Bonjour, Je reviens après 2 ans pour vous faire part de la décision de la CEG pour un remboursement a mon égard de la part de Mr Bet.
Шановний керівник і гравець!
Компанія Curaçao eGaming ("CEG") переглянула всю документацію, подану Гравцем і Оператором (далі: "Сторони") щодо цієї скарги. CEG визнає, що обом сторонам було надано достатньо часу, щоб повідомити свої заяви та надати докази, що підтверджують їх заяви.
У цьому випадку CEG виносить рішення на користь Оператора, оскільки:
Оператор, на думку CEG, діяв відповідно до публічної інформації на своєму веб-сайті, на яку посилався Оператор, а також надав підтверджуючі заяви.
Оператор надав CEG відповідні докази, які свідчать про наявність конфлікту IP та/або використання одного пристрою. Це означає, що кілька облікових записів використовують одну IP-адресу та/або пристрій.
Незважаючи на те, що Оператор надав CEG переконливі докази, необхідні для прийняття рішення, у цьому конкретному випадку він не схвалив надавати ці докази з метою конфіденційності та/або запобігання шахрайству.
CEG постановляє, що спір між сторонами вирішується таким чином:
Оператор повертає гравцям суму останнього депозиту.
Невиконання сторонами цього рішення може призвести до дисциплінарної відповідальності CEG проти будь-якої зі сторін.
Обидві сторони можуть подати апеляцію на це рішення протягом семи днів до апеляційної комісії ADR CEG. Звернення, які не надійшли вчасно або не містять належної ідентифікації, нових доказів та/або мотивації звернення, залишаються без розгляду.
З найкращими побажаннями,
Кюрасао eGaming | Відділ ADR
Компанія Curaçao eGaming взяла на себе зобов’язання дотримуватися Кодексу поведінки Responsible Gamin g 2022 ("CCRG 2022"). Читати далі.
Будь ласка, переконайтеся, що цей електронний лист надійшов від Curaçao eGaming («CEG»), переконавшись, що адреса електронної пошти така: play
er-support@curacao-egaming.com
Bonjour, Je reviens après 2 ans pour vous faire part de la décision de la CEG pour un remboursement a mon égard de la part de Mr Bet.
Dear Executive and Player,
Curaçao eGaming ("CEG") has reviewed all documentation that has been filed by the Player and the Operator (the: "Parties") in the matter of this complaint. CEG acknowledges that both parties have been granted ample time to communicate their statements and provide evidence, supporting their statements.
In this case, CEG rules in favour of the Operator because:
The Operator, in the view of CEG, has acted in accordance with the public information on its website, to which the Operator has referred to, as well as provided supporting statements.
The Operator has provided CEG with relevant evidence showing that there is IP-conflict and/or use of the same device. This means multiple accounts are using the same IP and/or device.
Although the Operator has provided CEG with convincing evidence required to make its ruling, in this specific case, it has not approved to share this evidence for confidentiality and/or fraud prevention purposes.
CEG rules that the dispute between parties shall be resolved as follows:
Operator to reimburse the Players last deposit amount.
Failure of parties to abide by this ruling may result in disciplinary action by CEG against any of the parties.
Both parties may file an appeal against this ruling within seven days with CEG’s ADR Appeals Commission. Appeals that have not been timely received or do not include proper identification, new evidence and/or motivation of the appeal shall be ignored.
Best regards,
Curaçao eGaming | ADR Department
Curaçao eGaming has committed to the Code of Conduct Responsible Gaming 2022 ("CCRG 2022"). Read more.
Please verify that this email is from Curaçao eGaming ("CEG") by checking that the email address is: play
er-support@curacao-egaming.com
Автоматичний переклад.