ГоловнаФорумКазиноRevolution Casino - загальне обговорення

Revolution Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від johnkamakaris
|
19 841 переглядів 149 відповідей |
|
1...6 7 8
Jaro

Привіт. Я ще чекаю, більше нічого не знаю :) але ще не була. 1 тиждень був максимум.

Автоматичний переклад.
Jaro

нарешті ти, гуру казино, не зробив нічого суттєвого в моїй справі, ти не допоміг мені, ти лише робиш висновки, мене засуджують, і я думав, що ти допоможеш мені, ти марний, нарешті, привіт


Автоматичний переклад.

Привіт. Я ще чекаю, більше нічого не знаю :) але ще не була. 1 тиждень був максимум.

Автоматичний переклад.

привіт Чи правильно, що ви нарешті отримали гроші?

Зараз я побачив інформацію у вашій скарзі .

це здорово Ви збираєтеся продовжувати там грати? Як ви думаєте?🤔

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт.


Я думаю, що я буду грати на цій стороні, вони заслуговують на шанс у всіх відношеннях. Однак revolution casno має звернути увагу на кінцевий термін, який узагальнено в їхніх власних правилах. Я так думаю! Я думаю, що більшість гравців використовують свій сайт законним шляхом, вони не заслуговують такого покарання 🙂

Автоматичний переклад.

нарешті ти, гуру казино, не зробив нічого суттєвого в моїй справі, ти не допоміг мені, ти лише робиш висновки, мене засуджують, і я думав, що ти допоможеш мені, ти марний, нарешті, привіт


Автоматичний переклад.

Вам справді потрібно запастися терпінням, коли мова йде про вирішення вашої скарги з нашого боку. Будь ласка, майте на увазі, що ми маємо справу з сотнями скарг щодня, тому для кожної скарги реалізовано таймер.

Однак, коли я прочитав у вашій скарзі , я бачу, що це пов’язано зі ставками на спорт, які, на жаль, не в наших руках, оскільки у нас немає відділу, який займається спортом.

Нам потрібно дочекатися, поки наша команда перегляне останню інформацію, яку ви надали, і побачить, як розвиватиметься ваша скарга.

Сподіваюся, що все вирішиться найкращим для вас способом.

Автоматичний переклад.

Привіт.


Я думаю, що я буду грати на цій стороні, вони заслуговують на шанс у всіх відношеннях. Однак revolution casno має звернути увагу на кінцевий термін, який узагальнено в їхніх власних правилах. Я так думаю! Я думаю, що більшість гравців використовують свій сайт законним шляхом, вони не заслуговують такого покарання 🙂

Автоматичний переклад.

Це дух! 🙂 Я бачу, що у нас є загальне почуття справедливості. Ми можемо лише сподіватися, що це була унікальна проблема. Сподіваюся, ваші наступні враження будуть ще кращими!

Автоматичний переклад.
janeska1009

не бреши людям, вони шахраї

Автоматичний переклад.
hunter88

Чому ви такої думки, що з вами тут сталося, коли ви не маєте хороших слів про це казино? 🤔

Автоматичний переклад.

Я зробив депозит 50 євро. І це був 100% бонус на мій депозит. Коли я грав, у мене був баланс 270 євро, а з моменту внесення депозиту пройшла 1 година. Мої гроші зникли. І з розмови з представником він мені сказав, що бонус закінчився. Тоді як у мене була лише одна година для гри

Автоматичний переклад.
Panolas1984

Привіт, здається, це ненормально, щоб бонус закінчувався через годину. У вас також є розмова з представником, яку ви можете опублікувати? Це все, що він тобі сказав, і так і залишилося? Ви вимоги до бонусу теж дивилися, чи там щось подібне написано?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Моя проблема вирішена. Вони повернули мені суму. Але раптом моя удача повністю зникла. Я був заблокований у своєму обліковому записі. Я рекомендую не грати в казино з ліцензією на круасани. Це вже вдруге зі мною щось трапилося. А перший був 2,5 роки тому і безпідставно конфіскували 14 тис. євро. Має нарешті покінчити з тими, хто робить зі світовими грошима все, що хоче

Автоматичний переклад.
Panolas1984

Дякуємо, що повідомили нам. Я думаю, я був би не дуже задоволений таким поворотом подій. Ви принаймні повернули свій депозит, але все одно, з того, що ви описали, дивний спосіб піклування про гравців.

Яка ліцензія, на вашу думку, є найкращим варіантом на сьогодні?

Автоматичний переклад.

Привіт, хтось має досвід виведення коштів? Я хотів би вивести 120 000, але я можу вивести тільки 20 000 в день, тому я хочу знати, чи можна якось вивести більше

Автоматичний переклад.
petakubica

привіт

загалом, на жаль, у казино ліміти на зняття здебільшого встановлюються, тому що вони дійсні, і казино хоче їх дотримуватися. Наскільки я знаю, деякі казино дозволяють збільшувати ліміт, коли гравець підвищує, наприклад, свій VIP-статус. Що, у свою чергу, зазвичай передбачає потребу вносити більше депозитів і більше грати в цілому. Якщо у вас є особистий менеджер в казино, однозначно рекомендую запитати у нього про м'якість лімітів. Чеською мовою ми намагаємося пояснити гравцям, що добре знати ліміти відразу, тому що якщо вони занадто низькі, це може зіпсувати радість від більшого виграшу пізніше.

Наскільки ми можемо судити, це казино має стандартний ліміт виведення коштів

175 000 крон на місяць

12 500 крон на день

Так що він підходить досить добре. Що ви про це думаєте?


Автоматичний переклад.

Я чекав на обробку виплати 2 тижні. Усе, що я почув у чаті, це виправдання та вибачення. І вони навіть не попросили перевірку. Це свідчить про те, що вони взагалі не переймаються виплатами і, мабуть, мають великі проблеми

Змінено
Автоматичний переклад.
achsl12

Що саме вони тобі кажуть, якщо можна? Чи була якась технічна проблема?

Ви коли-небудь знімали гроші з цього казино? Тому що чекати на зняття справді надто довго, особливо якщо по дорозі немає процесу перевірки.

Якщо ви бажаєте, наша група розгляду скарг може спробувати розслідувати цю справу. Вам просто потрібно подати скаргу тут і добре описати всю ситуацію.

Ви спробуєте?

Автоматичний переклад.

У них немає відповідальної гри. 5 днів тому було надіслано електронний лист про закриття облікового запису через залежність від азартних ігор, і чат все ще відкритий, а електронний лист ігнорується.

Я б ніколи не грав, якщо вони вже мають такий шлях.

Автоматичний переклад.
User21

Привіт, я б, мабуть, також двічі подумав про гру в такому казино, якби вони не сприйняли такий запит серйозно. Взагалі нічого не списували? Вони навіть не відповіли тобі в чаті, чи не так?

Автоматичний переклад.
User21

брат, навіщо тобі турбуватися про гуру казино? вони навіть гірші, ніж ті шахрайські сайти.. геть байдуже до вас, лол. подивіться на їхню реакцію на сміття.. вони такі дискустичні

Автоматичний переклад.

Мені байдуже те, що я знаю напевно, буде ходити по всьому світу з чи без допомоги цього типу шахрайських казино, цього чи будь-якого іншого. REVOLUTIONCASINO.

Автоматичний переклад.
1...6 7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого