3 р. тому
Тут ви можете обговорити Playzilla Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Тримайтеся подалі від Playzilla.
З ними навіть депозит не є безпечним.
Я вніс 20 євро в п’ятницю, сьогодні понеділок, і його все ще немає на рахунку гравця.
Спочатку були технічні проблеми, я повинен вам повернутися пізніше
Наступний контакт сказав те саме, я повинен повернутися до вас через 30 хвилин.
Наступного дня мені знову повідомили про будь -які проблеми, а відділ платежів працюватиме лише з понеділка по п’ятницю, у неділю депозит не вдалося знайти знову, незважаючи на безліч скріншотів та все інше. Сьогодні мені сказали, що відділ платежів сказав, що вони не отримали мої гроші, і що я повинен поговорити зі своїм банком, але я все одно поверну гроші на свій рахунок сьогодні.
Звісно, цього не сталося, ввечері я спробував ще раз, і вони сказали мені, що зв’яжуться зі мною по електронній пошті і переглянуть ще раз.
Просто пафосно смішно
Stay away from Playzilla.
With them, not even the deposit is secure.
I deposited 20 euros on Friday, today is Monday and it is still not in the player account.
At first there were technical problems, I should get back to you later
The next contact said the same thing, I should get back to you in 30 minutes.
The next day I was told about any problems again, and the payment department would only work from Monday to Friday, on Sunday the deposit could not be found again, despite umpteen screenshots and everything. Today I was told that the payment department said they hadn't received my money and that I should talk to my bank, but I would get the money back into my account today anyway.
Of course this didn't happen, in the evening I tried it again and they told me they would contact me by email and look again.
Just pathetically ridiculous
Finger weg von Playzilla.
Bei denen ist nicht einmal die Einzahlung sicher.
Ich habe Freitag 20 Euro eingezahlt, heute ist Montag und es ist immer noch nicht auf dem Spielerkonto.
Zuerst hieß es technische Probleme, ich solle mich später nochmal melden
Die nächste Kontaktaufnahme hieß es das gleiche, ich solle mich in 30 min. Nochmal melden.
Am nächsten Tag wurde mir wieder gesagt irgendwelche Probleme, und die zahlungsabteilung wäre nur von Mo bis Freitag am arbeiten, am Sonntag konnte die einzahlung wieder nicht gefunden werden, trotz zig Screenshots und allem. Heute wurde mir dann erst gesagt, die zahlungsabteilung meint mein Geld hätten die nicht erhalten und ich solle mich mit meiner Bank auseinander setzen, aber ich würde das Geld dann eh heute zurück auf mein Konto kriegen.
Dies ist natürlich nicht geschehen, am Abend hab ich es dann nochmal probiert und die sagten mir sie würden sich per Mail melden und würden noch mal schauen.
Einfach nur armselig lächerlich
І я поволі не хвилююся, якщо щось трапиться, тому що лише той факт, що я проводив години в п’ятницю, суботу, неділю і сьогодні, понеділок, знову і знову пояснював одне і те ж, і я був представлений як той, хто не заплатив би що завгодно, 8 мене знову і знову стримують, в результаті чого нічого не відбувається, але мої гроші списувалися з рахунку з п’ятниці, і хто, незважаючи на скріншоти, нічого не знімає, насправді важко.
Тепер я повідомлю про них на будь -яких форумах, де це можна зробити.
Це мене дійсно дратує.
Я повинен сказати, що мене так чи інакше обманули багато казино.
Особливо з spinmillion виплат, де я дійсно багато платив, я залишився з чистою виплатою 2000 євро, поки знову не розіграв гроші.
Казино Boombang, однак, було найгіршим номером.
Там я виграв близько 14 000 євро, вони заплатили мені 100, а решту видалили.
І я суворо дотримувався всіх умов.
О, я міг би так багато розповісти тут
And I slowly don't give a shit if something happens, because just the fact that I spent hours Friday, Saturday, Sunday and today, Monday, explaining the same thing over and over and I was presented as the one who would not have paid anything , 8 I am being held back again and again with the result that nothing happens, but my money has been debited from the account since Friday and who, despite the screenshots, do not take any of it is really hard.
I will now report them in any forums where that can be done.
That really pisses me off.
I have to say I've been scammed by so many casinos anyway.
Especially with payouts spinmillion where I really paid a lot, I stayed with a net payout of 2000 euros until I gambled away the money again.
Boombang casino, however, was the bitterest number.
There I won around 14,000 euros, they paid me 100 and deleted the rest.
And I strictly adhered to all conditions.
Oh, I could tell so much here
Und ist mir langsam auch scheiss egal ob da noch was passiert, denn alleine die Tatsache das ich Freitag Samstag Sonntag und heute also Montag Stunden damit verbracht habe, immer wieder das selbe zu erklären und ich dann noch als der jenige hingestellt wurde der garnichts eingezahlt hätte , 8ch immer wieder hingehalten werde mit dem Ergebnis das nichts passiert mein Geld aber seit Freitag vom Konto abgebucht wurde und die sich trotz Screenshots nichts davon annehmen ist echt hart.
Ich werde die nun auch in jeglichen Foren melden wo das geht.
Das pisst mich echt an.
Ich muss eh sagen ich wurde schon von so vielen casinos geprellt.
Vorallem bei auszahlungen spinmillion wo ich echt relativ viel Eingezahlt habe, hat mich bei net Auszahlung von 2000 Euro so lange hingehaltenbis ich die Kohle wieder verzockt habe.
Boombang casino war allerdings die herbste Nummer.
Dort hatte ich rund 14000 euro gewonnen ausgezahlt haben sie mir 100 und haben den Rest gelöscht.
Und ich habe mich strickt an jegliche bedingungen gehalten.
Ach ich konnte so viel hier erzählen
Вони все ще можуть додати депозит на ваш рахунок, але мені просто здається, що вони зайняті та, ймовірно, не мають достатнього персоналу. Тому на виправлення витрачається стільки часу😕
They can still add the deposit to your account, but it just sounds to me that they're busy and probably understaffed. That's why it takes so much time to fix it 😕
Вчора я отримав електронною поштою запрошення отримати бонус на депозит у розмірі 10 євро (100FS). Я перевірив у службі чату: «- Скільки становить максимальна виплата після реалізації»? Послуга чату: сума, яку ви можете зняти після відіграшу цього бонусу, не обмежена.
Я впровадив 100FS і тоді мені справді пощастило. На моєму рахунку гравця 13 000 євро. Задля обережності запитав у чаті про виплату, отримав повідомлення.
Ліміт зняття залежить від рівня вашого статусу:
1 і 2 етап - 500 євро
3 етап - 800 євро
4 рівень - 1000 євро
5 етап - 1500 євро
Ви на 1 рівні
VIP-рівень клієнта визначається активністю клієнта і може змінюватися в залежності від співвідношення зроблених депозитів і зняття коштів і отриманих бонусів. Ми не впливаємо на стан рахунку клієнта вручну, він автоматично змінюється системою,
і я був би рівня 1, хоча я грав всю ніч після конвертації з 3 € - 4,50 € за обертання, тому щаслива смуга тепер становить 13 000 € на моєму ігровому рахунку, і я все ще відчайдушно звертаюся до вас.. якщо це так Правильно може бути. Тому що я мав досвід роботи з багатьма казино, і всі вони відображають свій VIP-статус і бали... тільки не в Playzilla Casino.
Зі свого боку, я також хотів би подати скаргу через ваш портал.
Yesterday I received an email invitation for a €10 deposit bonus (100FS). I checked with the chat service: '-How much is the maximum payout after implementation'? Chat service: There is no limit of the amount you can withdraw after wagering this bonus.
I implemented the 100FS and then had a real run of luck. 13,000€ are on my player account. As a precaution, I asked in the chat about the payout, got the message.
The withdrawal limit depends on your status level:
1st and 2nd stage - 500 euros
3rd stage - 800 euros
4th level - 1000 euros
5th stage - 1500 euros
You are at level 1
The client's VIP level is determined by the client's activity and can be changed depending on the ratio of the deposits and withdrawals made and the bonuses received. We do not influence the client's account status manually, it is changed automatically by the system,
and I would be level 1, although I played all night after the conversion with 3 € - 4.50 € per spin, so the lucky streak is now 13,000 € on my game account, and I'm still desperately turning to you.. if that's right can be.Because I've had my experience with many casinos and all of them reflect their VIP status and points... just not at Playzilla Casino.
If for my part, I would also like to submit a complaint via your portal.
Hab gestern Email Einladung für 10€Einzahlungsbonus(100FS) bekommen.Habe beim Chatservice nachgehakt:'-Wie viel ist Maximal Auszahlung nach der Umsetzung'?Chatservice:There is no limit of the amount you can withdraw after wagering this bonus.
Habe die 100FS umgesetzt, und danach richtige glückssträhne gehabt. 13.000€ sind auf mein SpielerKonto.Hab beim Chat Vorsichtigshalber nachgefragt wegen der Auszahlung, krieg die Meld.
Das Auszahlungslimit hängt von Ihrer Statusstufe ab:
1 und 2. Stufe - 500 Euro
3. Stufe - 800 Euro
4. Stufe - 1000 Euro
5. Stufe - 1500 Euro
Sie sind bei Stufe 1
Der VIP-Level des Kunden wird durch die Aktivität des Kunden bestimmt und kann je nach dem Verhältnis der getätigten Ein- und Auszahlungen und der erhaltenen Boni geändert werden.Wir beeinflussen den Kontostatus des Kunden nicht manuell, er wird vom System automatisch geändert,
und ich wäre Stufe1, obwohl ich nach der Umsetzung die ganze Nacht durch mit 3€ - 4,50€ pro dreh gespielt habe daher auch die Glückssträhne jetzt 13.000€ auf mein SpieletKonto, und dennoch mich verzweifelt an Sie Wende.. ob das denn Rechtens sein kann.Weil ich mit Vielen Casinos meine Erfahrung gemacht habe und bei allem kann man sein VIP-Satus und Punkte nachvollziehen... nur nicht bei Playzilla Casino.
Falls meinerseits würde ich dann auch gerne über ihrem Portal beschwerde einreichen.
Перевірив положення та умови PlayzillaCasino та знайшов це.
Checked PlayzillaCasino under terms and conditions and found this.
Hab PlayzillaCasino unter AGB nachgeschaut und das gefunden.
Привіт, чи вдалося тобі якось витягнути частину своїх грошей у казино?
Hi, were you able to somehow pull out some of your money in the casino?
Ні, хотів відразу спробувати, просто думав, замовляти 500 євро або 1000 євро за переказ, як було в чаті. Спробую 1000 євро, зрештою, я хочу отримати безлімітну виплату прибутку
No, wanted to try it right away, was just thinking about whether to order €500 or €1000 per transfer, as the chat said. Will try €1000, after all I want to earn my NO-Limit profit payout
Nein wollte gleich auch versuchen, war nur am überlegen ob wie die vom Chat meinte 500€ oder per 1000€ pro transfer in Auftrag geben.Werde 1000€ versuchen, schließlich möchte ich meinen verdienen NO-Limit Gewinn auszahlung
Вчора я отримав електронною поштою запрошення отримати бонус на депозит у розмірі 10 євро (100FS). Я перевірив у службі чату: «- Скільки становить максимальна виплата після реалізації»? Послуга чату: сума, яку ви можете зняти після відіграшу цього бонусу, не обмежена.
Я впровадив 100FS і тоді мені справді пощастило. На моєму рахунку гравця 13 000 євро. Задля обережності запитав у чаті про виплату, отримав повідомлення.
Ліміт зняття залежить від рівня вашого статусу:
1 і 2 етап - 500 євро
3 етап - 800 євро
4 рівень - 1000 євро
5 етап - 1500 євро
Ви на 1 рівні
VIP-рівень клієнта визначається активністю клієнта і може змінюватися в залежності від співвідношення зроблених депозитів і зняття коштів і отриманих бонусів. Ми не впливаємо на стан рахунку клієнта вручну, він автоматично змінюється системою,
і я був би рівня 1, хоча я грав всю ніч після конвертації з 3 € - 4,50 € за обертання, тому щаслива смуга тепер становить 13 000 € на моєму ігровому рахунку, і я все ще відчайдушно звертаюся до вас.. якщо це так Правильно може бути. Тому що я мав досвід роботи з багатьма казино, і всі вони відображають свій VIP-статус і бали... тільки не в Playzilla Casino.
Зі свого боку, я також хотів би подати скаргу через ваш портал.
Yesterday I received an email invitation for a €10 deposit bonus (100FS). I checked with the chat service: '-How much is the maximum payout after implementation'? Chat service: There is no limit of the amount you can withdraw after wagering this bonus.
I implemented the 100FS and then had a real run of luck. 13,000€ are on my player account. As a precaution, I asked in the chat about the payout, got the message.
The withdrawal limit depends on your status level:
1st and 2nd stage - 500 euros
3rd stage - 800 euros
4th level - 1000 euros
5th stage - 1500 euros
You are at level 1
The client's VIP level is determined by the client's activity and can be changed depending on the ratio of the deposits and withdrawals made and the bonuses received. We do not influence the client's account status manually, it is changed automatically by the system,
and I would be level 1, although I played all night after the conversion with 3 € - 4.50 € per spin, so the lucky streak is now 13,000 € on my game account, and I'm still desperately turning to you.. if that's right can be.Because I've had my experience with many casinos and all of them reflect their VIP status and points... just not at Playzilla Casino.
If for my part, I would also like to submit a complaint via your portal.
Hab gestern Email Einladung für 10€Einzahlungsbonus(100FS) bekommen.Habe beim Chatservice nachgehakt:'-Wie viel ist Maximal Auszahlung nach der Umsetzung'?Chatservice:There is no limit of the amount you can withdraw after wagering this bonus.
Habe die 100FS umgesetzt, und danach richtige glückssträhne gehabt. 13.000€ sind auf mein SpielerKonto.Hab beim Chat Vorsichtigshalber nachgefragt wegen der Auszahlung, krieg die Meld.
Das Auszahlungslimit hängt von Ihrer Statusstufe ab:
1 und 2. Stufe - 500 Euro
3. Stufe - 800 Euro
4. Stufe - 1000 Euro
5. Stufe - 1500 Euro
Sie sind bei Stufe 1
Der VIP-Level des Kunden wird durch die Aktivität des Kunden bestimmt und kann je nach dem Verhältnis der getätigten Ein- und Auszahlungen und der erhaltenen Boni geändert werden.Wir beeinflussen den Kontostatus des Kunden nicht manuell, er wird vom System automatisch geändert,
und ich wäre Stufe1, obwohl ich nach der Umsetzung die ganze Nacht durch mit 3€ - 4,50€ pro dreh gespielt habe daher auch die Glückssträhne jetzt 13.000€ auf mein SpieletKonto, und dennoch mich verzweifelt an Sie Wende.. ob das denn Rechtens sein kann.Weil ich mit Vielen Casinos meine Erfahrung gemacht habe und bei allem kann man sein VIP-Satus und Punkte nachvollziehen... nur nicht bei Playzilla Casino.
Falls meinerseits würde ich dann auch gerne über ihrem Portal beschwerde einreichen.
Привіт,
Я перевірив їхні положення та умови, і, на жаль, вони здаються нормальними відповідно до того, що там зазначено.
Тому ми попереджаємо, що це казино застосовує несправедливі умови:
«Ми переглядаємо умови кожного казино та шукаємо несправедливі правила, які потенційно можуть бути використані проти гравців. Будь-які положення, які ми вважаємо несправедливими, призводять до зниження рейтингу репутації для казино».
Однак ви можете подати скаргу - просто натисніть тут:
Hello,
I checked their terms and conditions and sadly it seems ok according to what is stated there.
Hence we warn, that this casino applies unfair terms and conditions:
"We go over the terms and conditions of each casino and look for unfair rules that could potentially be used against players. Any clauses we consider to be unfair result in a lower reputation rating for the casino."
However, feel free to submit a complaint - just click here:
Ні, хотів відразу спробувати, просто думав, замовляти 500 євро або 1000 євро за переказ, як було в чаті. Спробую 1000 євро, зрештою, я хочу отримати безлімітну виплату прибутку
No, wanted to try it right away, was just thinking about whether to order €500 or €1000 per transfer, as the chat said. Will try €1000, after all I want to earn my NO-Limit profit payout
Nein wollte gleich auch versuchen, war nur am überlegen ob wie die vom Chat meinte 500€ oder per 1000€ pro transfer in Auftrag geben.Werde 1000€ versuchen, schließlich möchte ich meinen verdienen NO-Limit Gewinn auszahlung
Ого, я дуже здивований після багатьох скарг тут, а також на інших рейтингових форумах. Це спрацювало чудово та без жодних проблем для мене через банківський переказ. Довелося чекати 7 днів, але 1000 євро було підтверджено в казино рахунок у п'ятницю та суботу на рахунок в банку. Я скинув значну суму, і все ще маю розмістити кілька 1000 євро в запиті на замовлення та сподіваюся, що тим часом це обійдеться без ускладнень.
Wow, I am very positively surprised, after the many complaints here but also on other rating forums.. It worked wonderfully and without any problems for me via bank transfer payment.. had to wait 7 days, but €1,000 was confirmed in the casino account on Friday and Saturday on bank account. I've skimmed off a fat sum and still have to place several 1,000 € in an order request and hope that this will work out without complications in the meantime.
Wow, ich bin sehr positiv überrascht, nach dem vielen Beschwerden hier aber auch anderen Bewertungs Fore.. Bei mir hat es wunderbar und ohne Probleme geklappt via Bank transfer auszahlung.. musste zwar 7tage warten aber wurde 1.000€ am Freitag im Casino Konto bestätigt und Samstag auf Bankkonto.Ich habe fette Summe abgesahnt und muß noch mehrere 1.000€ in Auftragsanfrage stellen und hoffe das zwischenzeitlich auch ohne Komplikationen klappt.
привіт
ну це справді хороші новини. Я можу уявити, що багато гравців не були б такими щасливими, що для банківського переказу знадобилося 7 днів, але я думаю, що ви добре зауважили.
👍
Hey there,
well that is truly good news. I can imagine that lot of players would not be so happy that it took 7 days for the bank transfer, but I think that you made a good point.
👍
Казино Playzilla, а також 22bet сфальсифіковані.
Ви ніколи не виграєте, що добре відомо в слотах..
Але ці два казино не що інше, як скандальні. 200/300 обертань поспіль без мінімального виграшу.
Позитивні відгуки залишають вони.
Це шахрайство казино.
Немає казино, де б ви не програвали, а тут ви навіть не розважаєтеся, тому що це шахрайство.
Тримайтеся подалі від playzilla краще тих аамів, які теж будуть мафії, але там мінімальний контроль.
Playzilla casino as well as 22bet are rigged.
You never win, which is well known in slots..
But these two casinos are nothing short of scandalous. 200/300 spins in a row without a minimum win.
The positive reviews are made by them.
They are casino scams.
There is no casino where you don't lose, but here you don't even have fun because it's a scam.
Stay away from playzilla better those aams that will also be mafia, but there is a minimum control.
Il casino playzilla così come 22bet sono truccati.
Non si vince mai, il che è risaputo nelle slot..
Questi due casino però sono a dir poco scandalosi. 200/300 tiri di fila senza un minima Vincita.
Le recensioni positive sono fatte da Loro.
Sono casino scam .
Non esiste casino dove non si perde, ma qui non ti diverti neppure perché è una truffa.
State lontani da playzilla meglio quelli aams che saranno mafiosi anche loro, ma un minimo controllo c'è.
Привіт, мені шкода, що ви не досягли успіху тут. Чи перевіряєте ви RTP, волатильність слотів, у які ви граєте, щоб застосувати правильну стратегію? Якщо ви хочете дізнатися більше про це, ця сторінка допоможе вам дізнатися більше про це.
Я б сказав, що першим показником, на який я б звернув увагу, є RTP. З вищим RTP ваші шанси на перемогу вищі. Все, що перевищує 96% RTP, добре.
Тоді, звичайно, ви повинні грати в слоти, які вам подобаються. Не грайте в гру, якщо вона вам не подобається, навіть якщо RTP хороший. Ще один момент, який слід враховувати, - це волатильність. Коли слоти мають низьку волатильність, це означає, що ви багато виграєте, але виграш досить низький і часто нижчий, ніж ваша початкова ставка. Слоти з високою волатильністю можуть мати понад 50 мертвих обертань, але коли ви нарешті виграєте, ви зазвичай виграєте більше, ніж втратили, або виграєте трохи менше, але все одно повертаєте велику частину своїх втрат.
Тому потрібно бути терплячим зі слотами з високою волатильністю, і це те, що підходить не всім.
І дозвольте мені запитати вас, яку країну ви вказали як країну проживання під час реєстрації? Дякую
Hi, I'm sorry you didn't meet with success here. Do you check the RTP, the volatility of the slots you play in order to apply the right strategy? In case you like to know more about, then this page will help you to learn more about it.
I'd say the first measure I'd look at is the RTP. With higher RTP, your chances for winning are higher. Anything above 96% RTP is good.
Then, of course, you should play slots that you like. Don't play the game when you don't like it even when the RTP is nice. Another point to consider is volatility. When slots have low volatility, it means you win a lot, but the winnings are rather low and often lower than your initial bet. Slots with high volatility can have over 50 dead spins, but when you finally win, you usually win more than you lost or you win a bit less, but you still win a huge part of your losses back.
Thus it needs to be patient with high volatility slots and that's something that doesn't suit to everyone.
And let me please ask you, which country did you set as your country of residence when you registered? Thank you
Найгірший сайт, на якому я коли-небудь грав, залишилося 18 днів до першого виведення коштів. Вимагають абсурдні документи, наприклад, селфі з RG, селфі з відкритою грою, CPF, RG, виписку з банківського рахунку, довідку про місце проживання. А в моєму випадку я надіслав підтвердження місця проживання у фото, вони його не прийняли, мені довелося зайти на сайт і отримати підтвердження у форматі PDF. І я його досі не отримав, і вони завжди вигадують інші документи, і кожного разу, коли вони запитують і ви їх надсилаєте, вони дають 3-5 робочих днів на перевірку. У будь-якому випадку, не витрачайте час на цей жахливий сайт. Минуло 18 днів, як я чекав на виведення коштів у розмірі 4000 бразільських реалів. Я навіть захворів від такої злості чекати.
Worst site I've ever played on, I'm 18 days away from receiving my first withdrawal. They ask for absurd documents, such as selfie with RG, selfie with the game open, CPF, RG, bank statement, proof of residence. And in my case, I sent proof of residence in a photo, they didn't accept it, I had to enter the website and get a proof in PDF format. And I still haven't received it, and they always invent other documents and every time they ask and you send them they give 3 to 5 working days to verify. Anyway, don't waste your time with this horrible site. It's been 18 days since I've been waiting for my withdrawal in the amount of 4000BRL. I've even been sick with so much anger to wait.
Pior site que ja joguei , estou a 18 dias para receber meu primeiro saque . Eles pedem documentos absurdos , como selfie com RG , selfie com o jogo aberto , CPF , RG , Extrato bancario , comprovante de residencia. E no meu caso mandei comprovante de residencia em foto não aceitaram , tive que entrar no site e conseguir um comprovante em formato PDF . E ainda não recebi , e sempre inventam outros documentos e cada vez que pedem e voce envia eles dão 3 a 5 dias uteis para verificar . Enfim não percam seu tempo com esse site horrivel .Faz 18 dias que estou esperando meu saque no valor de 4000BRL queria saber tambem se um advogado pode me ajudar no meu caso pois estou quase sem esperança de receber . Ja passei ate mal de tanta raiva de esperar .
Привіт,
Я повинен особисто сказати, що те, що ви описуєте, звучить цілком нормально, як документи, так і формат. Казино просто повинно бути впевненим, що справді ви зробили депозит і грали, на жаль, немає інших способів зробити це. Формат .pdf цілком логічний, оскільки він дозволяє казино перевіряти незмінений оригінальний документ, от і все. Решта, особливо селфі, необхідні, щоб довести, що ви можете будь-коли отримати доступ до облікового запису казино та всіх документів. Але казино повинно мати можливість реагувати швидше, тому я думаю, що Різдво може спричинити певну затримку, хто знає?
Я розумію, що ви віддасте перевагу набагато простішій перевірці, але це відповідальність казино. Ваш обліковий запис уже повністю перевірено? Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, ви можете подати скаргу.
Hello,
I must personally say that what you describe sounds quite normal, the documents as well as the format. The casino simply must be sure that it was really you who deposited and played, sadly there are no other ways how to do that. The .pdf format is only logical because it allows casinos to check an unaltered original document, that is all. The rest, especially the selfies, are necessary to prove that you can access the casino account and all documents anytime. But the casino should be able to respond more quickly, which makes me think that Christmas may cause some delay, who knows?
I understand that you would prefer much easier verification, but this is the casino's responsibility. Has your account been fully verified yet? If you feel that you need help, you can submit a complaint.
Вибачте, але я не вважаю це нормальним. Я грав принаймні в 5 різних казино, і в жодному з них у мене не було проблем із виведенням коштів, тільки це казино Playzilla вимагає забагато документів, і найгірше – це затримка! Кожного разу, коли вони вимагають нових документів, це займає принаймні 3 РОБОЧІ дні, а сьогодні це 20 днів, а я досі не отримав своє вилучення.
Sorry, but I don't think it's normal. I've played in at least 5 different casinos and in none of them have I had problems with withdrawals, only this Playzilla casino is asking for too many documents and the worst of all is the delay! Every time they ask for new documents it takes at least 3 BUSINESS days and with that today it's 20 days and I still haven't received my Withdrawal.
Desculpa , mais acho que não tem nada de normal . Ja joguei em pelo menos 5 cassinos diferentes e em nenhum deles eu tive problemas com retiradas , apenas este cassino Playzilla esta pedindo demasiados documentos e o pior de tudo isso é a demora ! Cada vez que eles pedem documentos novos demora no mínimo 3 dias UTÉIS e com isso hoje completa 20 dias e ainda não recebi meu Levantamento.
Насправді я мав на увазі документи ("документи, а також формат"), хоча я можу уявити, що вам не сподобається ця процедура, виходячи з вашого попереднього досвіду, гравці, які звикли до такої перевірки, можуть вважати, що це цілком нормально , з іншої сторони.
Дозвольте мені нагадати вам, що якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, ви можете подати скаргу, оскільки минуло 14 повних днів.
Дайте мені знати, що ви про це думаєте.
I was actually referring to the documents("the documents as well as the format"), though I can imagine that you are not going to like this procedure based on your previous experiences, players who are used to such verification may find it quite alright, on the other hand.
Allow me to remind you that if you feel you need help, you can submit a complaint since 14 full days period has passed.
Let me know what you think about it.
Після 23 днів очікування на зняття коштів у розмірі 4000 бразильських реалів мій обліковий запис було заблоковано, а всі мої виграші скасовано. Мені дуже потрібна допомога чи адвокат, щоб подати позов проти веб-сайту Playzilla. Я сказав, що мені потрібні гроші, щоб оплатити рахунки вони сказали, що один порушує положення та умови сайту закони 9.1, кажуть, що я не можу вкладати гроші в азартні ігри, що я повинен дозволити собі втрачати гроші та не зобов’язуватися можливих прибутків на сайті.
У будь-якому випадку Playzilla є злочинною та нечесною компанією, після ще 20 днів очікування мого вилучення. , вони просто забанили мій обліковий запис і скасували мої прибутки.
After 23 days waiting for my withdrawal in the amount of 4000 BRL my account was banned and all my winnings cancelled, I really wanted help or a lawyer to file a lawsuit against the Playzilla website, I said that I needed the money to pay my bills they said one infringes the site's terms and conditions 9.1 laws, says I can't commit to gambling money that I have to afford to lose money and not commit to possible earnings on the site.
Anyway Playzilla are criminal and dishonest, after another 20 days waiting for my withdrawal. , they just banned my account and canceled my earnings.
Apos 23 dias esperando meu saque no valor de 4000 BRL minha conta foi banida e todos meus ganhos cancelados , queria muito uma ajuda ou um advogado para entrar com uma ação contra o site Playzilla , eu falei que precisava do dinheiro para pagar minhas contas disseram que um infringe as leis do site de termos e condições 9.1 , diz que não posso fazer compromisso com dinheiro de jogos de azar que eu tenho que me dar ao luxo de perder dinheiro e não fazer compromisso com possiveis ganhos no site .
Enfim Playzilla são criminosos e desonestos , depois de mais 20 dias aguardando meu saque. , eles simplesmente baniram minha conta e cancelaram meus ganhos.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.