Ну, це досить неприємний випадок, і я розумію ваше розчарування. Коли ви подали відкликання? Ми даємо казино 14 днів для вирішення подібних ситуацій, тому я запитую.
Я також помітив, що вам вдалося подати скаргу , тому, очевидно, нам доведеться почекати та подивитися, як розвиватиметься ситуація.
Щодо відповіді казино, востаннє вони відповідали 3 тижні тому, тому ми побачимо, чи зробить це казино і зараз.
У будь-якому випадку, що переконало вас повернутися сюди, щоб знову грати? Я бачив, що у вас були деякі проблеми з казино в минулому, тому буде дуже цікаво, коли ви повернетеся.
Я думаю, що індекс безпеки також говорить багато про що, оскільки він низький, і я думаю, що я б дуже ретельно подумав, чи буду коли-небудь знову вносити свої гроші тут.
Але я сподіваюся, що ваша ситуація вдасться вирішити, і ви зможете повернути свої гроші. Якщо у вас є будь-яка нова інформація, не соромтеся повідомити нас.
Well, that's quite an unpleasant case and I understand your frustration. When did you submit your withdrawal ? We give the casino 14 days to resolve situations like this, so that's why I'm asking.
I also noticed that you've managed to file a complaint, so obviously we'll have to wait and see how the situation moves forward.
Regarding the casino's response, the last time they responded was 3 weeks ago, so we'll see if the casino will do so now as well.
Anyway, what convinced you to come back here to play again ? I've seen that you've had some trouble with the casino in the past, so it's quite interesting when you come back.
I think the safety index speaks volumes as well, as it is low and I think I would think very carefully if I would ever deposit my money here again.
But I hope your situation can be resolved and you can get back to your money. If you have any new information don't hesitate to let us know.
Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.