ГоловнаФорумКазиноPlayzilla Casino - загальне обговорення

Playzilla Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від Sgoretzki
|
42 164 переглядів 197 відповідей |
|
1...6 7 8...10
Codex28

Я рада, що вийшло!

Якщо я можу запитати трохи більше щодо неприйнятих документів: чи маєте ви уявлення про те, що здається не так? Як довго ви чекали прогресу?

Не знаю, чи зміг я знайти це в історії форуму, тому вирішив запитати безпосередньо у вас.🙏

Так чи інакше, в основному надайте всю актуальну інформацію в скарзі. Це найкращий перший крок😉.

Форум може почекати, звичайно.



Автоматичний переклад.
Radka

Так, я думаю, вони не зрозуміли, що я зробив депозит за допомогою Postepay і двох віртуальних карток. У Postepay є власний список переміщень. Віртуальні карти мають єдиний список переміщень. Решта затверджено.

Автоматичний переклад.
Codex28

Як сказала Радка, оновіть свою скаргу , дуже важливо, щоб наша команда знала кожну деталь вашої справи. Просто скористайтеся посиланням вище, щоб зробити це.

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, так, я оновив скаргу вчора ввечері. Я також отримав електронний лист із повідомленням, що вони перевіряють

Автоматичний переклад.
Codex28

Дуже дякую. Важливо спочатку написати нову інформацію до скарги, оскільки вони вирішують вашу справу, а потім ви можете поділитися нею з нами на форумі та з іншими гравцями.

Що стосується електронного листа, ви отримали його від казино? Сподіваюся, все налагодиться.

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, але вони постійно вимагають PDF списку переміщень, поки що нічого не сталося, я чекаю вилучення з квітня

Змінено
Автоматичний переклад.
Codex28

Гаразд, ви вже дали їм документ? Я думаю, що їм може знадобитися деякий час, щоб перевірити ці речі, щоб перевірити вас, і лише коли ви успішно пройдете цей процес, можна буде отримати гроші. Не думаю, що це буде раніше. Отже, якщо вам вдасться перевірити, ви можете повідомити мене, і я думаю, що тоді виведення піде швидше.

Якщо ні, у вас є відкрита скарга, і наша команда буде готова спробувати вам допомогти. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Вітаю, я надав список методів, які використовувалися для депозитів, але вони просять підтвердження депозиту, зробленого 11 квітня. Я не робив жодних депозитів 11 квітня, і вони також бачать це з транзакцій

Автоматичний переклад.
Codex28

Подальше оновлення, вони хочуть переглянути список переміщень PayPal, який я завантажив, але не можу пояснити, чому він використовується

Автоматичний переклад.

Вітаю, я надав список методів, які використовувалися для депозитів, але вони просять підтвердження депозиту, зробленого 11 квітня. Я не робив жодних депозитів 11 квітня, і вони також бачать це з транзакцій

Автоматичний переклад.

Якось дивно, мабуть. Хоча у мене є уявлення, чому такий документ можна вимагати.

З того, що я прочитав, я все ще вважаю, що ви чудово реагуєте на запити казино. Просто продовжуйте, зараз це може здатися складним, але я вважаю, що зосередження на успішному завершенні цього процесу є головним пріоритетом і веде до щасливого кінця. 🤞

Автоматичний переклад.

Подальше оновлення, вони хочуть переглянути список переміщень PayPal, який я завантажив, але не можу пояснити, чому він використовується

Автоматичний переклад.

Можливо, ви скоро дізнаєтеся. Хоча, поки вони не використають це як своєрідний доказ, я б сказав, що це не так важливо.

Схрещую пальці за вас!

Автоматичний переклад.
Radka

Наскільки я розумію, вони думають, що я завантажую використані цифрові картки на сайт за допомогою PayPal, і я знову терпляче чекаю

Автоматичний переклад.

Знову відмовили в документах, я вже не знаю куди голову подіти

Автоматичний переклад.
Codex28

О, я сподіваюся, що ви згадали про це у своїй скарзі, і наша команда буде готова переглянути все ще раз і допомогти вам. Сподіваюся, вийде.

У будь-якому випадку, ви знаєте причину, чому вони знову відмовляють вам?

Автоматичний переклад.
Jaro

Ні, чесно кажучи, ні, сьогодні вимагають список переміщень карток, який я вже приклав. Я більше нічого не розумію, і так, я оновив скаргу. Чесно кажучи, вони здаються мені просто виправданнями.

Автоматичний переклад.

Доброго ранку всім, я можу запитати у вас, хто є більш досвідченим, я все ще нічого не розумію, скільки часу зазвичай займає розгляд скарг?

Автоматичний переклад.
Codex28

Це може залежати від кожної скарги, насправді для цього немає реальних часових рамок, чесно кажучи.

Автоматичний переклад.

Просто з 14 квітня я вважаю абсурдним те, що цей сайт не має чітких ідей, на щастя, я можу говорити в цьому sifo

Змінено
Автоматичний переклад.
Romi

Я справді розчарований

Автоматичний переклад.
Codex28

Я справді розумію ваше розчарування та розчарування, але, на жаль, ми не можемо нічого зробити, окрім як чекати.

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого