ФорумКазиноRevolution Casino - загальне обговорення

Revolution Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

7 міс. тому від johnkamakaris
|
11411 переглядів 133 відповідей |
|
12 3 4...7
Додати публікацію
6 міс. тому

Я також спробував казино, яке займає перше місце в списку надійності. Одного разу я зняв гроші, і я кажу вам, що через секунди вони ввійшли

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Зняття коштів у казино revolution у розмірі 35 євро відкладено на 10 днів, і вони знущаються наді мною в обличчя, виправдовуючи мене тими самими.. будь ласка, допоможіть мені змусити їх почуватися погано, тому що вони мене розлютили.. і я не можу навіть деактивувати обліковий запис, а також більше не робити зняття через кількість незавершених зняттів

Автоматичний переклад.
dzefkopoulos
6 міс. тому

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів для обробки платежу, особливо якщо це перше зняття коштів, оскільки казино має перевірити документи, щоб підтвердити рахунок. Якщо у вас немає оновлень від казино, і ви вважаєте, що вам потрібна наша команда зі скарг, щоб допомогти вам вирішити цю проблему, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Будемо чекати на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Сьогодні 10-й день, і нічого, вони не відповідають на жодну електронну пошту, яку я надіслав 5, а також, коли я розмовляю з командою підтримки, вони повідомляють мені, що платіж незабаром буде продовжено, щодня те саме, але нічого, що ми можемо робити ? Ця ситуація справді розчаровує, дякую

Автоматичний переклад.
georgebro
6 міс. тому

Я розумію ваше розчарування, але, на жаль, нашій команді потрібно зачекати 14-денний період, як зазначено у вашій скарзі, перш ніж вона зможе втрутитися. Ви перевіряли свою електронну пошту, щоб дізнатися, чи надіслало вам казино якусь інформацію щодо вашого виведення? Спробуйте також заглянути в папку зі спамом. Іноді електронні листи від онлайн-казино насправді можуть потрапляти туди. Будь ласка, дайте нам знати, якщо у вас є якісь новини.

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Ви нічого не надсилаєте на мою електронну пошту, оскільки я вам казав, що я надіслав 5-6 електронних листів, але жодної відповіді немає, я розмовляю сьогодні, і оскільки кожен день вони говорять одне й те саме, будь ласка, будьте терплячими, відділ працює над прогресом, кожного дня однаково, так невтішно грати на свої гроші, і якщо ви виграєте чи ні, виведення буде затримано так багато часу, у середу буде 14-й день, тож ви зв’яжетеся з ними?

Автоматичний переклад.
georgebro
6 міс. тому

Все добре, тому що вони нарешті приступили до моїх відкликань, тому справу вирішено, дякую за все

Автоматичний переклад.
georgebro
6 міс. тому

Я б сказав, що важко змиритися з тим, що нічого не потрібно робити, коли тобі знову і знову кажуть терпіти. 🙁

Проте, як ми бачимо зараз, це спрацювало, і я дякую вам за оновлення.

Просто з цікавості, ви коли-небудь чекали довше в будь-якому казино? На мою думку, це було досить повільно.




Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Ні, це вперше так довго чекати, і найкраще те, що вони ніколи не хочуть додавати мої документи для перевірки

Автоматичний переклад.
georgebro
6 міс. тому

О! Отже, чому вони так довго? 😀 Це дійсно відкриває простір для ідей. Що ж, я сподіваюся, ви зустріли найдовшу, а з іншими все буде добре!

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Я переживаю цю проблему, наберіться терпіння та довіртеся мені. Але довіра – це те, що будується, набувається потроху. Я зробив зняття 11 днів тому, і він ще не надійшов сюди, я йду на веб-сайт, щоб перевірити, чи потрібні їм документи, і нічого не вимагають. Поведінка цього казино дивна.


Автоматичний переклад.
falusantos
6 міс. тому

Привіт! Ви майже наближаєтеся до 14 днів, які ми надаємо казино для вирішення проблем зняття коштів. Вони сказали вам, чому це займає так багато часу? Я б сказав, що казино повинні мати причину, якщо щось відбувається.

Щодо верифікації, казино не завжди має вимагати документи одразу, тому якщо це не потрібно, то я б не дуже хвилювався.

Дайте мені знати, якщо щось змінилося.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Про затримку нам не сказали. Просто просять терпіння...

Автоматичний переклад.
falusantos
6 міс. тому

Ну, як я вже сказав, якщо це все, що каже казино, і мине 14 днів, я б не вагався, тому що для мене це було б недостатньо інформації, і я хотів би знати, що стоїть за тим, що я чекав мої гроші вже майже 2 тижні.

Тож я зачекаю й побачу, чи є у вас якісь позитивні оновлення, а якщо ні, то ви знаєте, що я порекомендую.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Немає позитивних відгуків. Я подав скаргу...

Автоматичний переклад.
falusantos
6 міс. тому

Ви правильно зробили, що подали скаргу . Наша команда чекає на додаткову інформацію, тому будь ласка, оновлюйте її, коли це можливо.

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Я сподіваюся, що вони вирішать це, оскільки я ніколи не вирішував нічого зі скаргами тут, у Casino Guru. Зізнаюся, що я навіть скептично ставлюся до цього, тому що я відповідав на запитання і в результаті нічого не вийшло. Інші казино неодноразово мене грабували, і все закінчилося саме цим.

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
falusantos
6 міс. тому

Вибачте, і ви знаєте, що якщо у вас виникнуть проблеми, ви завжди можете зв’язатися з нами.

У будь-якому разі я розглянув ваші скарги, і 2 з них було вирішено. Якщо говорити про інших, якщо ви не відповідаєте протягом 2 тижнів або не маєте достатньо доказів, або якщо наша команда після розслідування оцінює скарги як необґрунтовані, це не означає, що ми не намагалися допомогти .

Ми намагаємося підходити до всього справедливо.

Я також бачив, що казино має деякі вирішені скарги, тому я твердо вірю, що це станеться і у вашому випадку. Іноді гравці чекали 2 тижні, тож я сподіваюся, що все вийде добре.

Якщо у вас випадково буде оновлення, я буду тут.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Шановна команда Casino Guru!

Мені потрібна твоя допомога. На початку квітня я виграв на сайті майже 600 000 HUF. Я міг би запросити його чотирма частинами по 150 000 HUF кожна через обмеження на зняття. Перші два зняття зайняли 10 і 11 днів, щоб отримати, що мене не турбувало. Я бачив, що в інших були подібні проблеми, але зрештою їм було виплачено. Після цього сайт запросив у мене документи. Не буду розповідати про те, як важко було все зібрати, тому що запитували різне. Зрештою навіть попросили документ про мій вклад з лютого. Найбільший прикол, що я зареєструвався в них наприкінці березня, тому не зміг надати такий документ. Коли я пояснив це саппорту, мене попросили довести. На той момент я вже думав попросити вашої допомоги, але завжди думав, що це врешті-решт вирішиться. Нарешті, після багатьох електронних листів і приблизно 100 розмов зі службою підтримки, вони прийняли все протягом 50 днів, а саме 20 травня. Я не перебільшую; якщо потрібно, можу це довести. Були моменти, коли я зв’язувався з ними під час роботи, тому що вся ситуація дуже засмучувала.

Після цього я попросив гроші двома частинами: 20 травня 150 000 HUF і 21 травня 138 000 HUF. Цікаво, що останній запит було сплачено протягом 7 днів, але я все ще чекаю перших 150 000 HUF зняття. Минуло 18 робочих днів, і сьогодні, після багатьох електронних листів, я отримав відповідь: "вибачте, трохи затримано, але не хвилюйтеся, все гаразд". Додам, що писав 3 дні тому, вчора і сьогодні також. Вони нарешті відповіли на сьогоднішнє повідомлення такою ж відповіддю, яку я отримав минулого тижня. Допоможіть, будь ласка, бо це обурливо, і що б я не писав, мені не платять.


Заздалегідь велике спасибі за допомогу та час!

Девід

Автоматичний переклад.
KisMagic
4 міс. тому

Привіт, я бачу, що вам було досить важко в казино, що стосується перевірки, але врешті-решт ви отримали 3 зняття коштів відповідно до того, що ви описали, і ви пропустили лише одне, так? Ми даємо казино 14 днів, щоб все розібратися та надіслати гравцеві кошти, і якщо ви чекаєте довше, я, напевно, рекомендую подати нам скаргу.

Якщо вам це цікаво,скористайтеся цим посиланням . ⬅️

Ви принаймні отримаєте трохи відкату, якщо це займе казино довше, але я був би заспокоєний, якщо знати, що ви вже отримали більшу частину грошей.

Тому не забудьте продовжувати перевіряти, я не думаю, що це погано, і, сподіваюся, ви отримаєте свої гроші без нашого втручання.

Обов’язково дайте мені знати, як ви вирішили.

Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
12 3 4...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого