казино дуже добре. Я зробив депозит 20 євро з 2-м депозитом 50%•
грав у слот netent 2e peer spin.
я виграв 500 євро, зробив ставку, здійснив виведення коштів і надіслав підтверджуючі документи.
2 години і гроші в мініміні
гаманець, без контактного чату.
немає проблем із верифікацією та виведенням коштів.
і не знаю, чому репутація казино погана.
casino very good. I made deposit 20e with 2nd deposit 50%•
played slot netent 2e peer spin.
i win 500e , made a wager, made cashout and sent veryfication documents.
2 hours and money in mifynity
wallet, without contact live chat .
no problem with veryfication and cashout.
and dont know why casino reputation is no good.
Проблеми з вашим обліковим записом, функціями відповідальної гри чи будь-чим іншим, не соромтеся робити це тут.
Problems with your account, responsible gambling features or anything else, feel free to do so here.
Probleme mit Ihrem Konto, verantwortungsvolle Glücksspielfunktionen oder etwas anderes, so können Sie dies gerne hier tun.
казино дуже добре. Я зробив депозит 20 євро з 2-м депозитом 50%•
грав у слот netent 2e peer spin.
я виграв 500 євро, зробив ставку, здійснив виведення коштів і надіслав підтверджуючі документи.
2 години і гроші в мініміні
гаманець, без контактного чату.
немає проблем із верифікацією та виведенням коштів.
і не знаю, чому репутація казино погана.
casino very good. I made deposit 20e with 2nd deposit 50%•
played slot netent 2e peer spin.
i win 500e , made a wager, made cashout and sent veryfication documents.
2 hours and money in mifynity
wallet, without contact live chat .
no problem with veryfication and cashout.
and dont know why casino reputation is no good.
Привіт,
це звучить дуже добре. Цікаво, ви великий шанувальник ігор Netent?
Я вважаю, що ви вже надіслали відгук користувача, тому не соромтеся надсилати нам навіть позитивний 🙂.
Hello,
it sounds really good. Are you a big fan of Netent games, I wonder.
I believe you have already submitted a user review, so feel free to send us even a positive one 🙂.
вони вимагають у мене картку, яка, за їхніми словами, була зроблена на кредитній картці 06.01.2022, яка не включена в історію моїх транзакцій. Усі транзакції, здійснені на цьому сайті, здійснювалися через pix. Вони є відмовляючись від мого вилучення
josiel200@hotmail.com
Джозіель Флоріано
they are asking me for a card that according to them was made on the credit card on 01/06/2022, which is not included in my transaction history. All transactions made on this site were through pix. They are refusing my withdrawal
josiel200@hotmail.com
josiel floriano
estão me pedindo um cartao que segundo eles foi feito no cartao de crédito no dia 06/01/2022 ao qual não consta em meu histórico se transação. Todas as transações feita nesse sia foi através se pix. Estao recusando minha retirada
josiel200@hotmail.com
josiel Floriano
Я бачу, що ви подали скаргу, тож хочу дізнатися більше, щойно її буде розглянуто.
Наскільки я це бачу зараз, казино просить у вас підтвердження депозиту, який ви ніколи не робили, і через це ваше зняття блокується.
Гадаю, подати скаргу було правильно
I can see that you submitted the complaint, so I'm eager to learn more as soon as it's reviewed.
The way I see it now, the casino asks you for proof of deposit you have never made, and due to that your withdrawal is blocked, am I correct, please?
Well, the complaint was a good think to do, I guess
Добрий вечір. Я зробив депозит у національному казино та побачив, що його ігри не підтримуються в Греції. Я зняв ці гроші, і мені надіслали документи, що посвідчують особу. Я зайшов, щоб зробити їх, і він не приймає у форматі pdf, а також електронний лист, на який я їм відповів, щоб допомогти мені, недоступний. Що я можу зробити;; Дякую
Good Evening. I made a deposit at the national casino and saw that its games are not supported in Greece. I withdrew this money and they sent me identification documents. I go in to do them and it does not accept in pdf format, also the email I replied to them to help me is not available. What can I do;; Thanks
Καλησπέρα. Έκανα κατάθεση στο national casino και είδα ότι δεν υποστηρίζονται στην Ελλάδα τα παιχνίδια του. Έκανα τα χρήματα αυτά ανάληψη και χρειάζεται μου έστειλαν ταυτοποίηση εγγράφων. Μπαίνω να τα κάνω και δε δέχεται σε μορφή pdf, επίσης δεν υπάρχει διαθέσιμο το mail που τους απάντησα για να με βοηθήσουν. Τι μπορώ να κάνω;; Ευχαριστώ
Привіт,
Ви зробили депозит у казино, щоб дізнатися, що деякі ігри (безумовно, казино з грецькою мовою нададуть деякі ігри для гравців із вашої країни, і це залежить від постачальників ігор) недоступні для вас, чи не так?
Тоді здається, що ви розпочали верифікацію і зараз маєте проблеми з певним документом.
Чи можете ви пояснити, який документ надано неправильно? Мені дуже цікаво, що формат .pdf обмежений. Зазвичай це єдиний дозволений формат.
Але я перевіряю правила, і натомість ви повинні завантажити скріншоти - перевірте пункт 8 :
"11. KYC ТА ПЕРЕВІРКА:
Надайте свої процедури KYC
1. Усі гравці мають бути старше встановленого законом віку (18+)
2. Список необхідних документів для проходження гравцями верифікації:
Фото документа, що посвідчує особу
Фото або скріншот платіжної системи
Фото або скріншот документа, що підтверджує поточну адресу проживання (не старше 3 місяців)
3. У деяких випадках ми вимагаємо додаткові докази - підтвердження коштів (щоб переконатися, що гравець використовує власні гроші під час азартних ігор на нашому сайті)
4. Документи, наведені вище, можна запитувати, коли гравець досягає певної суми депозиту/виведення, і коли ми підозрюємо гравця в шахрайській діяльності
5. Ми також перевіряємо ставки гравців на можливі порушення. Якщо ми не впевнені в законності зарахування виграшу, ми зв’яжемося з постачальником і перевіримо з ним ці ставки
6. Щоб запобігти можливому фальшивому/ненадійному використанню процесу перевірки ідентифікатора, ми перевіряємо документи на наявність будь-яких ознак редагування, якщо необхідно, запитуємо селфі з ідентифікатором, щоб переконатися, що документ належить саме тій особі, яка зареєструвалася на веб-сайті.
Якщо у нас є серйозні підозри та ми не впевнені, чи дійсний документ чи ні, ми зв’яжемося з відділом боротьби з шахрайством електронною поштою
7. Гравець повинен завантажити документи на вкладку «Перевірка документів» у своєму обліковому записі
8. Критерії перевірки документів:
Фото документа, що посвідчує особу: всі дані (ПІБ, дата народження, громадянство) повністю збігаються з даними в реквізитах гравця, документ дійсний, з фотографією.
Як правило, для ідентифікації підійде паспорт, ІПН, водійські права.
Фото або скріншот платіжної системи: всі дані повністю збігаються з даними в Заборгованості платіжних систем. Скановані копії не приймаються як підтвердження
9. Додаткові документи:
Селфі з документом, що посвідчує особу
Підтвердження багатства
Підтвердження наявності коштів
10. Фото або скріншот документа, що підтверджує поточну адресу проживання: дані (ПІБ, адреса проживання + дата видачі документа) збігаються з даними в реквізитах гравця. Для підтвердження адреси приймаються рахунок за комунальні послуги / виписка з банківського рахунку / оплата послуг мобільного зв'язку / фото реєстрації з паспорта для гравців з СНД. Документ має бути не старше 90 днів (3 місяців).
11. Селфі з документом, що засвідчує особу: бажано, щоб було видно руки гравця, ретельна перевірка на редагування/фотошоп. За бажанням можна замовити селфі з документом, що посвідчує особу + аркушем паперу, на якому написана назва казино та поточна дата. У цьому випадку краще, щоб напис був на аркуші паперу в квадрат, а не на звичайному.
Доказ багатства: документ, що підтверджує добробут гравця.
Підтвердження наявності коштів: документ, що підтверджує надходження коштів до платіжної системи.
Дайте мені знати, як усе пройшло, я постараюся допомогти
Hello,
You deposited in the casino to find out that some games (surely casinos with greek language availability will provide some games for players from your country, and it is based on the game providers) are not available to you, right?
Then it seems you started the verification and are now struggling with a certain document.
Can you explain which document seems to be wrongly provided? I find it very interesting that the .pdf format is restricted, though. Normally, it's the only allowed format.
But I check the rules and you are supposed to upload screenshots, instead - check point 8:
"11. KYC AND VERIFICATION:
Provide your KYC procedures
1. All Players should be over the legal age (18+)
2. List of required documents in order for players to pass verification process:
Photo of an identity document
Photo or screenshot of the payment system
Photo or screenshot of a document confirming the current address of residence (not older than 3 months)
3. In some cases we require additional proof - proof of funds (to make sure player uses his/her own money when gamble at our site)
4. The documents quoted hereinabove can be requested when player reaches certain sum of deposit/withdrawal and when we suspect player in fraudulent activity
5. We also check player's bets for possible violations. In case we are not sure about the legality of the winning credited we contact provider and check those bets with them
6. To prevent the possible fake/untrustful usage of the ID verification process, we check documents for any signs of editing, if necessary request selfie with ID to make sure the document belongs to the exact person who registered on the website
In case we have strong suspicions and unsure whether the document is valid or not we contact anti-fraud department via email
7. The player should upload documents to the "Document verification" tab in his/her account
8. Document verification criteria:
Photo of an identity document: all data (name, date of birth, citizenship) completely coincide with the data in Player’s details, the document is valid, with a photograph.
As a rule, a passport, ID, driver’s license is suitable for identification.
Photo or screenshot of the payment system: all data completely coincides with the data in Payment systems debts. Scanned copies are not accepted as confirmation
9. Additional documents:
Selfies with an identity document
Proof of wealth
Proof of funds
10. A photo or a screenshot of a document confirming the current address of residence: the data (name, address of residence + date of issue of the document) coincides with the data in Player’s details. To confirm the address, a utility bill / bank statement / payment for mobile services is acceptable / photo of registration from the passport is acceptable for players from the CIS. The document must be no older than 90 days (3 months).
11. Selfies with an identity document: it is desirable that the player’s hands are visible, a thorough check for editing / photoshop. Optionally, a selfie can be requested with an identity document + a sheet of paper on which the name of the casino and the current date are written. In this case, it's preferable for the inscription to be on a sheet of squared paper rather than plain.
Proof of wealth: a document confirming the welfare of the player.
Proof of funds: a document confirming the receipt of funds to the payment system.
Let me know how it went, I'll try to help
Привіт,
будь ласка, перевірте правила, я вважаю, що пункт №8 говорить:
«8. Критерії перевірки документів:
Фото документа, що посвідчує особу: всі дані (ПІБ, дата народження, громадянство) повністю збігаються з даними в реквізитах гравця, документ дійсний, з фотографією.
Як правило, для ідентифікації підійде паспорт, ІПН, водійські права.
Фото або скріншот платіжної системи: всі дані повністю збігаються з даними в Заборгованості платіжних систем. Скановані копії не приймаються як підтвердження"
Я б сказав, що ви повинні замість цього завантажити фотографії або скріншоти. Спробуйте це і дайте мені знати.
Hello,
please check the rules, I find point number 8 saying:
"8. Document verification criteria:
Photo of an identity document: all data (name, date of birth, citizenship) completely coincide with the data in Player’s details, the document is valid, with a photograph.
As a rule, a passport, ID, driver’s license is suitable for identification.
Photo or screenshot of the payment system: all data completely coincides with the data in Payment systems debts. Scanned copies are not accepted as confirmation"
I'd say that you should upload photos or screenshots instead. Try that and let me know.
Це казино не здійснило платіж. Цим я повідомляю вам про мою надзвичайну стурбованість щодо мого запиту на зняття коштів у National Casino. 30 січня 2023 року я подав запит на зняття 670 євро зі свого рахунку National Casino, однак після перевірки свого облікового запису Skrill я помітив, що зняття все ще не оброблено. Щоб обґрунтувати свою претензію, я додав повну та детальну виписку з мого облікового запису Skrill, яка чітко показує, що не було оброблено транзакцій на суму 670 євро. Я зв’язався зі Skrill і отримав повідомлення, що переказ, який я запитав 30 січня, було скасовано з незалежних від нього причин. мій контроль. до Skrill.
Служба підтримки клієнтів NationalCasino надсилає лише автоматичні відповіді, і вони не виплачують мені винні.
Будьте дуже обережні з цим казино
Щиро Ваш,
Карлос Гуедес
This casino did not make the payment. I hereby inform you of my extreme concern regarding my withdrawal request at National Casino. On the 30th of January 2023, I requested a withdrawal of €670 from my National Casino account, however after checking my Skrill account, I noticed that the withdrawal was still not processed. To substantiate my claim, I have attached a complete and detailed statement from my Skrill account, which clearly shows that there were no transactions processed worth €670, I contacted Skrill and was informed that the transfer I requested on 30th January was reversed for reasons beyond my control. to Skrill.
NationalCasino customer support only sends automatic responses and they don't pay what they owe me.
Be very careful with this casino
Yours sincerely,
Carlos Guedes
Este casino não fez o pagamento. Venho desta forma informar a minha extrema preocupação em relação ao meu pedido de levantamento no National Casino. No dia 30 de janeiro de 2023, solicitei o levantamento de € 670 da minha conta no National Casino, no entanto, após verificar minha conta Skrill, notei que o levantamento ainda não foi processado. Para comprovar minha reclamação, anexei um extrato completo e detalhado da minha conta Skrill, que mostra claramente que não houve transações processadas no valor de € 670, contactei a Skrill e fui informado de que a transferência solicitada em 30 de Janeiro foi revertida por motivos alheios a Skrill.
O apoio ao cliente do NationalCasino envia apenas respostas automáticas e não pagam aquilo que me devem.
Muito cuidado com este casino
Atenciosamente,
Carlos Guedes
привіт
Я хотів би почати з самого початку. Отже, дозвольте мені кілька запитань. Ви коли-небудь знімали гроші з цього казино? Якщо ні, чи пройшли ви принаймні перевірку?
Така затримка величезна, і я хотів би зрозуміти, що це спричиняє.
Hey there.
I'd like to start from the beginning. So, allow me a few questions. Have you ever withdrawn from this casino before? If you haven't, have you at least passed the verification yet?
Such a delay is huge, and I'd like to understand what's causing it.
Сьогодні я втратив 300 євро. Дивно, але безкоштовного обертання не було...тим більше, що до цього було досить багато проблем із запитом на виведення коштів..Справді дуже дивно, що вони просили, щоб зробити виведення. Нікому не раджу інвестувати в це казино.. Підтримка теж дуже жахлива..
I lost 300 euros today. It's surprising but there wasn't a free spin...especially since before that there were quite a lot of problems requesting a withdrawal..Really very strange what they asked for in order to make a withdrawal. I don't advise anyone to invest in this casino..The support is also very terrible..
Ich hab heute 300 Euro verspielt.Man wundert sich aber es gab nicht ein Freispiel ..zumal davor es ziemlich viele Probleme gab und eine Auszahlung zu beantragen..Wirklich sehr seltsam was sie alles verlangten um eine Auszahlung zu tätigen.ich rate jedem nicht in diesem Casino zu investieren..Der Support ist auch sehr schrecklich..
Привіт.
Я б сказав, що удача безкоштовних обертань з часом зникає, ніщо не вічне. Це азартні ігри.
Але прикро чути, що підтримка жахлива. Можливо, ви можете навести кілька прикладів?
Це якось пов'язано зі складною перевіркою? Думаю, інші гравці оцінять інші деталі.
Hello.
I would say it makes sense that free-spins luck dries off eventually, nothing lasts forever. It's gambling.
But it is sad to hear that support is terrible. Can you mention some examples, perhaps?
Is it somehow related to complicated verification? I think other players would appreciate other details.
Привіт Радка...
Я думаю, що при 300 обертаннях 1 безкоштовне обертання цілком можливо. Я купив 10 спінів. Я виграв 140 євро на безкоштовних обертаннях. Майте на увазі, я купив безкоштовні обертання. Це означає, що я поставив 1 євро приблизно 350 разів, просто виграв трохи більше 60 євро...це дуже дивно...
Під час верифікації я вніс 25 євро і 30 євро один раз. Під час перевірки вони хотіли бачити лише депозит у розмірі 30 євро з мого рахунку, а не 25 євро. Усе є в депозиті в розмірі 25 євро (моє ім’я, сума та IBAN і кому я його заплатив). Чесно кажучи, я б краще грав у Crazgames Casino або Ricardo Casino.
Hello Radka...
At 300 spins I think 1 free spin would be conceivable. I bought 10 spins. I won 140 euros on the free spins. Mind you, I bought the free spins. That means I bet 1 euro about 350 times just won a little over 60 euros...that's very surprising...
During the verification I deposited 25 euros and 30 euros once. During the verification they only wanted to see the 30 euros deposit from my account and not the 25 euros.. Everything is in the 25 euros deposit (my name, amount and the IBAN and who I paid it to). To be honest, I'd rather play at Crazgames Casino or Ricardo Casino.
Hallo Radka...
Bei 300 Umdrehungen denke ich wäre 1 mal Freispiele erdenkbar..Ich hab 10 spins gekauft..Da habe ich 140 Euro gewonnen bei den freispielen.. Wohlgemerkt ich habe die Freispiele gekauft..Das heißt ich habe ungefähr 350 Mal 1 Euro gesetzt und dabei gerade Mal etwas über 60 Euro gewonnen..Das ist schon sehr verwunderlich..
Bei der verifizierung habe ich 1 mal 25 Euro eingezahlt und 30 Euro..Bei der verifizierung wollten sie nur die 30 Euro Einzahlung sehen von meinem Konto und nicht die 25 Euro..Dabei steht alles bei der 25 Euro Einzahlung(Name von mir ,Betrag und die IBAN sowie an wehm ich es eingezahlt habe)..Ganz ehrlich da geh ich lieber bei crazgames casino oder Ricardo Casino spielen..
Привіт Chris1979,
Я поважаю вашу думку, тільки уявіть, що мій останній тест складався з 10 сеансів, під час яких я купив безкоштовні обертання, і лише два принесли мені реальні виграші (сума виграшу була вищою за суму ставки), але фактичний результат був невеликим програшем. 🙂
Що я повинен сказати? Так буває.
Я все ще не зовсім розумію проблему перевірки. Ви внесли депозит двічі під час верифікації, у чому була проблема? Ви можете вказати?
Hello Chris1979,
I will respect your opinion, just imagine that my latest test consisted of 10 sessions in which I bought free spins and only two gained me real winnings (the amount won was higher than the bet amount), yet the actual outcome was a slight loss. 🙂
What should I say? It happens.
I still do not fully understand the verification issue. You deposited twice during the verification, what was the trouble about? Can you specify?
Проблема полягає в тому, що вони мають підтвердження депозиту в 30 євро, що ці 30 євро були внесені в їхньому казино. Але оскільки у виписці з мого рахунку немає імені (лише мій Iban), вони не приймають цей документ.
The problem is that they have proof of a deposit of 30 euros that this 30 euros was deposited at their casino. But since there is no name on my account statement (only my Iban) they do not accept this document..
Das Problem liegt daran das sie von einer Einzahlung von 30 Euro ein Nachweis haben das diese 30 Euro bei ihren Casino eingezahlt wurde..Da aber kein Name auf mein Kontoauszug steht (nur meine Iban) akzeptieren sie dieses Dokument nicht..
Мені байдуже 300 (загалом 440)... так це під час гри. Іноді ти просто не виграєш. Але той факт, що ви навіть не отримали безкоштовних обертань, коли зробили ставку в 1 євро 300 разів, викликає підозри в тому, що справи йдуть не дуже добре.
Крім того, обертання іноді триває 3 секунди, а потім знову 5 секунд або іноді 7 секунд...чому барабани обертаються так по-різному...це гарне запитання
I don't care about the 300 (440 in total)... that's how it is when playing. Sometimes you just don't win. But the fact that you didn't even get free spins when you bet 1 euro 300 times makes it very suspicious that things are not going well..
In addition, the rotations sometimes last 3 seconds and then again 5 seconds or sometimes 7 seconds...why do the reels spin so differently...that's a good question
Die 300 (440 gesamt) sind mir egal..es ist so beim spielen.Mal gewinnt man Mal eben nicht.Aber das bei 300 Mal 1 Euro Einsatz nicht einmal Freispiele kamen macht es schon sehr verdächtig das es nicht mit rechten Dingen zugeht..
Dazu kommt das die Drehungen mal 3 Sekunden dauern und dann wieder 5 Sekunden oder auch Mal 7 Sekunden..warum Drehen sich die Rollen so unterschiedlich...das ist eine gute Frage
Проблема полягає в тому, що вони мають підтвердження депозиту в 30 євро, що ці 30 євро були внесені в їхньому казино. Але оскільки у виписці з мого рахунку немає імені (лише мій Iban), вони не приймають цей документ.
The problem is that they have proof of a deposit of 30 euros that this 30 euros was deposited at their casino. But since there is no name on my account statement (only my Iban) they do not accept this document..
Das Problem liegt daran das sie von einer Einzahlung von 30 Euro ein Nachweis haben das diese 30 Euro bei ihren Casino eingezahlt wurde..Da aber kein Name auf mein Kontoauszug steht (nur meine Iban) akzeptieren sie dieses Dokument nicht..
Боюся, це нормально.
У заяві необхідно вказати ваше повне ім'я та адресу.
Я знаю, що деяким гравцям потрібно відвідати свій банк, щоб отримати таку виписку. Ви можете зателефонувати у свій банк? Я б спробував це.
This is normal, I'm afraid.
The statement must provide your full name and address.
I know that some players need to visit their bank in order to get such a statement. Can you call your bank? I would try that.
Мені байдуже 300 (загалом 440)... так це під час гри. Іноді ти просто не виграєш. Але той факт, що ви навіть не отримали безкоштовних обертань, коли зробили ставку в 1 євро 300 разів, викликає підозри в тому, що справи йдуть не дуже добре.
Крім того, обертання іноді триває 3 секунди, а потім знову 5 секунд або іноді 7 секунд...чому барабани обертаються так по-різному...це гарне запитання
I don't care about the 300 (440 in total)... that's how it is when playing. Sometimes you just don't win. But the fact that you didn't even get free spins when you bet 1 euro 300 times makes it very suspicious that things are not going well..
In addition, the rotations sometimes last 3 seconds and then again 5 seconds or sometimes 7 seconds...why do the reels spin so differently...that's a good question
Die 300 (440 gesamt) sind mir egal..es ist so beim spielen.Mal gewinnt man Mal eben nicht.Aber das bei 300 Mal 1 Euro Einsatz nicht einmal Freispiele kamen macht es schon sehr verdächtig das es nicht mit rechten Dingen zugeht..
Dazu kommt das die Drehungen mal 3 Sekunden dauern und dann wieder 5 Sekunden oder auch Mal 7 Sekunden..warum Drehen sich die Rollen so unterschiedlich...das ist eine gute Frage
Гаразд, я б також був трохи стурбований, але, як я вже пояснював, таке трапляється. Це математика і статистика.
Якщо бути чесним і чесним, то вся концепція чесних ігор працює так само, як і його:
«Кожен ліцензований постачальник ігор дотримується принципів випадковості».
( https://casino.guru/how-slot-machines-work-math )
Я думаю, це малює картину...
У будь-якому випадку затримка та дивацтва, які ви описали, зазвичай викликані затримкою з’єднання – зрозуміло, це може статися з обох сторін. Я розумію, що це може викликати певний рівень підозри, тому вам слід шукати більш стабільні сайти або зв’язки, щоб уникнути цього. Що ти думаєш?
Ok, I would also be a bit concerned, but as I explained, this happens. It's math and statistics.
To be fair and square, though, the whole concept of fair games works just like his:
"The principles of randomness are honoured by every licensed game provider."
(https://casino.guru/how-slot-machines-work-math)
I think it paints a picture...
Anyway, the delay and oddities you've described are usually caused by a lagging connection - needless to say, it may happen on both sides. I empathize it may raise a certain level of suspicion, so you should look for more stable sites or connections to avoid that. What do you think?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.