ФорумКазиноNational Casino - загальне обговорення

National Casino - загальне обговорення

3 р. тому від raniak78
|
23583 переглядів 100 відповідей |
|
1 2...6
3 р. тому
Тут ви можете обговорити National Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Я попросив зняття 592 євро Він каже, що успішно Чи є випадок, що гроші не надходять з Національного казино?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Хтось коли-небудь знімав гроші з National Casino?

Автоматичний переклад.
raniak78
3 р. тому

Ви можете прочитати тут про всі проблеми, які мали гравці з казино та казино з однієї групи казино.

https://casino.guru/national-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичний переклад.
raniak78
3 р. тому

Та й мене все відкидає.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго вечора, я зняв гроші в національному казино і все ще чекаю завершення обробки ... Але з прочитаним я маю хвилюватися ...

Автоматичний переклад.
raniak78
2 р. тому

Ти їх нарешті отримав????

Автоматичний переклад.
raniak78
2 р. тому

Вони нарешті увійшли?

Автоматичний переклад.
ElioQ
2 р. тому

Привіт,

просто хотів зазначити, що під час подання скарги ми даємо казино два повні тижні для обробки платежу, тому будь ласка, наберіться терпіння.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

ВИ МАЄТЕ ЗАКРИТИ ЦЕ КАЗИНО, ВИ НІКОЛИ НЕ БАЧИТЕ ВИВЕДЕННЯ, ЩО ЗРОБИЛИ У ЗВІТІ ОБ БАНКІВСЬКІЙ РАХУНКУ, ВСІ ЗАКРИТІ


Автоматичний переклад.
mixalis679
2 р. тому

Привіт,

Я вам відповів, що навіть 14 днів — це нормально, коли запитують перший виведення.

Ваш обліковий запис уже повністю підтверджено?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я нормально підтвердив свій обліковий запис. Завжди зняття, яке вони здійснювали, надходило за 1 робочий день, пройшло 3 дні, а на моєму рахунку нічого не з'являється

Автоматичний переклад.
mixalis679
2 р. тому

Привіт,

Як я вже писав раніше сьогодні, я вважаю, що казино відчувають додаткові труднощі під час обробки платежів, пов’язаних із банками:

«Я припускаю, що через деякі світові проблеми з перевірками банківської безпеки (пов’язані з недавнім політичним конфліктом у Європі), більшість гравців зараз відчувають затримки, коли вибирають перекази, пов’язані безпосередньо з банками».

Це моя точка зору. Все одно запитайте в казино.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Мені сказали, що вони залишили свої фінанси і що вони в платіжному провайдері, що сказати, я сподіваюся ввійти через 2 робочі дні, тому що банк не знайшов це в номерах ARN, які вони мені дали

Автоматичний переклад.
mixalis679
2 р. тому

Тож мені здається, що проблема на боці їх постачальника платежів. Казино випустило гроші, але сам платіж усе ще очікує через постачальника. Чому так? Не знаю. Але цей номер ARN підтверджує, що платіж оброблено казино.

Варто почекати, зараз навряд чи більше нічого робити.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тож мені здається, що проблема на боці їх постачальника платежів. Казино випустило гроші, але сам платіж усе ще очікує через постачальника. Чому так? Не знаю. Але цей номер ARN підтверджує, що платіж оброблено казино.

Варто почекати, зараз навряд чи більше нічого робити.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я вірю в це, я вважаю, що вони впали під контроль, і тому вони зволікають, що сказати, я не знаю, чи увійдуть вони протягом тижня, тому що цього ніколи не було.. Чи є у них зобов'язання, поки вони не контролюють, що робити сказати. Я не знаю, що може бути не так.. Ви кажете, що вони хочуть їй 5 робочих днів? У банку кажуть, що він звернувся до центрального банку з проханням побачити

Автоматичний переклад.
mixalis679
2 р. тому

Вибачте, але я не можу вгадати, про що зараз мова.

Якби ваш банк запитав центральний банк, я б, мабуть, дочекався їхньої заяви.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, але банк не знайшов НОМЕРИ ARN, банк каже мені, що не знайшов можливого?

Автоматичний переклад.
mixalis679
2 р. тому

Я вважаю, що банк є компетентною установою, важко уявити, що вони не можуть знайти код.

Зверніться до казино з випискою, яку ви отримали від банку. Хтось говорить неправду, і я сумніваюся, що це ваш банк. На жаль, на даний момент у мене немає кращої ідеї.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Ви маєте рацію, якщо казино мене вкрало я хочу до суду я чекаю сьогодні 5 днів працюю і гроші все одно нічого не прийшли вони працюють логічно і у нас зовсім не все добре я опублікую їх всюди і скажу, що це найгірше казино

Автоматичний переклад.
1 2...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого