ГоловнаФорумКазиноRevolution Casino - загальне обговорення

Revolution Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

8 міс. тому від johnkamakaris
|
14 218 переглядів 133 відповідей |
|
1...6 7
Jaro
3 міс. тому

Привіт. Я ще чекаю, більше нічого не знаю :) але ще не була. 1 тиждень був максимум.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

нарешті ти, гуру казино, не зробив нічого суттєвого в моїй справі, ти не допоміг мені, ти лише робиш висновки, мене засуджують, і я думав, що ти допоможеш мені, ти марний, нарешті, привіт


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт. Я ще чекаю, більше нічого не знаю :) але ще не була. 1 тиждень був максимум.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

привіт Чи правильно, що ви нарешті отримали гроші?

Зараз я побачив інформацію у вашій скарзі .

це здорово Ви збираєтеся продовжувати там грати? Як ви думаєте?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Привіт.


Я думаю, що я буду грати на цій стороні, вони заслуговують на шанс у всіх відношеннях. Однак revolution casno має звернути увагу на кінцевий термін, який узагальнено в їхніх власних правилах. Я так думаю! Я думаю, що більшість гравців використовують свій сайт законним шляхом, вони не заслуговують такого покарання 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

нарешті ти, гуру казино, не зробив нічого суттєвого в моїй справі, ти не допоміг мені, ти лише робиш висновки, мене засуджують, і я думав, що ти допоможеш мені, ти марний, нарешті, привіт


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вам справді потрібно запастися терпінням, коли мова йде про вирішення вашої скарги з нашого боку. Будь ласка, майте на увазі, що ми маємо справу з сотнями скарг щодня, тому для кожної скарги реалізовано таймер.

Однак, коли я прочитав у вашій скарзі , я бачу, що це пов’язано зі ставками на спорт, які, на жаль, не в наших руках, оскільки у нас немає відділу, який займається спортом.

Нам потрібно дочекатися, поки наша команда перегляне останню інформацію, яку ви надали, і побачить, як розвиватиметься ваша скарга.

Сподіваюся, що все вирішиться найкращим для вас способом.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт.


Я думаю, що я буду грати на цій стороні, вони заслуговують на шанс у всіх відношеннях. Однак revolution casno має звернути увагу на кінцевий термін, який узагальнено в їхніх власних правилах. Я так думаю! Я думаю, що більшість гравців використовують свій сайт законним шляхом, вони не заслуговують такого покарання 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Це дух! 🙂 Я бачу, що у нас є загальне почуття справедливості. Ми можемо лише сподіватися, що це була унікальна проблема. Сподіваюся, ваші наступні враження будуть ще кращими!

Автоматичний переклад.
janeska1009
3 міс. тому

не бреши людям, вони шахраї

Автоматичний переклад.
hunter88
3 міс. тому

Чому ви такої думки, що з вами тут сталося, коли ви не маєте хороших слів про це казино? 🤔

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я зробив депозит 50 євро. І це був 100% бонус на мій депозит. Коли я грав, у мене був баланс 270 євро, а з моменту внесення депозиту пройшла 1 година. Мої гроші зникли. І з розмови з представником він мені сказав, що бонус закінчився. Тоді як у мене була лише одна година для гри

Автоматичний переклад.
Panolas1984
2 міс. тому

Привіт, здається, це ненормально, щоб бонус закінчувався через годину. У вас також є розмова з представником, яку ви можете опублікувати? Це все, що він тобі сказав, і так і залишилося? Ви вимоги до бонусу теж дивилися, чи там щось подібне написано?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Моя проблема вирішена. Вони повернули мені суму. Але раптом моя удача повністю зникла. Я був заблокований у своєму обліковому записі. Я рекомендую не грати в казино з ліцензією на круасани. Це вже вдруге зі мною щось трапилося. А перший був 2,5 роки тому і безпідставно конфіскували 14 тис. євро. Має нарешті покінчити з тими, хто робить зі світовими грошима все, що хоче

Автоматичний переклад.
Panolas1984
2 міс. тому

Дякуємо, що повідомили нам. Я думаю, я був би не дуже задоволений таким поворотом подій. Ви принаймні повернули свій депозит, але все одно, з того, що ви описали, дивний спосіб піклування про гравців.

Яка ліцензія, на вашу думку, є найкращим варіантом на сьогодні?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, хтось має досвід виведення коштів? Я хотів би вивести 120 000, але я можу вивести тільки 20 000 в день, тому я хочу знати, чи можна якось вивести більше

Автоматичний переклад.
petakubica
2 міс. тому

привіт

загалом, на жаль, у казино ліміти на зняття здебільшого встановлюються, тому що вони дійсні, і казино хоче їх дотримуватися. Наскільки я знаю, деякі казино дозволяють збільшувати ліміт, коли гравець підвищує, наприклад, свій VIP-статус. Що, у свою чергу, зазвичай передбачає потребу вносити більше депозитів і більше грати в цілому. Якщо у вас є особистий менеджер в казино, однозначно рекомендую запитати у нього про м'якість лімітів. Чеською мовою ми намагаємося пояснити гравцям, що добре знати ліміти відразу, тому що якщо вони занадто низькі, це може зіпсувати радість від більшого виграшу пізніше.

Наскільки ми можемо судити, це казино має стандартний ліміт виведення коштів

175 000 крон на місяць

12 500 крон на день

Так що він підходить досить добре. Що ви про це думаєте?


Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого