Це здається неправильним, і я справді розумію ваше розчарування.
Ви добре зробили, що подали скаргу тут, і наша команда спробує з’ясувати причину всього цього.
Будь ласка, якнайшвидше надішліть деякі відповіді Ніку, вашому спеціалісту зі скарг, щоб ми могли продовжити розгляд вашої справи.
Отже, це ваш перший запит на зняття коштів після 2 років тому, чи не так?
Я сподіваюся, що ми зможемо розібратися у всьому цьому і вирішити ситуацію найкращим чином.
This doesn't seem right, and I truly understand your frustration.
You have done well to submit a complaint here, and our team will try to find out what the reason is for all this.
Please get some answers to Nick, your complaint resolver, as soon as possible so we can move forward with your case.
So, this is your first withdrawal request after 2 years ago, right?
I hope that we'll be able to get to the bottom of all this and solve the situation in the best way possible.