ГоловнаФорумКазиноRichPrize Casino - загальне обговорення

RichPrize Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

3 р. тому від mcclane2020
|
45 498 переглядів 237 відповідей |
|
1...6 7 8...12
1 рік тому

Я розумію, але минуло понад 2 тижні відтоді, як я замовив платіж, і я досі не знаю, на якій стадії перебуває мій платіж.

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Тепер настав час для казино зробити чітку заяву! Я щиро сподіваюся, що вони незабаром розглянуть скаргу!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я сподіваюся, вони зв'яжуться зі мною з цього приводу

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Але дайте трохи часу. Сподіваємось, ви побачите позитивне враження від того, що це казино звернулося до нас кілька тижнів тому, щоб обговорити відгуки та досвід користувачів, тож я переконаний, що канал зв’язку має працювати!


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, я зрозумів :)

Я терпляче чекаю повідомлення від казино

Я думав, що казино хоче відновити свою репутацію, тому вони зв’язалися з вами

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Нам також цікаво, як казино впорається з цим. Я сподіваюся, що казино без проблем приєднається до розмови і що все вирішиться і зрештою вийде добре. Схрещуємо пальці🤞😊

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго ранку... Ви змогли зв'язатися з казино Richprize щодо мого виведення грошей?

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Хороший день!

Напевно, я мав згадати, що я не залучений до процесу подання скарги, тому в ланцюжку скарг я бачу ту саму інформацію, що й ви.

Хоча таймер спрацював, я очікую оновлення досить скоро. 🤔

Завтра я перевірю, чи відповіло казино.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи Richprize Casino досі не відповіло на мій запит?

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Привіт!

Наскільки я можу припустити, казино більше не цікавиться вашими скаргами через вашу історію спілкування з ними. Як я вже згадував, хтось із казино звернувся до нас через ваші відгуки користувачів. 🤔

Я глибоко переконаний, що це причина мовчання в скарзі.

Однак давайте подивимося, що знає обробник скарг; нам слід дочекатися оновлення.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мабуть, я не зовсім розумію. Казино подумало, що я написав щось неправдиве? Якщо так, зв’яжіться зі мною з цього приводу? Якби казино було справедливим по відношенню до мене, я б ніколи не писав про них нічого поганого і видаляв усі скарги, але казино несправедливе до мене. Я готовий поговорити тут з представником казино, мені нема чого приховувати, і я буду радий чемно поговорити

Автоматичний переклад.
1 рік тому

По-друге, чи є мої негативні коментарі причиною для того, щоб казино не виплатило мені гроші? Якщо вони не хочуть приймати мене в якості гравця, вони повинні забрати мої кошти і заблокувати мою подальшу гру... Кожне поважне казино так робить.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мабуть, я не зовсім розумію. Казино подумало, що я написав щось неправдиве? Якщо так, зв’яжіться зі мною з цього приводу? Якби казино було справедливим по відношенню до мене, я б ніколи не писав про них нічого поганого і видаляв усі скарги, але казино несправедливе до мене. Я готовий поговорити тут з представником казино, мені нема чого приховувати, і я буду радий чемно поговорити

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Проблема в тому, що я також не розумію підходу казино! Я запитав представника електронною поштою, оскільки ця особа спочатку була стурбована вашим уже відхиленим відгуком. Він чітко дав зрозуміти, що ваш рахунок збирається закрити, і ніхто з казино не пояснив, що сталося або що ви зробили не так.

Я зробив те, що міг, хоча скаргами не займаюся, але вважаю справу програною. Мені шкода за це.

Треба сказати, що мене щиро дратує така відсутність спілкування...

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, дуже дякую за допомогу 😉 Дуже хотілося б залишити відгук про казино, щоб його ніхто не видаляв і сподіваюся, що рейтинг казино впаде, мене вони обдурили вже другий раз час!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановний kaczka381

По-перше, я хочу принести наші щирі вибачення за затримку розгляду вашої попередньої скарги. Ваше задоволення та довіра є для нас надзвичайно важливими, і ми глибоко шкодуємо про будь-які незручності, які ви могли зазнати.

Ми розуміємо, що залишатися в темряві може бути неприємно, і нам щиро шкода за це. Ми серйозно ставимося до цього питання та інформуватимемо вас про будь-який прогрес на кожному кроці. Наша мета — надати вам задовільне рішення, яке відповідає вашим очікуванням.


Ще раз прийміть наші глибокі вибачення за будь-яке розчарування, яке ви зазнали. Ваш відгук є безцінним, і ми прагнемо вдосконалювати наші послуги на основі ваших ідей.


Вікторія

Автоматичний переклад.
RichPrize Casino
1 рік тому

Чи нарешті мій платіж буде зараховано на мій рахунок?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, дуже дякую за допомогу 😉 Дуже хотілося б залишити відгук про казино, щоб його ніхто не видаляв і сподіваюся, що рейтинг казино впаде, мене вони обдурили вже другий раз час!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, мабуть, вийшло. 🙂 Я переконаний, що це було чисте непорозуміння. Я дуже радий бачити тут Вікторію!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановний kaczka381,

Я радий повідомити вам, що вашу затримку з виплатою було повністю вирішено, і ви мали отримати свій виграш у повному обсязі. Я ціную ваше терпіння та розуміння, поки ми працювали над виправленням ситуації. Ваше задоволення є для нас надзвичайно важливим, і ми серйозно ставимося до будь-яких проблем, які можуть виникнути.

Ще раз прошу вибачення за затримку та будь-які незручності, які вона могла вам спричинити. Ми цінуємо вашу довіру та постійну підтримку, і ми прагнемо постійно вдосконалювати наші послуги, щоб забезпечити кращий досвід для всіх наших користувачів.

Щирі вітання,

Вікторія

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякуємо за допомогу, пані Вікторія 🙂

Кошти надійшли на мій рахунок. Я прошу Casino Guru видалити мою скаргу.

Я видалю погані відгуки про казино

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Ну це чудово. Я думаю, що приємно бачити, як казино намагається виправити свою помилку. Думаю, таким підходом вони зможуть завоювати довіру гравців.

У будь-якому випадку, я радий, що ти зрештою отримав свій виграш, і все вийшло добре.

Однак моє запитання полягає в тому, чи буде казино все ще хорошим місцем для гри? 🙂


Автоматичний переклад.
1...6 7 8...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого