ГоловнаФорумКазиноRevolution Casino - загальне обговорення

Revolution Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від johnkamakaris
|
19 978 переглядів 149 відповідей |
|
12 3 4...8

Я також спробував казино, яке займає перше місце в списку надійності. Одного разу я зняв гроші, і я кажу вам, що через секунди вони ввійшли

Автоматичний переклад.

Зняття коштів у казино revolution у розмірі 35 євро відкладено на 10 днів, і вони знущаються наді мною в обличчя, виправдовуючи мене тими самими.. будь ласка, допоможіть мені змусити їх почуватися погано, тому що вони мене розлютили.. і я не можу навіть деактивувати обліковий запис, а також більше не робити зняття через кількість незавершених зняттів

Автоматичний переклад.
dzefkopoulos

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів для обробки платежу, особливо якщо це перше зняття коштів, оскільки казино має перевірити документи, щоб підтвердити рахунок. Якщо у вас немає оновлень від казино, і ви вважаєте, що вам потрібна наша команда зі скарг, щоб допомогти вам вирішити цю проблему, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Будемо чекати на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Romi

Сьогодні 10-й день, і нічого, вони не відповідають на жодну електронну пошту, яку я надіслав 5, а також, коли я розмовляю з командою підтримки, вони повідомляють мені, що платіж незабаром буде продовжено, щодня те саме, але нічого, що ми можемо робити ? Ця ситуація справді розчаровує, дякую

Автоматичний переклад.
georgebro

Я розумію ваше розчарування, але, на жаль, нашій команді потрібно зачекати 14-денний період, як зазначено у вашій скарзі, перш ніж вона зможе втрутитися. Ви перевіряли свою електронну пошту, щоб дізнатися, чи надіслало вам казино якусь інформацію щодо вашого виведення? Спробуйте також заглянути в папку зі спамом. Іноді електронні листи від онлайн-казино насправді можуть потрапляти туди. Будь ласка, дайте нам знати, якщо у вас є якісь новини.

Автоматичний переклад.
Romi

Ви нічого не надсилаєте на мою електронну пошту, оскільки я вам казав, що я надіслав 5-6 електронних листів, але жодної відповіді немає, я розмовляю сьогодні, і оскільки кожен день вони говорять одне й те саме, будь ласка, будьте терплячими, відділ працює над прогресом, кожного дня однаково, так невтішно грати на свої гроші, і якщо ви виграєте чи ні, виведення буде затримано так багато часу, у середу буде 14-й день, тож ви зв’яжетеся з ними?

Автоматичний переклад.
georgebro

Все добре, тому що вони нарешті приступили до моїх відкликань, тому справу вирішено, дякую за все

Автоматичний переклад.
georgebro

Я б сказав, що важко змиритися з тим, що нічого не потрібно робити, коли тобі знову і знову кажуть терпіти. 🙁

Проте, як ми бачимо зараз, це спрацювало, і я дякую вам за оновлення.

Просто з цікавості, ви коли-небудь чекали довше в будь-якому казино? На мою думку, це було досить повільно.




Автоматичний переклад.
Radka

Ні, це вперше так довго чекати, і найкраще те, що вони ніколи не хочуть додавати мої документи для перевірки

Автоматичний переклад.
georgebro

О! Отже, чому вони так довго? 😀 Це дійсно відкриває простір для ідей. Що ж, я сподіваюся, ви зустріли найдовшу, а з іншими все буде добре!

Автоматичний переклад.
Radka

Я переживаю цю проблему, наберіться терпіння та довіртеся мені. Але довіра – це те, що будується, набувається потроху. Я зробив зняття 11 днів тому, і він ще не надійшов сюди, я йду на веб-сайт, щоб перевірити, чи потрібні їм документи, і нічого не вимагають. Поведінка цього казино дивна.


Автоматичний переклад.
falusantos

Привіт! Ви майже наближаєтеся до 14 днів, які ми надаємо казино для вирішення проблем зняття коштів. Вони сказали вам, чому це займає так багато часу? Я б сказав, що казино повинні мати причину, якщо щось відбувається.

Щодо верифікації, казино не завжди має вимагати документи одразу, тому якщо це не потрібно, то я б не дуже хвилювався.

Дайте мені знати, якщо щось змінилося.

Автоматичний переклад.
Jaro

Про затримку нам не сказали. Просто просять терпіння...

Автоматичний переклад.
falusantos

Ну, як я вже сказав, якщо це все, що каже казино, і мине 14 днів, я б не вагався, тому що для мене це було б недостатньо інформації, і я хотів би знати, що стоїть за тим, що я чекав мої гроші вже майже 2 тижні.

Тож я зачекаю й побачу, чи є у вас якісь позитивні оновлення, а якщо ні, то ви знаєте, що я порекомендую.

Автоматичний переклад.
Jaro

Немає позитивних відгуків. Я подав скаргу...

Автоматичний переклад.
falusantos

Ви правильно зробили, що подали скаргу . Наша команда чекає на додаткову інформацію, тому будь ласка, оновлюйте її, коли це можливо.

Автоматичний переклад.
Romi

Я сподіваюся, що вони вирішать це, оскільки я ніколи не вирішував нічого зі скаргами тут, у Casino Guru. Зізнаюся, що я навіть скептично ставлюся до цього, тому що я відповідав на запитання і в результаті нічого не вийшло. Інші казино неодноразово мене грабували, і все закінчилося саме цим.

Змінено
Автоматичний переклад.
falusantos

Вибачте, і ви знаєте, що якщо у вас виникнуть проблеми, ви завжди можете зв’язатися з нами.

У будь-якому разі я розглянув ваші скарги, і 2 з них було вирішено. Якщо говорити про інших, якщо ви не відповідаєте протягом 2 тижнів або не маєте достатньо доказів, або якщо наша команда після розслідування оцінює скарги як необґрунтовані, це не означає, що ми не намагалися допомогти .

Ми намагаємося підходити до всього справедливо.

Я також бачив, що казино має деякі вирішені скарги, тому я твердо вірю, що це станеться і у вашому випадку. Іноді гравці чекали 2 тижні, тож я сподіваюся, що все вийде добре.

Якщо у вас випадково буде оновлення, я буду тут.

Автоматичний переклад.

Шановна команда Casino Guru!

Мені потрібна твоя допомога. На початку квітня я виграв на сайті майже 600 000 HUF. Я міг би запросити його чотирма частинами по 150 000 HUF кожна через обмеження на зняття. Перші два зняття зайняли 10 і 11 днів, щоб отримати, що мене не турбувало. Я бачив, що в інших були подібні проблеми, але зрештою їм було виплачено. Після цього сайт запросив у мене документи. Не буду розповідати про те, як важко було все зібрати, тому що запитували різне. Зрештою навіть попросили документ про мій вклад з лютого. Найбільший прикол, що я зареєструвався в них наприкінці березня, тому не зміг надати такий документ. Коли я пояснив це саппорту, мене попросили довести. На той момент я вже думав попросити вашої допомоги, але завжди думав, що це врешті-решт вирішиться. Нарешті, після багатьох електронних листів і приблизно 100 розмов зі службою підтримки, вони прийняли все протягом 50 днів, а саме 20 травня. Я не перебільшую; якщо потрібно, можу це довести. Були моменти, коли я зв’язувався з ними під час роботи, тому що вся ситуація дуже засмучувала.

Після цього я попросив гроші двома частинами: 20 травня 150 000 HUF і 21 травня 138 000 HUF. Цікаво, що останній запит було сплачено протягом 7 днів, але я все ще чекаю перших 150 000 HUF зняття. Минуло 18 робочих днів, і сьогодні, після багатьох електронних листів, я отримав відповідь: "вибачте, трохи затримано, але не хвилюйтеся, все гаразд". Додам, що писав 3 дні тому, вчора і сьогодні також. Вони нарешті відповіли на сьогоднішнє повідомлення такою ж відповіддю, яку я отримав минулого тижня. Допоможіть, будь ласка, бо це обурливо, і що б я не писав, мені не платять.


Заздалегідь велике спасибі за допомогу та час!

Девід

Автоматичний переклад.
KisMagic

Привіт, я бачу, що вам було досить важко в казино, що стосується перевірки, але врешті-решт ви отримали 3 зняття коштів відповідно до того, що ви описали, і ви пропустили лише одне, так? Ми даємо казино 14 днів, щоб все розібратися та надіслати гравцеві кошти, і якщо ви чекаєте довше, я, напевно, рекомендую подати нам скаргу.

Якщо вам це цікаво,скористайтеся цим посиланням . ⬅️

Ви принаймні отримаєте трохи відкату, якщо це займе казино довше, але я був би заспокоєний, якщо знати, що ви вже отримали більшу частину грошей.

Тому не забудьте продовжувати перевіряти, я не думаю, що це погано, і, сподіваюся, ви отримаєте свої гроші без нашого втручання.

Обов’язково дайте мені знати, як ви вирішили.

Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
12 3 4...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого