ФорумКазиноMr Bet Casino - загальне обговорення

Mr Bet Casino - загальне обговорення

3 р. тому від michifran555
|
55377 переглядів 389 відповідей |
|
1 2...20
Додати публікацію
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Mr Bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Дорогі друзі, вночі ми гралися з сім'єю, поки вже не виснажилися і сталося, що коли ми хотіли зняти гроші, нам не залишили платіж, там написано, що це мінімум 16 000 чилійських песо і ми маю 16 500 ... тому я хотів би, щоб ви допомогли мені вирішити цю проблему, будь ласка

file

Автоматичний переклад.
michifran555
3 р. тому

Привіт, щоб краще зрозуміти, в чому може бути проблема, я хотів би запитати вас, що таке заява казино про відхилення виведення, будь ласка?

Крім того, ви прийняли і грали з яким-небудь бонусом?

Чи повністю підтверджено ваш обліковий запис на даний момент?

Автоматичний переклад.
michifran555
3 р. тому

Привіт, на скріншоті показано "Dinero en bonos". Це означає, що на вашому рахунку є бонусні гроші, які ви не можете зняти. Я припускаю, що ви отримали бонус у казино і до бонусу застосовуються певні умови. Правила бонусів зазвичай говорять про те, що вам потрібно відіграти бонусні гроші X разів, щоб мати можливість конвертувати їх у реальні гроші та вивести виграш. У цьому випадку вам потрібно з’ясувати, які правила бонусів. Казино має бути в змозі надати вам цю інформацію.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Це шахрайство, згідно з їхнім обслуговуванням клієнтів, я повинен зіграти 540 000 чилійських песо, щоб вони просто заплатили мені гроші, які я вношу, пффф справжнє шахрайство, вони повинні повідомити, коли хтось збирається вкласти свої реальні гроші, що вони нічого вам не платять. ....

Автоматичний переклад.
michifran555
2 р. тому

Це був бонус за перший депозит, який ви отримали?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

З моєї точки зору, я можу повідомляти лише про позитивні речі. Я з Мрбетом і міністром там більше 2 років! Що стосується верифікації та оплати, я можу підтвердити це лише позитивно, швидко чисто та завжди правильно! Підтримка завжди дуже компетентна та дружня, оскільки Playngo більше не був доступний для німецьких гравців, я запитав підтримку, чи можу я грати з VPN? Після консультації це теж не було проблемою!!! Для мене MrBet - це казино, де всім щастить*****

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
soko8888
2 р. тому

Привіт, сьогодні приємно читати позитивні відгуки про будь-яке казино. 🙂

Чи можу я знати, який варіант оплати вам найкраще підходить?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, Mr.Bet. Я попросив виплату 600 євро, і її знову скасували, нібито через відсутність документів для онлайн-банкінгу. Хоча я зробив скріншот переказу, на якому чітко видно моє ім’я як власника рахунку, назву банку та IBAN. Це дійсно починає дратувати.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Сьогодні вранці, на мій подив, мій обліковий запис заблокували, і причина в тому, що я маю два облікові записи. Більше року я граю на вашому сайті і ніколи в житті не створював двох акаунтів. Мене навіть здивувало повідомлення і я прямо зробив висновок, що це замаскована крадіжка. Кілька днів тому я відправив свої документи на перевірку, а напередодні звільнення ви мені сказали, що у мене є кілька акаунтів.


Я граю на вашому сайті більше півтора років і ніколи не виникало проблем. Я завжди був прямим, тож навіщо створювати другий, навіть якщо у мене є обліковий запис, який працює? Написав в сервіс вони те ж саме Просто і чисто вкрали і я не згоден. Я ніколи цього не робив, звинувачуйте мене неправильно. Я піду на всі форуми, щоб пояснити вашу недобросовісність і добитися справедливості.


Ви неправильно звинувачуєте мене в тому, що я забрав мої гроші, і це неправильно. Оскільки я створив свій обліковий запис, я підключився до кількох телефонів протягом року, і наразі у мене є 4 телефони, до яких я підключився залежно від того, який у мене під рукою, і я також змінював електронну адресу 3 рази окремо, я нічого не робив, я ніколи не створював рахунок. Можливо, причина проблеми в зміні адреси електронної пошти?! Можливо, агент, який змінив електронну адресу, зробив це неправильно, тому ви думаєте, що в мене кілька облікових записів. Зазвичай ви повинні надати підтвердження мого пакету, і я чекаю, але оскільки його вкрали, я знаю, що ви не зможете довести, що в мене є два облікові записи. Я пишу вам, щоб ви могли повідомити, що це помилка, і мені потрібні докази та дані з так званого другого облікового запису, який я створив. Ім'я Адреса Електронна пошта Номер телефону Якщо я побачу це, я погоджуся з вами (я знаю, що ви ніколи не можете мати рацію, тому що другого облікового запису з моїм іменем та інформацією НЕ ІСНУЄ) Ви мене повністю обкрадаєте, на моєму рахунку 2800 доларів США чекаю відповіді Дякую



Сьогодні вранці, на мій подив, мій обліковий запис заблокували, і причина в тому, що я маю два облікові записи.


Більше року я граю на вашому сайті і ніколи в житті не створював двох акаунтів.

Мене навіть здивувало повідомлення і я прямо зробив висновок, що це замаскована крадіжка.


Кілька днів тому я відправив свої документи на перевірку, а напередодні звільнення ви мені сказали, що у мене є кілька акаунтів.


Я граю на вашому сайті більше півтора років і ніколи не виникало проблем. Я завжди був прямим, тож навіщо створювати другий, навіть якщо у мене є обліковий запис, який працює?


Я написала в службу вони те саме

Це просто і чисто вкрадено, і я не згоден.


Я ніколи цього не робив, звинувачуйте мене неправильно.


Я піду на всі форуми, щоб пояснити вашу недобросовісність і добитися справедливості.

Ви неправильно звинувачуєте мене в тому, що я забрав мої гроші, і це неправильно.


Відколи я створив свій обліковий запис, я підключився до кількох телефонів за рік, і зараз у мене є 4 телефони, до яких я підключаюся залежно від того, який у мене під рукою, і я також змінював електронну пошту 3 рази, я нічого не робив, я ніколи не створював рахунок.


Можливо, причина проблеми в зміні адреси електронної пошти?! Можливо, агент, який змінив електронну адресу, зробив це неправильно, тому ви думаєте, що в мене кілька облікових записів.


Зазвичай ви повинні надати підтвердження мого пакету, і я чекаю, але оскільки його вкрали, я знаю, що ви не зможете довести, що в мене є два облікові записи.


Я пишу вам, щоб ви могли повідомити, що це помилка, і мені потрібні докази та дані з так званого другого облікового запису, який я створив.


Ім'я

Адреса

Електронна пошта

Телефонний номер


Якщо я побачу це, я погоджуся з вами (я знаю, що ви ніколи не можете бути праві, тому що другого облікового запису з моїм іменем та інформацією НЕ ІСНУЄ)


Ви мене повністю обкрадаєте, на моєму рахунку 2800 доларів


Чекаю відповіді Дякую

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Остерігайтеся цього сайту. вони заблокували мій обліковий запис і 2800 доларів, звинувативши мене в тому, що я створив два облікові записи, але ми дуже добре знаємо, що цього ніколи не можна робити, і я цього не робив, і вони хочуть мене вкрасти, звинувачуючи мене в тому, що я мав кілька облікових записів.


електронна пошта мого облікового запису: amorrortu43@gmail.com


Я хочу свої гроші за рік, коли я граю на вашому сайті, і жодних проблем не було

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Сьогодні вранці, на мій подив, мій обліковий запис заблокували, і причина в тому, що я маю два облікові записи. Більше року я граю на вашому сайті і ніколи в житті не створював двох акаунтів. Мене навіть здивувало повідомлення і я прямо зробив висновок, що це замаскована крадіжка. Кілька днів тому я відправив свої документи на перевірку, а напередодні звільнення ви мені сказали, що у мене є кілька акаунтів.


Я граю на вашому сайті більше півтора років і ніколи не виникало проблем. Я завжди був прямим, тож навіщо створювати другий, навіть якщо у мене є обліковий запис, який працює? Написав в сервіс вони те ж саме Просто і чисто вкрали і я не згоден. Я ніколи цього не робив, звинувачуйте мене неправильно. Я піду на всі форуми, щоб пояснити вашу недобросовісність і добитися справедливості.


Ви неправильно звинувачуєте мене в тому, що я забрав мої гроші, і це неправильно. Оскільки я створив свій обліковий запис, я підключився до кількох телефонів протягом року, і наразі у мене є 4 телефони, до яких я підключився залежно від того, який у мене під рукою, і я також змінював електронну адресу 3 рази окремо, я нічого не робив, я ніколи не створював рахунок. Можливо, причина проблеми в зміні адреси електронної пошти?! Можливо, агент, який змінив електронну адресу, зробив це неправильно, тому ви думаєте, що в мене кілька облікових записів. Зазвичай ви повинні надати підтвердження мого пакету, і я чекаю, але оскільки його вкрали, я знаю, що ви не зможете довести, що в мене є два облікові записи. Я пишу вам, щоб ви могли повідомити, що це помилка, і мені потрібні докази та дані з так званого другого облікового запису, який я створив. Ім'я Адреса Електронна пошта Номер телефону Якщо я побачу це, я погоджуся з вами (я знаю, що ви ніколи не можете мати рацію, тому що другого облікового запису з моїм іменем та інформацією НЕ ІСНУЄ) Ви мене повністю обкрадаєте, на моєму рахунку 2800 доларів США чекаю відповіді Дякую



Сьогодні вранці, на мій подив, мій обліковий запис заблокували, і причина в тому, що я маю два облікові записи.


Більше року я граю на вашому сайті і ніколи в житті не створював двох акаунтів.

Мене навіть здивувало повідомлення і я прямо зробив висновок, що це замаскована крадіжка.


Кілька днів тому я відправив свої документи на перевірку, а напередодні звільнення ви мені сказали, що у мене є кілька акаунтів.


Я граю на вашому сайті більше півтора років і ніколи не виникало проблем. Я завжди був прямим, тож навіщо створювати другий, навіть якщо у мене є обліковий запис, який працює?


Я написала в службу вони те саме

Це просто і чисто вкрадено, і я не згоден.


Я ніколи цього не робив, звинувачуйте мене неправильно.


Я піду на всі форуми, щоб пояснити вашу недобросовісність і добитися справедливості.

Ви неправильно звинувачуєте мене в тому, що я забрав мої гроші, і це неправильно.


Відколи я створив свій обліковий запис, я підключився до кількох телефонів за рік, і зараз у мене є 4 телефони, до яких я підключаюся залежно від того, який у мене під рукою, і я також змінював електронну пошту 3 рази, я нічого не робив, я ніколи не створював рахунок.


Можливо, причина проблеми в зміні адреси електронної пошти?! Можливо, агент, який змінив електронну адресу, зробив це неправильно, тому ви думаєте, що в мене кілька облікових записів.


Зазвичай ви повинні надати підтвердження мого пакету, і я чекаю, але оскільки його вкрали, я знаю, що ви не зможете довести, що в мене є два облікові записи.


Я пишу вам, щоб ви могли повідомити, що це помилка, і мені потрібні докази та дані з так званого другого облікового запису, який я створив.


Ім'я

Адреса

Електронна пошта

Телефонний номер


Якщо я побачу це, я погоджуся з вами (я знаю, що ви ніколи не можете бути праві, тому що другого облікового запису з моїм іменем та інформацією НЕ ІСНУЄ)


Ви мене повністю обкрадаєте, на моєму рахунку 2800 доларів


Чекаю відповіді Дякую

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Мені шкода, що у вас зараз ця проблема. Майте на увазі, що ми не співробітники Mr Bet , ми Casino Guru .

У цьому випадку я вважаю, що казино повинно надати вам доказ того, що ви створили кілька облікових записів. Друге важливе запитання: чи отримали ви якусь перевагу над казино, порушивши правило кількох облікових записів?

Я думаю, що було б розумно, якби ви могли подати скаргу через наш веб-сайт, щоб ми могли спробувати перевірити ситуацію.

Просто натисніть це посилання:

https://casino.guru/complaints/create

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,


Мене звати Інес Одрі Ешен, я канадка, живу в Монреалі.


Дякую, що дали мені можливість пояснити вам мою проблему, я дуже сподіваюся, що ви мені допоможете.

Щоб відповісти на ваші запитання;


1- Я на сайті з 29-10-2021 вечора 9 місяців


2- Так, я успішно пройшов усі перевірки без проблем


3- Так, я отримав декілька коштів, мої накопичені прибутки можуть сягати 30 000 доларів США.

Окрім частих термінів зняття коштів (не дотримуються), у мене не було серйозних проблем із ними.


4 - Я часто граю в казино, але всі мої виграші були законно виграні, граючи в ставки на спорт.


5- Мені ніколи не подобалися бонуси, тому мої виграші завжди були без бонусів.

6- Я ніколи не створював кілька облікових записів і ніколи не отримував жодних прибутків. Я максимально уникаю бонусів, щоб не мати проблем. Я роблю свій депозит, я роблю ставку, якщо дуже погано програю, якщо виграю, я знімаю свої гроші

Я закінчую своє пояснення.


Як я вже сказав вище, у мене ніколи не було проблем, після першої перевірки я грав без хвилювань до лютого 2022 року, коли сайт попросив мене зробити нову перевірку, я поскаржився, і сайт сказав мені, що якщо перевірка цього разу пройде, я не піду мені потрібно буде зробити це знову, якщо мої дані не зміняться. Я відповів, що добре. Я повторив перевірку, маючи на рахунку майже 2000 доларів США, я надіслав свою виписку з банківського рахунку, свої платіжні відомості тощо.


Через 5 днів мій обліковий запис було розблоковано.


Сьогодні ми в липні, і без видимих причин без будь-яких змін у мене було майже 2800 доларів на моєму рахунку, коли я запустив автоматичне блокування зняття коштів.

Мене все ще просять підтвердити, я здивований, я запитую на сайті, і мені кажуть, що документи, які я надіслав кілька місяців тому, закінчилися, тому мені потрібно надіслати нові документи.

Поки це залишається в межах безпеки, я не проти.

Тож у вівторок я надіслав усі запитані документи.

Зазвичай через 5 днів обліковий запис має бути розблоковано, оскільки всі надіслані документи ПЕРЕВІРЕНО.


На мій подив, у понеділок я отримую електронний лист із повідомленням, що мій обліковий запис назавжди заблоковано, оскільки я порушив правило, я здивований, тому що я порядний гравець.


Сайт повідомляє мені, що у мене є дублікати рахунків, я спочатку почав сміятися, тому що я знав, що це неправильно, і я розумів, що він намагався вкрасти мене, можливо, тому, що вони дали баланс мого рахунку в моїй банківській виписці, якщо я не знати.


Я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, щоб отримати додаткову інформацію та повідомити про їхню помилку, оскільки у мене ніколи не було кількох облікових записів, я змінював свою електронну адресу кілька разів 3 рази, і це не є незаконним.


Обслуговування клієнтів каже мені, що його точно закрито. Я кажу, що це неможливо, тому що це помилка, або це чиста крадіжка. Через 5 годин я надіслав електронний лист на свій обліковий запис менеджера, оскільки, коли ви станете VIP, вам надано менеджера, досі немає відповіді.


Я повернувся до чату та натрапив на агента, який сказав мені те саме, що мій обліковий запис закрито, оскільки у мене є два облікові записи. Я сказав йому, що ніколи цього не робив, що я знаю правила, тому він сказав, що збирається отримати інформацію назад, тому чекати.


Ця історія не пахне добром.

Просто тому, що сьогодні він повинен дозволити мені зняти кошти, вони знайшли трюк, щоб закрити мій рахунок.

Вони вважають, що людей дурять.


Якщо у мене є дублікати облікових записів, чому ви ніколи не закривали мій обліковий запис раніше, коли нічого не було, і ви чекаєте, доки на моєму рахунку будуть гроші, щоб закрити мій рахунок?!


Я також просив відповіді та пояснення на свій так званий другий рахунок.


Тому я чекаю


Автоматичний переклад.
Audreyechene
2 р. тому

Я маю на увазі...навіть якщо у вас було 2 облікові записи, але ви використовували лише один із них, немає жодних причин закривати свій обліковий запис назавжди, особливо якщо ви VIP-гравець. Я бачу, що ви вже подали скаргу, що є хорошим кроком. Згідно з нашим веб-сайтом, казино має дуже високий рейтинг, тому я сподіваюся, що це питання незабаром вирішиться.

Мені також цікаво, які докази може надати нам казино щодо передбачуваних кількох облікових записів, оскільки ви стверджуєте, що у вас є лише один обліковий запис.

Автоматичний переклад.
Fran-87
2 р. тому

Те ж саме відбувається зі мною в mrbet, я чекаю 10 днів, щоб мені виплатили 350000

Автоматичний переклад.
ibarranew
2 р. тому

Привіт,

у разі більших виграшів може знадобитися деякий час, щоб продовжити всі перевірки.

Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено?

Ви коли-небудь відмовлялися від Mr Bet?

Будь ласка, яку останню інформацію ви отримали від казино щодо свого виведення коштів?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, 4 місяці тому я знімаю гроші, і для перевірки мого рахунку знадобилося 2 дні, тепер я знаю, що відбувається, що вони не хочуть платити, і казино каже мені чекати, завжди чекати останнього, зачекайте 15 днів, поки вони скажуть мені, що я не зміг вивести кошти, і не пояснять, чому це не вдалося

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Що ж, минуло 12 днів, як я зняв 350 000 песо, які сьогодні виплачені, але їх немає на моєму банківському рахунку. передайте це будь-кому, щоб вони враховували, коли вони грають, і пропонують бонуси та все, що зрештою ви можете виграти багато грошей, але ви їх не знімете, це шахрайство, тому моя порада: зіграйте в іншому казино та подивіться різницю як тільки вони платять вони беруть 1 день максимум вже минуло 12 днів nk я думаю вони платять за страховку вони повертають гроші на мій рахунок і вони скажуть що була проблема

Автоматичний переклад.
Audreyechene
2 р. тому

Це шахрайство, яке вони не хочуть вам платити, і вони роблять усе можливе, щоб вам було нудно

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Що ж, минуло 12 днів, як я зняв 350 000 песо, які сьогодні виплачені, але їх немає на моєму банківському рахунку. передайте це будь-кому, щоб вони враховували, коли вони грають, і пропонують бонуси та все, що зрештою ви можете виграти багато грошей, але ви їх не знімете, це шахрайство, тому моя порада: зіграйте в іншому казино та подивіться різницю як тільки вони платять вони беруть 1 день максимум вже минуло 12 днів nk я думаю вони платять за страховку вони повертають гроші на мій рахунок і вони скажуть що була проблема

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я б не сказав, що це шахрайство.

Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено? Я не зміг знайти відповіді навіть у вашій скарзі .

Але дозвольте мені поділитися нашою точкою зору:

«Ця затримка може бути спричинена незавершеною перевіркою KYC або великою кількістю запитів на зняття коштів.

Тому ми радимо гравцям запастися терпінням і повністю співпрацювати з казино».

Сподіваюся, ми розберемося, але KYC є важливим.

Автоматичний переклад.
1 2...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого