ФорумКазиноNational Casino - загальне обговорення

National Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від raniak78
|
23120 переглядів 98 відповідей |
|
1 2 3...5
Додати публікацію
Radka
2 р. тому

Чувак, я бачу, що багато хто не отримує свій прибуток за допомогою сертифікованого облікового запису, який компанія, логічно, не дала і краде нас, ми повинні опублікувати це всюди і подати скаргу, щоб він закрився, щоб не було інших жертв

Автоматичний переклад.
2 р. тому

КАЗИНО ПОТРІБНО ЗАКРИТИ. НЕМАЄ ІНШОГО ВХІДУ, ДОКИ НЕ ЗАПЛАТЯТЬ

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file Вони працюють для того, щоб ми знали, що минуло 5 днів, а тепер вони кажуть, що 16 числа місяця все продовження вони скаржаться, що вони злодії

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file 7 робочих днів і дайте продовження, злодії дають помилкові надії, це казино має закритися зараз

Автоматичний переклад.
mixalis679
2 р. тому

Привіт,

Я не думаю, що така акція проти цього казино спрацює так, як ви думаєте. Чого, на вашу думку, ви досягнете:

«Я опублікую їх скрізь і скажу, що це найгірше казино»

?

Я думаю, що вас проігнорують. Вам це зовсім не допоможе.

Цікаво, чи є у вас відповідь від казино щодо відсутнього коду ARN?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ми зв’язуємося з вами щодо повідомленої проблеми з виведенням коштів. Повідомляємо, що ми переглянули всі деталі з постачальником платежів, і виведення було успішно оброблено з нашого боку. Відкликання має бути отримано 16 червня, якщо воно не буде отримано протягом зазначеного терміну, зв’яжіться з нами, щоб ми могли продовжити подальше розслідування.


Мені присилають таке, що вона сказала, що вони зняли готівку, але провайдер сказав їм на 16 число місяця, або вони працюють зі мною, або вони просто кажуть правду, щоб побачити, якщо я не отримую свої гроші, що ми можемо зробити?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони всі змінюють мою дату, вони працюють на мене; Вони кинули їх платіжнику


filefile

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Подивіться, як вона змінилася через деякий час, вони скажуть мені через 2 роки, щоб отримати платіж


file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

ось відео про зняття та проблеми з цим

Змінено Radka 2 р. тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
giorgiurotadze1
2 р. тому

Друже, гарно IOS, ти надіслав, що думаєш зі мною працювати? Немає відео і нічого не скажеш

Автоматичний переклад.
giorgiurotadze1
2 р. тому

Це небезпечний сайт, я видалив посилання:

file

Автоматичний переклад.
mixalis679
2 р. тому

Побачити? Я сказав вам із самого початку, що казино авторизує запит на оплату, а потім платіжний постачальник повинен його оплатити.

Якщо вони регулярно оновлюють вас, у них справді може виникнути проблема, яку вони не можуть вирішити негайно, вам просто потрібно почекати, я думаю.

І, вибачте, я не бачу жодних дат зміни.

Будь ласка, повідомте мені, чи отримали ви виграші пізніше сьогодні.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Мені сьогодні теж не виплатять, сказали, що через технічну проблему від сьогодні це займе 2-10 робочих днів.. Це серйозно? Я чекаю товарів стільки днів, і мені кажуть чекати так довго? Справді, найгірше казино, якщо вони не віддадуть мені мій виграш, я повідомлю про це в орган регулювання електронних ігор Кюрасао, і мені сказали, що буде подано регулярну скаргу.


file

Автоматичний переклад.
mixalis679
2 р. тому

Я розумію, що зараз це виглядає як поганий жарт.

Коли скарга подається через наш веб-сайт, ми надаємо казино 14 повних днів, щоб розібратися.

Я пропоную вам подати свою скаргу після того, як цей період майже закінчиться, що ви думаєте?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, я хочу подати свою скаргу, зателефонувати їм, щоб дати нам пояснення щодо цієї затримки, чиновник з їхнього казино, вони продовжують давати це так, ніби вони роблять це навмисне...

Набридло за 140 євро забрали мою душу...

Автоматичний переклад.
mixalis679
2 р. тому

Мені шкода, що ви не помітили мою інформацію про 14 повних днів. Тепер ми просто чекаємо, чи отримаєте ви свій виграш, перш ніж цей період закінчиться.

Будемо сподіватися, що так.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ось скаржусь на казино National я виграв 5 тисяч а вони мені не хочуть платити відправляю документи кажуть відмовляють за n речей буду пробувати і поки не отримаю ці гроші

Автоматичний переклад.
genicardoso850
2 р. тому

Привіт,

вам слід спробувати надати кожен документ, який вас запитують. Лише після того, як ви пройдете перевірку KYC, ви маєте право на відкликання. Чи є якийсь конкретний документ, який вам важко представити?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

ЯСВІВ ЛЮБИТЬ НАЦІОНАЛЬНЕ КАЗИНО!


СПЕЦІАЛІЗОВАНО ДЛЯ ХАЙГРОЛЛЕРІВ, БОНУСІВ МАЛО, І ВОНИ ЗНИМУТЬ ВАС ДО 30% БОНУСНОГО КОЕФІЦІЄНТУ, АЛЕ ВАШ VIP-ГОСПОДАР МОЖЕ ВАС РІЗУМАТИ!

ЛЮБЛЮ ЦЕ!

ЯСВІВ

Автоматичний переклад.
jaswiv
2 р. тому

Ми визнали їхні умови дуже несправедливими, тому я був би обережний.

https://casino.guru/national-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого