ГоловнаФорумКазиноPosido Casino - загальне обговорення

Posido Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

2 р. тому від kszysio
|
31 305 переглядів 244 відповідей |
|
1...7 8 9...13
VasileiosKountouras
8 міс. тому

Молодець, друже, молодець, я дуже радий це чути! Я не роблю ту саму помилку знову з будь-якої причини

Автоматичний переклад.
strogianis
8 міс. тому

Так, друже в Wolfy, я зробив 2-3 зняття за 24 години, гроші були в банку

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

привіт, друже, дякую за відповідь,

сьогодні я отримав свої перші 1000 євро, які я зняв 22 квітня, тобто лише 3 дні.

Я зв’язався зі службою підтримки, і мені сказали, що мені потрібно поговорити зі своїм VIP-менеджером.

Будемо сподіватися, що Він відповість на мій електронний лист і пришвидшить справу.

ps : ні, я не використовував бонуси, і вони сказали, що поки що не потрібно верифікувати обліковий запис.


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Чудово, тоді це виглядає багатообіцяюче, хоча я не хочу забігати занадто далеко. Ви вже отримали певну частину, тож побачите, що скаже VIP-менеджер і чи зможете ви зняти ще. Не соромтеся повідомити нам ще одну інформацію про те, що ви дізналися, або коли вийде наступна частина.

Сподіваюся, ви отримаєте все якомога швидше і зможете насолоджуватися своїм виграшем. 🙂

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

від дуже середнього до поганого геймплей досить грубе обслуговування мінімальні бонуси взагалі Я б не рекомендував нікому грати в цьому онлайн-казино

Автоматичний переклад.
vasilis1223ts
8 міс. тому

Спробуйте батьківщину Вовка! Бонус без оборотів суперсервіс і виведення коштів за 24 години

Автоматичний переклад.
strogianis
8 міс. тому

Яке казино ви знайшли

Автоматичний переклад.
polatinum80
8 міс. тому

Вовк!

Автоматичний переклад.
strogianis
8 міс. тому

Ви маєте на увазі вовчий!?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Найгірший досвід за всю історію. 5 робочих днів і загалом 8 днів очікування на одне зняття... Марна трата часу на цьому сайті. Служба підтримки ні про що не здогадується, іноді навіть не бачить виведення коштів. Просто цирк. Якщо ви хочете витрачати свій час на казино Posido і чекати щонайменше 2 тижні або 10 робочих днів на одне виведення, тоді приєднуйтеся сюди.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

від дуже середнього до поганого геймплей досить грубе обслуговування мінімальні бонуси взагалі Я б не рекомендував нікому грати в цьому онлайн-казино

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

О, я бачу, що у вас не найкращий досвід, що дуже сумно.

Коли ви говорите про обслуговування, чому вони були грубими, ви з ними мали справу? Вам потрібні бонуси в казино?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Найгірший досвід за всю історію. 5 робочих днів і загалом 8 днів очікування на одне зняття... Марна трата часу на цьому сайті. Служба підтримки ні про що не здогадується, іноді навіть не бачить виведення коштів. Просто цирк. Якщо ви хочете витрачати свій час на казино Posido і чекати щонайменше 2 тижні або 10 робочих днів на одне виведення, тоді приєднуйтеся сюди.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, коли ви описуєте те, що ви написали, це означає, що ви вже отримали гроші після цих днів чи ви все ще чекаєте їх? Я знаю, що це, звичайно, не найшвидший, але я бачив, як деякі інші гравці чекали подібних часів, тому це, мабуть, не нова річ у казино. Тож не соромтеся повідомити мені, як справи, і якщо вам потрібна допомога, ви можете зв’язатися з нами.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вони не платять! Не ставте жодного євро тут! У мене утримано 2000 євро прибутку, тому що вони не хочуть мені платити

Автоматичний переклад.
NOVAMAS
7 міс. тому

Гаразд, давайте спробуємо навести порядок. Що трапилося в казино і чому вони не хочуть виплачувати вам гроші? Чи не могли б ви помістити мене на фото, щоб я міг краще зрозуміти? Чи був у вас підтверджений рахунок у казино? Ви з ними якось спілкувалися?

У будь-якому разі я бачив, що ви подали скаргу , тому наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації.

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Я спілкувався з ними через живий чат, і вони завжди відповідають загальними повідомленнями та тягнуться. Спочатку кажуть, що це займає від 1 до 3 днів. Потім вони кажуть, що це займає від 3 до 5 днів, а потім кажуть, що платіж запізнився, тому нам потрібно терпіти.

Я читав, що є люди, які після місяців очікування так і не отримали виплати. У мене є скріншоти всього.

Я також спілкувався електронною поштою, але вони це ігнорують.

Якщо ви можете щось зробити, я буду вдячний.

Автоматичний переклад.
NOVAMAS
7 міс. тому

Я впевнений, що наша команда з розгляду скарг зробить усе можливе, щоб ваша справа була вирішена. Тим часом я помітив, що ви хочете знати, яка ліцензія казино. Власне, це зазначено на нашому сайті, а інформацію ви можете знайти тут:

file

Чи можу я поставити запитання тут, будь ласка? Чи було у вас раніше успішне виведення коштів у цьому казино? Я просто запитую, тому що, як я бачу на нашому сайті, казино нібито не приймає гравців з вашої країни.🤔


Автоматичний переклад.
NOVAMAS
7 міс. тому

Це саме стратегія казино Poseidon! Найгірше казино, але з рейтингом 8+ лол

Автоматичний переклад.
strogianis
7 міс. тому

Я бачу у вашій скарзі , що ви отримали гроші від цього казино. Чи можу я запитати, чому в цьому питанні казино найгірше?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Вони приймають усіх гравців, яких ніколи не просять підтвердити обліковий запис, і платять, коли захочуть! І мені цікаво, як після десятка скарг він отримав рейтинг 8* від вашого сайту?


Автоматичний переклад.
strogianis
7 міс. тому

Дякую за пояснення. Якщо ви хочете дізнатися, як ми перевіряємо всі онлайн-казино, ось наша стаття, яку ви можете переглянути. Не соромтеся задавати будь-які запитання.🙂

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Ти справді мене це питаєш? Я взяв свої гроші через 20 днів, десятки листів, на які вони не відповідали, сотні разів спілкувався в чаті і завжди виправдовувався одним і тим же лайном, і я повинен бути щасливий своїм досвідом роботи з цим казино? Справдіууууу?

Зараз я граю в казино, яке ви оцінили 4,5, і це неймовірно! І те дурне казино Posido — 8,4! Вибачте, але тут щось не так! Я новачок тут приблизно 2-3 місяці, і весь цей час є десятки скарг на Posido, як ви бачите! Чому ж рейтинг все ще такий високий? Ви всі, хто оцінює казино, ви гравці? Вам подобається, як він ставиться до гравців? Ви б хотіли надіслати десятки листів і ігнорувати вас? Колись я довіряв вашій оцінці, але більше не довіряю, оскільки я бачу все ще 8,4 до позидо, я більше не довіряю

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...7 8 9...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого