ФорумКазиноRevolution Casino - загальне обговорення

Revolution Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

6 міс. тому від johnkamakaris
|
9473 переглядів 127 відповідей |
|
1...4 5 67
Додати публікацію
Romi
3 міс. тому

привіт, я не отримав нічого, крім плутаних пояснень, що я б сам скасував це, хоча цього не сталося. Це мій перший раз для виведення коштів у цьому казино

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Я запитав ще раз, і цього разу вони дали мені таке пояснення: «Я бачу, що зняття було скасовано вашим постачальником платежів»,

Автоматичний переклад.
apple123
3 міс. тому

Привіт, вони кажуть, що ваш платіжний постачальник відмовився отримати гроші? У цьому випадку просто будьте впевнені на 100%, я б зв’язався з згаданим провайдером.

Чи можу я знати, який спосіб оплати ви використовуєте?

Також не повинно бути так важко надати ідентифікацію платежу, якщо вони стверджують, що процес було розпочато, але скасовано з вашого боку. Варто попросити?

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Я отримав таку відповідь: «З того, що я бачу, це сталося через зміну компанії-переробника, з якою працює

спосіб оплати, який використовувався для виведення, тому він на їхньому боці. В основному, будь-коли

відбуваються такі зміни - це може призвести до скасування запитуваного зняття. "

Автоматичний переклад.
apple123
3 міс. тому

Я використовував швидкий трансфер

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У мене така ж проблема. Я зробив свій перший запит на зняття близько 7 днів тому, потім вони скасували, мотивуючи це тим, що я повинен використовувати інший метод. (це було минулої п’ятниці), тож я зробив.

Зараз вівторок, наближається 10-й день, включаючи вихідні, і вони все ще не обробили це. Для банківського запиту на зняття коштів може знадобитися від 3 до 5 днів, тому, як тільки вони це зроблять, мені доведеться чекати ще 3-5 днів.

Це не було б проблемою, якби вони могли це просто обробити.

У мене є всі стенограми чату, які я мав із ними, і я можу поділитися ними з вами електронною поштою.

Я також бачу тут близько 70 подібних скарг і дуже погані відгуки користувачів на інших сайтах.


Там навіть немає агентів підтримки, і гравець нічим не може допомогти собі.

Це очевидно, що відбувається, оскільки вони навіть не мають ліцензії.


Чи є у вас (команди гуру казино) спосіб зупинити це чи принаймні надати нам ім’я власника ліцензії?


Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я використовував швидкий трансфер

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Отже, що вам робити зараз? Можливо, казино пояснило вам, яким має бути ваш наступний крок?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Вони сказали, що цього разу це буде прийнято, я зміню цей метод виведення коштів на skrill, і в мене все ще є один зняття на швидкий переказ, який уже тиждень має статус очікування…

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У мене така ж проблема. Я зробив свій перший запит на зняття близько 7 днів тому, потім вони скасували, мотивуючи це тим, що я повинен використовувати інший метод. (це було минулої п’ятниці), тож я зробив.

Зараз вівторок, наближається 10-й день, включаючи вихідні, і вони все ще не обробили це. Для банківського запиту на зняття коштів може знадобитися від 3 до 5 днів, тому, як тільки вони це зроблять, мені доведеться чекати ще 3-5 днів.

Це не було б проблемою, якби вони могли це просто обробити.

У мене є всі стенограми чату, які я мав із ними, і я можу поділитися ними з вами електронною поштою.

Я також бачу тут близько 70 подібних скарг і дуже погані відгуки користувачів на інших сайтах.


Там навіть немає агентів підтримки, і гравець нічим не може допомогти собі.

Це очевидно, що відбувається, оскільки вони навіть не мають ліцензії.


Чи є у вас (команди гуру казино) спосіб зупинити це чи принаймні надати нам ім’я власника ліцензії?


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ви вже повністю підтвердили свій рахунок у цьому казино? Будь ласка, коли саме ви подали запит на зняття? Наша група розгляду скарг допоможе у вашому випадку, їм просто потрібно зачекати 14 днів, перш ніж вони зможуть втрутитися. Так; будь ласка, повідомляйте нам про весь прогрес.

Казино працює під керівництвом Кюрасао (GCB), як зазначено в їх огляді тут 👈.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вони сказали, що цього разу це буде прийнято, я зміню цей метод виведення коштів на skrill, і в мене все ще є один зняття на швидкий переказ, який уже тиждень має статус очікування…

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Гаразд. Тому ми чекатимемо ваших оновлень тут.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Тепер я отримав від них електронний лист про моє друге зняття коштів, запит на який було надіслано 25.6. «Цим повідомляємо вам, що ваш запит на зняття коштів скасовано через проблему з постачальником платіжних послуг.


Оскільки ми наразі не можемо обробити запит за допомогою цього методу, ми просимо вас надіслати новий запит, використовуючи один із варіантів, показаних на сторінці вилучення.


Якщо у вас є додаткові запитання, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами».

Тож я спершу скористався швидким переказом для зняття коштів, тому що я зробив депозит за допомогою нього. Зараз у мене є два запити на виведення, зроблені за допомогою skrill 30.6 і zimpler 3.7, які skrill має обробити сьогодні, але я не вірю, що він надійде сьогодні. Тож тепер я чекав більше тижня зі своїми зніманнями, тому що вони їх скасували.

Автоматичний переклад.
apple123
3 міс. тому

Сьогодні я отримав кошти, але мені довелося зробити для них пекло в чаті та використовувати все, що вони роблять.

Сподіваюся, ви також отримаєте свій.

Автоматичний переклад.
hunter88
3 міс. тому

що ти їм сказав? Який метод ви використали?

Автоматичний переклад.
apple123
3 міс. тому

Спочатку Crypto, потім вони повернулися через 3 дні з обґрунтуванням здійснення банківського переказу, потім я скористався банківським переказом і почекав ще 5 днів. Я використав cc як депозит, але, як ви знаєте, вони можуть бути праві, і це справді залежить від сам спосіб оплати.


Моя пропозиція полягає в тому, щоб постійно приштовхувати їх до чату та пояснювати, що ви так довго чекаєте через їх перевірку та скасування запитів на зняття коштів.


Я не був близький до терміну, який ви зараз (2 тижні), і вони допомогли, тож вони також повинні допомогти вам.


Їхня політика становить до 3–5 робочих днів після запиту, і ви точно знаєте, що вони мають багато скарг в Інтернеті, і ви знаєте, що вони наразі не мають ліцензії. Не здавайтеся і не скасовуйте wd самостійно.



PS У будь-якому випадку я допоміг тобі більше, ніж гуру казино, вони гірші за саме казино.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
hunter88
3 міс. тому

чи потрібно було входити в облікові дані банку, коли ви знімали кошти? Моє друге зняття зараз здійснюється через zimpler, і мені не потрібно було вводити банківські облікові дані, що, на мою думку, було дивним. як вони знають, на який банківський рахунок покласти гроші? Дуже дякую за ваші відповіді




Автоматичний переклад.
apple123
3 міс. тому

Так, я вставив банківські реквізити для банківського переказу, але не використовував zimpler.


Оскільки ви згадали, що це ваше перше зняття коштів, це дивно, і краще ще раз перевірити їхній чат.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Спочатку Crypto, потім вони повернулися через 3 дні з обґрунтуванням здійснення банківського переказу, потім я скористався банківським переказом і почекав ще 5 днів. Я використав cc як депозит, але, як ви знаєте, вони можуть бути праві, і це справді залежить від сам спосіб оплати.


Моя пропозиція полягає в тому, щоб постійно приштовхувати їх до чату та пояснювати, що ви так довго чекаєте через їх перевірку та скасування запитів на зняття коштів.


Я не був близький до терміну, який ви зараз (2 тижні), і вони допомогли, тож вони також повинні допомогти вам.


Їхня політика становить до 3–5 робочих днів після запиту, і ви точно знаєте, що вони мають багато скарг в Інтернеті, і ви знаєте, що вони наразі не мають ліцензії. Не здавайтеся і не скасовуйте wd самостійно.



PS У будь-якому випадку я допоміг тобі більше, ніж гуру казино, вони гірші за саме казино.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

А чому ви такої думки, якщо я можу знати? Чи був у вас досвід роботи з нами, який був для вас неприємним?

Я радий, що ви намагаєтеся допомогти комусь своїм досвідом, але виведення грошей може залежати від кількох речей, оскільки кожен може використовувати інший метод, і на це може впливати багато факторів. Деякі з них не в силах казино, і вони не мають можливості пришвидшити його, звичайно, я не захищаю казино, і це, звичайно, не повинно тривати так довго.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Нарешті я отримав свої гроші, більше ніколи не граючи на цьому сайті

Автоматичний переклад.
apple123
3 міс. тому

Щиро вітаю! Щоб ви знали, деякі інтернет-гаманці безпосередньо пов’язані з вашими банківськими даними, і коли ви, наприклад, підтверджуєте свою картку, казино знають, куди надсилати гроші. 😉

І все-таки ти пробував запитати в чат?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

О, і чому ви такої думки, якщо я можу знати? Чи був у вас досвід роботи з нами, який був для вас неприємним?


3 ГОДИНИ ТОМУ

Щиро вітаю! Щоб ви знали, деякі інтернет-гаманці безпосередньо пов’язані з вашими банківськими даними, і коли ви, наприклад, підтверджуєте свою картку, казино знають, куди надсилати гроші. 😉

І все-таки ти пробував запитати в чат?


.

Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого