3 р. тому
Тут ви можете обговорити National Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я попросив зняття 592 євро Він каже, що успішно Чи є випадок, що гроші не надходять з Національного казино?
I asked for a withdrawal of 592 euros He says it was successful Is there a case that the money does not come from the National Casino?
Ζήτησα ανάληψη 592 ευρώ Λεει ότι ήταν επιτυχής Υπάρχει περίπτωση να μην μπουν τα λεφτα από το National Casino?
Ви можете прочитати тут про всі проблеми, які мали гравці з казино та казино з однієї групи казино.
https://casino.guru/national-casino-review#tab=js-tab-reputation
You can read here about all issues that players had with the casino and casinos from the same casino group.
https://casino.guru/national-casino-review#tab=js-tab-reputation
Доброго вечора, я зняв гроші в національному казино і все ще чекаю завершення обробки ... Але з прочитаним я маю хвилюватися ...
Good evening, I made a withdrawal at the national casino and I am still waiting for the processing to be completed ... But with what I read, I should be worried ...
Καλησπέρα σας έχω κάνει ανάληψη στο national casino και ακόμα περιμένω να να ολοκληρωθεί η επεξεργασία ... Αλλά με αυτά πού διαβάζω θα πρέπει να ανησυχώ ...
Привіт,
просто хотів зазначити, що під час подання скарги ми даємо казино два повні тижні для обробки платежу, тому будь ласка, наберіться терпіння.
Hello,
just wanted to point out that during the complaint we allow the casino two full weeks to process the payment, so please be patient.
ВИ МАЄТЕ ЗАКРИТИ ЦЕ КАЗИНО, ВИ НІКОЛИ НЕ БАЧИТЕ ВИВЕДЕННЯ, ЩО ЗРОБИЛИ У ЗВІТІ ОБ БАНКІВСЬКІЙ РАХУНКУ, ВСІ ЗАКРИТІ
YOU HAVE TO CLOSE THIS CASINO YOU NEVER SEE THE WITHDRAWAL YOU MAKE IN THE BANK ACCOUNT REPORT EVERYONE CLOSE
Привіт,
Я вам відповів, що навіть 14 днів — це нормально, коли запитують перший виведення.
Ваш обліковий запис уже повністю підтверджено?
Hello,
I replied to you that even 14 days are normal when the first withdrawal is requested.
Has your account been fully verified yet?
Я нормально підтвердив свій обліковий запис. Завжди зняття, яке вони здійснювали, надходило за 1 робочий день, пройшло 3 дні, а на моєму рахунку нічого не з'являється
I have verified my account normally. Always the withdrawal they made came in 1 business day now 3 days have passed and nothing appears in my account
Έχω επαλήθευση τον λογαριασμό μου κανονικά . Πάντα η ανάληψης που έκαναν έμπαιναν σε 1 εργάσιμη ημέρα τώρα έχουν περάσει 3 ημέρες και δεν φαίνεται τίποτα στον λογαριασμό μου
Привіт,
Як я вже писав раніше сьогодні, я вважаю, що казино відчувають додаткові труднощі під час обробки платежів, пов’язаних із банками:
«Я припускаю, що через деякі світові проблеми з перевірками банківської безпеки (пов’язані з недавнім політичним конфліктом у Європі), більшість гравців зараз відчувають затримки, коли вибирають перекази, пов’язані безпосередньо з банками».
Це моя точка зору. Все одно запитайте в казино.
Hello,
as I wrote elsewhere earlier today, I believe that casinos experience further difficulties when processing payments associated with banks:
"My personal guess would be that since some worldwide problems with bank security checks (associated with recent political conflict in Europe), most players are now experiencing delays when opting for transfers associated with banks directly."
That's is ma point of view. You should ask the casino anyway.
Мені сказали, що вони залишили свої фінанси і що вони в платіжному провайдері, що сказати, я сподіваюся ввійти через 2 робочі дні, тому що банк не знайшов це в номерах ARN, які вони мені дали
I am told that they have left their finances and that they are in the payment provider what to say I hope to enter in 2 working days because the bank does not find it does in the ARN NUMBERS that they have given me
Εμένα μου λένε ότι έχουν φύγει από το οικονομικό τους και ότι είναι στον πάροχο πληρωμών τι να πω ελπίζω να μπουν σε 2 εργάσιμες ημέρες γιατί η τράπεζα δεν βρίσκει κάνει στο ARN NUMBERS που μου έχουν δώσει
Тож мені здається, що проблема на боці їх постачальника платежів. Казино випустило гроші, але сам платіж усе ще очікує через постачальника. Чому так? Не знаю. Але цей номер ARN підтверджує, що платіж оброблено казино.
Варто почекати, зараз навряд чи більше нічого робити.
So to me, it seems that the problem is on the side of their payment provider. The casino released the money but the payment itself is still pending due to the provider. Why is that? I don't know. But this ARN number confirms that the payment has been processed by the casino.
You should wait, there is hardly anything else to do at the moment.
Тож мені здається, що проблема на боці їх постачальника платежів. Казино випустило гроші, але сам платіж усе ще очікує через постачальника. Чому так? Не знаю. Але цей номер ARN підтверджує, що платіж оброблено казино.
Варто почекати, зараз навряд чи більше нічого робити.
So to me, it seems that the problem is on the side of their payment provider. The casino released the money but the payment itself is still pending due to the provider. Why is that? I don't know. But this ARN number confirms that the payment has been processed by the casino.
You should wait, there is hardly anything else to do at the moment.
Я вірю в це, я вважаю, що вони впали під контроль, і тому вони зволікають, що сказати, я не знаю, чи увійдуть вони протягом тижня, тому що цього ніколи не було.. Чи є у них зобов'язання, поки вони не контролюють, що робити сказати. Я не знаю, що може бути не так.. Ви кажете, що вони хочуть їй 5 робочих днів? У банку кажуть, що він звернувся до центрального банку з проханням побачити
I believe this, I believe that they have fallen under control and that is why they are delaying what to say, I do not know if they will enter during the week because this never happened .. Do they have a commitment until they control what to say. I do not know what could be wrong .. You say they want her 5 working days? The bank tells me it has made a request to the central bank to see
Αυτό πιστεύω εγώ πιστεύω ότι έπεσαν πάνω σε έλεγχο και για αυτό καθυστερούν τι να πω δεν ξέρω μακάρι να μπουν μέσα στην εβδομάδα γιατί ποτέ δεν γινόταν αυτό ..Μήπως τα έχουν δέσμευση μέχρι να ελεγχθούν τι να πω . Δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει .. Λέτε να θέλουν της 5 εργάσιμες ημέρες ? Η τράπεζα μου λέει ότι έχει κάνει αίτημα στην κεντρική τράπεζα για να δουν
Вибачте, але я не можу вгадати, про що зараз мова.
Якби ваш банк запитав центральний банк, я б, мабуть, дочекався їхньої заяви.
I'm sorry but I became unable to guess what are talking about now.
If your bank asked the central bank, well I'd wait for their statement, I guess.
Так, але банк не знайшов НОМЕРИ ARN, банк каже мені, що не знайшов можливого?
Yes, but the bank did not locate the ARN NUMBERS, does the bank tell me that it did not find something possible?
Ναι αλλά η τράπεζα δεν εντόπισε το ARN NUMBERS η τράπεζα μου λέει οτι δεν βρήκε κάτι ειναι δυνατόν ?Αφου τα περνούσανε μεσα σε μια ημερα παντα πως γινεται τώρα να μην βλεπουνε λεφ΄τά ...
Я вважаю, що банк є компетентною установою, важко уявити, що вони не можуть знайти код.
Зверніться до казино з випискою, яку ви отримали від банку. Хтось говорить неправду, і я сумніваюся, що це ваш банк. На жаль, на даний момент у мене немає кращої ідеї.
I believe that the bank is a competent institution, find it hard to imagine that they can't find the code.
Confront the casino with the statement you got from the bank. Someone is not telling the truth and I doubt it's your bank. Sadly, I have no better idea at the moment.
Ви маєте рацію, якщо казино мене вкрало я хочу до суду я чекаю сьогодні 5 днів працюю і гроші все одно нічого не прийшли вони працюють логічно і у нас зовсім не все добре я опублікую їх всюди і скажу, що це найгірше казино
You are right if the casino has stolen me I want to go to court I am waiting 5 days today working and the money still nothing came in they work logically and we will not do well at all I will publish them everywhere and I will say that it is the worst casino there is
Έχετε δίκαιο εάν με έχει κλέψει το καζίνο θέλω να πάμε δικαστικός περιμένω 5 ημέρα σήμερα εργάσιμη και τα λεφτά ακόμη τίποτα δεν μπήκαν μας δουλεύουν αυτοί λογικά και δεν θα τα πάμε καθόλου καλά θα τους δημοσιεύσω παντού και θα πω ότι είναι το χειρότερο καζίνο που υπάρχει
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.