1 рік тому
Тут ви можете обговорити Posido Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мені надіслали електронний лист із 200% бонусом». де спочатку зробити депозит, а потім перейти в чат для отримання бонусу. я використав останні гроші для азартних ігор,
агент каже, що цей ваучер не для мене, хоча в ел
називають мене по імені..
депозит не повертається без необхідного обороту Ver
що ти думаєш
Чи це шахрайство. вони повинні принаймні дозволити зняття депозиту
.
I was sent an email with a 200% bonus'. where to make a deposit first and then go live chat for the bonus. i used last money for gambling,
the agent says that this voucher is not for me, although in the email
they call me by name..
the deposit will not be returned without the required turnover Ver
what you thinking
Is it a scam. they should at least allow the deposit to be withdraw
.
Привіт,
Я думаю, було б добре знати, чому цей бонус вам недоступний. Ви можете сказати нам, будь ласка?
Ви використовували посилання з електронного листа, я маю на увазі, чи входили ви безпосередньо на сайт казино, клацнувши відповідне гіпертекстове посилання з рекламного електронного листа?
Зазвичай це правильний спосіб отримати бонус.
Загалом кажучи, якщо казино (або партнер, який керує рекламними електронними листами) зробив помилку , це не ваша провина, я б сказав, що чесне казино погодилося б, що ви були мотивовані цією пропозицією, і ви, ймовірно, не зробили б депозит самостійно . Якщо немає можливості надати бонус, я вважаю, що повернення депозиту є справедливим.
Hello,
I guess it would be good to know, why this bonus is not available to you. Can you tell us, please?
Did you use the link from the email, I mean did you enter the casino site directly by clicking the proper hypertext link from the promotional email?
This is usually the proper way how to get the bonus.
Generally speaking, if the casino (or partner who manages promotional emails) made a mistake, it is not your fault, I'd say that an honest casino would accept that you were motivated by this offer and you would probably not deposit on your own. If there is no way how to provide the bonus, I feel that returning the deposit is fair.
У мене було 2 такі акції раніше і все було добре. Тому я зробив депозит без страху. однак цього разу він почув, що за його запобіжник є бонус. Вони поводилися дуже погано
I had 2 such promotion before and it was fine.Therefore, I made a deposit without fear. however, this time he heard that there is a bonus for his fuse. They behaved very badly
Вибачте, я нічого не можу додати зі свого боку.
Нам потрібно було б почути більш детальне пояснення від казино. Я б сказав, що це просто сталося, і якщо ви відчуваєте, що заслуговуєте кращого підходу, ви завжди можете спробувати інше казино.
Крім поганої якості проклієнтської поведінки, як ви ставитеся до інших аспектів? А як щодо доступних вам ігор тощо?
Казино має дуже хорошу репутацію, тому я хотів би дізнатися, що ви думаєте про нього, скажімо в цілому.
I'm sorry, nothing I can add from my side.
We would need to hear a more detailed explanation from the casino. I'd say, that it just happened, and if you feel that you deserve a better approach, you can always try another casino.
Aside from the poor pro-client behavior quality, how do you feel about other aspects? What about games available to you, and so on?
The casino has a very good reputation, so I'd like to find out what you think about it, let's say in general.
казино в порядку.
немає проблем з виведенням грошей. . простий t&c.
тільки одноранговий день обмеження 500e.
я виграв 1400 євро
3 дні виведення 500, 500, 400. але останні 400 євро чекають довго.
загалом казино в порядку. Я пишу про свою справу, тому що це наша єдина зброя в сутичці з казино, яке завжди має остаточне рішення
casino is ok.
no problemu with cashout. . simple t&c.
only limit peer day 500e.
i won 1400e
3 days cashout 500, 500 , 400. but last 400e waiting long time.
overall the casino is ok. I writes about my case because it is our only weapon in the clash with the casino, which has a record that it always has a final decision
Я думаю, що це, можливо, допомогло іншим гравцям вирішити, чи хочуть вони спробувати казино чи ні.
Дякую за це, я розумію вашу точку зору та сподіваюся, що ви стежитимете за форумом і продовжуватимете ділитися з нами своїм досвідом.
I think that possibly helped other players to decide whether they like to try the casino or not.
Thank you for that, I understand your point and I hope that you will keep an eye on the forum and will also keep sharing your experiences with us.
Ймовірне шахрайство! Застерігаю від виплат. Наприкінці жовтня я зробив їм депозит (я не отримав бонус за перший депозит, хоча я все зробив правильно, але нічого страшного). 1 листопада я замовив 3 виведення, отримав інформацію, що виведення займає до 3 робочих днів. Через 3 дні я дізнався, що кошти вже є у фінансового оператора, і я матиму їх на своєму рахунку протягом кількох годин, наступного дня той самий переклад. Ще через 2 дні я отримав інформацію в чаті, що платежі приймаються фінансовим відділом і будуть виплачені найближчим часом (тобто їх немає у фінансового оператора кілька днів :)) І так вже 3 тижні я регулярно просив на хвилину терпіння та запевняв, що незабаром отримаю свої виплати.
Probable SCAM! I warn against payments. At the end of October, I made a deposit to them (I didn't get a 1st deposit bonus even though I did everything correctly, but never mind). On November 1, I ordered 3 withdrawals, I got information that withdrawals take up to 3 working days. After 3 days I found out that the withdrawals are already with the financial operator and I will have them in my account within a few hours, the next day the same translation. After another 2 days, I received information in the chat that the payments are accepted by the financial department and will be paid out soon (i.e. they have not been with the financial operator for several days :)) And so for 3 weeks I have been regularly asked for a moment of patience and assured that I will get my payouts soon.
Привіт,
Отже, зараз ваш обліковий запис повністю підтверджено, і минуло 3 тижні з моменту, коли ви надіслали зняття коштів, чи не так?
Добре, що ви регулярно оновлюєтесь. Я щиро сподіваюся, що це не ще одне казино, яке має проблеми з місцевими платіжними системами, як зараз у інших казино. Що ж, ви можете подати скаргу , і ми побачимо, чи зможемо вам допомогти. Я хотів би зазначити, що казино є пристойним, тому я припускаю, що має бути якась проблема, яку казино не може негайно вирішити самостійно. 🙁
Hi there,
So your account is fully verified now and it has been 3 weeks since you submitted the withdrawals, right?
Well, it's good that you are updated regularly. I truly hope that this is not another casino having trouble with local payment providers like other casinos have at the moment. Well, you can submit a complaint and we shall see if we can help you out. I'd like to point out that the casino is a decent one, so I guess that there must be some sort of trouble the casino is not able to solve immediately on its own. 🙁
З вівторка, 12.03.2024, я чекав на 3 зняття, і вони все ще очікують на розгляд коментарів, які я прочитав від інших, і я починаю хвилюватися
I have been waiting for 3 withdrawals since Tuesday 12-03-2024 and they are still pending from the comments I have read from others I am starting to worry
Περιμένω 3 αναλήψεις από την τριτη 12-03-2024 και ακόμα είναι σε αναμονή από τα σχόλια που έχω διαβάσει από άλλους άρχισα να ανησυχώ
Привіт, я не думаю, що я буду хвилюватися, оскільки це лише кілька днів, і ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. Чи пробували ви запитувати службу підтримки, коли вони теоретично могли б надіслати їх вам? У вас вже є перевірений рахунок казино? Ви грали з бонусом чи ні?
Дай мені знати.
Hello, I don't think I would worry yet as it's only a few days and we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. Have you tried asking support when they could theoretically send them to you ? Do you already have a verified casino account ? Did you play with the bonus or not ?
Let me know.
Я чекаю 3 зняття коштів, перше від 3 листопада 2024 р., і мені сказали, що воно має бути завершено через 3 робочі дні! Минуло більше 7 робочих днів, і єдине, що вони мені сказали, це бути терплячим і не про що турбуватися, і що є затримки в обробці! Я почав хвилюватися, тому що минуло майже 10 днів після мого першого запиту на зняття! Будь ласка, скажіть мені, що мені не хвилюватися, і я отримаю свої платежі
Im waiting 3 withdraws, the first one is from 11/3/2024 and they told me it should be complete in 3 business days time! More than 7 business days have passed and the only thing they say to me is to be patient and is nothing to worry about and that there are delays in processing! I started to worry because almost 10 days have passed since my first withdraw request! Please tell me i have not to worry and i will get my payments
Друже, я, чесно кажучи, не знаю жодного такого, і я чекав з 12/3 кожного дня, вони говорять мені те саме, і тепер я не знаю, чому вірити
Friend, I honestly don't know one of the same and I've been waiting since 12/3 every day they tell me the same exact thing and now I don't know what to believe
Φίλε μ ειλικρινά δεν ξέρω μια από τα ιδια και εγώ από τις 12/3 περιμένω κάθε μέρα μ λένε τα ίδια έτσι ακριβώς και εγώ πλέον δεν ξέρω τι να πιστεψω
ПРАВДА В ТОМУ, ЩО МЕНЯ МАЄ ЗАПИТ НА ЗНЯТТЯ ТАКОЖ 03.06.24, І ЇЇ БУЛО ЗАВЕРШЕНО 13.03.24, ТАКЖЕ ЦЕ ДОБРЕ, АЛЕ ЩО З РЕШТОЮ МОЇХ ЗНЯТТЯ? ПРОШЛО МАЙЖЕ 10 ДНІВ
THE TRUTH IS I HAD A WITHDRAWAL REQUEST ALSO ON 6/3/24 AND IT WAS COMPLETED ON 13/3/24 SO THAT'S GOOD, BUT WHAT ABOUT THE REST OF MY WITHDRAWALS? IT HAS BEEN ALMOST 10 DAYS
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΑΙΤΗΘΕΙ ΑΝΑΛΗΨΗ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΙΣ 6/3/24 ΚΑΙ ΟΛΟΚΗΡΩΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 13/3/24 ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΜΟΥ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ; ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ 10 ΜΕΡΕΣ
Я бажаю, мій друже, тому що у мене є три, яких я чекаю, і ще один, який я маю поставити. Кожен день я весь час розмовляю
I wish, my friend, because I have three that I'm waiting for and one more that I have to put in. Every day I talk all the time
Μακάρι φίλε μ γιατί εγώ έχω τρεις που περιμένω και μια ακόμα που πρέπει να βάλω.καθε μέρα μιλάω όλο τα δια
це 10-й день очікування моїх 3 вилучень, все ті ж виправдання про затримки, вони не можуть назвати мені точну дату виплат! Я почав хвилюватися, коли вони сказали, що мені не потрібно хвилюватися, і мої зняття незабаром завершаться
its the 10th day of waiting for my 3 withdrawls, still the same excuses about delays, they cannot give me an exact date of payments! i started to worry when they say i dont have to worry and my withdraws will be completed soon
ЩО СКАЗАТИ? Я СПОДІВАЮСЯ ОТРИМАТИ ЗАПЛАТУ ЯК ШВИДШЕ
WHAT TO SAY? I HOPE TO GET PAID ASAP
ΤΙ ΝΑ ΠΩ? ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ
Тільки один, якщо це не те саме щоразу, тому що я не впевнений, що він сказав мені, що це буде зроблено до sk
Only one if it's not the same every time because that's why I'm not sure he told me it will be done before the sk
Μόνο ένας αν δεν είναι ο ίδιος κάθε φορά γιατί κι γιαυτο δεν είμαι σίγουρος μου είπε ότι θα γίνει πριν το σκ
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.