ФорумКазиноPlayzilla Casino - загальне обговорення

Playzilla Casino - загальне обговорення

3 р. тому від Sgoretzki
|
28907 переглядів 176 відповідей |
|
1 2...9
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Playzilla Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Тримайтеся подалі від Playzilla.

З ними навіть депозит не є безпечним.

Я вніс 20 євро в п’ятницю, сьогодні понеділок, і його все ще немає на рахунку гравця.

Спочатку були технічні проблеми, я повинен вам повернутися пізніше

Наступний контакт сказав те саме, я повинен повернутися до вас через 30 хвилин.

Наступного дня мені знову повідомили про будь -які проблеми, а відділ платежів працюватиме лише з понеділка по п’ятницю, у неділю депозит не вдалося знайти знову, незважаючи на безліч скріншотів та все інше. Сьогодні мені сказали, що відділ платежів сказав, що вони не отримали мої гроші, і що я повинен поговорити зі своїм банком, але я все одно поверну гроші на свій рахунок сьогодні.

Звісно, цього не сталося, ввечері я спробував ще раз, і вони сказали мені, що зв’яжуться зі мною по електронній пошті і переглянуть ще раз.

Просто пафосно смішно

Автоматичний переклад.
3 р. тому

І я поволі не хвилююся, якщо щось трапиться, тому що лише той факт, що я проводив години в п’ятницю, суботу, неділю і сьогодні, понеділок, знову і знову пояснював одне і те ж, і я був представлений як той, хто не заплатив би що завгодно, 8 мене знову і знову стримують, в результаті чого нічого не відбувається, але мої гроші списувалися з рахунку з п’ятниці, і хто, незважаючи на скріншоти, нічого не знімає, насправді важко.

Тепер я повідомлю про них на будь -яких форумах, де це можна зробити.

Це мене дійсно дратує.

Я повинен сказати, що мене так чи інакше обманули багато казино.

Особливо з spinmillion виплат, де я дійсно багато платив, я залишився з чистою виплатою 2000 євро, поки знову не розіграв гроші.

Казино Boombang, однак, було найгіршим номером.

Там я виграв близько 14 000 євро, вони заплатили мені 100, а решту видалили.

І я суворо дотримувався всіх умов.


О, я міг би так багато розповісти тут


Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
3 р. тому

Казино Boom bang було моїм десь на початку цього року

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
Sgoretzki
3 р. тому

Вони все ще можуть додати депозит на ваш рахунок, але мені просто здається, що вони зайняті та, ймовірно, не мають достатнього персоналу. Тому на виправлення витрачається стільки часу😕

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вчора я отримав електронною поштою запрошення отримати бонус на депозит у розмірі 10 євро (100FS). Я перевірив у службі чату: «- Скільки становить максимальна виплата після реалізації»? Послуга чату: сума, яку ви можете зняти після відіграшу цього бонусу, не обмежена.

Я впровадив 100FS і тоді мені справді пощастило. На моєму рахунку гравця 13 000 євро. Задля обережності запитав у чаті про виплату, отримав повідомлення.

Ліміт зняття залежить від рівня вашого статусу:

1 і 2 етап - 500 євро

3 етап - 800 євро

4 рівень - 1000 євро

5 етап - 1500 євро

Ви на 1 рівні

VIP-рівень клієнта визначається активністю клієнта і може змінюватися в залежності від співвідношення зроблених депозитів і зняття коштів і отриманих бонусів. Ми не впливаємо на стан рахунку клієнта вручну, він автоматично змінюється системою,

і я був би рівня 1, хоча я грав всю ніч після конвертації з 3 € - 4,50 € за обертання, тому щаслива смуга тепер становить 13 000 € на моєму ігровому рахунку, і я все ще відчайдушно звертаюся до вас.. якщо це так Правильно може бути. Тому що я мав досвід роботи з багатьма казино, і всі вони відображають свій VIP-статус і бали... тільки не в Playzilla Casino.

Зі свого боку, я також хотів би подати скаргу через ваш портал.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Перевірив положення та умови PlayzillaCasino та знайшов це. filefile

Автоматичний переклад.
Slider38
2 р. тому

Привіт, чи вдалося тобі якось витягнути частину своїх грошей у казино?

Автоматичний переклад.
johnpete1003
2 р. тому

Ні, хотів відразу спробувати, просто думав, замовляти 500 євро або 1000 євро за переказ, як було в чаті. Спробую 1000 євро, зрештою, я хочу отримати безлімітну виплату прибутку

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вчора я отримав електронною поштою запрошення отримати бонус на депозит у розмірі 10 євро (100FS). Я перевірив у службі чату: «- Скільки становить максимальна виплата після реалізації»? Послуга чату: сума, яку ви можете зняти після відіграшу цього бонусу, не обмежена.

Я впровадив 100FS і тоді мені справді пощастило. На моєму рахунку гравця 13 000 євро. Задля обережності запитав у чаті про виплату, отримав повідомлення.

Ліміт зняття залежить від рівня вашого статусу:

1 і 2 етап - 500 євро

3 етап - 800 євро

4 рівень - 1000 євро

5 етап - 1500 євро

Ви на 1 рівні

VIP-рівень клієнта визначається активністю клієнта і може змінюватися в залежності від співвідношення зроблених депозитів і зняття коштів і отриманих бонусів. Ми не впливаємо на стан рахунку клієнта вручну, він автоматично змінюється системою,

і я був би рівня 1, хоча я грав всю ніч після конвертації з 3 € - 4,50 € за обертання, тому щаслива смуга тепер становить 13 000 € на моєму ігровому рахунку, і я все ще відчайдушно звертаюся до вас.. якщо це так Правильно може бути. Тому що я мав досвід роботи з багатьма казино, і всі вони відображають свій VIP-статус і бали... тільки не в Playzilla Casino.

Зі свого боку, я також хотів би подати скаргу через ваш портал.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я перевірив їхні положення та умови, і, на жаль, вони здаються нормальними відповідно до того, що там зазначено.

Тому ми попереджаємо, що це казино застосовує несправедливі умови:

«Ми переглядаємо умови кожного казино та шукаємо несправедливі правила, які потенційно можуть бути використані проти гравців. Будь-які положення, які ми вважаємо несправедливими, призводять до зниження рейтингу репутації для казино».

Однак ви можете подати скаргу - просто натисніть тут:

https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ні, хотів відразу спробувати, просто думав, замовляти 500 євро або 1000 євро за переказ, як було в чаті. Спробую 1000 євро, зрештою, я хочу отримати безлімітну виплату прибутку

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

будь ласка, повідомте нам, як у вас справи з цим казино.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Ого, я дуже здивований після багатьох скарг тут, а також на інших рейтингових форумах. Це спрацювало чудово та без жодних проблем для мене через банківський переказ. Довелося чекати 7 днів, але 1000 євро було підтверджено в казино рахунок у п'ятницю та суботу на рахунок в банку. Я скинув значну суму, і все ще маю розмістити кілька 1000 євро в запиті на замовлення та сподіваюся, що тим часом це обійдеться без ускладнень.

Автоматичний переклад.
Slider38
2 р. тому

привіт

ну це справді хороші новини. Я можу уявити, що багато гравців не були б такими щасливими, що для банківського переказу знадобилося 7 днів, але я думаю, що ви добре зауважили.

👍

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино Playzilla, а також 22bet сфальсифіковані.

Ви ніколи не виграєте, що добре відомо в слотах..

Але ці два казино не що інше, як скандальні. 200/300 обертань поспіль без мінімального виграшу.

Позитивні відгуки залишають вони.

Це шахрайство казино.

Немає казино, де б ви не програвали, а тут ви навіть не розважаєтеся, тому що це шахрайство.

Тримайтеся подалі від playzilla краще тих аамів, які теж будуть мафії, але там мінімальний контроль.

Автоматичний переклад.
polip9j
1 рік тому

Привіт, мені шкода, що ви не досягли успіху тут. Чи перевіряєте ви RTP, волатильність слотів, у які ви граєте, щоб застосувати правильну стратегію? Якщо ви хочете дізнатися більше про це, ця сторінка допоможе вам дізнатися більше про це.

Я б сказав, що першим показником, на який я б звернув увагу, є RTP. З вищим RTP ваші шанси на перемогу вищі. Все, що перевищує 96% RTP, добре.

Тоді, звичайно, ви повинні грати в слоти, які вам подобаються. Не грайте в гру, якщо вона вам не подобається, навіть якщо RTP хороший. Ще один момент, який слід враховувати, - це волатильність. Коли слоти мають низьку волатильність, це означає, що ви багато виграєте, але виграш досить низький і часто нижчий, ніж ваша початкова ставка. Слоти з високою волатильністю можуть мати понад 50 мертвих обертань, але коли ви нарешті виграєте, ви зазвичай виграєте більше, ніж втратили, або виграєте трохи менше, але все одно повертаєте велику частину своїх втрат.

Тому потрібно бути терплячим зі слотами з високою волатильністю, і це те, що підходить не всім.

І дозвольте мені запитати вас, яку країну ви вказали як країну проживання під час реєстрації? Дякую

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Найгірший сайт, на якому я коли-небудь грав, залишилося 18 днів до першого виведення коштів. Вимагають абсурдні документи, наприклад, селфі з RG, селфі з відкритою грою, CPF, RG, виписку з банківського рахунку, довідку про місце проживання. А в моєму випадку я надіслав підтвердження місця проживання у фото, вони його не прийняли, мені довелося зайти на сайт і отримати підтвердження у форматі PDF. І я його досі не отримав, і вони завжди вигадують інші документи, і кожного разу, коли вони запитують і ви їх надсилаєте, вони дають 3-5 робочих днів на перевірку. У будь-якому випадку, не витрачайте час на цей жахливий сайт. Минуло 18 днів, як я чекав на виведення коштів у розмірі 4000 бразільських реалів. Я навіть захворів від такої злості чекати.

Автоматичний переклад.
Andersonbiazin
1 рік тому

Привіт,

Я повинен особисто сказати, що те, що ви описуєте, звучить цілком нормально, як документи, так і формат. Казино просто повинно бути впевненим, що справді ви зробили депозит і грали, на жаль, немає інших способів зробити це. Формат .pdf цілком логічний, оскільки він дозволяє казино перевіряти незмінений оригінальний документ, от і все. Решта, особливо селфі, необхідні, щоб довести, що ви можете будь-коли отримати доступ до облікового запису казино та всіх документів. Але казино повинно мати можливість реагувати швидше, тому я думаю, що Різдво може спричинити певну затримку, хто знає?

Я розумію, що ви віддасте перевагу набагато простішій перевірці, але це відповідальність казино. Ваш обліковий запис уже повністю перевірено? Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, ви можете подати скаргу.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вибачте, але я не вважаю це нормальним. Я грав принаймні в 5 різних казино, і в жодному з них у мене не було проблем із виведенням коштів, тільки це казино Playzilla вимагає забагато документів, і найгірше – це затримка! Кожного разу, коли вони вимагають нових документів, це займає принаймні 3 РОБОЧІ дні, а сьогодні це 20 днів, а я досі не отримав своє вилучення.

Автоматичний переклад.
Andersonbiazin
1 рік тому

Насправді я мав на увазі документи ("документи, а також формат"), хоча я можу уявити, що вам не сподобається ця процедура, виходячи з вашого попереднього досвіду, гравці, які звикли до такої перевірки, можуть вважати, що це цілком нормально , з іншої сторони.

Дозвольте мені нагадати вам, що якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, ви можете подати скаргу, оскільки минуло 14 повних днів.

Дайте мені знати, що ви про це думаєте.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Після 23 днів очікування на зняття коштів у розмірі 4000 бразильських реалів мій обліковий запис було заблоковано, а всі мої виграші скасовано. Мені дуже потрібна допомога чи адвокат, щоб подати позов проти веб-сайту Playzilla. Я сказав, що мені потрібні гроші, щоб оплатити рахунки вони сказали, що один порушує положення та умови сайту закони 9.1, кажуть, що я не можу вкладати гроші в азартні ігри, що я повинен дозволити собі втрачати гроші та не зобов’язуватися можливих прибутків на сайті.

У будь-якому випадку Playzilla є злочинною та нечесною компанією, після ще 20 днів очікування мого вилучення. , вони просто забанили мій обліковий запис і скасували мої прибутки.

Автоматичний переклад.
1 2...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого