ФорумКазиноPosido Casino - загальне обговорення

Posido Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

1 рік тому від kszysio
|
8584 переглядів 150 відповідей ||
1...6 7 8
Додати публікацію
3 тиж. тому

Тож я особисто отримав виплату на початку тижня, після 15 днів очікування виплату було оброблено

Я знову перевірю Posido і подивлюся, скільки часу займе наступна виплата, щоб остаточно визначити, чи варто продовжувати там грати

Автоматичний переклад.
jadhero97
3 тиж. тому

Зрозуміло, що їхня стратегія — 15 днів! Кожному, хто отримав свій платіж, було 15 днів! Забагато часу є незавершене зняття!

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Тож я особисто отримав виплату на початку тижня, після 15 днів очікування виплату було оброблено

Я знову перевірю Posido і подивлюся, скільки часу займе наступна виплата, щоб остаточно визначити, чи варто продовжувати там грати

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Хм, мені цікаво, чи ти отримаєш гроші раніше, чи тобі знову доведеться чекати. У будь-якому випадку, головне, коли вони приходять до вас. Сподіваюся, у вас не буде проблем і все піде на краще.

Коли ви отримаєте цей досвід, дайте мені знати, як це відбувається. Мені буде цікаво. ?🙂

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я отримав 200% бонус (при цьому компанія Posido не повідомила мене, що коли бонус закінчиться, сума буде знята з мене), маючи 3224 євро на моєму рахунку, вони забрали в мене ВСЕ! це ганьба! НА ВСІХ САЙТАХ ТА ФОРУМАХ, БУДЬ ЛАСКА, ЗГАДУЙТЕ ЦЕ !!!! Це крадіжка!!!!!

Автоматичний переклад.
Makidgk
3 тиж. тому

Привіт, чи не було зазначено в умовах бонусу, що вся сума буде вирахована, коли бонус закінчиться? Ви пробували звернутися в службу підтримки чи знайти її десь?

На жаль, іноді це може бути так, і ми радимо гравцям читати умови, особливо коли вони грають з бонусами.

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
VasileiosKountouras
2 тиж. тому

Ви отримали гроші, тому що я чекав 3 зняття 5 днів. І боюся, що мені не скажуть

Автоматичний переклад.
Dimizafei1
2 тиж. тому

Як я зрозумів, переглядаючи цю тему, здається, що казино не надто швидко знімає кошти, хоча, якщо я не помиляюся, гравці зрештою отримали гроші.

Що ж, будь ласка, залишайтеся на зв’язку, особливо якщо зняття коштів не вийде протягом наступних 9 робочих днів.

Автоматичний переклад.
Radka
2 тиж. тому

це казино заслуговує максимум на 2 рейтинги!

Я вважаю, що всі гравці тут погодяться змінити вашу обурливу оцінку 8+

після найгіршого казино, я радий, що знайшов дуже хороше! Швидкий чат із транзакціями та підтримка дуже швидка та корисна та багато бонусів без ставок

Автоматичний переклад.
strogianis
2 тиж. тому

Ми також раді, що ви знайшли своє казино, але навіть якщо воно не швидко знімає кошти, зрештою вони платять, тому, зрештою, я думаю, що це найважливіше.

Звичайно, я також не хотів би чекати 2 тижні на свої гроші, але це те, що є. Хороша річ, що у вас завжди є вільний вибір піти від таких казино.

Сподіваюся, ви зробите щось добре в іншому місці 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Чи можете ви пояснити мені, будь ласка, чому це казино має рейтинг 8+? Коли хлопець, який виграв 30 тис., отримає свої гроші, якщо йому потрібно 15 днів плюс для виведення? Скільки днів тижнів місяців йому потрібно, щоб отримати свої гроші? А потім подумайте про свій рейтинг 8+


Автоматичний переклад.
2 тиж. тому


Ось відповідь, чому казино має такий рейтинг. Я також переглянув їхні скарги, і в них залишилося лише кілька невирішених.

file

Я також бачив, що днями вони також вирішили проблему із затримкою платежу, тому я твердо вірю, що так буде і з іншим гравцем.

Однак, якщо гравець виграє таку велику суму, вона зазвичай підлягає деяким перевіркам тощо, тому ми даємо казино 14 днів, щоб мати достатньо часу, щоб зробити все це та надіслати гроші. Треба враховувати все важливе, і іноді справа не тільки в тому, що гравець знімає гроші та має гроші на рахунку. У деяких випадках це також може бути верифікація облікового запису або може залучитися провайдер і так далі, тому кожен випадок може бути індивідуальним.

Крім того, якщо ви хочете побачити, як наша команда перевіряє казино, просто натисніть це посилання . Ви також можете отримати додаткову інформацію про цей процес.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт усім, я отримав великий виграш у Posido Casino, але, читаючи всі ваші публікації, здається, що мені знадобляться місяці, щоб зняти все, чи є можливість пришвидшити це?

майже 40 тис., і я можу знімати лише 3000 євро кожні 2 тижні, ймовірно? це як 6 місяців...

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Я грав там і кажу, що казино відстій! Вони не перевіряли мій обліковий запис, ніколи не відповідали на листи, чат завжди був зайнятий і просив повернутися до них через 60 хвилин! Тож як гравець я вважаю, що казино жахливе! Минулого місяця я грав у казино, яке ви оцінили 4+! Чат надзвичайно швидкий, підтримка теж! У них немає бонусів за ставки та повернення готівки! І для виведення найважливіших коштів потрібно максимум 24 години! Минулого місяця я зробив їх багато! Тож як гравець я не можу зрозуміти, чому 8+ для мене жахливий, а 4+ ідеальний досі!

Автоматичний переклад.
nico90
1 тиждень тому

Сподіваюся, ти отримаєш гроші, друже, але ти повинен бути дуже терплячим! Це казино виплачує через 15 днів і ігнорує гравців! Мені знадобилося 17 днів за 350 євро, лол! Бажаю вам всього найкращого

Автоматичний переклад.
VasileiosKountouras
1 тиждень тому

Дід Мороз, я сподіваюся, ти отримав свої гроші! Ви давно нічого не писали

Автоматичний переклад.
strogianis
1 тиждень тому

Я отримав це, друже, і я вважаю за краще грати там, де ви запропонували, я не знаю, чи буду робити депозит знову на posido

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт усім, я отримав великий виграш у Posido Casino, але, читаючи всі ваші публікації, здається, що мені знадобляться місяці, щоб зняти все, чи є можливість пришвидшити це?

майже 40 тис., і я можу знімати лише 3000 євро кожні 2 тижні, ймовірно? це як 6 місяців...

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, вітаємо з перемогою. 🎉☘️😊

Однак я не впевнений, як ви можете це пришвидшити, і я не думаю, що це буде можливо, але ви завжди можете звернутися до служби підтримки та дізнатися, що вони вам скажуть.

У вас є перевірений рахунок казино? Ви грали з бонусом чи ні? Крім того, ви вже отримали гроші чи щойно зняли їх і чекаєте?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я грав там і кажу, що казино відстій! Вони не перевіряли мій обліковий запис, ніколи не відповідали на листи, чат завжди був зайнятий і просив повернутися до них через 60 хвилин! Тож як гравець я вважаю, що казино жахливе! Минулого місяця я грав у казино, яке ви оцінили 4+! Чат надзвичайно швидкий, підтримка теж! У них немає бонусів за ставки та повернення готівки! І для виведення найважливіших коштів потрібно максимум 24 години! Минулого місяця я зробив їх багато! Тож як гравець я не можу зрозуміти, чому 8+ для мене жахливий, а 4+ ідеальний досі!

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Гравці можуть мати різний досвід у різних казино. Те, що у нас є деякі з високими рейтингами, не означає, що гравці ніколи не матимуть там проблем, і навпаки, з тими, які оцінені гірше, це не означає, що гравці не можуть отримати там кращий досвід. Я вже надіслав вам інформацію про те, як ми оцінюємо казино, тому, якщо ви знайшли таке, де у вас все добре і немає проблем, краще залишитися в цьому казино.

Крім того, ви можете висловити свою думку, я не забираю її у вас, і я впевнений, що радий, що ви згадали про це, тому що це може допомогти іншим гравцям вирішити, чи варто грати в цьому казино.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

привіт, друже, дякую за відповідь,

сьогодні я отримав свої перші 1000 євро, які я зняв 22 квітня, тобто лише 3 дні.

Я зв’язався зі службою підтримки, і мені сказали, що мені потрібно поговорити зі своїм VIP-менеджером.

Будемо сподіватися, що Він відповість на мій електронний лист і пришвидшить справу.

ps : ні, я не використовував бонуси, і вони сказали, що поки що не потрібно верифікувати обліковий запис.


Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
nico90
1 тиждень тому

Я дуже сподіваюся, що початок казино буде добре ставитися до гравців!

візьми всі свої гроші і тікай звідти, і завжди тобі удачі😀

Автоматичний переклад.
1...6 7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого