2 р. тому
Тут ви можете обговорити Pledoo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зареєструвався в цьому казино тому, що мені впала в очі одна фраза з розділу про казино, а саме про те, що в казино на перше місце ставить інтереси гравця, адже це найголовніше. Вирішив зареєструватися і перевірити їхній досвід.
Перше, що я хотів би згадати, це депозити. Я зробив депозит через usdt tron, і з кожного депозиту мені стягували комісію в розмірі 1 usdt, я не бачив такого в інших казино.
Сайт гарний, граю зі смартфона, все зручно. Ось тільки деякі ігри не відкриваються, а деякі дають помилки, заходячи в багато ігор, близько 85% відкриваються. Живі ігри працюють чудово.
Про бонусні акції нічого сказати не можу, я завжди граю на власні гроші.
Перевірка облікового запису також не була проблемою, це робить sumsab.
Я зробив 3 депозити на 16 000₽ (~300$), мені вдалося відіграти останній депозит і я вирішив, що достатньо грати і настав час виводити виграш.
Виведення коштів. Саме за цей момент я даю казино дуже низький рейтинг, виведення є найважливішим аспектом для гравця, і в 2022 році, коли інші казино знімають гроші за лічені хвилини, pledoo знімає кошти за 24 години. Однак ви завжди можете скасувати виплату і втратити свої гроші. Казино пише, що для нього на першому місці інтереси гравця і при цьому робить такий тривалий виведення і дає можливість скасувати платіж. Як можна так довго виводити гроші в криптовалюту.
Моя оцінка pledoo casino: 2 бали з 10.
I registered at this casino because one phrase from the section about the casino caught my eye, namely that the casino puts the interests of the player in the first place, because this is the most important thing. Decided to register and check on their experience.
The first thing I would like to mention is deposits. I made a deposit through usdt tron, and with each deposit I was charged a commission of 1usdt, I have not seen this in other casinos.
The site is nice, I play from a smartphone, everything is convenient. That's just some of the games do not open, and some give errors, going into many games, about 85% open. Live games work great.
I can’t say anything about bonus promotions, I always play with my own money.
Account verification was also not a problem, it is done by sumsab.
I made 3 deposits for 16,000₽ (~$300), I managed to win back from the last deposit and I decided that it was enough to play and it was time to withdraw the winnings.
Withdrawal of funds. It is for this point that I give the casino a very low rating, withdrawal is the most important aspect for the player and in 2022, when other casinos withdraw money in minutes, pledoo withdraws funds in 24 hours. However, you can always cancel the payout and lose your money. The casino writes that for him the interests of the player are in the first place and at the same time makes such a long withdrawal and makes it possible to cancel the payment. How can you withdraw money to cryptocurrency for so long.
My rating of pledoo casino: 2 points out of 10.
Зарегистрировался в этом казино, так как зацепила одна фраза из раздела о казино, а именно о том что казино ставит интересы игрока на первое место, ведь это самое важное. Решил зарегистрироваться и проверить на своем опыте.
Первое что хотелось бы упомянуть, депозиты. Я делал депозит через usdt tron, и при каждом депозите с меня снималась комиссия 1usdt, в других казино я такого не встречал.
Сайт приятный, я играю с смартфона, всё удобно. Вот только часть игр не открывается а часть выдает ошибки, зайдя в много игр, открывается примерно 85%. Лайв игры работают превосходно.
О бонусных акциях не чего сказать не могу, я всегда играю на собственные деньги.
Верификацию аккаунта также проблем пройти не составило, её делает компания sumsab.
Я сделал 3 депозита на 16000₽ (~300$), с последнего депозита удалось отыграться и я решил что хватит играть и пора выводить выигрыш.
Вывод средств. Именно из за этого пункта я ставлю казино очень низкую оценку, вывод средств это самый важный аспект для игрока и в 2022 году, когда другие казино выводят деньги за минуты, pledoo выводит средства 24 часа. При этом вы всегда можете отменить выплату и проиграть свои деньги. Казино пишет что для него интересы игрока на первом месте и при этом делает такой долгий вывод и дает возможность отменять выплату. Как можно выводить деньги на криптовалюту так долго.
Моя оценка казино pledoo: 2 балла из 10.
Привіт,
дякую за ваш відгук.
Ви пробували запитати в казино про комісію? Ці комісії зазвичай стягуються постачальником платежів, а не казино, тому я б запитав.
Деякі ігри можуть бути заблоковані через обмеження країни, цим займається постачальник ігор, і казино не можуть вплинути на це. Хоча, я думаю, казино має повідомляти про помилки та обробляти їх постачальнику ігор.
Що пішло не так під час перевірки, будь ласка?
Я б сказав, що виплата протягом 24 годин є досить сильним плюсом у наші дні. 🙂 Назвіть, будь ласка, кілька казино, які виплачують виграш за лічені хвилини?
Не соромтеся створити власну тему про це в розділі казино:
Найчастіше можна прочитати, що гравці чекають пару днів або тижнів.
Я думаю, що від гравця залежить, чи він/вона скасує вилучення, щоб грати знову, якщо хтось не змусить його це зробити. Для гравців, які мають проблеми з азартними іграми, це точно інакше.
Hello,
thank you for your review.
Have you tried to ask the casino about the fee? Those fees are usually applied by the payment provider, not by the casino, so I'd ask.
Some games may be blocked because of the country restrictions, this is handled by the game provider and casinos can't affect it. While errors should be reported and handled to the game provider by the casino, I think.
What went wrong with the verification, please?
I'd say that payout within 24 hours is a pretty strong pros point these days. 🙂 Can you name some casinos which pay winnings in minutes, please?
Feel free to start your own thread about this in the casino section:
Most commonly you can read that players are waiting a couple of days or weeks.
I think it's up to the player whether he/she will cancel withdrawal to play again unless somebody forces him to do so. It's different for players with gambling issues for sure.
Я сьогодні зареєструвався. Я зробив перший депозит, мій рахунок не оновився. Тоді я зробив і другий.
Я надіслав службу підтримки, і вони сказали мені, що депозити були зроблені неправильно, але баланс у банку впав на 100 євро, і банк прийняв їх просто чудово!
Поки ніякого прогресу.
Теж відкрию як скаргу.
I registered today. I made the first deposit, my account was not updated. I did a second one then too.
I sent to support and they told me that the deposits were not made correctly but the balance in the bank dropped by €100 and the bank accepted them just fine!
So far no progress.
I will also open it as a complaint.
εγώ σήμερα έκανα εγγραφή. Έκανα την πρώτη κατάθεση δεν ενημερώθηκε ο λογαριασμός μου. Έκανα και δεύτερη ούτε τότε.
Έστειλα στο support και μου είπαν πως δεν έγιναν σωστα οι καταθέσεις αλλά το υπόλοιπο στην τράπεζα έπεσε κατά 100€ καο η τράπεζα μια χαρά τις δέχτηκε!
Προς το παρον καμία εξέλιξη.
θα το ανοίξω και ως παραπονο.
Я грав у цьому казино, тепер у мене виникли проблеми. перше зняття було наступного дня, тепер я зробив два зняття, не отримав свої гроші, вони кажуть, що схвалили та надіслали мої гроші 5 днів, які вони повинні були взяти Я чекав 5 днів, жодних грошей у своєму житті я не стикався з такими проблемами, якщо на сторінці казино написано «надіслано» і «схвалено», тоді гроші повинні з’явитися на моєму банківському рахунку. мені потрібна допомога з отриманням моїх грошей приблизно 3270 євро
I have played at this casino now I have faced problems. first withdrawal came the next day now I have made two withdrawals not received my money they say they approved and sent my money 5 days which they were supposed to take I have waited 5 days no money ever in my life have I encountered problems like this if a casino page says sent and it says approved then the money should appear in my bank account I want help with getting my money about 3270 euros
Привіт,
як перший крок я пропоную зв’язатися з вашим банком. Ви також можете попросити в казино номер транзакції.
Я бачу, що скарга подається, тому будь ласка, дочекайтеся розвитку подій.
Hello,
as a first step, I would suggest contacting your bank. You can also ask the casino for the transaction number.
I see that the complaint is on, so kindly wait for some development, please.
Я подзвонив у свій банк, і вони не бачать жодного переказу грошей на шляху, і вони кажуть, що надіслали їх, вони очікують, що це банк прийме щоразу, коли я запитую про це, вони кажуть, що ваше зняття було надіслано, вони не хочуть мені нічого давати, вони стверджують, що банк, з якого вони надсилають, має надіслати гроші, але я не розумію, якщо на сторінці казино написано, що надіслано схвалено, а на моїй сторінці написано, що надіслано, тож гроші повинні були бути в мій банк. Я не зустрічав подібних кумедних речей за 20 років. Востаннє казино сказало, що надіслано, тепер вони кажуть це, я отримав від них електронний лист
Шановний Лок,
Згідно з даними фінансового відділу, ваш запит на зняття 270 євро було оброблено з нашого боку. Нам потрібно дочекатися, поки банк завершить банківський переказ. Оскільки ви чекали більше, ніж очікувалося, це могло бути пов’язано з можливими технічними проблемами, тому, будь ласка, дайте йому більше часу, коли це будуть робочі дні.
з повагою
Відділ безпеки казино Pledoo
I called my bank and they don't see any transfer of money on the way, and they say they have sent it, it is the bank that they expect will accept every time I ask about it, they say your withdrawal has been sent, they don't want to give me anything, they claim that the bank they send from should send the money what I don't understand if a casino page says already sent approved and on my page it says sent so the money should have been in my bank I haven't come across funny stuff like this in 20 years the last time a casino said sent now they say this, I received an email from them
Dear Loc,
According to the financial department, your withdrawal request of 270 EUR has been processed on our end. We need to wait for the bank to complete the bank transfer. Since you have waited for more than the expected time it could be due to possible technical issues so please give it more time when it is going to be working days.
Respectfully,
Pledoo Casino Security Department
Привіт,
Хочу сказати, що коли зняття позначено як відправлений - гроші відправлені, але сам переказ може тривати в цілому до 5 днів. Надіслано не означає, що гроші надійшли до вашого банку, це означає, що вони залишили банківський рахунок відправника.
Сподіваюся, що все буде добре 🤞, оновлюйте нас далі.
Hello,
I'd like to say that when the withdrawal is marked as sent - the money was sent, but the transfer itself can take up to 5 days in general. Sent does not mean that the money reached your bank, it means it left the sender's banking account.
I hope that it will be ok 🤞, update us further.
це на 6 день, вони кажуть, що вони надіслали 10 dec. Я думаю, що 6 днів дивно, якщо це 10 dec.
it is on day 6 they say they sent 10 dec I think 6 days is strange if it is 10 dec sent it shouldn't have entered the account today if it is day 6 have you experienced anything similar?
Деякі міжнародні банківські перекази можуть тривати навіть довше, але мене хвилює можлива технічна проблема:
«Оскільки ви чекали більше, ніж очікувалося, це могло бути пов’язано з можливими технічними проблемами, тому, будь ласка, дайте більше часу, коли це будуть робочі дні».
З моєї точки зору, казино має чітко підтвердити, чи успішно сума вийшла з їхнього банківського рахунку. Я маю на увазі, який сенс надсилати таку загальну заяву, коли ви чекаєте на певний платіж?
Some international wire transfers can take even longer, but I'd be concerned about the possible technical issue:
"Since you have waited for more than the expected time it could be due to possible technical issues so please give it more time when it is going to be working days."
In my point of view, the casino should clearly confirm whether the amount left their bank account successfully. I mean what is the point of sending such a general statement when you wait for a certain payment?
Вчора я отримав квитанцію про те, що гроші надіслано 10дек сьогодні, день 7. Я брав участь у цьому, тому що це все, і я думаю, чому казино каже це, але не надсилає, щось не так, можливо, мій банк застряг або щось я зв’язався зі своїм банком, подзвонив їм, але я не отримую так багато допомоги, я навіть нічого не розумію, я сподіваюся, що гроші скоро буде Різдво, тому що я зняв там один раз, прийшло наступного дня після того, як зняв з іншого казино наступного дня гроші прийдуть зараз 7 днів немає грошей тоді я не враховую червоні дні
I received a receipt yesterday that the money has been sent 10dec today day 7 I've been involved with this because that's it and I think why would the casino say that but not send something is wrong maybe my bank it's stuck or something I've contacted my bank called them but I don't get so much help I don't even understand a thing I hope for the money soon it will be Christmas because I have withdrawn there once before came the day after withdrew from another casino the next day the money will come now 7 days no money then I have not including red days
Ну, я повинен сказати, що я поняття не маю, що має бути не так. Єдине, що мені спало на думку, це ще раз перевірити, чи правильне казино використовує IBAN та інші дані. Це напевно дивно.
Чи можу я знати, що саме вам сказав ваш банк?
Well, I must say that I have no clue what should be wrong. The only thing that came across my mind is to check again whether the casino used proper IBAN and other details. This is strange for sure.
May I know what exactly did your bank tell you, please?
Коли я вперше зняв гроші в казино pledoo, все пройшло добре, мої банківські реквізити збережено, тому другий і третій раз, коли мені не довелося вводити свої банківські реквізити, вони збережені з першого разу, коли мій банк сказав, що вони перевірили їх іноземний платіжний відділ вони не бачать нічого, що йде до мене, або відстежують їх квитанцію, яку я отримав від казино pledoo, це 2 зняття з них, вони кажуть, що надіслані ще не надійшли на мій рахунок день 8 сьогодні мій банк каже, що я повинен знову зв’яжіться з казино Pledoo щось не так із казино Pledoo
the first time I made a withdrawal at pledoo casino it went well, my bank details are saved so the second and third time I didn't have to enter my bank details it is saved from the first time my bank said they have checked with their foreign payment department they can't see anything which is on its way to me or track them the receipt I got from pledoo casino it's 2 withdrawals from them they say sent haven't arrived in my account yet day 8 today my bank say i should contact again Pledoo casino something wrong from Pledoo casino
Я думав, що це просто постріл наосліп. 🙁
Будь ласка, повідомте Крістіні про це оновлення від банку, оскільки, виходячи з відповіді казино на скаргу, казино, ймовірно, вважає, що наразі проблема не на їхньому боці.
I thought that it was just a blind shot. 🙁
Kindly let Kristina know about this update from the bank because based on the casino's reply to the complaint, the casino probably thinks that the problem is not on their side at the moment.
Це найбільш шахрайське казино.
Вони конфіскували мій виграш і закрили мій рахунок.
Вони аргументували це тим, що я скористався іноземним способом оплати. Під час спроби зняти гроші казино автоматично присвоїло обліковий запис мого нареченого Skrill.
Висилав нотаріально завірену генеральну довіреність, але її не визнали.
Пишу скарги в усі можливі інстанції.
This is the most fraudulent casino.
They confiscated my winnings and closed my account.
Their justification was that I used a foreign payment method. When trying to withdraw, the casino automatically assigned my fiance's account to Skrill.
I sent a notarized general power of attorney, but they didn't recognize it.
I file complaints with all possible authorities.
Дивно, як важко знайти хороше та чесне казино...
It's amazing how hard it is to find a good and honest casino...
Це найбільш шахрайське казино.
Вони конфіскували мій виграш і закрили мій рахунок.
Вони аргументували це тим, що я скористався іноземним способом оплати. Під час спроби зняти гроші казино автоматично присвоїло обліковий запис мого нареченого Skrill.
Висилав нотаріально завірену генеральну довіреність, але її не визнали.
Пишу скарги в усі можливі інстанції.
This is the most fraudulent casino.
They confiscated my winnings and closed my account.
Their justification was that I used a foreign payment method. When trying to withdraw, the casino automatically assigned my fiance's account to Skrill.
I sent a notarized general power of attorney, but they didn't recognize it.
I file complaints with all possible authorities.
Привіт,
Я коротко прочитав вашу скаргу, добре було б створити власний платіжний обліковий запис Skrill або Neteller для внесення та виведення коштів із казино. Я б подумав про це на вашому місці. Казино зазвичай надають кілька правил, згідно з якими для здійснення депозитів і зняття коштів дозволені лише ваші особисті способи оплати. Яким ви технічно зловживали. Оскільки є ще деякі деталі, які я не зовсім розумію, я зачекаю, поки скарга розгорнеться.
Бажаю, звичайно, чесного кінця! 🤞🤞
Hello there,
I read your complaint briefly, well it would be good to create your own payment Skrill or Neteller account for depositing and withdrawing from the casino. I would consider that if I were you. Casinos usually provide several rules saying that only your personal payment options are allowed for making deposits and withdrawals. Which you technically abused. Since there are still some details I do not fully understand, I'll wait for the complaint to develop a bit further.
Wish you a fair ending, of course! 🤞🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.