ФорумКазиноMr Bet Casino - загальне обговорення

Mr Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

3 р. тому від michifran555
|
56317 переглядів 389 відповідей |
|
1...5 6 7...20
Marhofer
1 рік тому

Я б сказав, що це лише один працівник, який не знає, що робить решта... як ви сказали. На жаль, це призводить до затримки, яка може спонукати гравців робити поспішні висновки.

Скажіть, скільки часу ви намагалися пройти перевірку? І що, здається, не так із документом?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Як подати скаргу? Зрештою, казино тут не існує.


Усе це стає все менш цікавим. Я маю підтвердити свою стару адресу

тому казино може змінити мою нову адресу, але якщо я маю документ

до служби підтримки надішліть раптом я повинен підтвердити свою нову адресу

і не мій старий. Змінюється вже 4 дні. Це абсолютно огидно

Автоматичний переклад.
Marhofer
1 рік тому

Ймовірно, є 2 процеси перевірки. 1x автомат, який перевіряє ваші документи і без

Причина перевірки вашого облікового запису, а потім знову вручну персоналом. Тоді нащо їм

повна перевірка відповідає.

Автоматичний переклад.
DerKoenig
1 рік тому

Не хвилюйтеся, видимість казино не позбавляє вас можливості подати скаргу. Ви пробували це, будь ласка?

Скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/complaints/create , а потім дайте мені знати.

Крім того, ви можете вибрати опцію «Я не знаю казино», щоб пройти цю проблему. Тільки не забудьте вказати казино в описі.

Справа в тому, що ваш локальний GGL не дозволяє нам показувати казино з DE-ліцензією на одній сторінці з неліцензованими, тому ми технічно змушені їх приховувати. Боюся, це не наша справа. 🙁

Спробуйте також подати скаргу щодо цього обмеження безпосередньо в GGL.

Ви розумієте, що я маю на увазі?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Після 6 днів остаточної відхилення моїх документів і 14 днів перевірки їх нарешті прийняли, і все лише для того, щоб змінити рядок адреси....

Автоматичний переклад.
DerKoenig
1 рік тому

Я б сказав, що це чудово, що проблема минула, але насправді це дуже сумно, щодо часових рамок!

Принаймні ви можете залишити це позаду, чи не так?

Дякуємо, що повідомили нас!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я подивлюся, чи я коли-небудь попрошу зняття коштів. Я просто не розумію, чому вони це так дивно ускладнюють і роблять все, щоб ви не пройшли перевірку, а з боку їхнього партнера все було зроблено дуже швидко і зовсім інша процедура

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Після 6 днів остаточної відхилення моїх документів і 14 днів перевірки їх нарешті прийняли, і все лише для того, щоб змінити рядок адреси....

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це просто все неправильно. Залучити клієнта, який робить депозит, у казино надзвичайно дорого. Коли ви конвертуєте їх у реальні гроші, залучення клієнта, який робить депозит, коштує казино приблизно 200-300 євро (витрати на маркетинг, PPC, партнерська комісія тощо). Тоді ви дозволяєте клієнту пройти через усе це лише завдяки адресному рядку.

Я вважаю, що працівники вчинили б інакше, якби знали, скільки вони можуть втратити з кожним клієнтом, який їх покидає... Отже, ви все ще граєте в казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ЗРОБИВ ДЕПОЗИТ MRBET ДЕПОЗИТ 100 ТА 50 РЕАЛІВ

Я ЗІГРАВ У СТИМУЛ, ЩО Я МОЖУ ЗНЯТИ БОНУС НА БАЛАНС МОЄГО РАХУНКУ ЛИШЕ ПІСЛЯ 206,00 бразильських реалів. Я подивився та сказав: добре

Наприкінці дня для мене це було 6 реалів, я пограв ще трохи, сума для мене склала 6745,00 R$, це може бути мій депозит, навіть не кредл. грати до 6 745,00 ви можете взяти micharia те саме крадіжка не користуйтеся жахливим сайтом відвідує чат нічого не розуміє

Автоматичний переклад.
NAYLINEEGO
1 рік тому

Чесно кажучи, наразі автоматичний перекладач не впорався із завданням.

Я так розумію, ви взяли бонус на депозит 100 + 50R, що пішло не так, будь ласка?

Наскільки я бачу, всі ці бонуси складаються з 40-кратних ставок:

«Вам доведеться зробити ставку в 40 разів більше, ніж бонус, щоб отримати бонус і мати можливість зняти свій виграш.

Наприклад, якщо ви внесете €100 і отримаєте €50 бонусу, вам доведеться поставити €2000 загалом (€50 * 40), перш ніж отримати дозвіл на зняття.

Деякі типи ігор мають знижений внесок у вимоги щодо ставок: слоти 100%, відеопокер 10%, живі ігри 10%".

Чи можете ви підтвердити, що вам це вдалося?

Звичайно, я буду вдячний за будь-яку підказку, що пояснює вашу проблему.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зараз казино працює без ліцензії або з простроченою ліцензією!

Автоматичний переклад.
tftcosta
1 рік тому

Привіт і дякую за інформацію. Дозвольте запитати, де ви це взяли, або як ви знаєте, що вони не мають ліцензії або термін дії закінчився?

У будь-якому випадку я передам його нашій групі обробки даних, щоб вони подивилися та перевірили. Побачимо, що вони дізнаються.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Якщо прокрутити їхню сторінку до кінця, у кінці сторінки буде значок Кюрасао. Якщо ви натиснете на нього, ви отримаєте інформацію про те, що казино не має ліцензії.

file

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
tftcosta
1 рік тому

Дякую тобі! Чи помічали ви, що через нещодавні зміни в законах про азартні ігри Кюрасао було скасовано багато ліцензій просто для того, щоб їх знову встановити в інший спосіб?

Дивіться це:

Кюрасао готується до посилення режиму грального бізнесу

Кюрасао перезапускає заявку на отримання ліцензії, оскільки очікує регулювання

Я б сказав, що багато казино виглядатимуть неліцензованими, доки це не буде вирішено. 🤔



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Bonjour, Je reviens après 2 ans pour vous faire part de la décision de la CEG pour un remboursement a mon égard de la part de Mr Bet.


Шановний керівник і гравець!



Компанія Curaçao eGaming ("CEG") переглянула всю документацію, подану Гравцем і Оператором (далі: "Сторони") щодо цієї скарги. CEG визнає, що обом сторонам було надано достатньо часу, щоб повідомити свої заяви та надати докази, що підтверджують їх заяви.



У цьому випадку CEG виносить рішення на користь Оператора, оскільки:


Оператор, на думку CEG, діяв відповідно до публічної інформації на своєму веб-сайті, на яку посилався Оператор, а також надав підтверджуючі заяви.

Оператор надав CEG відповідні докази, які свідчать про наявність конфлікту IP та/або використання одного пристрою. Це означає, що кілька облікових записів використовують одну IP-адресу та/або пристрій.

Незважаючи на те, що Оператор надав CEG переконливі докази, необхідні для прийняття рішення, у цьому конкретному випадку він не схвалив надавати ці докази з метою конфіденційності та/або запобігання шахрайству.


CEG постановляє, що спір між сторонами вирішується таким чином:


Оператор повертає гравцям суму останнього депозиту.

Невиконання сторонами цього рішення може призвести до дисциплінарної відповідальності CEG проти будь-якої зі сторін.


Обидві сторони можуть подати апеляцію на це рішення протягом семи днів до апеляційної комісії ADR CEG. Звернення, які не надійшли вчасно або не містять належної ідентифікації, нових доказів та/або мотивації звернення, залишаються без розгляду.



З найкращими побажаннями,


Кюрасао eGaming | Відділ ADR




Компанія Curaçao eGaming взяла на себе зобов’язання дотримуватися Кодексу поведінки Responsible Gamin file g 2022 ("CCRG 2022"). Читати далі.


file

Будь ласка, переконайтеся, що цей електронний лист надійшов від Curaçao eGaming («CEG»), переконавшись, що адреса електронної пошти така: play

filefilefileer-support@curacao-egaming.com

Автоматичний переклад.
Audreyechene
1 рік тому

Що вам потрібно, будь ласка?

Чи не могли б ви написати своєрідне резюме?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Сьогодні вранці, на мій подив, мій обліковий запис заблокували, і причина в тому, що я маю два облікові записи. Більше року я граю на вашому сайті і ніколи в житті не створював двох акаунтів. Мене навіть здивувало повідомлення і я прямо зробив висновок, що це замаскована крадіжка. Кілька днів тому я відправив свої документи на перевірку, а напередодні звільнення ви мені сказали, що у мене є кілька акаунтів.

Я граю на вашому сайті більше півтора років і ніколи не виникало проблем. Я завжди був прямим, тож навіщо створювати другий, навіть якщо у мене є обліковий запис, який працює? Написав в сервіс вони те ж саме Просто і чисто вкрали і я не згоден. Я ніколи цього не робив, звинувачуйте мене неправильно. Я піду на всі форуми, щоб пояснити вашу недобросовісність і добитися справедливості.Y

Ви неправомірно звинувачуєте мене в тому, що я забрав мої гроші, і це неправильно. Оскільки я створив свій обліковий запис, я підключився до кількох телефонів протягом року, і наразі у мене є 4 телефони, до яких я підключився залежно від того, який у мене під рукою, і я також змінював електронну адресу 3 рази окремо, я нічого не робив, я ніколи не створював рахунок. Можливо, причина проблеми в зміні адреси електронної пошти?! Можливо, агент, який змінив електронну адресу, зробив це неправильно, тому ви думаєте, що в мене кілька облікових записів. Зазвичай ви повинні надати підтвердження мого пакету, і я чекаю, але оскільки його вкрали, я знаю, що ви не зможете довести, що в мене є два облікові записи. Я пишу вам, щоб ви могли повідомити, що це помилка, і мені потрібні докази та дані з так званого другого облікового запису, який я створив. Ім'я Адреса Електронна пошта Номер телефону Якщо я побачу це, я погоджуся з вами (я знаю, що ви ніколи не можете мати рацію, тому що другого облікового запису з моїм іменем та інформацією НЕ ІСНУЄ) Ви мене повністю обкрадаєте, на моєму рахунку 2800 доларів США чекаю відповіді Дякую

Автоматичний переклад.
Audreyechene
1 рік тому

В порядку,

Ви помітили, що ми не казино? Мені шкода, що ми ні; замість цього ми пропонуємо незалежний форум для обговорення. На жаль, я не можу надати пояснення, яке ви шукаєте. Це не в моїх силах.

Чи підтримуєте ви контакти з казино? Я маю на увазі, чи можете ви випадково поставити свої запитання там?

У всякому разі, я знайшов схожий випадок, про який ви прийшли сюди торік. Сподіваюся, ця ситуація також не пов’язана зі ставками на спорт.

Будь ласка, дайте мені знати, як це виглядає.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Така ж проблема, і сьогодні рішенням CEG він відмовляється відшкодувати всі мої вкладені гроші

Автоматичний переклад.
Audreyechene
1 рік тому

Привіт.

Прикро це чути. 🙁

Просто щоб правильно зрозуміти поточну подію. CEG вирішила на вашу користь, але казино/спортивна букмекерська компанія відмовляється виплачувати, або, точніше, CEG вирішила, що казино/спортивна букмекерська букмекерська компанія не має права повертати гроші?

Будь ласка, дайте мені знати 🤔

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого