ФорумКазиноPosido Casino - загальне обговорення

Posido Casino - загальне обговорення

2 р. тому від kszysio
|
27952 переглядів 229 відповідей |
|
1 2...12
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Posido Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Мені надіслали електронний лист із 200% бонусом». де спочатку зробити депозит, а потім перейти в чат для отримання бонусу. я використав останні гроші для азартних ігор,

агент каже, що цей ваучер не для мене, хоча в ел

називають мене по імені..

депозит не повертається без необхідного обороту Ver

що ти думаєш

Чи це шахрайство. вони повинні принаймні дозволити зняття депозиту


.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
kszysio
2 р. тому

Привіт,

Я думаю, було б добре знати, чому цей бонус вам недоступний. Ви можете сказати нам, будь ласка?

Ви використовували посилання з електронного листа, я маю на увазі, чи входили ви безпосередньо на сайт казино, клацнувши відповідне гіпертекстове посилання з рекламного електронного листа?

Зазвичай це правильний спосіб отримати бонус.

Загалом кажучи, якщо казино (або партнер, який керує рекламними електронними листами) зробив помилку , це не ваша провина, я б сказав, що чесне казино погодилося б, що ви були мотивовані цією пропозицією, і ви, ймовірно, не зробили б депозит самостійно . Якщо немає можливості надати бонус, я вважаю, що повернення депозиту є справедливим.




Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене було 2 такі акції раніше і все було добре. Тому я зробив депозит без страху. однак цього разу він почув, що за його запобіжник є бонус. Вони поводилися дуже погано

Автоматичний переклад.
kszysio
2 р. тому

Вибачте, я нічого не можу додати зі свого боку.

Нам потрібно було б почути більш детальне пояснення від казино. Я б сказав, що це просто сталося, і якщо ви відчуваєте, що заслуговуєте кращого підходу, ви завжди можете спробувати інше казино.

Крім поганої якості проклієнтської поведінки, як ви ставитеся до інших аспектів? А як щодо доступних вам ігор тощо?

Казино має дуже хорошу репутацію, тому я хотів би дізнатися, що ви думаєте про нього, скажімо в цілому.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

казино в порядку.

немає проблем з виведенням грошей. . простий t&c.

тільки одноранговий день обмеження 500e.

я виграв 1400 євро

3 дні виведення 500, 500, 400. але останні 400 євро чекають довго.

загалом казино в порядку. Я пишу про свою справу, тому що це наша єдина зброя в сутичці з казино, яке завжди має остаточне рішення



Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
kszysio
2 р. тому

Я думаю, що це, можливо, допомогло іншим гравцям вирішити, чи хочуть вони спробувати казино чи ні.

Дякую за це, я розумію вашу точку зору та сподіваюся, що ви стежитимете за форумом і продовжуватимете ділитися з нами своїм досвідом.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ймовірне шахрайство! Застерігаю від виплат. Наприкінці жовтня я зробив їм депозит (я не отримав бонус за перший депозит, хоча я все зробив правильно, але нічого страшного). 1 листопада я замовив 3 виведення, отримав інформацію, що виведення займає до 3 робочих днів. Через 3 дні я дізнався, що кошти вже є у фінансового оператора, і я матиму їх на своєму рахунку протягом кількох годин, наступного дня той самий переклад. Ще через 2 дні я отримав інформацію в чаті, що платежі приймаються фінансовим відділом і будуть виплачені найближчим часом (тобто їх немає у фінансового оператора кілька днів :)) І так вже 3 тижні я регулярно просив на хвилину терпіння та запевняв, що незабаром отримаю свої виплати.

Автоматичний переклад.
burt
2 р. тому

Привіт,

Отже, зараз ваш обліковий запис повністю підтверджено, і минуло 3 тижні з моменту, коли ви надіслали зняття коштів, чи не так?

Добре, що ви регулярно оновлюєтесь. Я щиро сподіваюся, що це не ще одне казино, яке має проблеми з місцевими платіжними системами, як зараз у інших казино. Що ж, ви можете подати скаргу , і ми побачимо, чи зможемо вам допомогти. Я хотів би зазначити, що казино є пристойним, тому я припускаю, що має бути якась проблема, яку казино не може негайно вирішити самостійно. 🙁


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

З вівторка, 12.03.2024, я чекав на 3 зняття, і вони все ще очікують на розгляд коментарів, які я прочитав від інших, і я починаю хвилюватися

Автоматичний переклад.
kanez
8 міс. тому

Привіт, я не думаю, що я буду хвилюватися, оскільки це лише кілька днів, і ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. Чи пробували ви запитувати службу підтримки, коли вони теоретично могли б надіслати їх вам? У вас вже є перевірений рахунок казино? Ви грали з бонусом чи ні?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я чекаю 3 зняття коштів, перше від 3 листопада 2024 р., і мені сказали, що воно має бути завершено через 3 робочі дні! Минуло більше 7 робочих днів, і єдине, що вони мені сказали, це бути терплячим і не про що турбуватися, і що є затримки в обробці! Я почав хвилюватися, тому що минуло майже 10 днів після мого першого запиту на зняття! Будь ласка, скажіть мені, що мені не хвилюватися, і я отримаю свої платежі

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Друже, я, чесно кажучи, не знаю жодного такого, і я чекав з 12/3 кожного дня, вони говорять мені те саме, і тепер я не знаю, чому вірити

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

ПРАВДА В ТОМУ, ЩО МЕНЯ МАЄ ЗАПИТ НА ЗНЯТТЯ ТАКОЖ 03.06.24, І ЇЇ БУЛО ЗАВЕРШЕНО 13.03.24, ТАКЖЕ ЦЕ ДОБРЕ, АЛЕ ЩО З РЕШТОЮ МОЇХ ЗНЯТТЯ? ПРОШЛО МАЙЖЕ 10 ДНІВ

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я бажаю, мій друже, тому що у мене є три, яких я чекаю, і ще один, який я маю поставити. Кожен день я весь час розмовляю

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Чувак, ми не повинні бути єдиними, кого я також бачив з іншої скарги на затримку

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

це 10-й день очікування моїх 3 вилучень, все ті ж виправдання про затримки, вони не можуть назвати мені точну дату виплат! Я почав хвилюватися, коли вони сказали, що мені не потрібно хвилюватися, і мої зняття незабаром завершаться

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

І мені те саме, друже, кожні дві години я спілкуюся в чаті, і вони мені говорять те саме

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

ЩО СКАЗАТИ? Я СПОДІВАЮСЯ ОТРИМАТИ ЗАПЛАТУ ЯК ШВИДШЕ

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Тільки один, якщо це не те саме щоразу, тому що я не впевнений, що він сказав мені, що це буде зроблено до sk

Автоматичний переклад.
1 2...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого