ГоловнаФорумКазиноNational Casino - загальне обговорення

National Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від raniak78
|
30 113 переглядів 104 відповідей |
|
1 2 3...6
Radka

Чувак, я бачу, що багато хто не отримує свій прибуток за допомогою сертифікованого облікового запису, який компанія, логічно, не дала і краде нас, ми повинні опублікувати це всюди і подати скаргу, щоб він закрився, щоб не було інших жертв

Автоматичний переклад.

КАЗИНО ПОТРІБНО ЗАКРИТИ. НЕМАЄ ІНШОГО ВХІДУ, ДОКИ НЕ ЗАПЛАТЯТЬ

Автоматичний переклад.

file Вони працюють для того, щоб ми знали, що минуло 5 днів, а тепер вони кажуть, що 16 числа місяця все продовження вони скаржаться, що вони злодії

Автоматичний переклад.

file 7 робочих днів і дайте продовження, злодії дають помилкові надії, це казино має закритися зараз

Автоматичний переклад.
mixalis679

Привіт,

Я не думаю, що така акція проти цього казино спрацює так, як ви думаєте. Чого, на вашу думку, ви досягнете:

«Я опублікую їх скрізь і скажу, що це найгірше казино»

?

Я думаю, що вас проігнорують. Вам це зовсім не допоможе.

Цікаво, чи є у вас відповідь від казино щодо відсутнього коду ARN?

Автоматичний переклад.

Ми зв’язуємося з вами щодо повідомленої проблеми з виведенням коштів. Повідомляємо, що ми переглянули всі деталі з постачальником платежів, і виведення було успішно оброблено з нашого боку. Відкликання має бути отримано 16 червня, якщо воно не буде отримано протягом зазначеного терміну, зв’яжіться з нами, щоб ми могли продовжити подальше розслідування.


Мені присилають таке, що вона сказала, що вони зняли готівку, але провайдер сказав їм на 16 число місяця, або вони працюють зі мною, або вони просто кажуть правду, щоб побачити, якщо я не отримую свої гроші, що ми можемо зробити?


Автоматичний переклад.

Вони всі змінюють мою дату, вони працюють на мене; Вони кинули їх платіжнику


filefile

Автоматичний переклад.

Подивіться, як вона змінилася через деякий час, вони скажуть мені через 2 роки, щоб отримати платіж


file

Автоматичний переклад.

ось відео про зняття та проблеми з цим

Змінено
Автоматичний переклад.
giorgiurotadze1

Друже, гарно IOS, ти надіслав, що думаєш зі мною працювати? Немає відео і нічого не скажеш

Автоматичний переклад.
giorgiurotadze1

Це небезпечний сайт, я видалив посилання:

file

Автоматичний переклад.
mixalis679

Побачити? Я сказав вам із самого початку, що казино авторизує запит на оплату, а потім платіжний постачальник повинен його оплатити.

Якщо вони регулярно оновлюють вас, у них справді може виникнути проблема, яку вони не можуть вирішити негайно, вам просто потрібно почекати, я думаю.

І, вибачте, я не бачу жодних дат зміни.

Будь ласка, повідомте мені, чи отримали ви виграші пізніше сьогодні.

Автоматичний переклад.
Radka

Мені сьогодні теж не виплатять, сказали, що через технічну проблему від сьогодні це займе 2-10 робочих днів.. Це серйозно? Я чекаю товарів стільки днів, і мені кажуть чекати так довго? Справді, найгірше казино, якщо вони не віддадуть мені мій виграш, я повідомлю про це в орган регулювання електронних ігор Кюрасао, і мені сказали, що буде подано регулярну скаргу.


file

Автоматичний переклад.
mixalis679

Я розумію, що зараз це виглядає як поганий жарт.

Коли скарга подається через наш веб-сайт, ми надаємо казино 14 повних днів, щоб розібратися.

Я пропоную вам подати свою скаргу після того, як цей період майже закінчиться, що ви думаєте?

Автоматичний переклад.
Radka

Так, я хочу подати свою скаргу, зателефонувати їм, щоб дати нам пояснення щодо цієї затримки, чиновник з їхнього казино, вони продовжують давати це так, ніби вони роблять це навмисне...

Набридло за 140 євро забрали мою душу...

Автоматичний переклад.
mixalis679

Мені шкода, що ви не помітили мою інформацію про 14 повних днів. Тепер ми просто чекаємо, чи отримаєте ви свій виграш, перш ніж цей період закінчиться.

Будемо сподіватися, що так.

Автоматичний переклад.

Ось скаржусь на казино National я виграв 5 тисяч а вони мені не хочуть платити відправляю документи кажуть відмовляють за n речей буду пробувати і поки не отримаю ці гроші

Автоматичний переклад.
genicardoso850

Привіт,

вам слід спробувати надати кожен документ, який вас запитують. Лише після того, як ви пройдете перевірку KYC, ви маєте право на відкликання. Чи є якийсь конкретний документ, який вам важко представити?

Автоматичний переклад.

ЯСВІВ ЛЮБИТЬ НАЦІОНАЛЬНЕ КАЗИНО!


СПЕЦІАЛІЗОВАНО ДЛЯ ХАЙГРОЛЛЕРІВ, БОНУСІВ МАЛО, І ВОНИ ЗНИМУТЬ ВАС ДО 30% БОНУСНОГО КОЕФІЦІЄНТУ, АЛЕ ВАШ VIP-ГОСПОДАР МОЖЕ ВАС РІЗУМАТИ!

ЛЮБЛЮ ЦЕ!

ЯСВІВ

Автоматичний переклад.
jaswiv

Ми визнали їхні умови дуже несправедливими, тому я був би обережний.

https://casino.guru/national-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичний переклад.
1 2 3...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого