8 міс. тому
Тут ви можете обговорити Revolution Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Є 3 незавершених зняття в розмірі 100, 300 і 200 євро, перший від 27/3, і я не отримав жодної інформації, навіть скільки разів я зв’язувався через чат, вони сказали мені, що потрібно 3 дні, щоб розрахуватися
There are 3 pending withdrawals of €100, €300 and €200, the first from 27/3 and I have not received any information, even as many times as I have contacted via chat they tell me that it takes 3 days to be settled
Εκκρεμούν 3 αναλήψεις 100€ 300€ και 200€ η πρώτη από 27/3 και δεν έχω καμία ενημέρωση ακόμα και όσες φορές επικοινώνησα από το chat μου λένε ότι θέλει 3 μέρες να διευθετηθεί
Як Томас пояснив вам у вашій скарзі , ми надаємо казино 14 повних днів для здійснення платежу, тому, на жаль, наразі робити нічого особливого. Я сподіваюся, що казино зможе все зробити в цей термін. Наберіться трохи терпіння та повідомте нам, якщо у вас є якісь оновлення щодо цього.
Чи випадково у вас раніше було успішне зняття коштів із цього казино? Буду чекати тут вашої відповіді.
As Tomas has explained to you in your complaint, we give casinos 14 full days to procced the payment, so for now there is nothing much to do, unfortunately. I hope the casino will be able to have everything done within this timeframe. Please try to be little patient and let us know if you have any update regarding this.
Have you had any successful withdrawals from this casino before, by any chance? Will wait here for your reply.
Ні, я тут новий клієнт. Буду терплячим і повідомлятиму, коли отримаю від них новини
No I'm a new customer there ..will be patient and update when I have any news from them
Όχι είμαι νέος πελάτης εκεί ..θα κάνω υπομονή και θα ενημερώσω όταν έχω κάποιο νέο από αυτούς
Добре, тоді ми будемо тут, чекаємо його оновлення.
Ok then, we'll be here, waiting for he update.
Дуже погано, я думав, ти дізнаєшся щось нове, а казино розкаже тобі більше. Але оскільки цього не сталося, Ромі розповіла вам, скільки ми даємо казино для обробки вилучених коштів. Крім того, чи є у вас підтверджений рахунок казино? Вони не зв'язалися з вами і не відповіли взагалі?
That's too bad, I thought you would learn something new and the casino would tell you more. But since that didn't happen, Romi told you how much we give the casinos to handle withdrawals. Besides, do you have a verified casino account yet? They haven't contacted you or replied at all ?
Нещодавно було завершено два з трьох вилучень. ще один очікує на розгляд. Я оновлю, коли з’являться новини
A while ago two of the three withdrawals were completed. one more is pending.. I will update when I have news
Πριν λίγο ολοκληρώθηκαν οι δύο από τις τρεις αναλήψεις.εκκρεμει άλλη μια..θα ενημερώσω όταν έχω νεότερα
Чудові новини, я радий, що це розвивається.
Я точно чекаю оновлення, щоб отримати всі ваші гроші, і було б так само добре, якби ви згадали про це у своїй відкритій скарзі.
Ви можете натиснути тут і додати те, що потрібно.
Схрестіть пальці, щоб отримати гроші якомога швидше. 🤞☘️
Great news, I'm glad to see it moving forward.
I'll definitely be waiting for an update to get all your money, and it would be just as well if you mentioned it in your open complaint.
Feel free to click here and add what is needed.
Fingers crossed you get your money as soon as possible. 🤞☘️
Гаразд, я дуже радий, чи не могли б ви натиснути зелене посилання, яке я надіслав вам у попередній публікації? Це ваша скарга, до якої доцільно було б додати, що ви все отримали, і наша команда згодом її закриє.
Буду вдячний і ще раз привітаю. 🤗🎉👍
Okay, I'm very happy about that, could you click on the green link I sent you in the post before ? It's your complaint to which it would be appropriate to add that you have received everything and our team will close it afterwards.
I would be grateful and congratulations again. 🤗🎉👍
Привіт, я зняв кошти в казино revolution, і вони мають надійти до завтра. Усі читають, що сайт наполовину шахрайський і що гроші надійдуть через кілька тижнів. Хтось знімав на цьому сайті і щось знає? Дякую
Hi, I made a withdrawal on revolution casino and it should arrive by tomorrow. Reading around everyone says that the site is half a scam and that the money will arrive after weeks. Has anyone withdrawn on this site and knows anything? Thank you
Salve ,ho prelevato su revolution casino e dovrebbe arrivare entro domani .Leggendo in giro tutti dicono che il sito sia un mezzo scam e che i soldi in caso arriveranno dopo settimane.Qualcuno ha prelevato su questo sito e sa qualcosa ? Grazie
Сподіваюся, ви отримаєте тут деякі відповіді. Чи отримали ви якісь оновлення щодо свого вилучення?
Hopefully you will get some answers here. Have you got any update about your withdrawal?
Я звернувся до служби підтримки та подав скаргу на Casino Guru, і вона очікує на схвалення. Кошти мали надійти сьогодні, але поки нічого. Я написав у службу підтримки Revolution Casino вчора, і вони сказали мені, що є затримки, і щоб зв’язатися з ними наступного дня. Те саме сьогодні, і вони сказали мені, що надіслали нагадування у фінансовий відділ і, якщо необхідно, зв’яжуться з ними завтра вдень.
I spoke to support and opened a complaint on Casino Guru and it is awaiting approval. The funds were supposed to arrive today but so far nothing. I wrote to Revolution Casino support yesterday and they told me there are delays and to contact them the next day. Same thing today and they told me that they have sent a reminder to the financial department and if necessary contact them tomorrow afternoon.
Ho parlato con il supporto ed ho aperto un reclamo su Casino Guru ed è in attesa d 'approvazione .I Fondi dovevano arrivare oggi ma al momento niente .Ho scritto al supporto di Revolution Casino ieri e mi hanno detto che ci sono ritardi e di contattarli il giorno dopo.Oggi stessa cosa e mi hanno detto che hanno fatto un sollecito al dipartimento finanziario ed in caso contattarli domani pomeriggio .
Так, я бачу вашу скаргу , на жаль, наша команда не зможе втрутитися до закінчення 14-денного терміну. Тому, будь ласка, тримайте нас у курсі будь-яких новин до того часу. Ми будемо тут чекати.
Yeah, I can see your complaint, where our team won't be able to intervene before the 14 day time frame, unfortunately. So please keep us updated, for sure, about any news, until then. We will be here waiting.
оплата прийшла, після численних контактів з підтримкою. Сьогодні вранці я знову запитав про час, і через 5 хвилин кошти надійшли. Я не рекомендую робити депозити на цьому сайті ставок (моя думка), оскільки, щоб отримати 15 євро, я чекав деякий час, щоразу звертаючись до служби підтримки. Справу було вирішено, але багато хто, як я, розчаровані сайтом ставок із дуже високим часом виведення грошей. Дякую
payment arrived, after numerous contacts with support. This morning I asked again about the timing and 5 minutes later the funds arrived. I do not recommend depositing on this betting site (my opinion) because to receive 15 euros I waited a while contacting every time assistance. The case has been resolved, but many like me are disappointed by a betting site with very high withdrawal times. Thank you
pagamento arrivato ,dopo numerosi contatti con il supporto .Stamattina ho chiesto dinuovo delle tempistiche e 5 min dopo sono arrivati i fondi.Non consiglio di depositare su questo sito di scommesse (parere mio) perchè per ricevere 15 euro ho aspettato un pò contattando ogni volta l assistenza .Il caso è stato risolto ,ma tanti come me delusi da un sito scommesse con tempi di prelievo molto alti . Vi Ringrazio
Привіт, якщо ви довго вибирали, я розумію, чому ви не рекомендуєте це казино.
Але чи можу я попросити вас вказати у своїй скарзі факт отримання грошей?
Це було б доцільно, оскільки наша команда зможе його закрити. Дуже дякую, і я твердо вірю, що ви отримаєте кращий досвід. 🙂
Hi, if it's been a long time for you to choose, I understand why you don't recommend this casino.
But could I ask you to mention this fact that you received money in your complaint ?
It would be appropriate since our team will be able to close it. Thank you very much and I firmly believe that you will have a better experience. 🙂
привіт! Чи є інформація, чи були у фінів проблеми з казино?
У суботу 13.04 о 0:48 я отримав підтвердження на свою електронну пошту щодо запиту на зняття коштів. Тобто це дуже свіже, тому нічого не можна чекати. Але інше: з суботи до сьогодні я надіслав 4 електронні листи до відділу підтримки Revolution, і жодне з них не відповіло. Я отримав підтвердження, що мій запит отримано.
Я читав, що у багатьох людей були певні проблеми з цим казино, і зараз я намагаюся зробити все можливе на початку, щоб це не перетворилося на двотижневу битву туди-сюди.
Hey! Is there any information if any Finns have had problems with the casino?
On Saturday 13.4 at 0:48 I received a confirmation in my email about the withdrawal request. That is, this is very fresh, so there is no help but to wait. But another thing, from Saturday to today I have sent 4 emails to Revolution's support department and not one of them has been answered. I have received confirmation that my request has been received.
I've read that many people have had some kind of problems with that casino and I'm currently trying to do everything I can in the beginning so that this doesn't turn into more than a two week back and forth battle.
Hei! Onko tietoa, onko kenelläkään suomalaisella ollut ongelmia kasinon kanssa?
Lauantaina 13.4 kello 0:48 sain vahvistuksen sähköpostiini nostopyynnöstä. Eli tämä on erittäin tuore joten ei auta kuin odotella. Mutta toinen juttu, olen lauantaista tähän päivään lähettänyt 4 sähköpostia revolutionin support osastolle ja yhteenkään ei ole vastattu. Olen kyllä saanut vahvistuksen, että pyyntöni on vastaanotettu.
Olen lukenut että monilla on ollut jonkinlaisia ongelmia kyseisen kasinon kanssa ja yritän tällä hetkellä tehdä tässä alussa kaikkeni, jotta tästä ei tulisi mitään yli kahden viikon edestakais taistelua.
Це дуже гарна новина. Гадаю, ви маєте рацію, і нам просто доведеться почекати, поки гроші справді надійдуть.
Обов’язково дайте мені знати, якщо це станеться.
Якщо хтось із фінів має проблеми з цим казино, я б рекомендував перевірити скарги та перевірити, є вони чи ні.
Я тримаю за вас кулаки. 🤞
That's pretty good news. I guess you're right and we'll just have to wait for the money to actually come in.
Be sure to let me know if it does.
As far as if any Finns have a problem with this casino, I would recommend to check the complaints and see if they do or not.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Єдине, що мене трохи турбує, це те, що протягом останніх трьох днів на жоден мій лист не було відповіді. Можна подумати, що якщо веб-сайт Casino читає їхню електронну адресу служби підтримки, то хтось відповість їм принаймні раз на день.
The only thing that worries me a bit is that during the last three days, none of my emails have been answered. You would think that if Casino's website reads their support email, then someone would answer them at least once a day.
Ainoa asia mikä hieman huolestuttaa on se, että viimeisen kolmen päivän aikana, yhteenkään sähköpostiini ei olla vastattu. Luulisi, että jos casinon sivustolla lukee heidän support sähköpostinsa, niin joku vastaisi niihin edes kerran päivässä.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.