ФорумКазиноNational Casino - загальне обговорення

National Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від raniak78
|
20647 переглядів 97 відповідей |
|
12 3 4...6
Додати публікацію
2 р. тому

ЯСВІВ ЛЮБИТЬ НАЦІОНАЛЬНЕ КАЗИНО!


СПЕЦІАЛІЗОВАНО ДЛЯ ХАЙГРОЛЛЕРІВ, БОНУСІВ МАЛО, І ВОНИ ЗНИМУТЬ ВАС ДО 30% БОНУСНОГО КОЕФІЦІЄНТУ, АЛЕ ВАШ VIP-ГОСПОДАР МОЖЕ ВАС РІЗУМАТИ!

ЛЮБЛЮ ЦЕ!

ЯСВІВ

Автоматичний переклад.
jaswiv
2 р. тому

Ми визнали їхні умови дуже несправедливими, тому я був би обережний.

https://casino.guru/national-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Не те, що ви платите мені мої гроші

Автоматичний переклад.
maiikamaro05
2 р. тому

Привіт,

Вибачте, вам потрібна допомога?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

казино дуже добре. Я зробив депозит 20 євро з 2-м депозитом 50%•

грав у слот netent 2e peer spin.

я виграв 500 євро, зробив ставку, здійснив виведення коштів і надіслав підтверджуючі документи.

2 години і гроші в мініміні

гаманець, без контактного чату.

немає проблем із верифікацією та виведенням коштів.

і не знаю, чому репутація казино погана.







Автоматичний переклад.
1 рік тому

Проблеми з вашим обліковим записом, функціями відповідальної гри чи будь-чим іншим, не соромтеся робити це тут.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

казино дуже добре. Я зробив депозит 20 євро з 2-м депозитом 50%•

грав у слот netent 2e peer spin.

я виграв 500 євро, зробив ставку, здійснив виведення коштів і надіслав підтверджуючі документи.

2 години і гроші в мініміні

гаманець, без контактного чату.

немає проблем із верифікацією та виведенням коштів.

і не знаю, чому репутація казино погана.







Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

це звучить дуже добре. Цікаво, ви великий шанувальник ігор Netent?

Я вважаю, що ви вже надіслали відгук користувача, тому не соромтеся надсилати нам навіть позитивний 🙂.



Автоматичний переклад.
Опубліковано PatriciaAdams видалено адміністратором Magda
Причина: Реклама
1 рік тому

вони вимагають у мене картку, яка, за їхніми словами, була зроблена на кредитній картці 06.01.2022, яка не включена в історію моїх транзакцій. Усі транзакції, здійснені на цьому сайті, здійснювалися через pix. Вони є filefilefile відмовляючись від мого вилучення

josiel200@hotmail.com

Джозіель Флоріано

Автоматичний переклад.
jof200
1 рік тому

Я бачу, що ви подали скаргу, тож хочу дізнатися більше, щойно її буде розглянуто.

Наскільки я це бачу зараз, казино просить у вас підтвердження депозиту, який ви ніколи не робили, і через це ваше зняття блокується.

Гадаю, подати скаргу було правильно

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий вечір. Я зробив депозит у національному казино та побачив, що його ігри не підтримуються в Греції. Я зняв ці гроші, і мені надіслали документи, що посвідчують особу. Я зайшов, щоб зробити їх, і він не приймає у форматі pdf, а також електронний лист, на який я їм відповів, щоб допомогти мені, недоступний. Що я можу зробити;; Дякую

Автоматичний переклад.
chriskats18
1 рік тому

Привіт,

Ви зробили депозит у казино, щоб дізнатися, що деякі ігри (безумовно, казино з грецькою мовою нададуть деякі ігри для гравців із вашої країни, і це залежить від постачальників ігор) недоступні для вас, чи не так?

Тоді здається, що ви розпочали верифікацію і зараз маєте проблеми з певним документом.

Чи можете ви пояснити, який документ надано неправильно? Мені дуже цікаво, що формат .pdf обмежений. Зазвичай це єдиний дозволений формат.

Але я перевіряю правила, і натомість ви повинні завантажити скріншоти - перевірте пункт 8 :

"11. KYC ТА ПЕРЕВІРКА:

Надайте свої процедури KYC


1. Усі гравці мають бути старше встановленого законом віку (18+)


2. Список необхідних документів для проходження гравцями верифікації:

Фото документа, що посвідчує особу

Фото або скріншот платіжної системи

Фото або скріншот документа, що підтверджує поточну адресу проживання (не старше 3 місяців)


3. У деяких випадках ми вимагаємо додаткові докази - підтвердження коштів (щоб переконатися, що гравець використовує власні гроші під час азартних ігор на нашому сайті)


4. Документи, наведені вище, можна запитувати, коли гравець досягає певної суми депозиту/виведення, і коли ми підозрюємо гравця в шахрайській діяльності


5. Ми також перевіряємо ставки гравців на можливі порушення. Якщо ми не впевнені в законності зарахування виграшу, ми зв’яжемося з постачальником і перевіримо з ним ці ставки


6. Щоб запобігти можливому фальшивому/ненадійному використанню процесу перевірки ідентифікатора, ми перевіряємо документи на наявність будь-яких ознак редагування, якщо необхідно, запитуємо селфі з ідентифікатором, щоб переконатися, що документ належить саме тій особі, яка зареєструвалася на веб-сайті.

Якщо у нас є серйозні підозри та ми не впевнені, чи дійсний документ чи ні, ми зв’яжемося з відділом боротьби з шахрайством електронною поштою


7. Гравець повинен завантажити документи на вкладку «Перевірка документів» у своєму обліковому записі


8. Критерії перевірки документів:

Фото документа, що посвідчує особу: всі дані (ПІБ, дата народження, громадянство) повністю збігаються з даними в реквізитах гравця, документ дійсний, з фотографією.

Як правило, для ідентифікації підійде паспорт, ІПН, водійські права.

Фото або скріншот платіжної системи: всі дані повністю збігаються з даними в Заборгованості платіжних систем. Скановані копії не приймаються як підтвердження


9. Додаткові документи:

Селфі з документом, що посвідчує особу

Підтвердження багатства

Підтвердження наявності коштів


10. Фото або скріншот документа, що підтверджує поточну адресу проживання: дані (ПІБ, адреса проживання + дата видачі документа) збігаються з даними в реквізитах гравця. Для підтвердження адреси приймаються рахунок за комунальні послуги / виписка з банківського рахунку / оплата послуг мобільного зв'язку / фото реєстрації з паспорта для гравців з СНД. Документ має бути не старше 90 днів (3 місяців).


11. Селфі з документом, що засвідчує особу: бажано, щоб було видно руки гравця, ретельна перевірка на редагування/фотошоп. За бажанням можна замовити селфі з документом, що посвідчує особу + аркушем паперу, на якому написана назва казино та поточна дата. У цьому випадку краще, щоб напис був на аркуші паперу в квадрат, а не на звичайному.

Доказ багатства: документ, що підтверджує добробут гравця.

Підтвердження наявності коштів: документ, що підтверджує надходження коштів до платіжної системи.


Дайте мені знати, як усе пройшло, я постараюся допомогти


Автоматичний переклад.
chriskats18
1 рік тому

Привіт,

будь ласка, перевірте правила, я вважаю, що пункт №8 говорить:

«8. Критерії перевірки документів:

Фото документа, що посвідчує особу: всі дані (ПІБ, дата народження, громадянство) повністю збігаються з даними в реквізитах гравця, документ дійсний, з фотографією.

Як правило, для ідентифікації підійде паспорт, ІПН, водійські права.

Фото або скріншот платіжної системи: всі дані повністю збігаються з даними в Заборгованості платіжних систем. Скановані копії не приймаються як підтвердження"

Я б сказав, що ви повинні замість цього завантажити фотографії або скріншоти. Спробуйте це і дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це казино не здійснило платіж. Цим я повідомляю вам про мою надзвичайну стурбованість щодо мого запиту на зняття коштів у National Casino. 30 січня 2023 року я подав запит на зняття 670 євро зі свого рахунку National Casino, однак після перевірки свого облікового запису Skrill я помітив, що зняття все ще не оброблено. Щоб обґрунтувати свою претензію, я додав повну та детальну виписку з мого облікового запису Skrill, яка чітко показує, що не було оброблено транзакцій на суму 670 євро. Я зв’язався зі Skrill і отримав повідомлення, що переказ, який я запитав 30 січня, було скасовано з незалежних від нього причин. мій контроль. до Skrill.

Служба підтримки клієнтів NationalCasino надсилає лише автоматичні відповіді, і вони не виплачують мені винні.


Будьте дуже обережні з цим казино


Щиро Ваш,

Карлос Гуедес

Автоматичний переклад.
Straca97
1 рік тому

привіт

Я хотів би почати з самого початку. Отже, дозвольте мені кілька запитань. Ви коли-небудь знімали гроші з цього казино? Якщо ні, чи пройшли ви принаймні перевірку?

Така затримка величезна, і я хотів би зрозуміти, що це спричиняє.




Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Сьогодні я втратив 300 євро. Дивно, але безкоштовного обертання не було...тим більше, що до цього було досить багато проблем із запитом на виведення коштів..Справді дуже дивно, що вони просили, щоб зробити виведення. Нікому не раджу інвестувати в це казино.. Підтримка теж дуже жахлива..

Автоматичний переклад.
Chris1979
11 міс. тому

Привіт.

Я б сказав, що удача безкоштовних обертань з часом зникає, ніщо не вічне. Це азартні ігри.

Але прикро чути, що підтримка жахлива. Можливо, ви можете навести кілька прикладів?

Це якось пов'язано зі складною перевіркою? Думаю, інші гравці оцінять інші деталі.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт Радка...

Я думаю, що при 300 обертаннях 1 безкоштовне обертання цілком можливо. Я купив 10 спінів. Я виграв 140 євро на безкоштовних обертаннях. Майте на увазі, я купив безкоштовні обертання. Це означає, що я поставив 1 євро приблизно 350 разів, просто виграв трохи більше 60 євро...це дуже дивно...

Під час верифікації я вніс 25 євро і 30 євро один раз. Під час перевірки вони хотіли бачити лише депозит у розмірі 30 євро з мого рахунку, а не 25 євро. Усе є в депозиті в розмірі 25 євро (моє ім’я, сума та IBAN і кому я його заплатив). Чесно кажучи, я б краще грав у Crazgames Casino або Ricardo Casino.

Автоматичний переклад.
Chris1979
11 міс. тому

Привіт Chris1979,

Я поважаю вашу думку, тільки уявіть, що мій останній тест складався з 10 сеансів, під час яких я купив безкоштовні обертання, і лише два принесли мені реальні виграші (сума виграшу була вищою за суму ставки), але фактичний результат був невеликим програшем. 🙂

Що я повинен сказати? Так буває.

Я все ще не зовсім розумію проблему перевірки. Ви внесли депозит двічі під час верифікації, у чому була проблема? Ви можете вказати?



Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Проблема полягає в тому, що вони мають підтвердження депозиту в 30 євро, що ці 30 євро були внесені в їхньому казино. Але оскільки у виписці з мого рахунку немає імені (лише мій Iban), вони не приймають цей документ.

Автоматичний переклад.
12 3 4...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.