Шановна команда Casino Guru!
Мені потрібна твоя допомога. На початку квітня я виграв на сайті майже 600 000 HUF. Я міг би запросити його чотирма частинами по 150 000 HUF кожна через обмеження на зняття. Перші два зняття зайняли 10 і 11 днів, щоб отримати, що мене не турбувало. Я бачив, що в інших були подібні проблеми, але зрештою їм було виплачено. Після цього сайт запросив у мене документи. Не буду розповідати про те, як важко було все зібрати, тому що запитували різне. Зрештою навіть попросили документ про мій вклад з лютого. Найбільший прикол, що я зареєструвався в них наприкінці березня, тому не зміг надати такий документ. Коли я пояснив це саппорту, мене попросили довести. На той момент я вже думав попросити вашої допомоги, але завжди думав, що це врешті-решт вирішиться. Нарешті, після багатьох електронних листів і приблизно 100 розмов зі службою підтримки, вони прийняли все протягом 50 днів, а саме 20 травня. Я не перебільшую; якщо потрібно, можу це довести. Були моменти, коли я зв’язувався з ними під час роботи, тому що вся ситуація дуже засмучувала.
Після цього я попросив гроші двома частинами: 20 травня 150 000 HUF і 21 травня 138 000 HUF. Цікаво, що останній запит було сплачено протягом 7 днів, але я все ще чекаю перших 150 000 HUF зняття. Минуло 18 робочих днів, і сьогодні, після багатьох електронних листів, я отримав відповідь: "вибачте, трохи затримано, але не хвилюйтеся, все гаразд". Додам, що писав 3 дні тому, вчора і сьогодні також. Вони нарешті відповіли на сьогоднішнє повідомлення такою ж відповіддю, яку я отримав минулого тижня. Допоможіть, будь ласка, бо це обурливо, і що б я не писав, мені не платять.
Заздалегідь велике спасибі за допомогу та час!
Девід
Dear Casino Guru Team,
I need your help. In early April, I won nearly 600,000 HUF on the site. I could request it in four parts of 150,000 HUF each due to withdrawal limits. The first two withdrawals took 10 and 11 days to receive, which didn't bother me. I saw that others had similar issues but were eventually paid. After that, the site requested documents from me. I won't go into detail about how difficult it was to gather everything, as they kept asking for different things. In the end, they even asked for a document showing my deposit from February. The biggest joke is that I registered with them at the end of March, so I couldn't provide such a document. When I explained this to support, they asked me to prove it. At that point, I was already considering asking for your help, but I always thought it would eventually be resolved. Finally, after many more emails and around 100 conversations with support, they accepted everything in a total of 50 days, precisely on May 20th. I'm not exaggerating; if needed, I can prove it. There were times when I contacted them during work because the whole situation was so frustrating.
After this, I requested the money in two parts: on May 20th, 150,000 HUF, and on the 21st, 138,000 HUF. Interestingly, the latter request was paid within 7 days, but I'm still waiting for the first 150,000 HUF withdrawal. It has now been 18 business days, and today, after many emails, I received the response: "sorry, it's a bit delayed, but don't worry, everything is fine." I should add that I wrote 3 days ago, yesterday, and today as well. They finally replied to today's message with the same response I received last week. Please help, because this is outrageous, and no matter what I write, they are not paying me.
Thank you very much in advance for your help and time!
David
Автоматичний переклад.