У мене така ж проблема. Я зробив свій перший запит на зняття близько 7 днів тому, потім вони скасували, мотивуючи це тим, що я повинен використовувати інший метод. (це було минулої п’ятниці), тож я зробив.
Зараз вівторок, наближається 10-й день, включаючи вихідні, і вони все ще не обробили це. Для банківського запиту на зняття коштів може знадобитися від 3 до 5 днів, тому, як тільки вони це зроблять, мені доведеться чекати ще 3-5 днів.
Це не було б проблемою, якби вони могли це просто обробити.
У мене є всі стенограми чату, які я мав із ними, і я можу поділитися ними з вами електронною поштою.
Я також бачу тут близько 70 подібних скарг і дуже погані відгуки користувачів на інших сайтах.
Там навіть немає агентів підтримки, і гравець нічим не може допомогти собі.
Це очевидно, що відбувається, оскільки вони навіть не мають ліцензії.
Чи є у вас (команди гуру казино) спосіб зупинити це чи принаймні надати нам ім’я власника ліцензії?
I have the same issue. I made my first withdrawal request around 7 days ago, then they canceled with reasoning that I have to use other method. ( this was last friday) so I did.
Now it is tuesday, entering 10th day including weekend and they still didn't process it. For the bank withdrawal request it can take up from 3 -5 days so once they do I will have to wait another 3 -5 days.
This would not be a problem if they could just processs it.
I own all the chat transcripts I had with them and I can share them with you on email.
I can also see here around 70 similiar complaints and very bad user reviews on other sites.
Support agents are not even real there and there is nothing player can do to help himself.
It is obvious what is happening as they don't even own license.
Is there a way for you ( Casino guru team ) to stop this or at least provide us with the name of their license holder?
Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.