3 міс. тому
Привіт. Я ще чекаю, більше нічого не знаю :) але ще не була. 1 тиждень був максимум.
Hello. I'm still waiting, I don't know anything else :) but I haven't been there yet. 1 week was the maximum.
0
Привіт. Я ще чекаю, більше нічого не знаю :) але ще не була. 1 тиждень був максимум.
Hello. I'm still waiting, I don't know anything else :) but I haven't been there yet. 1 week was the maximum.
нарешті ти, гуру казино, не зробив нічого суттєвого в моїй справі, ти не допоміг мені, ти лише робиш висновки, мене засуджують, і я думав, що ти допоможеш мені, ти марний, нарешті, привіт
finally you, casino guru, have not done anything substantial in my case, you have not helped me, you only make findings, I am judged and I thought you would help me, you are useless, finally, hello
τελικα εσεις σας guru casino δεν εχετε κανει κατι το ουσιαστικο στην υποθεση μου δεν με εχετε βοηθησει μονο διαπιστωσεις κανετε κριμαι και εγω νομιζα οτι θα με βοηθησετε ειστε αχρηστοι τελικα γεια σας
привіт Чи правильно, що ви нарешті отримали гроші?
Зараз я побачив інформацію у вашій скарзі .
це здорово Ви збираєтеся продовжувати там грати? Як ви думаєте?🤔
Hey. Is it right that you have received the money finally?
I saw the information in your complaint now.
That's great. Are you going to continue playing there? What do you reckon?🤔
Привіт.
Я думаю, що я буду грати на цій стороні, вони заслуговують на шанс у всіх відношеннях. Однак revolution casno має звернути увагу на кінцевий термін, який узагальнено в їхніх власних правилах. Я так думаю! Я думаю, що більшість гравців використовують свій сайт законним шляхом, вони не заслуговують такого покарання 🙂
Hello.
I think I will play on this side, they deserve a chance in every way. However, revolution casno must pay attention to the deadline, which is summarized in their own regulations. I think so! I think the majority of players use their site in a legal way, they don't deserve such a punishment 🙂
нарешті ти, гуру казино, не зробив нічого суттєвого в моїй справі, ти не допоміг мені, ти лише робиш висновки, мене засуджують, і я думав, що ти допоможеш мені, ти марний, нарешті, привіт
finally you, casino guru, have not done anything substantial in my case, you have not helped me, you only make findings, I am judged and I thought you would help me, you are useless, finally, hello
τελικα εσεις σας guru casino δεν εχετε κανει κατι το ουσιαστικο στην υποθεση μου δεν με εχετε βοηθησει μονο διαπιστωσεις κανετε κριμαι και εγω νομιζα οτι θα με βοηθησετε ειστε αχρηστοι τελικα γεια σας
Вам справді потрібно запастися терпінням, коли мова йде про вирішення вашої скарги з нашого боку. Будь ласка, майте на увазі, що ми маємо справу з сотнями скарг щодня, тому для кожної скарги реалізовано таймер.
Однак, коли я прочитав у вашій скарзі , я бачу, що це пов’язано зі ставками на спорт, які, на жаль, не в наших руках, оскільки у нас немає відділу, який займається спортом.
Нам потрібно дочекатися, поки наша команда перегляне останню інформацію, яку ви надали, і побачить, як розвиватиметься ваша скарга.
Сподіваюся, що все вирішиться найкращим для вас способом.
You really need to be patient when it comes to resolving the complaint of yours from our side. Please know that we deal with hundreds of complaints every day and that is why the timer in each complaint is implemented.
Now, as I read in your complaint, though, I can see that is related to the sports betting, which, unfortunately, is out of our hands as we don't have any department dealing with sports.
We need to wait for our team to look at the last information you have provided and see how your complaint will develop.
I hope that everything will get solved in the best way possible for you.
Привіт.
Я думаю, що я буду грати на цій стороні, вони заслуговують на шанс у всіх відношеннях. Однак revolution casno має звернути увагу на кінцевий термін, який узагальнено в їхніх власних правилах. Я так думаю! Я думаю, що більшість гравців використовують свій сайт законним шляхом, вони не заслуговують такого покарання 🙂
Hello.
I think I will play on this side, they deserve a chance in every way. However, revolution casno must pay attention to the deadline, which is summarized in their own regulations. I think so! I think the majority of players use their site in a legal way, they don't deserve such a punishment 🙂
Це дух! 🙂 Я бачу, що у нас є загальне почуття справедливості. Ми можемо лише сподіватися, що це була унікальна проблема. Сподіваюся, ваші наступні враження будуть ще кращими!
That's the spirit! 🙂 I see we have a common sense of fairness. We can only hope that this was a unique issue. I hope your next experiences are even better!
Чому ви такої думки, що з вами тут сталося, коли ви не маєте хороших слів про це казино? 🤔
Why are you of this opinion, what happened to you here when you have no good word for this casino? 🤔
Я зробив депозит 50 євро. І це був 100% бонус на мій депозит. Коли я грав, у мене був баланс 270 євро, а з моменту внесення депозиту пройшла 1 година. Мої гроші зникли. І з розмови з представником він мені сказав, що бонус закінчився. Тоді як у мене була лише одна година для гри
I made a deposit of 50 euros. And it was a 100% bonus on my deposit. As I was playing I had a balance of 270 euros and 1 hour had passed since my deposit. My money disappeared. And from the conversation with the representative he told me that the bonus has expired. While I only had one hour to play
Έκανα καταθεση 50 ευρώ . Και ήταν ένα μπόνους 100% στην κατάθεση μου . Καθώς έπαιζα είχα υπόλοιπο 270ευρω και είχε περάσει 1ωρα από την κατάθεση μου . Τα χρήματα μου εξαφανίστηκαν . Και από την συνομιλία με τον εκπρόσωπο μου είπε πως το μπόνους έληξε. Ενώ είχα μία ώρα μόνο που έπαιξα
Привіт, здається, це ненормально, щоб бонус закінчувався через годину. У вас також є розмова з представником, яку ви можете опублікувати? Це все, що він тобі сказав, і так і залишилося? Ви вимоги до бонусу теж дивилися, чи там щось подібне написано?
Будь ласка, дайте мені знати.
Hello, it doesn't seem like it's normal for the bonus to expire after one hour. Do you also have any conversation with the rep that you could post? That's all he said to you and it stayed that way? Did you also look at the requirements for the bonus, or was there something similar written there?
Please let me know.
Моя проблема вирішена. Вони повернули мені суму. Але раптом моя удача повністю зникла. Я був заблокований у своєму обліковому записі. Я рекомендую не грати в казино з ліцензією на круасани. Це вже вдруге зі мною щось трапилося. А перший був 2,5 роки тому і безпідставно конфіскували 14 тис. євро. Має нарешті покінчити з тими, хто робить зі світовими грошима все, що хоче
My issue is solved. They refunded me the amount. But quite suddenly my luck was completely gone. I was locked out of my account. I recommend not playing in a casino with a croissant license. This is the second time something has happened to me. And the first one was 2.5 years ago and they confiscated €14,000 for no reason. There must finally be an end to those who do whatever they want with the world's money
Το θέμα μου επιλίθηκε. Μου επιστρέψαν το ποσό. Αλλά εντελώς ξαφνικά χάθηκε τελείως η τύχη μου. Έκλεισα από τον λογαριασμό μου. Συνιστώ να μην παίζετε σε καζίνο με άδεια κρουασάο. Είναι η δεύτερη φορά που μου συμβαίνει κάτι. Και η πρώτη ήταν πριν 2,5 χρόνια και μου κατασχέσαν 14.000€ χωρίς λόγο. Πρέπει επιτέλους να δοθεί ένα τέλος σε αυτούς που κάνουν ό,τι θέλουν με τα χρήματα του κόσμου
Дякуємо, що повідомили нам. Я думаю, я був би не дуже задоволений таким поворотом подій. Ви принаймні повернули свій депозит, але все одно, з того, що ви описали, дивний спосіб піклування про гравців.
Яка ліцензія, на вашу думку, є найкращим варіантом на сьогодні?
Thank you for letting us know. I imagine I would not be very pleased with such turn of events. At least you got your deposit back, but still, from what you described a strange way how to care for players.
Which license, in your opinion, is the best option these days?
Привіт, хтось має досвід виведення коштів? Я хотів би вивести 120 000, але я можу вивести тільки 20 000 в день, тому я хочу знати, чи можна якось вивести більше
Hello, does anyone have experience with withdrawals? I would like to withdraw 120,000, but I can only withdraw 20,000 per day, so I want to know if it is possible to somehow withdraw more
Zdravím máte někdo zkušenost s výběrem chtěl bych vybrat 120 000 ale jde mi to jen po 20000 za den tak chci vědět zda je možne nějak vybrat víc
привіт
загалом, на жаль, у казино ліміти на зняття здебільшого встановлюються, тому що вони дійсні, і казино хоче їх дотримуватися. Наскільки я знаю, деякі казино дозволяють збільшувати ліміт, коли гравець підвищує, наприклад, свій VIP-статус. Що, у свою чергу, зазвичай передбачає потребу вносити більше депозитів і більше грати в цілому. Якщо у вас є особистий менеджер в казино, однозначно рекомендую запитати у нього про м'якість лімітів. Чеською мовою ми намагаємося пояснити гравцям, що добре знати ліміти відразу, тому що якщо вони занадто низькі, це може зіпсувати радість від більшого виграшу пізніше.
Наскільки ми можемо судити, це казино має стандартний ліміт виведення коштів
175 000 крон на місяць
12 500 крон на день
Так що він підходить досить добре. Що ви про це думаєте?
Hi,
in general, unfortunately, in the casino, the withdrawal limits are mostly set because they are valid and the casino wants to comply with them. As far as I know, some casinos allow the limit to be increased when the player increases, for example, his VIP status. Which, in turn, usually involves the need to deposit more and play more overall. If you have a personal manager in the casino, I definitely recommend asking him about the softness of the limits. In Czech, we try to explain to players that it is good to get to know the limits right away, because if they are too low, it can certainly spoil the joy of a bigger win later on.
As far as we can tell, this casino has a standard withdrawal limit
175,000 CZK per month
12,500 CZK per day
So it fits quite well. What do you think about it?
Ahoj,
obecně bohužel oni v casinu ty limity výběru jsou většinou nastaveny proto, že platí a casino je chce dodržovat. Pokud já vím, některá casina umožňují navýšení limtu když hráč zvýší například svůj VIP status. Což ale zase většinou zahrnuje nutnost více vkládat a celkově více hrát. Pokud máš v casinu nějakého osobního manažera, určitě doporučuji se ho na mažnosti limitů zeptat. Cekově se snažíme hráčům vysvětlit že je dobré se s limity seznámit hned z kraje, protože pokud jsou příliš nízko určitě to může později zkazit radost z větší výhry.
Podle toho, comáme zjištěno my, toto casino má standardní limit výběru
175,000 Kč měsíčně
12,500 Kč denně
Takže to docela sedí. Co o tom soudíš Ty?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.