ФорумКазиноPosido Casino - загальне обговорення

Posido Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

1 рік тому від kszysio
|
25819 переглядів 229 відповідей |
|
1...10 11 12
Додати публікацію
rany99
3 міс. тому

Як я вже згадував раніше, ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити все, що їм потрібно зробити щодо виведення коштів, тому, якщо нічого не зміниться, я рекомендую вам подати скаргу. Я б не поспішав і давав казино деякий час, оскільки вони кажуть, що воно на завершальній стадії. Згідно зі скаргами , які я бачив, ви не єдиний, хто мав затримку за останні кілька тижнів, але наразі казино вдалося вирішити ці проблеми. Тому я також пропоную набратися терпіння, і ми побачимо, що буде далі.

Як ви думаєте, ви можете впоратися з цим?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дідьє, вони заплатили тобі гроші, тому що те саме відбувається зі мною, вони кажуть мені, що є багато запитів, що мій запит знаходиться на завершальній стадії, але вони не можуть виплатити гроші, це велике шахрайство

Автоматичний переклад.
Mario0412
3 міс. тому

Привіт! Я б рекомендував використовувати кнопку «відповісти», коли ви хочете відповісти комусь конкретному, оскільки це сповістить його, що ви йому відповіли.

Крім того, я бачу, що у вас також є проблема зі зняттям коштів, тож як довго ви чекаєте, будь ласка? Судячи з того, що ми бачимо, казино має затримку.

У всякому разі, судячи з того, що гравець написав, він отримав перше зняття і чекав на друге. Відтоді я нічого не чув про нього, але я твердо вірю, що всі його гроші у нього. Сподіваюся, він повернеться до нас і прояснить ситуацію.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт усім, я виграв на сайті Posido Casino 1700 євро. Я чекав 20 днів на кредит, який так і не надійшов. Я зв’язався з ними, і вони завжди кажуть мені те саме, вони надсилають звіт і не повідомляйте мені більше нічого.. Мені потрібні ці гроші. Я відправляв усі документи на перевірку кілька разів, але жодної відповіді, будь ласка, допоможіть мені..



рахунок з точністю і це


В incenzo.bernardo11@libero.it


будь ласка, допоможіть мені, я божеволію


Автоматичний переклад.
GuidoR9
3 міс. тому

Привіт, оскільки ви чекали 3 тижні, я б рекомендував вам відкрити скаргу з самого початку, тому що я б сказав, що це було достатньо довго.

Ви можете залишити його тут ⬅️

Чи є якась особлива причина, чому ви ще не отримали гроші? Що вам говорить казино? Ви також говорите про документи, чи вдалося їх успішно перевірити чи ще ні? Це може бути причиною того, що у вас ще немає грошей.

Тому, будь ласка, дайте мені знати, як справи.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я чекаю виплати в розмірі 180 євро через MasterCard з 1 серпня 2024 року. Нічого не сталося, навіть після того, як я кілька разів зв’язався з живим чатом. Завжди нові виправдання.

Не заслуговує довіри?

Автоматичний переклад.
gwallenwein12
2 міс. тому

Чи не могли б ви сказати нам, у якому казино ви очікуєте на зняття коштів і чи був там повністю верифікований ваш рахунок?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Posido Casino... і перевірка не потрібна. Так написано в моєму профілі.

З найкращими побажаннями.

PS: виплат досі немає

Автоматичний переклад.
gwallenwein12
2 міс. тому

Дякуємо за відповідь.

Тепер, коли ми знаємо, про яке казино ви говорили, я перемістив ваші дописи в офіційну тему цього казино. Можливо, ви отримаєте більше інформації тут.

Чи є у вашому профілі щось про ваш запит на зняття коштів? Можливо, щось на зразок очікування?🤔

Чи вдалося вам зв’язатися зі службою підтримки казино? Спробуйте також електронною поштою, якщо чат не може дати вам відповіді. Я знайшов цю електронну адресу: support@posido.com

Будь ласка, тримайте нас в курсі, як усе відбувається.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Якщо у вас мало терпіння, ніколи не вибирайте це казино. У них в регламенті написано, що гроші виплачуються протягом 3-5 робочих днів. Той час давно минув. У чаті завжди відповідають одне й те саме – фінансовий відділ уже все владнає, «вибачте», «дякую за терпіння», нічого не вирішується. На електронну пошту писати немає сенсу, відповіді не буде. Ніколи знову. Крім того, я не можу вивести гроші, тому що вже є затор з наявними виграшами.

Автоматичний переклад.
peresolaka93
2 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
peresolaka93
2 міс. тому

Привіт, чи можу я знати, як довго ви чекаєте на свої гроші? Ми даємо казино 14 днів, щоб усе розібратися та відправити. Якщо цього не станеться, ми спробуємо допомогти, якщо ви зацікавлені.

У будь-якому випадку, це ваше перше зняття коштів? Чи не потрібно було перевіряти?

Ще мене цікавить: «Я не можу вивести гроші, тому що вже є затор з наявними виграшами».

Я не зовсім впевнений, чи знаю я, що за цим стоїть, і чи це має бути причиною, чому ви не можете зняти кошти. Отже, якщо хочете, ви можете розповісти про це, щоб я міг краще зрозуміти.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я чекав виведення 8 робочих днів з моменту першого запиту (включно з сьогоднішнім днем). Перша платіжна вимога була 12.08, друга - 13.08 і четверта 18.08. У мене є лише варіанти зробити 3 вилучення за раз, як написано в їхніх правилах. Але у мене в повітрі висить четвертий приз, який я хочу забрати, але не можу цього зробити через цей трафік.

щодо верифікації - мені не пропонували це зробити і я фізично не можу цього зробити, тому що розділ - верифікація - не пропонує таких функцій, якби я теж хотів це зробити. Дякуємо за відповідь і ласкаво просимо.

Автоматичний переклад.
peresolaka93
2 міс. тому

Звичайно розумію. Так що потрібно буде постаратися потерпіти ще хоча б тиждень. Це було б не найменшим для мене, але якщо у вас є три зняття коштів, я очікую, що перше відбудеться найближчим часом. Якщо пройде 14 днів і нічого не зміниться, обов’язково зв’яжіться, і ми спробуємо допомогти.

У будь-якому випадку, ви грали з бонусом?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Гаразд, у такому випадку сума першого запиту має бути приблизно 26 числа? Якщо я правильно розумію. Ні, я не грав у бонусні ігри та відхилив усі запропоновані бонуси.

Автоматичний переклад.
peresolaka93
2 міс. тому

Якщо я можу додати зауваження, ви можете подати скаргу в будь-який момент, коли вас хвилює. Все так, як сказав Яро. По-перше, ми даємо казино деякий час, щоб вирішити проблему без нашого втручання. Тільки якщо вони цього не зроблять, ми втрутимося. Рішення за вами, без тиску.

Сподіваємося, незабаром це казино вдосконалить процедуру. Наскільки я пам'ятаю, багато гравців були розчаровані в минулому.

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

доброго ранку Я отримав гроші від цієї компанії 22.08. Відповідно, якщо мати терпіння, можна очікувати і грошей. Я чекав свого через 10 днів.

Автоматичний переклад.
peresolaka93
2 міс. тому

Ну, це хороші новини, я радий, що ти отримав гроші. 🎉🎉

10 днів очікування — це не малий час, але, мабуть, якщо ви переглянете цю тему та досвід ігор інших людей, ви дізнаєтесь, що ви не єдиний.

У будь-якому випадку, ця ситуація збентежить вас продовжувати грати тут чи ви скоріше скажете, що вже знаєте, чого очікувати, тож можете зіграти тут знову?🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я не знаю, чи отримаю свої гроші назад, але тепер я навіть не можу ввійти, тому що навіть якщо я прошу відновити свій пароль, я не отримую електронного листа для відновлення.

Автоматичний переклад.
moreirajoana06
2 міс. тому

Не могли б ви описати нам всю проблему з самого початку, щоб ми могли краще її зрозуміти?

Ваш рахунок заблоковано в цьому казино? Ви намагалися зв'язатися з цим у службу підтримки?

Автоматичний переклад.
1...10 11 12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого