогу 😉 Дуже хотілося б залишити відгук про казино, щоб його ніхто не видаляв і сподіваюся, що рейтинг казино впаде, мене вони обдурили вже другий раз час!!

Автоматичний переклад.

Ну, мабуть, вийшло. 🙂 Я переконаний, що це було чисте непорозуміння. Я дуже радий бачити тут Вікторію!

Автоматичний переклад.

Шановний kaczka381,

Я радий повідомити вам, що вашу затримку з виплатою було повністю вирішено, і ви мали отримати свій виграш у повному обсязі. Я ціную ваше терпіння та розуміння, поки ми працювали над виправленням ситуації. Ваше задоволення є для нас надзвичайно важливим, і ми серйозно ставимося до будь-яких проблем, які можуть виникнути.

Ще раз прошу вибачення за затримку та будь-які незручності, які вона могла вам спричинити. Ми цінуємо вашу довіру та постійну підтримку, і ми прагнемо постійно вдосконалювати наші послуги, щоб забезпечити кращий досвід для всіх наших користувачів.

Щирі вітання,

Вікторія

Автоматичний переклад.

Дякуємо за допомогу, пані Вікторія 🙂

Кошти надійшли на мій рахунок. Я прошу Casino Guru видалити мою скаргу.

Я видалю погані відгуки про казино

Автоматичний переклад.
kaczka381

Ну це чудово. Я думаю, що приємно бачити, як казино намагається виправити свою помилку. Думаю, таким підходом вони зможуть завоювати довіру гравців.

У будь-якому випадку, я радий, що ти зрештою отримав свій виграш, і все вийшло добре.

Однак моє запитання полягає в тому, чи буде казино все ще хорошим місцем для гри? 🙂


Автоматичний переклад.
1...6 7 8...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого