ФорумКазиноPlayzilla Casino - загальне обговорення

Playzilla Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від Sgoretzki
|
12934 переглядів 124 відповідей |
|
1...4 5 67
Додати публікацію
2 тиж. тому

Я виграв 500 євро на playzilla, їм ще не заплатили, скажіть мені, що вони заплатять, минуло 4 дні

Автоматичний переклад.
foukss
2 тиж. тому

Але ви вже знімали раніше?? Я нещодавно зареєструвався, в понеділок виграв 500 і кажуть чекати 5 робочих днів

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я виграв 500 євро на playzilla, їм ще не заплатили, скажіть мені, що вони заплатять, минуло 4 дні

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Насправді ми даємо казино 14 повних днів для здійснення платежу. Насправді це може зайняти трохи більше часу, особливо коли мова йде про перше зняття коштів.

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Ні, але це не вимагає перевірки на даний момент, вони завжди відповідають мені, що це в правильній черзі виконання, ви знаєте, чи це надійно

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

на жаль! Через 4 дні вони скасували моє відкликання та не сказали причину.. вони просто сказали мені, що команда працює над цим.. Я був розчарований, тому що це був другий раз, коли вони не можуть мене відкликати!

Тож я зіграв усі гроші й усе програв, і ніколи більше не повертаюся на цей веб-сайт!

Автоматичний переклад.
foukss
1 тиждень тому

Але чому

Автоматичний переклад.
Codex28
1 тиждень тому

Не знаю, у них або погана підтримка, або вони повний шахрай, і я не хочу більше злитися, тому я зіграв і все програв.. Я думаю, вони хочуть, щоб ти зрештою все втратив

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ні, але це не вимагає перевірки на даний момент, вони завжди відповідають мені, що це в правильній черзі виконання, ви знаєте, чи це надійно

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт,

Важко сказати, що стало причиною такої ситуації, але, судячи з відгуків користувачів, гравці часто згадували про майже відсутню підтримку або затримку платежів.

Що ж, на мій погляд, казино чесне і зрештою платить. Просто процес здається неорганізованим.

Тому, будь ласка, переконайтеся, коли дізнаєтеся щось, що стосується вашого виведення.


Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

на жаль! Через 4 дні вони скасували моє відкликання та не сказали причину.. вони просто сказали мені, що команда працює над цим.. Я був розчарований, тому що це був другий раз, коли вони не можуть мене відкликати!

Тож я зіграв усі гроші й усе програв, і ніколи більше не повертаюся на цей веб-сайт!

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Вибачте, що ви вирішили втратити рівновагу.

Якщо я можу додати коментар, я хотів би сказати, що в певних випадках саме цього очікують від вас дійсно нечесні казино.

Тому, будь ласка, не розглядайте це «рішення» як найкращий вибір.

Хоча я розумію, що гра в казино повинна приносити задоволення, але не всі гравці мають достатньо терпіння, щоб зіткнутися з такими проблемами. Сумно але правда.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я чекаю, поки вони заплатять

Автоматичний переклад.
Codex28
1 тиждень тому

У вас є оновлення чи нічого не змінилося? Як довго ви чекали на свої гроші? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Сьогодні минуло 5 робочих днів, і вони відповіли, що це обробляється, і я вас оновлю

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Сьогодні мені відповідають, що я маю завантажити документи. Чи можете ви мені сказати, кому я можу повідомити про них??

Автоматичний переклад.
Codex28
1 тиждень тому

Це означає, що вам доведеться пройти верифікацію, яка є дуже важливим процесом у будь-якому казино. Без успішного завершення ви, ймовірно, не зможете зняти свої гроші, тому в цьому випадку я б рекомендував співпрацювати, щоб уся справа не затягувалася без потреби.

Однак ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити як KYC, так і зняття коштів, і якщо вони цього не зроблять, ви можете звернутися до нас, і ми спробуємо допомогти.

Отже, ви думаєте, що можете впоратися з цим і спробувати зробити те, що необхідно?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Проблема в тому, що я не можу завантажити своє посвідчення особи. Я надіслав повідомлення про помилку, і вони не приймають файл електронною поштою.

Автоматичний переклад.
Codex28
1 тиждень тому

Гаразд, я бачу. Отже, ви зв’язалися з казино та повідомили їм про цю помилку та що вам робити в цій ситуації? Я думаю, що їм не повинно бути надто важко розібратися, і я припускаю, що вони зможуть порадити вам, що вам потрібно зробити в цьому випадку.

Спробуйте і дайте мені знати, що вони вам скажуть.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Так, вони сказали мені, що не приймають електронні листи, і нещодавно після кількох годин спроб мені вдалося завантажити, це було для них ведмежою послугою

Автоматичний переклад.
Codex28
1 тиждень тому

Але вони ще повинні все затвердити

Автоматичний переклад.
Codex28
1 тиждень тому

Гаразд, дякуємо за оновлення, тримайте нас у курсі, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Станом на сьогодні все ще в очікуванні

Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого