ФорумКазиноPledoo Casino - загальне обговорення

Pledoo Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Elias228
|
17637 переглядів 105 відповідей |
|
12 3 4...6
Додати публікацію
Jonny007
1 рік тому

Ви можете попросити їх виправити дані вашої адреси у вашому обліковому записі або, можливо, ви можете змінити їх самостійно. Подібні помилки легко виправляються, не варто хвилюватися, просто зверніться в службу підтримки і повідомте про це

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Я щойно помилився адресою та поштовим індексом, тому що все інше правильно, але поки мій обліковий запис не буде підтверджено, я не зможу зняти

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви можете попросити їх виправити дані вашої адреси у вашому обліковому записі або, можливо, ви можете змінити їх самостійно. Подібні помилки легко виправляються, не варто хвилюватися, просто зверніться в службу підтримки і повідомте про це

Автоматичний переклад.
1 рік тому

👍❤️❤️

Автоматичний переклад.
Jonny007
1 рік тому

Привіт.

SunsetGaze допоміг.

Додам тільки, що в «найгіршому» сценарії все має виправлятися шляхом проходження верифікації.

Про всяк випадок повідомте нам, як усе пройшло - добре? 🙂

Автоматичний переклад.
Jonny007
1 рік тому

Так, це нормально, казино затримують зняття коштів, доки не підтвердять ваш рахунок. Якщо трапиться щось дивне, наприклад перевірка казино надто довго (більше 2 тижнів) або якщо вони закриють ваш обліковий запис, обов’язково поділіться цим

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Вони просто заблокували його, на моїй адресі написано funchal і I poes funchal. У мене було 14 тисяч євро, щоб отримати їх блокування

Автоматичний переклад.
Jonny007
1 рік тому

Вони ускладнили щось, що було легко виправити, адресу просто потрібно було виправити, це була справжня помилка, тому що ніхто не вказав би навмисно неправильну адресу, знаючи, що вони повинні надати документи, щось подібне сталося зі мною під час перевірки електронного гаманця років тому та служба підтримки просто виправила деталі мого облікового запису з моєю фактичною особистою інформацією, тож я можу гарантувати, що це легко виправити. Подайте скаргу: https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони ускладнили щось, що було легко виправити, адресу просто потрібно було виправити, це була справжня помилка, тому що ніхто не вказав би навмисно неправильну адресу, знаючи, що вони повинні надати документи, щось подібне сталося зі мною під час перевірки електронного гаманця років тому та служба підтримки просто виправила деталі мого облікового запису з моєю фактичною особистою інформацією, тож я можу гарантувати, що це легко виправити. Подайте скаргу: https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже надіслав скаргу

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони ускладнили щось, що було легко виправити, адресу просто потрібно було виправити, це була справжня помилка, тому що ніхто не вказав би навмисно неправильну адресу, знаючи, що вони повинні надати документи, щось подібне сталося зі мною під час перевірки електронного гаманця років тому та служба підтримки просто виправила деталі мого облікового запису з моєю фактичною особистою інформацією, тож я можу гарантувати, що це легко виправити. Подайте скаргу: https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мано, я вніс усі дані, вони підтвердили мій обліковий запис, а потім, коли я пішов знімати, вони знову запитали адресу

😭😔😔😔 Брате і 14 тисяч євро, вони не хочуть повертати мені 50 євро депозиту, який я зробив, і вони заблокували мене, я все правильно відправив, 😭😔😔😔

Автоматичний переклад.
Jonny007
1 рік тому

Я знаю, як це засмучує, це перший раз, коли я бачу випадок, коли казино закриває обліковий запис після його перевірки, що не має сенсу, якщо ви запитаєте мене, оскільки ви брали участь у виправленні помилки. Тепер, коли ви подали скаргу, просто зачекайте, поки спеціаліст зі скарг відповість, поділіться всіма можливими деталями справи та доказами кожної претензії, наприклад, неправильну адресу, яку ви використали, і виправлену адресу з відповідним документом. У казино немає причин закривати ваш рахунок або анулювати ваш баланс, тому спробуйте розслабитися та запастися терпінням, я вірю, що ваша справа рано чи пізно буде вирішена, оскільки казино не має рації

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Дякую, обійми з Португалії 🙌🙌🙌❤️

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Хтось ще отримав цей електронний лист від Pledoo про те, що він може отримати відшкодування? Базується на тому факті, що платіжний постачальник, який використовував Pledoo, був залучений до деяких незаконних дій. Я так і зробив, але все ще трохи вагаюся щодо всієї цієї справи. Тепер я, очевидно, повинен зв’язатися зі своїм банком і пояснити їм всю цю ситуацію, щоб розпочати процес повернення платежу. З цього приводу була відкрита скарга, де представник Pledoo пояснив усе, якщо комусь цікаво дізнатися більше. https://casino.guru/fi/pledoo-casino-pelaajan-talletus-katosi


Якщо ще хтось потрапив у таку ж ситуацію, я хотів би знати, як справи у вас і як на це відреагував ваш банк.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
ilonam
1 рік тому

Привіт, дякую, що висвітлили це.

Було б добре також вставити пояснення, надане казино, прямо тут, на форумі:

«Давайте пояснимо ситуацію;


Це постійний процес, який ми здійснюємо в Pledoo. Ми допомагаємо нашим клієнтам повернути свої кошти за допомогою процедури повернення платежів через проблеми, які виникли з постачальником платіжної системи, який бере участь у обробці цих платежів, що призвело до того, що кошти не були отримані нами.


Ми започаткували цей процес, оскільки ми твердо переконані, що він відповідає галузевим стандартам, і, що більш важливо, тому що ми щиро хочемо допомогти нашим клієнтам повернути їхні кошти.


Як було сказано раніше, кошти не надійшли до нас, тому найбільш прийнятним рішенням є повернення грошей нашим клієнтам. Незважаючи на наші зусилля вирішити проблему з постачальником платіжної системи всередині країни та безпосередньо, вони не бажають співпрацювати. Тому подальші дії передбачають тісну співпрацю з банками клієнтів, і ми готові надати всебічну допомогу та покрокові інструкції.


Ми розуміємо занепокоєння та скептичне ставлення клієнтів до цього питання. Тим не менш, ми хочемо переконатися, що все законно, і ми маємо на увазі найкращі наміри клієнта.


Сподіваюся, це допоможе!


З найкращими побажаннями,

Команда Pledoo


Скарга доступна тут:

https://casino.guru/pledoo-casino-the-player-s-deposit-got-lost?

Подивимося, що придумають інші 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, дякую, що опублікували тут пояснення!

Я ще не звертався до свого банку щодо цієї проблеми. Найбільше мене хвилює звинувачення у шахрайстві/відмиванні грошей або щось подібне. Тому що вся ця справа здається мені дуже дивною. Ось чому я хотів би знати, який досвід був у інших досі....

Автоматичний переклад.
ilonam
1 рік тому

Розумію! Я хотів би допомогти вам, і мені шкода, що мені бракує знань. Однак є принаймні одна річ, яку я спробую.

Я хочу запитати, чи є у вас тестер у вашій країні, якщо пощастить, я зможу надати підказки від місцевих жителів. 🤔

Я обов'язково спробую це. Краще, ніж взагалі нічого не робити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, сьогодні я також отримав електронний лист (нібито) від фінансового відділу Pledoo.


Також хочу допомогти мені повернути гроші. Це реально?


Автоматичний переклад.
ilonam
1 рік тому

привіт,

можеш сказати мені, що ти зробив і що з цього вийшло? Отримав таку саму електронну адресу, як і ти


LG

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, сьогодні я також отримав електронний лист (нібито) від фінансового відділу Pledoo.


Також хочу допомогти мені повернути гроші. Це реально?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт

Ну, я думав, що ця проблема більше не існує, як я помилявся. 🙁

На жаль, наразі немає відгуків щодо моєї точки зору – спробую трохи підштовхнути її. Будемо сподіватися, що ми зустрінемо когось із безпосереднім досвідом.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

привіт,

Так, було б добре, якби хтось знав щось більш конкретне, але я не хочу надсилати їм виписки з кредитної картки... хоча у мене ніколи не було проблем із казино.

Автоматичний переклад.
Jaymen09
1 рік тому

привіт! Здається, є досить хороші шанси, що я візьму сюди когось із Німеччини, хто зможе трохи допомогти нам із цим. Почекаємо - побачимо... 🤞🤞


Автоматичний переклад.
12 3 4...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого