ФорумКазиноPledoo Casino - загальне обговорення

Pledoo Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Elias228
|
9180 переглядів 97 відповідей |
|
1 2...5
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Pledoo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Зарегистрировался в этом казино, так как зацепила одна фраза из раздела о казино, а именно о том что казино ставит интересы игрока на первое место, ведь это самое важное. Решил зарегистрироваться и проверить на своем опыте.


Первое что хотелось бы упомянуть, депозиты. Я делал депозит через usdt tron, и при каждом депозите с меня снималась комиссия 1usdt, в других казино я такого не встречал.


Сайт приятный, я играю с смартфона, всё удобно. Вот только часть игр не открывается а часть выдает ошибки, зайдя в много игр, открывается примерно 85%. Лайв игры работают превосходно.


О бонусных акциях не чего сказать не могу, я всегда играю на собственные деньги.


Верификацию аккаунта также проблем пройти не составило, её делает компания sumsab.


Я сделал 3 депозита на 16000₽ (~300$), с последнего депозита удалось отыграться и я решил что хватит играть и пора выводить выигрыш.


Вывод средств. Именно из за этого пункта я ставлю казино очень низкую оценку, вывод средств это самый важный аспект для игрока и в 2022 году, когда другие казино выводят деньги за минуты, pledoo выводит средства 24 часа. При этом вы всегда можете отменить выплату и проиграть свои деньги. Казино пишет что для него интересы игрока на первом месте и при этом делает такой долгий вывод и дает возможность отменять выплату. Как можно выводить деньги на криптовалюту так долго.


Моя оценка казино pledoo: 2 балла из 10.

karpovv
1 рік тому

Привіт,

дякую за ваш відгук.

Ви пробували запитати в казино про комісію? Ці комісії зазвичай стягуються постачальником платежів, а не казино, тому я б запитав.

Деякі ігри можуть бути заблоковані через обмеження країни, цим займається постачальник ігор, і казино не можуть вплинути на це. Хоча, я думаю, казино має повідомляти про помилки та обробляти їх постачальнику ігор.

Що пішло не так під час перевірки, будь ласка?

Я б сказав, що виплата протягом 24 годин є досить сильним плюсом у наші дні. 🙂 Назвіть, будь ласка, кілька казино, які виплачують виграш за лічені хвилини?

Не соромтеся створити власну тему про це в розділі казино:

file

Найчастіше можна прочитати, що гравці чекають пару днів або тижнів.

Я думаю, що від гравця залежить, чи він/вона скасує вилучення, щоб грати знову, якщо хтось не змусить його це зробити. Для гравців, які мають проблеми з азартними іграми, це точно інакше.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я сьогодні зареєструвався. Я зробив перший депозит, мій рахунок не оновився. Тоді я зробив і другий.

Я надіслав службу підтримки, і вони сказали мені, що депозити були зроблені неправильно, але баланс у банку впав на 100 євро, і банк прийняв їх просто чудово!

Поки ніякого прогресу.

Теж відкрию як скаргу.

Автоматичний переклад.
gkara2022
1 рік тому

Привіт,

оновіть свою скаргу тут .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На добраніч... Бонус 75fs і що?

Автоматичний переклад.
Claudiozoe
1 рік тому

Що? Ви скажіть нам 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я грав у цьому казино, тепер у мене виникли проблеми. перше зняття було наступного дня, тепер я зробив два зняття, не отримав свої гроші, вони кажуть, що схвалили та надіслали мої гроші 5 днів, які вони повинні були взяти Я чекав 5 днів, жодних грошей у своєму житті я не стикався з такими проблемами, якщо на сторінці казино написано «надіслано» і «схвалено», тоді гроші повинні з’явитися на моєму банківському рахунку. мені потрібна допомога з отриманням моїх грошей приблизно 3270 євро

Автоматичний переклад.
Locbond123456
1 рік тому

Привіт,

як перший крок я пропоную зв’язатися з вашим банком. Ви також можете попросити в казино номер транзакції.

Я бачу, що скарга подається, тому будь ласка, дочекайтеся розвитку подій.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я подзвонив у свій банк, і вони не бачать жодного переказу грошей на шляху, і вони кажуть, що надіслали їх, вони очікують, що це банк прийме щоразу, коли я запитую про це, вони кажуть, що ваше зняття було надіслано, вони не хочуть мені нічого давати, вони стверджують, що банк, з якого вони надсилають, має надіслати гроші, але я не розумію, якщо на сторінці казино написано, що надіслано схвалено, а на моїй сторінці написано, що надіслано, тож гроші повинні були бути в мій банк. Я не зустрічав подібних кумедних речей за 20 років. Востаннє казино сказало, що надіслано, тепер вони кажуть це, я отримав від них електронний лист


Шановний Лок,


Згідно з даними фінансового відділу, ваш запит на зняття 270 євро було оброблено з нашого боку. Нам потрібно дочекатися, поки банк завершить банківський переказ. Оскільки ви чекали більше, ніж очікувалося, це могло бути пов’язано з можливими технічними проблемами, тому, будь ласка, дайте йому більше часу, коли це будуть робочі дні.


з повагою

Відділ безпеки казино Pledoo

Автоматичний переклад.
Locbond123456
1 рік тому

Привіт,

Хочу сказати, що коли зняття позначено як відправлений - гроші відправлені, але сам переказ може тривати в цілому до 5 днів. Надіслано не означає, що гроші надійшли до вашого банку, це означає, що вони залишили банківський рахунок відправника.

Сподіваюся, що все буде добре 🤞, оновлюйте нас далі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

це на 6 день, вони кажуть, що вони надіслали 10 dec. Я думаю, що 6 днів дивно, якщо це 10 dec.

Автоматичний переклад.
Locbond123456
1 рік тому

Деякі міжнародні банківські перекази можуть тривати навіть довше, але мене хвилює можлива технічна проблема:

«Оскільки ви чекали більше, ніж очікувалося, це могло бути пов’язано з можливими технічними проблемами, тому, будь ласка, дайте більше часу, коли це будуть робочі дні».

З моєї точки зору, казино має чітко підтвердити, чи успішно сума вийшла з їхнього банківського рахунку. Я маю на увазі, який сенс надсилати таку загальну заяву, коли ви чекаєте на певний платіж?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вчора я отримав квитанцію про те, що гроші надіслано 10дек сьогодні, день 7. Я брав участь у цьому, тому що це все, і я думаю, чому казино каже це, але не надсилає, щось не так, можливо, мій банк застряг або щось я зв’язався зі своїм банком, подзвонив їм, але я не отримую так багато допомоги, я навіть нічого не розумію, я сподіваюся, що гроші скоро буде Різдво, тому що я зняв там один раз, прийшло наступного дня після того, як зняв з іншого казино наступного дня гроші прийдуть зараз 7 днів немає грошей тоді я не враховую червоні дні

Автоматичний переклад.
Locbond123456
1 рік тому

Ну, я повинен сказати, що я поняття не маю, що має бути не так. Єдине, що мені спало на думку, це ще раз перевірити, чи правильне казино використовує IBAN та інші дані. Це напевно дивно.

Чи можу я знати, що саме вам сказав ваш банк?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Коли я вперше зняв гроші в казино pledoo, все пройшло добре, мої банківські реквізити збережено, тому другий і третій раз, коли мені не довелося вводити свої банківські реквізити, вони збережені з першого разу, коли мій банк сказав, що вони перевірили їх іноземний платіжний відділ вони не бачать нічого, що йде до мене, або відстежують їх квитанцію, яку я отримав від казино pledoo, це 2 зняття з них, вони кажуть, що надіслані ще не надійшли на мій рахунок день 8 сьогодні мій банк каже, що я повинен знову зв’яжіться з казино Pledoo щось не так із казино Pledoo

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Locbond123456
1 рік тому

Я думав, що це просто постріл наосліп. 🙁

Будь ласка, повідомте Крістіні про це оновлення від банку, оскільки, виходячи з відповіді казино на скаргу, казино, ймовірно, вважає, що наразі проблема не на їхньому боці.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це найбільш шахрайське казино.

Вони конфіскували мій виграш і закрили мій рахунок.

Вони аргументували це тим, що я скористався іноземним способом оплати. Під час спроби зняти гроші казино автоматично присвоїло обліковий запис мого нареченого Skrill.

Висилав нотаріально завірену генеральну довіреність, але її не визнали.

Пишу скарги в усі можливі інстанції.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дивно, як важко знайти хороше та чесне казино...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це найбільш шахрайське казино.

Вони конфіскували мій виграш і закрили мій рахунок.

Вони аргументували це тим, що я скористався іноземним способом оплати. Під час спроби зняти гроші казино автоматично присвоїло обліковий запис мого нареченого Skrill.

Висилав нотаріально завірену генеральну довіреність, але її не визнали.

Пишу скарги в усі можливі інстанції.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я коротко прочитав вашу скаргу, добре було б створити власний платіжний обліковий запис Skrill або Neteller для внесення та виведення коштів із казино. Я б подумав про це на вашому місці. Казино зазвичай надають кілька правил, згідно з якими для здійснення депозитів і зняття коштів дозволені лише ваші особисті способи оплати. Яким ви технічно зловживали. Оскільки є ще деякі деталі, які я не зовсім розумію, я зачекаю, поки скарга розгорнеться.

Бажаю, звичайно, чесного кінця! 🤞🤞


Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого