Як я вже згадував раніше, ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити все, що їм потрібно зробити щодо виведення коштів, тому, якщо нічого не зміниться, я рекомендую вам подати скаргу. Я б не поспішав і давав казино деякий час, оскільки вони кажуть, що воно на завершальній стадії. Згідно зі скаргами , які я бачив, ви не єдиний, хто мав затримку за останні кілька тижнів, але наразі казино вдалося вирішити ці проблеми. Тому я також пропоную набратися терпіння, і ми побачимо, що буде далі.
Як ви думаєте, ви можете впоратися з цим?
As I mentioned before, we give casinos 14 days to sort out everything they need to do around the withdrawal, so if nothing changes, then I recommend you file a complaint. I wouldn't rush out and give the casino some time since they say it's in the final stages. According to the complaints I've seen, you're not the only one who's had a delay in the last few weeks, but the casino has managed to resolve these issues so far. So I would also suggest to be a bit patient and we will see what happens next.
Do you think you can handle it ?