ФорумКазиноRevolution Casino - загальне обговорення

Revolution Casino - загальне обговорення

7 міс. тому від johnkamakaris
|
11371 переглядів 133 відповідей |
|
1 2...7
Додати публікацію
7 міс. тому
Тут ви можете обговорити Revolution Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
7 міс. тому

Є 3 незавершених зняття в розмірі 100, 300 і 200 євро, перший від 27/3, і я не отримав жодної інформації, навіть скільки разів я зв’язувався через чат, вони сказали мені, що потрібно 3 дні, щоб розрахуватися

Автоматичний переклад.
johnkamakaris
7 міс. тому

Як Томас пояснив вам у вашій скарзі , ми надаємо казино 14 повних днів для здійснення платежу, тому, на жаль, наразі робити нічого особливого. Я сподіваюся, що казино зможе все зробити в цей термін. Наберіться трохи терпіння та повідомте нам, якщо у вас є якісь оновлення щодо цього.

Чи випадково у вас раніше було успішне зняття коштів із цього казино? Буду чекати тут вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ні, я тут новий клієнт. Буду терплячим і повідомлятиму, коли отримаю від них новини

Автоматичний переклад.
johnkamakaris
7 міс. тому

Добре, тоді ми будемо тут, чекаємо його оновлення.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Немає оновлень або подій протягом вихідних щодо незавершених вилучень

Автоматичний переклад.
johnkamakaris
7 міс. тому

Дуже погано, я думав, ти дізнаєшся щось нове, а казино розкаже тобі більше. Але оскільки цього не сталося, Ромі розповіла вам, скільки ми даємо казино для обробки вилучених коштів. Крім того, чи є у вас підтверджений рахунок казино? Вони не зв'язалися з вами і не відповіли взагалі?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Нещодавно було завершено два з трьох вилучень. ще один очікує на розгляд. Я оновлю, коли з’являться новини

Автоматичний переклад.
johnkamakaris
7 міс. тому

Чудові новини, я радий, що це розвивається.

Я точно чекаю оновлення, щоб отримати всі ваші гроші, і було б так само добре, якби ви згадали про це у своїй відкритій скарзі.

Ви можете натиснути тут і додати те, що потрібно.

Схрестіть пальці, щоб отримати гроші якомога швидше. 🤞☘️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Справу можна закривати..зроблено останнє відкликання

Автоматичний переклад.
johnkamakaris
7 міс. тому

Гаразд, я дуже радий, чи не могли б ви натиснути зелене посилання, яке я надіслав вам у попередній публікації? Це ваша скарга, до якої доцільно було б додати, що ви все отримали, і наша команда згодом її закриє.

Буду вдячний і ще раз привітаю. 🤗🎉👍

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я зняв кошти в казино revolution, і вони мають надійти до завтра. Усі читають, що сайт наполовину шахрайський і що гроші надійдуть через кілька тижнів. Хтось знімав на цьому сайті і щось знає? Дякую

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
rimmeltut
6 міс. тому

Сподіваюся, ви отримаєте тут деякі відповіді. Чи отримали ви якісь оновлення щодо свого вилучення?

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Я звернувся до служби підтримки та подав скаргу на Casino Guru, і вона очікує на схвалення. Кошти мали надійти сьогодні, але поки нічого. Я написав у службу підтримки Revolution Casino вчора, і вони сказали мені, що є затримки, і щоб зв’язатися з ними наступного дня. Те саме сьогодні, і вони сказали мені, що надіслали нагадування у фінансовий відділ і, якщо необхідно, зв’яжуться з ними завтра вдень.

Автоматичний переклад.
rimmeltut
6 міс. тому

Так, я бачу вашу скаргу , на жаль, наша команда не зможе втрутитися до закінчення 14-денного терміну. Тому, будь ласка, тримайте нас у курсі будь-яких новин до того часу. Ми будемо тут чекати.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

оплата прийшла, після численних контактів з підтримкою. Сьогодні вранці я знову запитав про час, і через 5 хвилин кошти надійшли. Я не рекомендую робити депозити на цьому сайті ставок (моя думка), оскільки, щоб отримати 15 євро, я чекав деякий час, щоразу звертаючись до служби підтримки. Справу було вирішено, але багато хто, як я, розчаровані сайтом ставок із дуже високим часом виведення грошей. Дякую

Автоматичний переклад.
rimmeltut
6 міс. тому

Привіт, якщо ви довго вибирали, я розумію, чому ви не рекомендуєте це казино.

Але чи можу я попросити вас вказати у своїй скарзі факт отримання грошей?

Це було б доцільно, оскільки наша команда зможе його закрити. Дуже дякую, і я твердо вірю, що ви отримаєте кращий досвід. 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

привіт! Чи є інформація, чи були у фінів проблеми з казино?

У суботу 13.04 о 0:48 я отримав підтвердження на свою електронну пошту щодо запиту на зняття коштів. Тобто це дуже свіже, тому нічого не можна чекати. Але інше: з суботи до сьогодні я надіслав 4 електронні листи до відділу підтримки Revolution, і жодне з них не відповіло. Я отримав підтвердження, що мій запит отримано.

Я читав, що у багатьох людей були певні проблеми з цим казино, і зараз я намагаюся зробити все можливе на початку, щоб це не перетворилося на двотижневу битву туди-сюди.

Автоматичний переклад.
saaristo
6 міс. тому

Це дуже гарна новина. Гадаю, ви маєте рацію, і нам просто доведеться почекати, поки гроші справді надійдуть.

Обов’язково дайте мені знати, якщо це станеться.

Якщо хтось із фінів має проблеми з цим казино, я б рекомендував перевірити скарги та перевірити, є вони чи ні.

Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Єдине, що мене трохи турбує, це те, що протягом останніх трьох днів на жоден мій лист не було відповіді. Можна подумати, що якщо веб-сайт Casino читає їхню електронну адресу служби підтримки, то хтось відповість їм принаймні раз на день.

Автоматичний переклад.
1 2...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого