ГоловнаФорумКазиноPlayzilla Casino - загальне обговорення

Playzilla Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

3 р. тому від Sgoretzki
|
33 605 переглядів 178 відповідей |
|
1...6 7 89
Codex28
7 міс. тому

Я рада, що вийшло!

Якщо я можу запитати трохи більше щодо неприйнятих документів: чи маєте ви уявлення про те, що здається не так? Як довго ви чекали прогресу?

Не знаю, чи зміг я знайти це в історії форуму, тому вирішив запитати безпосередньо у вас.🙏

Так чи інакше, в основному надайте всю актуальну інформацію в скарзі. Це найкращий перший крок😉.

Форум може почекати, звичайно.



Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Так, я думаю, вони не зрозуміли, що я зробив депозит за допомогою Postepay і двох віртуальних карток. У Postepay є власний список переміщень. Віртуальні карти мають єдиний список переміщень. Решта затверджено.

Автоматичний переклад.
Codex28
7 міс. тому

Як сказала Радка, оновіть свою скаргу , дуже важливо, щоб наша команда знала кожну деталь вашої справи. Просто скористайтеся посиланням вище, щоб зробити це.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго ранку, так, я оновив скаргу вчора ввечері. Я також отримав електронний лист із повідомленням, що вони перевіряють

Автоматичний переклад.
Codex28
7 міс. тому

Дуже дякую. Важливо спочатку написати нову інформацію до скарги, оскільки вони вирішують вашу справу, а потім ви можете поділитися нею з нами на форумі та з іншими гравцями.

Що стосується електронного листа, ви отримали його від казино? Сподіваюся, все налагодиться.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Так, але вони постійно вимагають PDF списку переміщень, поки що нічого не сталося, я чекаю вилучення з квітня

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
Codex28
7 міс. тому

Гаразд, ви вже дали їм документ? Я думаю, що їм може знадобитися деякий час, щоб перевірити ці речі, щоб перевірити вас, і лише коли ви успішно пройдете цей процес, можна буде отримати гроші. Не думаю, що це буде раніше. Отже, якщо вам вдасться перевірити, ви можете повідомити мене, і я думаю, що тоді виведення піде швидше.

Якщо ні, у вас є відкрита скарга, і наша команда буде готова спробувати вам допомогти. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Вітаю, я надав список методів, які використовувалися для депозитів, але вони просять підтвердження депозиту, зробленого 11 квітня. Я не робив жодних депозитів 11 квітня, і вони також бачать це з транзакцій

Автоматичний переклад.
Codex28
7 міс. тому

Подальше оновлення, вони хочуть переглянути список переміщень PayPal, який я завантажив, але не можу пояснити, чому він використовується

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вітаю, я надав список методів, які використовувалися для депозитів, але вони просять підтвердження депозиту, зробленого 11 квітня. Я не робив жодних депозитів 11 квітня, і вони також бачать це з транзакцій

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Якось дивно, мабуть. Хоча у мене є уявлення, чому такий документ можна вимагати.

З того, що я прочитав, я все ще вважаю, що ви чудово реагуєте на запити казино. Просто продовжуйте, зараз це може здатися складним, але я вважаю, що зосередження на успішному завершенні цього процесу є головним пріоритетом і веде до щасливого кінця. 🤞

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Подальше оновлення, вони хочуть переглянути список переміщень PayPal, який я завантажив, але не можу пояснити, чому він використовується

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Можливо, ви скоро дізнаєтеся. Хоча, поки вони не використають це як своєрідний доказ, я б сказав, що це не так важливо.

Схрещую пальці за вас!

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Наскільки я розумію, вони думають, що я завантажую використані цифрові картки на сайт за допомогою PayPal, і я знову терпляче чекаю

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Знову відмовили в документах, я вже не знаю куди голову подіти

Автоматичний переклад.
Codex28
7 міс. тому

О, я сподіваюся, що ви згадали про це у своїй скарзі, і наша команда буде готова переглянути все ще раз і допомогти вам. Сподіваюся, вийде.

У будь-якому випадку, ви знаєте причину, чому вони знову відмовляють вам?

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Ні, чесно кажучи, ні, сьогодні вимагають список переміщень карток, який я вже приклав. Я більше нічого не розумію, і так, я оновив скаргу. Чесно кажучи, вони здаються мені просто виправданнями.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго ранку всім, я можу запитати у вас, хто є більш досвідченим, я все ще нічого не розумію, скільки часу зазвичай займає розгляд скарг?

Автоматичний переклад.
Codex28
7 міс. тому

Це може залежати від кожної скарги, насправді для цього немає реальних часових рамок, чесно кажучи.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Просто з 14 квітня я вважаю абсурдним те, що цей сайт не має чітких ідей, на щастя, я можу говорити в цьому sifo

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Я справді розчарований

Автоматичний переклад.
Codex28
7 міс. тому

Я справді розумію ваше розчарування та розчарування, але, на жаль, ми не можемо нічого зробити, окрім як чекати.

Автоматичний переклад.
1...6 7 89
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого