ФорумКазиноRevolution Casino - загальне обговорення

Revolution Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 місяць тому від johnkamakaris
|
1878 переглядів 56 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
1 тиждень тому

Я також спробував казино, яке займає перше місце в списку надійності. Одного разу я зняв гроші, і я кажу вам, що через секунди вони ввійшли

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Зняття коштів у казино revolution у розмірі 35 євро відкладено на 10 днів, і вони знущаються наді мною в обличчя, виправдовуючи мене тими самими.. будь ласка, допоможіть мені змусити їх почуватися погано, тому що вони мене розлютили.. і я не можу навіть деактивувати обліковий запис, а також більше не робити зняття через кількість незавершених зняттів

Автоматичний переклад.
dzefkopoulos
1 тиждень тому

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів для обробки платежу, особливо якщо це перше зняття коштів, оскільки казино має перевірити документи, щоб підтвердити рахунок. Якщо у вас немає оновлень від казино, і ви вважаєте, що вам потрібна наша команда зі скарг, щоб допомогти вам вирішити цю проблему, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Будемо чекати на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Сьогодні 10-й день, і нічого, вони не відповідають на жодну електронну пошту, яку я надіслав 5, а також, коли я розмовляю з командою підтримки, вони повідомляють мені, що платіж незабаром буде продовжено, щодня те саме, але нічого, що ми можемо робити ? Ця ситуація справді розчаровує, дякую

Автоматичний переклад.
georgebro
1 тиждень тому

Я розумію ваше розчарування, але, на жаль, нашій команді потрібно зачекати 14-денний період, як зазначено у вашій скарзі, перш ніж вона зможе втрутитися. Ви перевіряли свою електронну пошту, щоб дізнатися, чи надіслало вам казино якусь інформацію щодо вашого виведення? Спробуйте також заглянути в папку зі спамом. Іноді електронні листи від онлайн-казино насправді можуть потрапляти туди. Будь ласка, дайте нам знати, якщо у вас є якісь новини.

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Ви нічого не надсилаєте на мою електронну пошту, оскільки я вам казав, що я надіслав 5-6 електронних листів, але жодної відповіді немає, я розмовляю сьогодні, і оскільки кожен день вони говорять одне й те саме, будь ласка, будьте терплячими, відділ працює над прогресом, кожного дня однаково, так невтішно грати на свої гроші, і якщо ви виграєте чи ні, виведення буде затримано так багато часу, у середу буде 14-й день, тож ви зв’яжетеся з ними?

Автоматичний переклад.
georgebro
1 тиждень тому

Все добре, тому що вони нарешті приступили до моїх відкликань, тому справу вирішено, дякую за все

Автоматичний переклад.
georgebro
1 тиждень тому

Я б сказав, що важко змиритися з тим, що нічого не потрібно робити, коли тобі знову і знову кажуть терпіти. 🙁

Проте, як ми бачимо зараз, це спрацювало, і я дякую вам за оновлення.

Просто з цікавості, ви коли-небудь чекали довше в будь-якому казино? На мою думку, це було досить повільно.




Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

Ні, це вперше так довго чекати, і найкраще те, що вони ніколи не хочуть додавати мої документи для перевірки

Автоматичний переклад.
georgebro
1 тиждень тому

О! Отже, чому вони так довго? 😀 Це дійсно відкриває простір для ідей. Що ж, я сподіваюся, ви зустріли найдовшу, а з іншими все буде добре!

Автоматичний переклад.
Radka
4 дн. тому

Я переживаю цю проблему, наберіться терпіння та довіртеся мені. Але довіра – це те, що будується, набувається потроху. Я зробив зняття 11 днів тому, і він ще не надійшов сюди, я йду на веб-сайт, щоб перевірити, чи потрібні їм документи, і нічого не вимагають. Поведінка цього казино дивна.


Автоматичний переклад.
falusantos
2 дн. тому

Привіт! Ви майже наближаєтеся до 14 днів, які ми надаємо казино для вирішення проблем зняття коштів. Вони сказали вам, чому це займає так багато часу? Я б сказав, що казино повинні мати причину, якщо щось відбувається.

Щодо верифікації, казино не завжди має вимагати документи одразу, тому якщо це не потрібно, то я б не дуже хвилювався.

Дайте мені знати, якщо щось змінилося.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 дн. тому

Про затримку нам не сказали. Просто просять терпіння...

Автоматичний переклад.
falusantos
учора

Ну, як я вже сказав, якщо це все, що каже казино, і мине 14 днів, я б не вагався, тому що для мене це було б недостатньо інформації, і я хотів би знати, що стоїть за тим, що я чекав мої гроші вже майже 2 тижні.

Тож я зачекаю й побачу, чи є у вас якісь позитивні оновлення, а якщо ні, то ви знаєте, що я порекомендую.

Автоматичний переклад.
Jaro
учора

Немає позитивних відгуків. Я подав скаргу...

Автоматичний переклад.
falusantos
11 год. тому

Ви правильно зробили, що подали скаргу . Наша команда чекає на додаткову інформацію, тому будь ласка, оновлюйте її, коли це можливо.

Автоматичний переклад.
Romi
6 год. тому

Я сподіваюся, що вони вирішать це, оскільки я ніколи не вирішував нічого зі скаргами тут, у Casino Guru. Зізнаюся, що я навіть скептично ставлюся до цього, тому що я відповідав на запитання і в результаті нічого не вийшло. Інші казино неодноразово мене грабували, і все закінчилося саме цим.

Змінено автором 6 год. тому
Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого