ФорумКазиноPosido Casino - загальне обговорення

Posido Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

2 р. тому від kszysio
|
28067 переглядів 229 відповідей |
|
1...8 9 10...12
NOVAMAS
6 міс. тому

Тікай мій друг із того казино! Найкращий сценарій - отримати гроші через 20 днів! Чат у прямому ефірі жахливий. Підтримка відсутня, вони готові лише забрати ваші гроші! Наберіться терпіння і я сподіваюся отримати ваші гроші! Бери і тікай

Автоматичний переклад.
strogianis
6 міс. тому

Це найбільше сміття, попереджає всіх гравців. Це треба заборонити. Має бути правило, якого ви повинні дотримуватися. Я чекав майже 4 тижні. Вони роблять це навмисно

Автоматичний переклад.
strogianis
6 міс. тому

Якщо це єдине, чого я хочу! Зніміть мій виграш і заблокуйте це казино назавжди

Автоматичний переклад.
polatinum80
6 міс. тому

Але ви отримали гроші?

Автоматичний переклад.
strogianis
6 міс. тому

Так, це те, що я хочу! Тікайте! Я просто хочу мати можливість виводити свої прибутки

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Привіт! Ви повинні змінити свою інформацію, оскільки тут я надаю вам знімок екрана його положень та умов від сьогодні, на якому ви чітко бачите, що Іспанія не виключена.

Чи можете ви допомогти нам, а не ускладнювати нам це? Ми шукаємо від вас допомоги. Здається, це казино платить вам за те, що ви заспокоюєте нас, замість того, щоб ви нам допомагали.

Я надаю скріншот, на якому видно, що Іспанія НЕ виключена file До речі, я також додаю, де ви можете побачити його справжній регулятор. На Кюрасао, а не в Естонію. Подивимось, чи ми там, де маємо бути file

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
strogianis
6 міс. тому

Не дивно, що ви не задоволені цим казино, хто б хотів витратити 20 днів на виведення коштів? Коли справа доходить до перевірки казино, а потім встановлення їх індексу безпеки, ми не можемо виміряти, скільки часу, ймовірно, знадобиться комусь, щоб заплатити вам, тому що тут занадто багато факторів, з іншого боку, висловіть ймовірність того, що вам буде виплачено казино.

Однак я думаю, що більшість гравців оцінять перший варіант, який наразі не входить до індексу безпеки. Але щоб дізнатися, на яких якостях ми зосереджуємося, сміливо перегляньте вкладку під назвою «Пояснення індексу безпеки», доступну для кожного казино.

Приємно бачити, що навіть казино з не дуже високим рейтингом заслужили вашу довіру, як пояснювалося, згідно з нашими знаннями, однак існує кілька ризиків, тому я був би обережним.

Автоматичний переклад.
NOVAMAS
6 міс. тому

Привіт.

Дуже дякую за інформацію. Ви знаєте, що ми не ті, хто оновлює огляд казино, тож не могли б ви дотримуватися рекомендованого варіанту?

file

Він доступний у кожному та одному огляді казино 🙏. Тому що ми спираємося на такий зворотний зв'язок.

Проте я повідомлю нашу групу даних про ваші висновки.

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Повідомте нам про ці ризики

Автоматичний переклад.
strogianis
6 міс. тому

Мені здається, ми намагаємося повідомити вам про все важливе, чи у вас інше відчуття?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Повідомте нам про ці ризики

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Як пояснено, все це видно у відповідній вкладці під назвою «είκτη Ασφάλειας»:

file

https://casinoguru-gr.com/aksiologisi-posido-casino#tab=js-tab-reputation 👈

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

file Лол😂😂😂😂😂

Автоматичний переклад.
strogianis
6 міс. тому

Якщо ви хочете запитати або прокоментувати щось з цього приводу, не соромтеся, звичайно.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Доброго ранку, я два місяці чекаю виведення коштів з казино Posido, я хотів би зрозуміти, як мені бути далі, у світі багато шахраїв і ось один.

чи можете ви допомогти мені зрозуміти, як це зробити

Автоматичний переклад.
evelyntroisi3
5 міс. тому

Хороший день. Чи можу я запитати, яка причина такої затримки? Може, тобі пояснили? Ваш обліковий запис там повністю перевірено?

Будь ласка, надайте нам більше деталей, щоб наша команда зі скарг була готова допомогти вам, якщо ви не знайдете жодного способу це зробити.

Ви можете подати скаргу просто за цим посиланням 👈, це абсолютно безкоштовно, і наша команда зробить усе можливе, щоб її вирішити. Повідомте нас, якщо вам потрібна інша допомога.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому




Усі казино POSIDO або SPINANGA належать Gameling Games або щось подібне. Я зробив два депозити на загальну суму 200 євро = 400 євро, які ніколи не були зараховані як баланс на моєму рахунку, я зв’язався зі своїм банком, гроші вийшли, і я маю підтвердження, опитуваний у чаті POSIDO каже, що він проаналізує та перешле його до фінансового відділу з 14-06-2024, і я не отримую відповіді, і я не бачу, як мої гроші зараховані на мій рахунок, з іншого боку, я також надіслав електронний лист до казино POSIDO з усіма доказами, і до цього дня я все ще не отримую відповіді, банк каже, що нічого не може зробити, він повинен бути з організацією, якій я надіслав гроші, щоб звільнитися, коротше кажучи, інший сумний випадок, я не знаю, хто може мені допомогти, саме в spinanga вони не платять мої 213 євро. Це Posido все одно не зараховує мої гроші… ХТО ДОПОМОЖІТЬ МЕНІ, БУДЬ ЛАСКА Всі казино Posido або SPINANGA належать Gameling Games або щось подібне, я зробив два депозити на загальну суму 200 євро = 400 євро, які ніколи не були зараховані як залишок на моєму рахунку. Після зв’язку з моїм банком гроші вийшли, і я отримав підтвердження, коли його запитали через чат, POSIDO надіслав їх і відправив його до фінансового відділу з 14-06-2024, і я не отримав відповіді, і я не бачив, щоб мої гроші були зараховані на мій рахунок. З іншого боку, я також надіслав електронний лист до казино POSIDO з усіма доказами та по сьогоднішній день я не отримав відповіді, банк каже, що нічого не може зробити, потрібно звільнитися з організацією, якій я відправив гроші, коротше, ще один сумний випадок, ні, я не знаю, хто може мені допомогти, це у Spinanga, що вони не платять мої 213 євро, Posido все одно не зараховує мої гроші... ХТО МОЖЕ МЕНІ ДОПОМОГТИ, БУДЬ ЛАСКА, усі казино Posido або SPINANGA належать Gameling Games або щось подібне, я зробив два депозити 200 євро загалом = 400 євро, які ніколи не були зараховані як залишок на моєму рахунку, після зв’язку з моїм банком гроші вийшли, і я маю підтвердження, опитуваний через чат POSIDO надсилає, що він проаналізує та перешле його до фінансового відділу з 14- 06-2024, і я не отримую відповіді, і я не бачу, як мої гроші зараховані на мій рахунок, з іншого боку, я також надіслав електронний лист до казино POSIDO з усіма доказами, і досі я не отримую відповідь, банк каже, що нічого не може вдіяти, потрібно звільнитися з організації, якій я надіслав гроші, коротше кажучи, ще один сумний випадок, я не знаю, хто може мені допомогти, це в spinanga, що вони не Я не заплачу моїх 213 євро, це Posido все одно не зараховує мої гроші... ХТО МОЖЕ МЕНІ ДОПОМОГТИ, БУДЬ ЛАСКА, АБО казино SPINANGA належать Gameling Games або щось подібне, я зробив два депозити на загальну суму 200 євро = 400 євро, що ніколи не були зараховані як залишок на моєму рахунку, я зв’язався зі своїм банком, гроші вийшли, і я маю підтвердження, опитуваний у чаті POSIDO надсилає, що проаналізує та перешле його до фінансового відділу з 14-06-2024, і я не отримаю відповідь, і я не бачу, як мої гроші зараховані на мій рахунок, з іншого боку, я також надіслав електронний лист до казино POSIDO з усіма доказами, і досі я не отримав відповіді, банк каже, що не може зробити що-небудь, це має бути особа, якій я надіслав гроші, щоб звільнитися, коротше кажучи, ще один сумний випадок, я не знаю, хто може мені допомогти, це в spinanga, що вони не платять мої 213 євро, це Припускаючи, що вони все одно не зараховують мої гроші… ХТО ДОПОМОЖІТЬ МЕНІ, БУДЬ ЛАСКА

Автоматичний переклад.
josealbertods
5 міс. тому

привіт

Мені прикро це чути. Однак, як я бачу у вашому обліковому записі, ви встигли подати скарги на обидва казино. Таким чином Casino Guru допомагає гравцям, я пропоную залишатися на зв’язку з командою скарг.

Бажано повідомляти нам, якщо ви натрапите на будь-які оновлення. 🙏

Скарга Posido, наприклад, чекає вашого оновлення. Скористайтеся цим посиланням 👈



Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Добрий ранок,

Тиждень тому я зробив два запити на зняття коштів на Posido, але на моєму банківському рахунку досі нічого немає. Я щодня зв’язувався з ними в онлайн-чаті, і вони щодня кажуть, що потрібно набратися терпіння, а фінансовий відділ обробить мій запит якомога швидше, але все одно нічого, мене це починає трохи хвилювати

Автоматичний переклад.
Didier-svt
4 міс. тому

Зв'яжіться з ними через support@posido.com а також через чат із проханням про роз’яснення та допомогу, вони співпрацювали зі мною...


Автоматичний переклад.
1...8 9 10...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого