Ми зв’язуємося з вами щодо повідомленої проблеми з виведенням коштів. Повідомляємо, що ми переглянули всі деталі з постачальником платежів, і виведення було успішно оброблено з нашого боку. Відкликання має бути отримано 16 червня, якщо воно не буде отримано протягом зазначеного терміну, зв’яжіться з нами, щоб ми могли продовжити подальше розслідування.
Мені присилають таке, що вона сказала, що вони зняли готівку, але провайдер сказав їм на 16 число місяця, або вони працюють зі мною, або вони просто кажуть правду, щоб побачити, якщо я не отримую свої гроші, що ми можемо зробити?
We are contacting you in regards to the reported withdrawal issue, please be informed that we have reviewed all the details with the payment provider and the withdrawal was successfully processed from our side. The withdrawal should be received on 16 June, in case it is not received within the mentioned time frame, please contact us back, so we could proceed with the further investigation.
They send me such that she said that they did the cash out but the provider told them for the 16th of the month or they work with me or they just tell the truth to see if I do not receive my money what can we do?
We are contacting you in regards to the reported withdrawal issue, please be informed that we have reviewed all the details with the payment provider and the withdrawal was successfully processed from our side. The withdrawal should be received on 16 June, in case it is not received within the mentioned time frame, please contact us back, so we could proceed with the further investigation.
Τέτοια μου στέλνουν οτι αυτή ειπαν οτι εκαναν το cash out αλλά ο πάροχος τους είπε για 16 του μήνα η με δουλεύουν η απλά λενε αλήθεια για να δούμε δηλαδή σε περίπτωση που δεν λάβω τα χρήματα μου τι μπορούμεε να κανουμε ?
Автоматичний переклад.