ГоловнаФорумКазиноRevolution Casino - загальне обговорення

Revolution Casino - загальне обговорення

 від johnkamakaris
|
17 647 переглядів 148 відповідей |
|
1 2...8
Тут ви можете обговорити Revolution Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Є 3 незавершених зняття в розмірі 100, 300 і 200 євро, перший від 27/3, і я не отримав жодної інформації, навіть скільки разів я зв’язувався через чат, вони сказали мені, що потрібно 3 дні, щоб розрахуватися

Автоматичний переклад.
johnkamakaris

Як Томас пояснив вам у вашій скарзі , ми надаємо казино 14 повних днів для здійснення платежу, тому, на жаль, наразі робити нічого особливого. Я сподіваюся, що казино зможе все зробити в цей термін. Наберіться трохи терпіння та повідомте нам, якщо у вас є якісь оновлення щодо цього.

Чи випадково у вас раніше було успішне зняття коштів із цього казино? Буду чекати тут вашої відповіді.

Автоматичний переклад.

Ні, я тут новий клієнт. Буду терплячим і повідомлятиму, коли отримаю від них новини

Автоматичний переклад.
johnkamakaris

Добре, тоді ми будемо тут, чекаємо його оновлення.

Автоматичний переклад.

Немає оновлень або подій протягом вихідних щодо незавершених вилучень

Автоматичний переклад.
johnkamakaris

Дуже погано, я думав, ти дізнаєшся щось нове, а казино розкаже тобі більше. Але оскільки цього не сталося, Ромі розповіла вам, скільки ми даємо казино для обробки вилучених коштів. Крім того, чи є у вас підтверджений рахунок казино? Вони не зв'язалися з вами і не відповіли взагалі?

Автоматичний переклад.

Нещодавно було завершено два з трьох вилучень. ще один очікує на розгляд. Я оновлю, коли з’являться новини

Автоматичний переклад.
johnkamakaris

Чудові новини, я радий, що це розвивається.

Я точно чекаю оновлення, щоб отримати всі ваші гроші, і було б так само добре, якби ви згадали про це у своїй відкритій скарзі.

Ви можете натиснути тут і додати те, що потрібно.

Схрестіть пальці, щоб отримати гроші якомога швидше. 🤞☘️

Автоматичний переклад.

Справу можна закривати..зроблено останнє відкликання

Автоматичний переклад.
johnkamakaris

Гаразд, я дуже радий, чи не могли б ви натиснути зелене посилання, яке я надіслав вам у попередній публікації? Це ваша скарга, до якої доцільно було б додати, що ви все отримали, і наша команда згодом її закриє.

Буду вдячний і ще раз привітаю. 🤗🎉👍

Автоматичний переклад.

Привіт, я зняв кошти в казино revolution, і вони мають надійти до завтра. Усі читають, що сайт наполовину шахрайський і що гроші надійдуть через кілька тижнів. Хтось знімав на цьому сайті і щось знає? Дякую

Змінено автором
Автоматичний переклад.
rimmeltut

Сподіваюся, ви отримаєте тут деякі відповіді. Чи отримали ви якісь оновлення щодо свого вилучення?

Автоматичний переклад.
Romi

Я звернувся до служби підтримки та подав скаргу на Casino Guru, і вона очікує на схвалення. Кошти мали надійти сьогодні, але поки нічого. Я написав у службу підтримки Revolution Casino вчора, і вони сказали мені, що є затримки, і щоб зв’язатися з ними наступного дня. Те саме сьогодні, і вони сказали мені, що надіслали нагадування у фінансовий відділ і, якщо необхідно, зв’яжуться з ними завтра вдень.

Автоматичний переклад.
rimmeltut

Так, я бачу вашу скаргу , на жаль, наша команда не зможе втрутитися до закінчення 14-денного терміну. Тому, будь ласка, тримайте нас у курсі будь-яких новин до того часу. Ми будемо тут чекати.

Автоматичний переклад.

оплата прийшла, після численних контактів з підтримкою. Сьогодні вранці я знову запитав про час, і через 5 хвилин кошти надійшли. Я не рекомендую робити депозити на цьому сайті ставок (моя думка), оскільки, щоб отримати 15 євро, я чекав деякий час, щоразу звертаючись до служби підтримки. Справу було вирішено, але багато хто, як я, розчаровані сайтом ставок із дуже високим часом виведення грошей. Дякую

Автоматичний переклад.
rimmeltut

Привіт, якщо ви довго вибирали, я розумію, чому ви не рекомендуєте це казино.

Але чи можу я попросити вас вказати у своїй скарзі факт отримання грошей?

Це було б доцільно, оскільки наша команда зможе його закрити. Дуже дякую, і я твердо вірю, що ви отримаєте кращий досвід. 🙂

Автоматичний переклад.

привіт! Чи є інформація, чи були у фінів проблеми з казино?

У суботу 13.04 о 0:48 я отримав підтвердження на свою електронну пошту щодо запиту на зняття коштів. Тобто це дуже свіже, тому нічого не можна чекати. Але інше: з суботи до сьогодні я надіслав 4 електронні листи до відділу підтримки Revolution, і жодне з них не відповіло. Я отримав підтвердження, що мій запит отримано.

Я читав, що у багатьох людей були певні проблеми з цим казино, і зараз я намагаюся зробити все можливе на початку, щоб це не перетворилося на двотижневу битву туди-сюди.

Автоматичний переклад.
saaristo

Це дуже гарна новина. Гадаю, ви маєте рацію, і нам просто доведеться почекати, поки гроші справді надійдуть.

Обов’язково дайте мені знати, якщо це станеться.

Якщо хтось із фінів має проблеми з цим казино, я б рекомендував перевірити скарги та перевірити, є вони чи ні.

Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro

Єдине, що мене трохи турбує, це те, що протягом останніх трьох днів на жоден мій лист не було відповіді. Можна подумати, що якщо веб-сайт Casino читає їхню електронну адресу служби підтримки, то хтось відповість їм принаймні раз на день.

Автоматичний переклад.
1 2...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого