ГоловнаФорумКазиноPosido Casino - загальне обговорення

Posido Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

2 р. тому від kszysio
|
31 501 переглядів 244 відповідей |
|
1...9 10 11...13
5 міс. тому

Добрий ранок,

Тиждень тому я зробив два запити на зняття коштів на Posido, але на моєму банківському рахунку досі нічого немає. Я щодня зв’язувався з ними в онлайн-чаті, і вони щодня кажуть, що потрібно набратися терпіння, а фінансовий відділ обробить мій запит якомога швидше, але все одно нічого, мене це починає трохи хвилювати

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Чи пробували ви зв’язатися зі службою підтримки електронною поштою? Чи є якісь оновлення щодо вашого вилучення?

Будь ласка, дайте нам знати, якщо ми можемо якось допомогти.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Зв'яжіться з ними через support@posido.com а також через чат із проханням про роз’яснення та допомогу, вони співпрацювали зі мною...


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Це дуже мило з вашого боку. Чи було там вирішено ваше питання?

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Я намагався зв’язатися з ними електронною поштою, але не отримав відповіді на надісланий електронний лист.


Автоматичний переклад.
Didier-svt
5 міс. тому

Це дуже сумно, якщо вони не спілкуються з вами і не відповідають.

Тим не менш, ми надаємо казино 14 днів, і хоча я на вашому місці нервував би, спробуйте трохи довше зачекати, поки надійдуть ваші гроші або щоб казино дало вам оновлення.

Якщо ні, то я порекомендую наступний крок – подати скаргу, і ми спробуємо вам допомогти.

У будь-якому випадку, ви запитували в казино, що стоїть за затримкою?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Добре, дякую,

коли я запитую, чому це займає так багато часу, вони відповідають мені, що це тому, що їм потрібно обробити багато запитів

Автоматичний переклад.
Didier-svt
5 міс. тому

Будь ласка, я сподіваюся, що це буде вирішено до того, як наша команда втрутиться.

Що стосується казино, я розумію, що іноді це може статися, тому мені цікаво, коли ви отримаєте гроші і чи будуть проблеми чи ні.

Однак у вас також є підтверджений обліковий запис чи це не було необхідним?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Будь ласка, я сподіваюся, що це буде вирішено до того, як наша команда втрутиться.

Що стосується казино, я розумію, що іноді це може статися, тому мені цікаво, коли ви отримаєте гроші і чи будуть проблеми чи ні.

Однак у вас також є підтверджений обліковий запис чи це не було необхідним?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вони не просять підтвердити мій обліковий запис, і коли я переходжу на вкладку перевірки, я не знаю, як це підтвердити

Автоматичний переклад.
Didier-svt
5 міс. тому

Що ж, якщо казино не вимагає жодних документів, це може бути навіть неможливим. Це було просто запитання, тому що це може бути однією з причин, які стримують зняття коштів, але це, мабуть, не ваш випадок.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я отримав першу суму в розмірі 500 євро, і нарешті чекаю другу


Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Доброго ранку, сьогодні я отримав цей електронний лист про те, що зняття завершено, але гроші в банку не рухаються. Зняття відбулося 27.06 і було оброблено сьогодні!!!

file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я отримав першу суму в розмірі 500 євро, і нарешті чекаю другу


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Тож це робить мене справді щасливим. Скільки часу вам знадобилося, щоб отримати це зняття? Який спосіб оплати ви використовували?

Сподіваюся, скоро ви отримаєте іншу суму.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Доброго ранку, сьогодні я отримав цей електронний лист про те, що зняття завершено, але гроші в банку не рухаються. Зняття відбулося 27.06 і було оброблено сьогодні!!!

file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, якби його обробили сьогодні, я б дав йому ще кілька днів і почекав, і сподіваюся, що все прийде до вас.

Якщо ні, звичайно, ви можете зв’язатися з нами та повідомити нас, і ми спробуємо допомогти, але я думаю, що на цьому етапі це лише питання часу.

Ти будеш там триматися?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, ми з'їли осла, а хвіст залишився. Що я можу сказати, це неприпустимо. Замість того, щоб казати 1-3 дні, краще нехай вони скажуть 10-15 днів, щоб бути в. Давайте подивимося, скільки днів знадобиться, щоб отримати гроші.

Автоматичний переклад.
kmourgkas
5 міс. тому

Ну, коли я дивлюся на час, коли ви ввели відкликання, і ви написали, що 27.6, тож ви могли б одразу подати скаргу, але якщо вона була оброблена, я думаю, що вона має бути вам. 2 тижні - це, звичайно, неприємний час для очікування грошей, і якщо вам це не подобається, ви можете перейти в інше казино. 😕

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

По-перше, що я буду робити і в якому казино я буду грати, це моя справа, і у вас немає для цього причин, по-друге, я не скаржився, я просто опублікував свій досвід із затримкою виплати виграшу, який я отримав від цього конкретне казино. Крім того, якщо казино вважається хорошим і надійним, воно гарантує виплату виграшів негайно протягом не більше трьох днів. Усі інші казино, в яких я грав, виплачують виплати або одночасно, або максимум через 1-2 робочих дні.

Автоматичний переклад.
kmourgkas
5 міс. тому

Так, я не мав на увазі, що ти повинен робити те, що я кажу. Я мав на увазі, що якщо вам десь не подобається і ви бачите, що ви довго чекаєте грошей, то це казино, швидше за все, не для вас.

По-друге, я сказав вам, що ви можете подати скаргу, якщо вважаєте, що вам потрібна допомога, я не сказав, що у вас є відкрита скарга або що ви повинні це зробити.

Що стосується часу виведення, то кожне казино індивідуально, і, повірте, це не виняткова ситуація. Отже, якщо ви грали в казино, де виведення коштів тривало максимум три дні, то ви знаєте, що це саме не для вас. 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

З 12.07 я чекаю виплати в казино posido, підтримка завжди каже терпіння, терпіння, фінансовий відділ був поінформований, але нічого не відбувається

Автоматичний переклад.
rany99
5 міс. тому

Гей, я бачу, ти тиждень чекав на свої гроші. Все, що вам сказали в казино, це терпіння і нічого більше? Судячи з того факту, що я списав іншого гравця тиждень тому, схоже, у них затримка, і вам доведеться почекати трохи довше.

Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити ситуацію навколо виведення коштів і надіслати його гравцеві, а якщо цього не станеться, повідомте мене, і ми спробуємо допомогти.

У будь-якому випадку, ще одне запитання, чи у вас уже є підтверджений рахунок казино, чи це було непотрібно?


Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Так, дякую, але я ніколи не мав нічого подібного в інших казино.

Ну, ще ні, але мені ще не доводилося цього робити.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Скільки мені чекати? Я маю на увазі, що з середи кажуть, що це на фінальній стадії, фінансовий департамент знає те і те. Таке відчуття, що мене змушують чекати, і в мене все ще є багато коштів, які я також хотів би виплатити.

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого