ФорумКазиноRevolution Casino - загальне обговорення

Revolution Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

7 міс. тому від johnkamakaris
|
11431 переглядів 133 відповідей |
|
1...3 4 5...7
Додати публікацію
4 міс. тому

Ще одне казино з понад 70 скаргами та без ліцензії..


Хтось може тут щось зробити?


Я надішлю вам стенограму чату, якщо потрібно, щоб побачити, з чим ви маєте справу.


Я хочу якнайшвидше отримати гроші і покинути цей сайт!



МІСЯЦЬ ТОМУ Оригінал

Переклад

Я переживаю цю проблему, наберіться терпіння та довіртеся мені. Але довіра – це те, що будується, набувається потроху. Я зробив зняття 11 днів тому, і він ще не надійшов сюди, я йду на сайт, щоб перевірити, чи потрібні їм документи, і нічого не вимагають. Поведінка цього казино дивна.



Що вам потрібно далі?

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
falusantos
4 міс. тому

ти доповідав про них далі?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Після того, як я запитав про ліцензію та звичайні стандартні запитання, вони заблокували мене в чаті, LOL, вони не знали імені свого власника ліцензії.


Куди я можу надіслати вам стенограму чату? це не законно

Автоматичний переклад.
Anonymized625
4 міс. тому

Привіт. Наскільки я розумію, у вас є певні проблеми з виведенням коштів. правильно? Будь ласка, коли ви запитували? Можна запитати, чи вам у підтримці сказали, що вам не потрібно проходити верифікацію?

Будь ласка, надайте додаткові відомості, щоб ми могли спробувати вам допомогти, і якщо ви зацікавлені, наша група розгляду скарг втрутиться у цю справу.


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Так, я бачу, куди це йде. Я хочу отримати свої гроші і геть.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ніякої перевірки не потрібно, мене б уже представили, не робіть для мене ще гірше, будь ласка..


Просто попросіть їх обробити WD і запитайте, хто є власником ліцензії

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Також дайте мені знати, де я можу відповісти на відгук, який ви відхилили ::


Ваша відповідь із електронного листа, на який немає відповіді :S :

Привіт, дякую за відгук. Я бачу, що ви оцінили казино досить низько. Не могли б ви поділитися детальнішою інформацією про те, що саме вам не подобається в казино, щоб це було корисно й для інших гравців? Напишіть, будь ласка, про свій досвід роботи в казино. Опишіть будь-яку проблему, яка у вас виникла.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Так, я бачу, куди це йде. Я хочу отримати свої гроші і геть.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Недостатньо просто заявити, що у вас є проблема; будь ласка, надайте більше деталей. Нам потрібно, щоб ви надали більше деталей, щоб ми могли вам допомогти. Що ви припускаєте, і коли ви, наприклад, почали перевірку?

Будь ласка, зрозумійте, що ми абсолютно не знаємо про вашу ситуацію.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ніякої перевірки не потрібно, мене б уже представили, не робіть для мене ще гірше, будь ласка..


Просто попросіть їх обробити WD і запитайте, хто є власником ліцензії

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Що таке WD, будь ласка? Зверніть увагу, що ми не можемо зв’язатися з казино, особливо якщо не знати, що відбувається.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Також дайте мені знати, де я можу відповісти на відгук, який ви відхилили ::


Ваша відповідь із електронного листа, на який немає відповіді :S :

Привіт, дякую за відгук. Я бачу, що ви оцінили казино досить низько. Не могли б ви поділитися детальнішою інформацією про те, що саме вам не подобається в казино, щоб це було корисно й для інших гравців? Напишіть, будь ласка, про свій досвід роботи в казино. Опишіть будь-яку проблему, яка у вас виникла.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ви не можете відповісти на свій неадекватний відгук, оскільки він був відхилений. Ви можете подати інший, але пам’ятайте, що він повинен містити конкретні деталі. Враховуючи всі ваші дописи, настійно раджу зосередитися на дискусії, яка тут відбувається. Після того, як вам вдасться прочитати огляд казино, буде достатньо часу.

Щоб допомогти вам, нам потрібно, щоб ви зосередилися на наданні конкретних деталей. 🙏

Не могли б ви спробувати це, будь ласка?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

WD — запит на зняття коштів.


Якщо вам потрібні деталі мого огляду, вони там були вказані.


Тепер усі повинні не мати ліцензії, мати підроблені ігри та не платити

Автоматичний переклад.
Anonymized625
4 міс. тому

На жаль, якщо ви не надасте більше інформації про свою проблему в цьому казино, ми не зможемо вам допомогти. Якщо ви вирішите розповісти нам більше, ми будемо тут.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я вже казав вам, вони уникають запиту на зняття виплати, минуло 7 днів, їхня політика – до 3 днів..



Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ви просто закриваєте очі і робите вигляд, що гравці не повідомляють про це казино.


обіймаючи

Автоматичний переклад.
Anonymized625
4 міс. тому

Ми напевно хотіли б допомогти в цій ситуації. Чи ваш обліковий запис повністю підтверджено, і будь ласка, який спосіб оплати ви використовували для зняття?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

ні, будь ласка, забудьте про мене та видаліть мій обліковий запис тут.

Ви не зможете нічого зробити, оскільки вони працюють без ліцензії.


Продовжуйте просувати їх на своєму веб-сайті.


ура

Автоматичний переклад.
Anonymized625
4 міс. тому

Ми напевно принаймні спробуємо допомогти, але, звичайно, ми поважаємо ваше рішення. Ваш обліковий запис зараз буде видалено.

Будьте здорові.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Зараз я чекаю на зняття 4 дні, хоча в їхніх умовах і положеннях зазначено 3. Наразі я мав отримати два зняття коштів, а служба підтримки лише просить набратися терпіння, хоча здається, що гроші до мене не надходять

Автоматичний переклад.
apple123
4 міс. тому

документи для репатріації не потрібні, підтверджені службою обслуговування клієнтів


Автоматичний переклад.
apple123
4 міс. тому

Як ви вказали у своїй скарзі , ваше відкликання було скасовано. Чи надало казино якесь пояснення з цього приводу? Чи були у вас там раніше якісь успішні зняття?

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого