Так, я не мав на увазі, що ти повинен робити те, що я кажу. Я мав на увазі, що якщо вам десь не подобається і ви бачите, що ви довго чекаєте грошей, то це казино, швидше за все, не для вас.
По-друге, я сказав вам, що ви можете подати скаргу, якщо вважаєте, що вам потрібна допомога, я не сказав, що у вас є відкрита скарга або що ви повинні це зробити.
Що стосується часу виведення, то кожне казино індивідуально, і, повірте, це не виняткова ситуація. Отже, якщо ви грали в казино, де виведення коштів тривало максимум три дні, то ви знаєте, що це саме не для вас. 🤷♂️
Yes, I didn't mean that you have to do what I say. What I meant was that if you don't like somewhere and you see that you are waiting a long time for the money, then this casino is probably not for you.
Secondly, I told you that you can file a complaint if you feel you need help, I didn't say that you have an open complaint or that you have to do it.
As far as the time to withdraw is concerned, each casino is individual and believe me, this is not an exceptional situation. So if you have played in casinos where withdrawals have lasted a maximum of three days, then you know that this particular one is not for you. 🤷♂️
Автоматичний переклад.