ФорумКазиноRichPrize Casino - загальне обговорення

RichPrize Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

3 р. тому від mcclane2020
|
35138 переглядів 237 відповідей |
|
1...5 6 7...13
Додати публікацію
Radka
1 рік тому

Я надіслав запит на зміну пароля та увійшов таким чином, і на цьому рахунку було 158 євро... Однак до цього на моєму рахунку було 193 євро... Я не розумію, чому різниця

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Я теж.... 🤔

Боюсь, як завжди, нам може пояснити лише казино.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Схоже казино все ще обманює своїх гравців... Я замовив виведення коштів на рахунок, він досі не надійшов, а служба підтримки взагалі не відповідає на мої повідомлення

Автоматичний переклад.
RichPrize Casino
1 рік тому


Чи можу я попросити Richprize Casino відповісти на мій випадок, чому ніхто не відповідає на мої повідомлення, а кошти досі не надійшли на мій рахунок?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Коли я пишу анонімно, тоді казино мені відповідає, але коли вони розуміють, що це про мене, вони перестають відповідати взагалі

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file Ось як працює чат казино Richprize... Протягом кількох днів я лише пишу їм, яку відповідь я отримую, Ласкаво просимо до Richprize, а потім жодної відповіді

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Ну, це досить неприємний випадок, і я розумію ваше розчарування. Коли ви подали відкликання? Ми даємо казино 14 днів для вирішення подібних ситуацій, тому я запитую.

Я також помітив, що вам вдалося подати скаргу , тому, очевидно, нам доведеться почекати та подивитися, як розвиватиметься ситуація.

Щодо відповіді казино, востаннє вони відповідали 3 тижні тому, тому ми побачимо, чи зробить це казино і зараз.

У будь-якому випадку, що переконало вас повернутися сюди, щоб знову грати? Я бачив, що у вас були деякі проблеми з казино в минулому, тому буде дуже цікаво, коли ви повернетеся.

Я думаю, що індекс безпеки також говорить багато про що, оскільки він низький, і я думаю, що я б дуже ретельно подумав, чи буду коли-небудь знову вносити свої гроші тут.


Але я сподіваюся, що ваша ситуація вдасться вирішити, і ви зможете повернути свої гроші. Якщо у вас є будь-яка нова інформація, не соромтеся повідомити нас.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не повертався до гри тут, я не вносив жодних нових коштів тут, тільки мій обліковий запис Richprize був заблокований раніше, і коли я залишив свій негативний коментар, хтось із Richprize зв’язався зі мною, щоб спробувати увійти, і я це зробив, і кошти вже були на рахунку, і тепер я хочу їх зняти... Тим часом я зіграв кілька ставок для розваги, але я не вніс жодних нових коштів, сер

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи працює взагалі чат Richprize? Я вже тиждень намагаюся їм написати, і ніхто мені не відповідає

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Я розумію, що казино знову відкрило ваш рахунок. Щодо чату я не впевнений, бо поки що вони вам взагалі не відповіли.

У цій ситуації, як я вже зазначав, нам доведеться просто почекати та подивитися, як розвиватиметься ваша скарга, оскільки ми маємо практично однакову інформацію весь час.

Якщо я можу запитати, чи можете ви оновлювати нас, якщо це можливо?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гаразд, я напишу про все, але на даний момент казино не відповідає на мої численні повідомлення, а деякий час тому тут часто був консультант

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Це завжди найгірший сценарій, і я б сказав, що вам слід уникати казино з низьким індексом безпеки.

Поки що продовжуйте розглядати скаргу, чи не так?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гаразд... Однак я не розумію це казино

Буквально кілька днів тому вони написали мені з проханням увійти в систему та повернутися до гри, а тепер нічого не відповідає на всі мої запитання

Можливо мої питання до них взагалі не доходять... Чи не могли б Ви зв'язатися з ними, що я їм взагалі пишу і чи знають вони, що я подала скаргу?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино досі не відповідає мені, хоча я пишу їм кілька разів на день... Чи можете ви написати їм від мого імені, щоб відповісти на мої запитання?

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

привіт Шкода, що зараз ми не можемо це зробити. Ці 14 днів ще не закінчилися 🙁.

Якщо можна попросити, дайте скаргі ще кілька днів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гаразд, але я помітив, що рейтинг казино підвищився з 3,1 до 3,9, і казино поводиться зі мною обурливо...

Кожен раз, коли я їм пишу, і вони бачать, що це я, вони відключають чат і взагалі не відповідають на електронні листи

Тому я не розумію, чому підвищується рейтинг, якщо вони так ставляться до своїх клієнтів і взагалі не можуть пояснити ситуацію

Мені здається, що нещодавні позитивні оцінки оплачені казино, ви так само думаєте?

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Я бачу, як це має виглядати з вашої точки зору, але оцінка не залежить лише від вашого досвіду. Багато інших гравців грають у цьому казино, знаєте?


Крім того, ми даємо казино 14 повних днів для проведення перевірки, тому технічно нічого ще не досліджено. Будь ласка, зверніть увагу, що рейтинг змінюється лише на основі оскаржуваної суми (100 євро у вашому випадку не матимуть помітного впливу, я смію припустити), і, що ще важливіше, лише у випадку, якщо скаргу буде закрито як «обґрунтовану». Було б несправедливо коригувати рейтинг, поки скаргу не було повністю розслідувано та закрито.

Чи має це сенс для вас?

Ви також можете знайти більше деталей у цьому посібнику, якщо вас цікавить:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вас розумію... Однак ви повинні визнати, що якщо казино так довго не може навіть відповісти на мої повідомлення і просто час від часу закриває чат, незважаючи на те, що я завжди пишу ввічливо і ввічливо , мабуть, це не надто добре свідчить про їхнє ставлення до клієнтів... Ви теж так думаєте?


Нещодавно був хтось із персоналу казино Richprize, і він відповів тут, на вашому форумі... Можливо, я міг би прокоментувати свій випадок. Можливо, я щось зробив не так, я просто хочу дізнатися і запитати... Це так погано, що я хочу запитати інформацію? Все, що я хочу, це інформація, можливо, чогось не вистачає або щось інше... Це все, що я хочу знати, і казино закриває чат, коли я їм пишу

Я не думаю, що хтось захоче, щоб зі мною так поводилися, тим більше, що я не зробив нічого поганого


Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Привіт, я без жодного сумніву погоджуюся з першим абзацом! Відверто кажучи, рейтинг не складається з таких змінних показників, тому ми надаємо відгуки користувачів, щоб закрити цей розрив між тим, що ми можемо узагальнити в рейтингу, і тим, що ми не можемо.

На жаль, я вважаю, що у вашій справі може бути розслідування, тому операторам чату просто немає чого вам сказати або їм заборонено... Лише припущення. 🙁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

І тому я вважаю, що це дуже погана поведінка з боку казино, тому що достатньо написати, що щось подібне відбувається, що справа буде вирішена за кілька днів, наприклад, не залишати мене без відповіді, повністю ігнорувати мене та відключення чату під час розмови зі мною

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.