ФорумКазиноPlayzilla Casino - загальне обговорення

Playzilla Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

3 р. тому від Sgoretzki
|
27672 переглядів 176 відповідей |
|
1...5 6 7...9
Додати публікацію
Codex28
6 міс. тому

Очевидно, казино знадобиться деякий час, щоб перевірити ваші документи, тому ми побачимо, що вони придумають. Давайте спробуємо набратися терпіння, і, сподіваюся, вони незабаром вас перевірять.

Якщо щось зміниться, ми тут. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Я все ще чекаю, поки вони перевірять і відхилять мої файли, навіть якщо вони правильні

Автоматичний переклад.
Codex28
6 міс. тому

Казино також повідомило вам, у чому проблема з вашими документами, коли воно їх відхиляє? Це важливий процес, тому завжди необхідно мати всю інформацію, яку вимагає казино, у правильному форматі тощо. Отже, ви запитували їх?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Так, я також надіслав електронний лист, і я дам його вам без номерів

Доброго ранку, я ще раз уточню, ви просите список рухів з 3 карт.

картка має власний pdf і є передплаченою карткою postepay. і .вони мають той самий список переміщень, я не помилився, надіславши документи, які розбірливі, я долучу їх ще раз, ви не читаєте суму, тому що вони надходять з візи, яка генерує передплачені картки, перша PDF від банку надає вам карткові операції. Другий pdf - це список . Дані читаються, я зробив лише 3 депозити і більше не знаю, що робити, можете ви втрутитися??

Автоматичний переклад.
Codex28
6 міс. тому

Якщо ви не можете перевірити в казино і не можете прийти до нічого розумного, я б рекомендував подати скаргу. Однак я повинен зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення такого процесу, і лише після цього наша команда втрутиться.

Отже, якщо ви зацікавлені,ви можете подати скаргу тут, за цим посиланням .

Я також додам посібник, якщо ви не знаєте, чого очікувати від цієї ситуації, і ви можете прочитати, чого очікувати. Ви можете знайти його тут .

Сподіваюся, ви зможете перевірити і все буде добре. 👍

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Казино продовжує давати нерелевантні відповіді

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Не можу відкрити посилання

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

@jero Я не можу відкрити посилання на скаргу

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

На таких сайтах, як сизаль, виведення приходить через півгодини, ПІВГОДИНИ.

МИ ТРИМАЙМОСЯ ПОдалі від ЦИХ САЙТІВ ШАХРАЯ

Автоматичний переклад.
Peira10
6 міс. тому

Вони схвалили все для мене, крім списку рухів, і я постійно надсилаю його назад у форматі pdf, але це також сталося зі мною з cazimbo chd, тоді він заплатив через кілька тижнів

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

@jero Я не можу відкрити посилання на скаргу

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Гаразд, я спробую надіслати його вам знову, і сподіваюся, що все буде добре: https://casinoguru-it.com/reclami/tutti

Якщо у вас виникне проблема, обов’язково повідомте мене, і ми спробуємо її вирішити.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому
Опубліковано Peira10 видалено
6 міс. тому

Згідно зі скаргою, яку я пройшов, найбільшою проблемою було те, що ви зробили депозит не зі свого способу оплати, а зі свого друга, що є порушенням правил майже в кожному казино та часто призводить до втрати всіх виграшів. Це сумно, але я б сказав, що це поширене явище в казино, тому я точно був би обережний з такими речами. Ви повинні залишити все на своє ім’я, щоб запобігти подібним неприємностям, і я сподіваюся, що в іншому місці у вас все добре. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Так, звичайно, це на моє ім'я

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ви можете скопіювати посилання, щоб подати скаргу

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Так, звичайно, це на моє ім'я

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Так, у цьому випадку я відповів не вам, а іншому гравцеві, тому ця ситуація не має до вас відношення.

У будь-якому випадку, чи зараз посилання працює без проблем?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Немає

Автоматичний переклад.
Codex28
6 міс. тому

Привіт.

Це має означати «ні» на обидва запитання Джаро? 🙂

Ну, якщо тобі щось потрібно, просто скажи. Наразі я вважаю, що я не буду тобі особливо корисний. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вибачте, я маю на увазі, що вони все ще не прийняли документи, які є правильними та розбірливими, і що ні, я не можу відкрити посилання для скарги, я також намагався з іншого пристрою, ви можете скопіювати посилання повністю та допомогти я??

Автоматичний переклад.
Codex28
6 міс. тому

О Я бачу.

Почнемо з посилання: Спробуйте подати скаргу за цим посиланням 👈

Якщо у вас виникли проблеми, зробіть знімок екрана, на якому також показано домен сторінки, наприклад: https://casinoguru-it.com/reclami/tutti

До речі, ви також зможете запустити функцію скарги, перейшовши на вкладку скарги, розташовану на головній передній панелі.

filefile

Однак на смартфоні це виглядає дещо інакше.

Я чекаю вашої відповіді, не хвилюйтеся.


Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Я зміг опублікувати скаргу, дякую

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого