Вітаю! Я не знаю, що конкретно ви маєте на увазі під «не вішайте їх», але якщо це стосується вашої відкритої скарги, вам не варто хвилюватися. Я помітив, що казино вам відповіло, і що ви збираєтеся вирішити все спокійно з казино.
У будь-якому випадку, чи могли б ви розповісти нам, як просувається ваш процес і спілкування з казино, коли у вас є щось нове? Я впевнений, що це було б корисно.
Поки що ми почекаємо, як розвиватимуться події.
Hi, I don't know what you specifically mean by "don't hang them" but if it refers to your open complaint, you needn't worry. I noticed that the casino has responded to you, and that you're going to try to resolve everything calmly with the casino.
Anyway, in this case, could you please tell us how your process and communication with the casino is progressing when you have something new ? I'm sure that would be helpful.
For now, we will wait to see how things move forward.
Автоматичний переклад.