3 р. тому
Тут ви можете обговорити Mr Bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Дорогі друзі, вночі ми гралися з сім'єю, поки вже не виснажилися і сталося, що коли ми хотіли зняти гроші, нам не залишили платіж, там написано, що це мінімум 16 000 чилійських песо і ми маю 16 500 ... тому я хотів би, щоб ви допомогли мені вирішити цю проблему, будь ласка
Dear friends, during the night we were playing with the family until we were already exhausted and it happened that when we wanted to withdraw our money, they did not leave us the payment, it says that it is a minimum of 16,000 Chilean pesos and we have 16,500 ... that is why I would like you to help me to solve that problem please
Estimados durante la noche estuvimos jugando con la familia hasta ya estar agotados y paso que al querer retirar nuestro dinero no nos deja la pag dice que es un minimo de 16.000 pesos chilenos y tenemos 16.500.... por eso quisiera que me ayudaran para solucionar ese problema por favor
Привіт, щоб краще зрозуміти, в чому може бути проблема, я хотів би запитати вас, що таке заява казино про відхилення виведення, будь ласка?
Крім того, ви прийняли і грали з яким-небудь бонусом?
Чи повністю підтверджено ваш обліковий запис на даний момент?
Hello, just to have a better idea of what may be the problem, I would like to ask you what is casino statement for rejecting the withdrawal, please?
Furthermore, did you accept and played with any bonus maybe?
Is your account fully verified at the moment?
Привіт, на скріншоті показано "Dinero en bonos". Це означає, що на вашому рахунку є бонусні гроші, які ви не можете зняти. Я припускаю, що ви отримали бонус у казино і до бонусу застосовуються певні умови. Правила бонусів зазвичай говорять про те, що вам потрібно відіграти бонусні гроші X разів, щоб мати можливість конвертувати їх у реальні гроші та вивести виграш. У цьому випадку вам потрібно з’ясувати, які правила бонусів. Казино має бути в змозі надати вам цю інформацію.
Hi, the screenshot shows "Dinero en bonos". It means that you have bonus money on your account that you can't withdraw. I suppose that you took a bonus in the casino and the bonus has certain terms and conditions applied. The bonus rules usually say that you need to wager the bonus money X times in order to be able to convert it to real money and withdraw the winnings. In this case, you need to figure out what the bonus rules are. The casino should be able to provide you this information.
Це шахрайство, згідно з їхнім обслуговуванням клієнтів, я повинен зіграти 540 000 чилійських песо, щоб вони просто заплатили мені гроші, які я вношу, пффф справжнє шахрайство, вони повинні повідомити, коли хтось збирається вкласти свої реальні гроші, що вони нічого вам не платять. ....
It is a scam according to their customer service I must play 540,000 Chilean pesos so that they just pay me the money that I deposit pfff a real SCAM they should notify when one is going to put their real money that they will not pay you anything .....
Es una estafa según su atención al cliente debo jugar 540.000 pesos chilenos para que recién me paguen el dinero que deposite pfff una real ESTAFA deberían avisar cuando uno va a poner su dinero real que no te pagarán nada .....
Це був бонус за перший депозит, який ви отримали?
Was it a first deposit bonus that you took?
З моєї точки зору, я можу повідомляти лише про позитивні речі. Я з Мрбетом і міністром там більше 2 років! Що стосується верифікації та оплати, я можу підтвердити це лише позитивно, швидко чисто та завжди правильно! Підтримка завжди дуже компетентна та дружня, оскільки Playngo більше не був доступний для німецьких гравців, я запитав підтримку, чи можу я грати з VPN? Після консультації це теж не було проблемою!!! Для мене MrBet - це казино, де всім щастить*****
From my point of view I can only report positive things. I've been with Mrbet and Minister there for over 2 years! As far as the verification and payment is concerned, I can only endorse it positively, quickly clean and always correct! The support is always very competent and friendly, since Playngo was no longer available for German players, I asked the support if I could play with a VPN? After consultation, this was not a problem either!!! For me, MrBet is the casino where everyone gets lucky*****
Aus meiner Sicht kann ich nur positives berichten. Bin seit über 2j bei Mrbet und Minister dort! Was die Verifizierung und Auszahlung betrifft kann ich nur positiv befürworten , schnell sauber und immer korrekt! Der Support ist auch immer sehr kompetent und freundlich, da Playngo nicht mehr für Deutsche Spieler verfügbar war hatte ich im Support gefragt ob ich ich mit VPN spielen könnte? Nach Absprache war dies auch kein Problem!!! MrBet ist für mich das Casino wo jeder Glück wird*****
Привіт, сьогодні приємно читати позитивні відгуки про будь-яке казино. 🙂
Чи можу я знати, який варіант оплати вам найкраще підходить?
Hello, it's good to read positive feedback on any casino these days. 🙂
May I know which payment option works best for you there?
Привіт, Mr.Bet. Я попросив виплату 600 євро, і її знову скасували, нібито через відсутність документів для онлайн-банкінгу. Хоча я зробив скріншот переказу, на якому чітко видно моє ім’я як власника рахунку, назву банку та IBAN. Це дійсно починає дратувати.
Hello Mr.Bet. I requested a payout of 600 euros and it was canceled again, allegedly due to missing online banking documents. Although I took a screenshot of the transfer which clearly shows my name as the account holder, the name of the bank and the IBAN. This is really starting to get annoying.
Hallo Mr.Bet .Habe eine Auszahlung von 600 Euro beantragt und zum wiederholten Male wurde sie angeblich aufgrund von fehlenden Onlinebanking Dokumenten storniert. Obwohl ich ein Screenshot von der Überweisung gemacht habe, auf der eindeutig mein Name als Kontoinhaber, der Name der Bank und die IBAN ersichtlich sind. Das fängt echt an zu nerven.
Сьогодні вранці, на мій подив, мій обліковий запис заблокували, і причина в тому, що я маю два облікові записи. Більше року я граю на вашому сайті і ніколи в житті не створював двох акаунтів. Мене навіть здивувало повідомлення і я прямо зробив висновок, що це замаскована крадіжка. Кілька днів тому я відправив свої документи на перевірку, а напередодні звільнення ви мені сказали, що у мене є кілька акаунтів.
Я граю на вашому сайті більше півтора років і ніколи не виникало проблем. Я завжди був прямим, тож навіщо створювати другий, навіть якщо у мене є обліковий запис, який працює? Написав в сервіс вони те ж саме Просто і чисто вкрали і я не згоден. Я ніколи цього не робив, звинувачуйте мене неправильно. Я піду на всі форуми, щоб пояснити вашу недобросовісність і добитися справедливості.
Ви неправильно звинувачуєте мене в тому, що я забрав мої гроші, і це неправильно. Оскільки я створив свій обліковий запис, я підключився до кількох телефонів протягом року, і наразі у мене є 4 телефони, до яких я підключився залежно від того, який у мене під рукою, і я також змінював електронну адресу 3 рази окремо, я нічого не робив, я ніколи не створював рахунок. Можливо, причина проблеми в зміні адреси електронної пошти?! Можливо, агент, який змінив електронну адресу, зробив це неправильно, тому ви думаєте, що в мене кілька облікових записів. Зазвичай ви повинні надати підтвердження мого пакету, і я чекаю, але оскільки його вкрали, я знаю, що ви не зможете довести, що в мене є два облікові записи. Я пишу вам, щоб ви могли повідомити, що це помилка, і мені потрібні докази та дані з так званого другого облікового запису, який я створив. Ім'я Адреса Електронна пошта Номер телефону Якщо я побачу це, я погоджуся з вами (я знаю, що ви ніколи не можете мати рацію, тому що другого облікового запису з моїм іменем та інформацією НЕ ІСНУЄ) Ви мене повністю обкрадаєте, на моєму рахунку 2800 доларів США чекаю відповіді Дякую
Сьогодні вранці, на мій подив, мій обліковий запис заблокували, і причина в тому, що я маю два облікові записи.
Більше року я граю на вашому сайті і ніколи в житті не створював двох акаунтів.
Мене навіть здивувало повідомлення і я прямо зробив висновок, що це замаскована крадіжка.
Кілька днів тому я відправив свої документи на перевірку, а напередодні звільнення ви мені сказали, що у мене є кілька акаунтів.
Я граю на вашому сайті більше півтора років і ніколи не виникало проблем. Я завжди був прямим, тож навіщо створювати другий, навіть якщо у мене є обліковий запис, який працює?
Я написала в службу вони те саме
Це просто і чисто вкрадено, і я не згоден.
Я ніколи цього не робив, звинувачуйте мене неправильно.
Я піду на всі форуми, щоб пояснити вашу недобросовісність і добитися справедливості.
Ви неправильно звинувачуєте мене в тому, що я забрав мої гроші, і це неправильно.
Відколи я створив свій обліковий запис, я підключився до кількох телефонів за рік, і зараз у мене є 4 телефони, до яких я підключаюся залежно від того, який у мене під рукою, і я також змінював електронну пошту 3 рази, я нічого не робив, я ніколи не створював рахунок.
Можливо, причина проблеми в зміні адреси електронної пошти?! Можливо, агент, який змінив електронну адресу, зробив це неправильно, тому ви думаєте, що в мене кілька облікових записів.
Зазвичай ви повинні надати підтвердження мого пакету, і я чекаю, але оскільки його вкрали, я знаю, що ви не зможете довести, що в мене є два облікові записи.
Я пишу вам, щоб ви могли повідомити, що це помилка, і мені потрібні докази та дані з так званого другого облікового запису, який я створив.
Ім'я
Адреса
Електронна пошта
Телефонний номер
Якщо я побачу це, я погоджуся з вами (я знаю, що ви ніколи не можете бути праві, тому що другого облікового запису з моїм іменем та інформацією НЕ ІСНУЄ)
Ви мене повністю обкрадаєте, на моєму рахунку 2800 доларів
Чекаю відповіді Дякую
This morning to my surprise my account was blocked and the cause is because I have two accounts. For over a year I have been playing on your site and I have never in my life created two accounts. I was even surprised by the message and I directly concluded that it was masked theft. Several days ago I sent my documents for verification and on the eve of the release you tell me I have several accounts.
I've been playing on your site for more than a year and a half and I've never had a problem. I've always been straight so why go create a second one even though I have an account that works? I wrote to the service they the same thing It is simply and purely stolen and I do not agree. I never did that, accuse me wrongly. I will go to all the forums to explain your bad faith and get justice.
You're wrongly accusing me of taking my money and that's wrong. Since I created my account I have connected on several phones in a year and currently I have 4 phones where I connect depending on the one I have in hand and I have also changed email 3 times apart I didn't do anything, I never created an account. Maybe it's the change of e-mail address that is causing the problem?! Maybe the agent who made the change of email didn't do it well, that's why you think I have several accounts. Normally you should provide proof of my package and I'm waiting but as it's stolen I know you won't be able to prove that I have two accounts. I am writing to you so that you can report that it is an error and I want proof and data from the so-called second account I created. The name The address The email Telephone number If I see this I will agree with you (I know you can never be right because a second account with my name and information DOES NOT EXIST) You're totally robbing me there's $2800 in my account I await an answer Thank you
This morning to my surprise my account was blocked and the cause is because I have two accounts.
For over a year I have been playing on your site and I have never in my life created two accounts.
I was even surprised by the message and I directly concluded that it was masked theft.
Several days ago I sent my documents for verification and on the eve of the release you tell me I have several accounts.
I've been playing on your site for more than a year and a half and I've never had a problem. I've always been straight so why go create a second one even though I have an account that works?
I wrote to the service they the same thing
It is simply and purely stolen and I do not agree.
I never did that, accuse me wrongly.
I will go to all the forums to explain your bad faith and get justice.
You're wrongly accusing me of taking my money and that's wrong.
Since I created my account I have connected to several phones in a year and currently I have 4 phones where I connect depending on the one I have in hand and I have also changed email 3 times apart I didn't do anything, I never created an account.
Maybe it's the change of e-mail address that is causing the problem?! Maybe the agent who made the change of email didn't do it well, that's why you think I have several accounts.
Normally you should provide proof of my package and I'm waiting but as it's stolen I know you won't be able to prove that I have two accounts.
I am writing to you so that you can report that it is an error and I want proof and data from the so-called second account I created.
The name
The address
The email
Telephone number
If I see this I will agree with you (I know you can never be right because a second account with my name and information DOES NOT EXIST)
You're totally robbing me there's $2800 in my account
I await an answer Thank you
This morning to my surprise my account was blocked and the cause is because I have two accounts. For over a year I have been playing on your site and I have never in my life created two accounts. I was even surprised by the message and I directly concluded that it was masked theft. Several days ago I sent my documents for verification and on the eve of the release you tell me I have several accounts.
I've been playing on your site for more than a year and a half and I've never had a problem. I've always been straight so why go create a second one even though I have an account that works? I wrote to the service they the same thing It is simply and purely stolen and I do not agree. I never did that, accuse me wrongly. I will go to all the forums to explain your bad faith and get justice.
You're wrongly accusing me of taking my money and that's wrong. Since I created my account I have connected on several phones in a year and currently I have 4 phones where I connect depending on the one I have in hand and I have also changed email 3 times apart I didn't do anything, I never created an account. Maybe it's the change of e-mail address that is causing the problem?! Maybe the agent who made the change of email didn't do it well, that's why you think I have several accounts. Normally you should provide proof of my package and I'm waiting but as it's stolen I know you won't be able to prove that I have two accounts. I am writing to you so that you can report that it is an error and I want proof and data from the so-called second account I created. The name The address The email Telephone number If I see this I will agree with you (I know you can never be right because a second account with my name and information DOES NOT EXIST) You're totally robbing me there's $2800 in my account I await an answer Thank you
Ce matin à ma grande surprise mon compte a été bloqué et la cause c'est parceque j'ai deux comptes.
Depuis plus de un an je joue sur votre site et je n'ai jamais de ma vie créé deux comptes.
J'étais même surpris du message et j'ai directement conclus que c'était du vol masqué.
Depuis plusieurs jours j'ai envoyé mes documents pour une vérification et a la veille du déblocage vous me dite j'ai plusieurs comptes.
Sa fais plus de un an et demi que je joue sur votre site et je n'ai jamais eu de problème j'ai toujours été droite donc pourquoi aller créé un deuxième pourtant j'ai un compte qui fonctionne ?
J'ai écris au service ils la même chose
C'est simplement et purement du volé et je ne suis pas d'accord.
Je n'ai jamais fais cela vous m'accuser a tort .
Je vais aller sur tout les forums pour expliquer votre mauvaise fois et obtenir justice.
Vous m'accuser a tort pour prendre mon argent et ce n'est pas bien.
Depuis j'ai créé mon compte je me suis connecter sur plusieurs téléphone en un an et actuellement j'ai 4 téléphones ou je me connecte en fonction de celui que j'ai en main et j'ai aussi changer de mail 3 fois a part cela je n'ai rien fais je n'ai jamais créé de compte.
C'est peut-être le changement de e-mail qui crée se problème ?! Peut être que l'agent qui a fais le changement de mail ne l'as pas bien fais voilà pourquoi vous pensez que j'ai plusieurs comptes .
Normalement vous devriez fournir les preuves de mon forfait et j'attends mais comme c'est du volé je sais que vous n'allez pas pouvoir prouver que j'ai deux comptes.
Je vous écris pour que vous remonter l'information que c'est une erreur et je veux une preuve et les données du sois disant deuxième compte que j'ai créé.
Le nom
L'adresse
Le mail
Le numéro de téléphone
Si je vois celà je vais vous accordez raison ( je sais que vous ne pouvez jamais avoir raison parceque un deuxième compte avec mon nom et informations N'EXISTE PAS)
Vous êtes carrément entrain de me voler il ya 2800 $ dans mon compte
J'attends une réponse Merci
Остерігайтеся цього сайту. вони заблокували мій обліковий запис і 2800 доларів, звинувативши мене в тому, що я створив два облікові записи, але ми дуже добре знаємо, що цього ніколи не можна робити, і я цього не робив, і вони хочуть мене вкрасти, звинувачуючи мене в тому, що я мав кілька облікових записів.
електронна пошта мого облікового запису: amorrortu43@gmail.com
Я хочу свої гроші за рік, коли я граю на вашому сайті, і жодних проблем не було
Beware of this site. they blocked my account and the $2800 accusing me of having created two accounts yet we know very well that it should never be done and I did not do it and they want to steal me accusing me of have had multiple accounts.
email of my account: amorrortu43@gmail.com
I want my money for a year I play on your site and never had a problem
Mefiez vous de ce site. ils on bloqué mon compte et les 2800$ en m'accusant d'avoir créé deux comptes pourtant nous savons tres bien qu'il faut jamais le faire et je ne l'ai pas fais et ils veulent me voler en m'accusant d'avoir eu plusieurs comptes.
email de mon compte : amorrortu43@gmail.com
Je veux mon argent depuis un an je joue sur votre site et je n'ai jamais eu de problème
Сьогодні вранці, на мій подив, мій обліковий запис заблокували, і причина в тому, що я маю два облікові записи. Більше року я граю на вашому сайті і ніколи в житті не створював двох акаунтів. Мене навіть здивувало повідомлення і я прямо зробив висновок, що це замаскована крадіжка. Кілька днів тому я відправив свої документи на перевірку, а напередодні звільнення ви мені сказали, що у мене є кілька акаунтів.
Я граю на вашому сайті більше півтора років і ніколи не виникало проблем. Я завжди був прямим, тож навіщо створювати другий, навіть якщо у мене є обліковий запис, який працює? Написав в сервіс вони те ж саме Просто і чисто вкрали і я не згоден. Я ніколи цього не робив, звинувачуйте мене неправильно. Я піду на всі форуми, щоб пояснити вашу недобросовісність і добитися справедливості.
Ви неправильно звинувачуєте мене в тому, що я забрав мої гроші, і це неправильно. Оскільки я створив свій обліковий запис, я підключився до кількох телефонів протягом року, і наразі у мене є 4 телефони, до яких я підключився залежно від того, який у мене під рукою, і я також змінював електронну адресу 3 рази окремо, я нічого не робив, я ніколи не створював рахунок. Можливо, причина проблеми в зміні адреси електронної пошти?! Можливо, агент, який змінив електронну адресу, зробив це неправильно, тому ви думаєте, що в мене кілька облікових записів. Зазвичай ви повинні надати підтвердження мого пакету, і я чекаю, але оскільки його вкрали, я знаю, що ви не зможете довести, що в мене є два облікові записи. Я пишу вам, щоб ви могли повідомити, що це помилка, і мені потрібні докази та дані з так званого другого облікового запису, який я створив. Ім'я Адреса Електронна пошта Номер телефону Якщо я побачу це, я погоджуся з вами (я знаю, що ви ніколи не можете мати рацію, тому що другого облікового запису з моїм іменем та інформацією НЕ ІСНУЄ) Ви мене повністю обкрадаєте, на моєму рахунку 2800 доларів США чекаю відповіді Дякую
Сьогодні вранці, на мій подив, мій обліковий запис заблокували, і причина в тому, що я маю два облікові записи.
Більше року я граю на вашому сайті і ніколи в житті не створював двох акаунтів.
Мене навіть здивувало повідомлення і я прямо зробив висновок, що це замаскована крадіжка.
Кілька днів тому я відправив свої документи на перевірку, а напередодні звільнення ви мені сказали, що у мене є кілька акаунтів.
Я граю на вашому сайті більше півтора років і ніколи не виникало проблем. Я завжди був прямим, тож навіщо створювати другий, навіть якщо у мене є обліковий запис, який працює?
Я написала в службу вони те саме
Це просто і чисто вкрадено, і я не згоден.
Я ніколи цього не робив, звинувачуйте мене неправильно.
Я піду на всі форуми, щоб пояснити вашу недобросовісність і добитися справедливості.
Ви неправильно звинувачуєте мене в тому, що я забрав мої гроші, і це неправильно.
Відколи я створив свій обліковий запис, я підключився до кількох телефонів за рік, і зараз у мене є 4 телефони, до яких я підключаюся залежно від того, який у мене під рукою, і я також змінював електронну пошту 3 рази, я нічого не робив, я ніколи не створював рахунок.
Можливо, причина проблеми в зміні адреси електронної пошти?! Можливо, агент, який змінив електронну адресу, зробив це неправильно, тому ви думаєте, що в мене кілька облікових записів.
Зазвичай ви повинні надати підтвердження мого пакету, і я чекаю, але оскільки його вкрали, я знаю, що ви не зможете довести, що в мене є два облікові записи.
Я пишу вам, щоб ви могли повідомити, що це помилка, і мені потрібні докази та дані з так званого другого облікового запису, який я створив.
Ім'я
Адреса
Електронна пошта
Телефонний номер
Якщо я побачу це, я погоджуся з вами (я знаю, що ви ніколи не можете бути праві, тому що другого облікового запису з моїм іменем та інформацією НЕ ІСНУЄ)
Ви мене повністю обкрадаєте, на моєму рахунку 2800 доларів
Чекаю відповіді Дякую
This morning to my surprise my account was blocked and the cause is because I have two accounts. For over a year I have been playing on your site and I have never in my life created two accounts. I was even surprised by the message and I directly concluded that it was masked theft. Several days ago I sent my documents for verification and on the eve of the release you tell me I have several accounts.
I've been playing on your site for more than a year and a half and I've never had a problem. I've always been straight so why go create a second one even though I have an account that works? I wrote to the service they the same thing It is simply and purely stolen and I do not agree. I never did that, accuse me wrongly. I will go to all the forums to explain your bad faith and get justice.
You're wrongly accusing me of taking my money and that's wrong. Since I created my account I have connected on several phones in a year and currently I have 4 phones where I connect depending on the one I have in hand and I have also changed email 3 times apart I didn't do anything, I never created an account. Maybe it's the change of e-mail address that is causing the problem?! Maybe the agent who made the change of email didn't do it well, that's why you think I have several accounts. Normally you should provide proof of my package and I'm waiting but as it's stolen I know you won't be able to prove that I have two accounts. I am writing to you so that you can report that it is an error and I want proof and data from the so-called second account I created. The name The address The email Telephone number If I see this I will agree with you (I know you can never be right because a second account with my name and information DOES NOT EXIST) You're totally robbing me there's $2800 in my account I await an answer Thank you
This morning to my surprise my account was blocked and the cause is because I have two accounts.
For over a year I have been playing on your site and I have never in my life created two accounts.
I was even surprised by the message and I directly concluded that it was masked theft.
Several days ago I sent my documents for verification and on the eve of the release you tell me I have several accounts.
I've been playing on your site for more than a year and a half and I've never had a problem. I've always been straight so why go create a second one even though I have an account that works?
I wrote to the service they the same thing
It is simply and purely stolen and I do not agree.
I never did that, accuse me wrongly.
I will go to all the forums to explain your bad faith and get justice.
You're wrongly accusing me of taking my money and that's wrong.
Since I created my account I have connected to several phones in a year and currently I have 4 phones where I connect depending on the one I have in hand and I have also changed email 3 times apart I didn't do anything, I never created an account.
Maybe it's the change of e-mail address that is causing the problem?! Maybe the agent who made the change of email didn't do it well, that's why you think I have several accounts.
Normally you should provide proof of my package and I'm waiting but as it's stolen I know you won't be able to prove that I have two accounts.
I am writing to you so that you can report that it is an error and I want proof and data from the so-called second account I created.
The name
The address
The email
Telephone number
If I see this I will agree with you (I know you can never be right because a second account with my name and information DOES NOT EXIST)
You're totally robbing me there's $2800 in my account
I await an answer Thank you
This morning to my surprise my account was blocked and the cause is because I have two accounts. For over a year I have been playing on your site and I have never in my life created two accounts. I was even surprised by the message and I directly concluded that it was masked theft. Several days ago I sent my documents for verification and on the eve of the release you tell me I have several accounts.
I've been playing on your site for more than a year and a half and I've never had a problem. I've always been straight so why go create a second one even though I have an account that works? I wrote to the service they the same thing It is simply and purely stolen and I do not agree. I never did that, accuse me wrongly. I will go to all the forums to explain your bad faith and get justice.
You're wrongly accusing me of taking my money and that's wrong. Since I created my account I have connected on several phones in a year and currently I have 4 phones where I connect depending on the one I have in hand and I have also changed email 3 times apart I didn't do anything, I never created an account. Maybe it's the change of e-mail address that is causing the problem?! Maybe the agent who made the change of email didn't do it well, that's why you think I have several accounts. Normally you should provide proof of my package and I'm waiting but as it's stolen I know you won't be able to prove that I have two accounts. I am writing to you so that you can report that it is an error and I want proof and data from the so-called second account I created. The name The address The email Telephone number If I see this I will agree with you (I know you can never be right because a second account with my name and information DOES NOT EXIST) You're totally robbing me there's $2800 in my account I await an answer Thank you
Ce matin à ma grande surprise mon compte a été bloqué et la cause c'est parceque j'ai deux comptes.
Depuis plus de un an je joue sur votre site et je n'ai jamais de ma vie créé deux comptes.
J'étais même surpris du message et j'ai directement conclus que c'était du vol masqué.
Depuis plusieurs jours j'ai envoyé mes documents pour une vérification et a la veille du déblocage vous me dite j'ai plusieurs comptes.
Sa fais plus de un an et demi que je joue sur votre site et je n'ai jamais eu de problème j'ai toujours été droite donc pourquoi aller créé un deuxième pourtant j'ai un compte qui fonctionne ?
J'ai écris au service ils la même chose
C'est simplement et purement du volé et je ne suis pas d'accord.
Je n'ai jamais fais cela vous m'accuser a tort .
Je vais aller sur tout les forums pour expliquer votre mauvaise fois et obtenir justice.
Vous m'accuser a tort pour prendre mon argent et ce n'est pas bien.
Depuis j'ai créé mon compte je me suis connecter sur plusieurs téléphone en un an et actuellement j'ai 4 téléphones ou je me connecte en fonction de celui que j'ai en main et j'ai aussi changer de mail 3 fois a part cela je n'ai rien fais je n'ai jamais créé de compte.
C'est peut-être le changement de e-mail qui crée se problème ?! Peut être que l'agent qui a fais le changement de mail ne l'as pas bien fais voilà pourquoi vous pensez que j'ai plusieurs comptes .
Normalement vous devriez fournir les preuves de mon forfait et j'attends mais comme c'est du volé je sais que vous n'allez pas pouvoir prouver que j'ai deux comptes.
Je vous écris pour que vous remonter l'information que c'est une erreur et je veux une preuve et les données du sois disant deuxième compte que j'ai créé.
Le nom
L'adresse
Le mail
Le numéro de téléphone
Si je vois celà je vais vous accordez raison ( je sais que vous ne pouvez jamais avoir raison parceque un deuxième compte avec mon nom et informations N'EXISTE PAS)
Vous êtes carrément entrain de me voler il ya 2800 $ dans mon compte
J'attends une réponse Merci
Привіт,
Мені шкода, що у вас зараз ця проблема. Майте на увазі, що ми не співробітники Mr Bet , ми Casino Guru .
У цьому випадку я вважаю, що казино повинно надати вам доказ того, що ви створили кілька облікових записів. Друге важливе запитання: чи отримали ви якусь перевагу над казино, порушивши правило кількох облікових записів?
Я думаю, що було б розумно, якби ви могли подати скаргу через наш веб-сайт, щоб ми могли спробувати перевірити ситуацію.
Просто натисніть це посилання:
Hello,
I'm sorry you have this problem now. Please keep in mind that we are not Mr Bet's employees, we are Casino Guru.
In this case, I believe that the casino should provide you with proof that you have created multiple accounts. The second important question is: Did you gain some advantage over the casino by breaking the multiple account rule?
I think it would be wise if you could submit a complaint through our website, so we can try to check what's the situation.
Just click this link:
Привіт,
Мене звати Інес Одрі Ешен, я канадка, живу в Монреалі.
Дякую, що дали мені можливість пояснити вам мою проблему, я дуже сподіваюся, що ви мені допоможете.
Щоб відповісти на ваші запитання;
1- Я на сайті з 29-10-2021 вечора 9 місяців
2- Так, я успішно пройшов усі перевірки без проблем
3- Так, я отримав декілька коштів, мої накопичені прибутки можуть сягати 30 000 доларів США.
Окрім частих термінів зняття коштів (не дотримуються), у мене не було серйозних проблем із ними.
4 - Я часто граю в казино, але всі мої виграші були законно виграні, граючи в ставки на спорт.
5- Мені ніколи не подобалися бонуси, тому мої виграші завжди були без бонусів.
6- Я ніколи не створював кілька облікових записів і ніколи не отримував жодних прибутків. Я максимально уникаю бонусів, щоб не мати проблем. Я роблю свій депозит, я роблю ставку, якщо дуже погано програю, якщо виграю, я знімаю свої гроші
Я закінчую своє пояснення.
Як я вже сказав вище, у мене ніколи не було проблем, після першої перевірки я грав без хвилювань до лютого 2022 року, коли сайт попросив мене зробити нову перевірку, я поскаржився, і сайт сказав мені, що якщо перевірка цього разу пройде, я не піду мені потрібно буде зробити це знову, якщо мої дані не зміняться. Я відповів, що добре. Я повторив перевірку, маючи на рахунку майже 2000 доларів США, я надіслав свою виписку з банківського рахунку, свої платіжні відомості тощо.
Через 5 днів мій обліковий запис було розблоковано.
Сьогодні ми в липні, і без видимих причин без будь-яких змін у мене було майже 2800 доларів на моєму рахунку, коли я запустив автоматичне блокування зняття коштів.
Мене все ще просять підтвердити, я здивований, я запитую на сайті, і мені кажуть, що документи, які я надіслав кілька місяців тому, закінчилися, тому мені потрібно надіслати нові документи.
Поки це залишається в межах безпеки, я не проти.
Тож у вівторок я надіслав усі запитані документи.
Зазвичай через 5 днів обліковий запис має бути розблоковано, оскільки всі надіслані документи ПЕРЕВІРЕНО.
На мій подив, у понеділок я отримую електронний лист із повідомленням, що мій обліковий запис назавжди заблоковано, оскільки я порушив правило, я здивований, тому що я порядний гравець.
Сайт повідомляє мені, що у мене є дублікати рахунків, я спочатку почав сміятися, тому що я знав, що це неправильно, і я розумів, що він намагався вкрасти мене, можливо, тому, що вони дали баланс мого рахунку в моїй банківській виписці, якщо я не знати.
Я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, щоб отримати додаткову інформацію та повідомити про їхню помилку, оскільки у мене ніколи не було кількох облікових записів, я змінював свою електронну адресу кілька разів 3 рази, і це не є незаконним.
Обслуговування клієнтів каже мені, що його точно закрито. Я кажу, що це неможливо, тому що це помилка, або це чиста крадіжка. Через 5 годин я надіслав електронний лист на свій обліковий запис менеджера, оскільки, коли ви станете VIP, вам надано менеджера, досі немає відповіді.
Я повернувся до чату та натрапив на агента, який сказав мені те саме, що мій обліковий запис закрито, оскільки у мене є два облікові записи. Я сказав йому, що ніколи цього не робив, що я знаю правила, тому він сказав, що збирається отримати інформацію назад, тому чекати.
Ця історія не пахне добром.
Просто тому, що сьогодні він повинен дозволити мені зняти кошти, вони знайшли трюк, щоб закрити мій рахунок.
Вони вважають, що людей дурять.
Якщо у мене є дублікати облікових записів, чому ви ніколи не закривали мій обліковий запис раніше, коли нічого не було, і ви чекаєте, доки на моєму рахунку будуть гроші, щоб закрити мій рахунок?!
Я також просив відповіді та пояснення на свій так званий другий рахунок.
Тому я чекаю
Hello,
I am Inès Audrey Echene and I am Canadian living in Montreal.
Thank you for giving me the opportunity to explain my problem to you, I really hope that you help me.
To answer your questions;
1- I have been on the site since 29-10-2021 evening 9 months
2- Yes I passed all the checks successfully without any problem
3- Yes I received several withdrawals my accumulated earnings can reach $30,000.
Apart from often withdrawal deadlines (Not respected) I have not had a major problem with them.
4 - I often play at the casino but all my winnings have been legally won by playing Sports Betting.
5- I have never liked bonuses so my winnings have always been without bonuses.
6- I have never created several accounts and I have never benefited from any earnings. I avoid bonuses as much as possible so as not to have any problems. I make my deposit I bet if I lose too bad if I win I withdraw my money
I finish my explanation.
As I said above I never had a problem, after the first check I played without worries until February 2022 when the site asked me to do a new check I complained and the site told me that if the check had passed this time I was not going to have to do it again unless my data changes I said ok I redid the verification with nearly $2000 in the account, I sent my bank statement and my payslips etc ....
5 days later my account was unlocked.
Today we are in July and for no apparent reason without anything changing I had nearly $2800 in my account when I launched my automatic blocking withdrawal.
I am still asked for verification, I am surprised I ask the site and they tell me that the documents I sent a few months ago have expired so I have to send new documents.
As long as it stays within the security framework I don't mind.
So on Tuesday I sent all the requested documents.
Normally after 5 days the account should be unblocked since all the documents sent HAVE BEEN VALIDATED.
To my surprise on Monday I receive an email telling me that my account is permanently blocked because I broke a rule, I'm surprised because I'm a decent player.
The site tells me that I have duplicate accounts, I first started laughing because I knew it was wrong and I understood that he was trying to steal from me, maybe because they have given the balance of my account in my bank statement provided I do not know.
I contacted customer service for more information and to report their error because I never had several accounts, I rather changed my email several times 3 times and it is not illegal.
Customer service tells me it's definitely closed I say it's not possible because it's a mistake or either it's pure theft 5 hours later I sent an email to my manager account since once you are VIP you are granted a manager so far no response.
I went back to the chat and I came across an agent who told me the same thing that my account is closed because I have two accounts I told him that I had never done this that I know the rules so he said said he was going to get the information back, so to wait.
This story does not smell good.
Just because today he should allow me to make my withdrawal they found a trick to close my account.
They believe that people are fooled.
If I have duplicate accounts why did you never close my account before when there was nothing and you wait until I have the money in the account to close my account?!
I also asked for answers and explanations on my so-called second account.
So I'm waiting
Bonjour,
Je suis Inès Audrey Echene et je suis canadienne vivant à Montréal.
Merci de me donner l'occasion de vous expliquer mon problème j'espère vraiment que vous m'aidiez.
Pour répondre à vos questions;
1- Je suis sur le site depuis le 29-10-2021 soir 9 mois
2- Oui j'ai passé toutes les vérifications avec succès sans aucun problème
3- Oui j'ai reçu plusieurs retrait mes gains accumulés peuvent arriver à 30.000 $.
A part souvent des délais de retrait ( Non respecté ) je n'ai pas eu de problème majeur avec eux.
4 - Je joue souvent au casino mais tout mes gains ont été légalement gagner en jouant au Paris Sportifs.
5- Je n'ai jamais aimée les bonus alors mes gains ont toujours été sans bonus.
6- Je n'ai jamais créé plusieurs comptes et je n'ai jamais bénéficié de d'un quelconque gains . J'évite au maximum les bonus pour ne pas avoir de problème . Je fais mon dépôt je mise si je perds tant pis si je gagne je retire mon argent
Je termine mon explication.
Comme je disais plus haut je n'ai jamais eu de problème, après la première vérification je jouais sans soucis jusqu'en Février 2022 ou le site ma redemandé de faire une nouvelle vérification je me suis plainte et le site ma dit que si la vérification était passé cette fois je n'allais plus avoir à la faire sauf si mes données changes j'ai dis ok j'ai refais la vérification avec près de 2000$ dans le compte, j'ai envoyé mon relevé bancaire et mes fiches de paies etc ....
5 jours plus tard mon compte a été débloqué.
Aujourd'hui nous sommes en juillet et sans raison apparente sans que quelque chose ne change j'avais près de 2800$ dans mon compte quand j'ai lancé mon retrait automatiquement blocage.
On me demande encore une vérification, je suis étonnée je demande au site et il me disent que les documents que j'ai envoyé il y a quelques mois sont expirée je dois donc envoyé de nouveaux documents.
Tant que sa reste dans le cadre de la sécurité ça ne me dérange pas.
Alors le mardi j'ai envoyé tout les documents demandés.
Normalement après 5 jours le compte devrait être débloqué vu que tout les documents envoyés ONT ÉTÉ VALIDÉ.
A ma grande surprise le lundi je reçois un mail qui me dit que mon compte est bloqué définitivement parceque j'ai enfreint une règle , je suis surprise parceque je suis une joueuse correcte.
Le site me dit que j'ai des comptes en double, j'ai d'abord commencer à rire parceque je savais que c'était faux et j'ai compris qu'il essayait de me voler , peut être parce qu'ils ont vu le solde de mon compte dans mon relevé bancaire fournis je ne sais pas .
J'ai contacte le service client pour avoir plus d'informations et leur signaler leur erreur parceque je n'ai jamais eu plusieurs comptes j'ai plutôt changer de mail plusieurs 3 fois et ce n'est pas illégal.
Le service client me dit que c'est définitivement fermé je dis c'est pas possible car c'est une erreur ou soit c'est du vole a l'état pure 5 h plus tard j'ai envoyé un mail à mon gestionnaire de compte vu que une fois que tu es VIP on vous octroie un gestionnaire jusqu'à présent aucune réponse.
Je suis repartie au chat et je suis tombée sur un agent qui m'a dit la même chose que mon compte est fermé parceque j'ai deux comptes je lui es dis que jamais j'avais fais cela que je connais les règles alors il a dit qu'il allait remonter l'information donc de patienter.
Cette histoire ne sent pas bon.
Juste parceque aujourd'hui il devrait m'autoriser à faire mon retrait ils ont trouvé une astuce pour fermer mon compte.
Ils croient que les gens sont dupe.
Si j'ai des comptes en double pourquoi vous n'avez jamais fermer mon compte auparavant quand il y avait rien et vous attendez que j'ai l'argent dans le compte pour me fermer le compte ?!
J'ai aussi demander des réponses et des explications sur mon soit disant deuxièmes compte.
Donc j'attends
Я маю на увазі...навіть якщо у вас було 2 облікові записи, але ви використовували лише один із них, немає жодних причин закривати свій обліковий запис назавжди, особливо якщо ви VIP-гравець. Я бачу, що ви вже подали скаргу, що є хорошим кроком. Згідно з нашим веб-сайтом, казино має дуже високий рейтинг, тому я сподіваюся, що це питання незабаром вирішиться.
Мені також цікаво, які докази може надати нам казино щодо передбачуваних кількох облікових записів, оскільки ви стверджуєте, що у вас є лише один обліковий запис.
I mean...even if you had 2 accounts, but used only one of them, then there's no reason to close your account permanently, especially when you're a VIP player. I can see you already submitted the complaint, which is a good step. The casino has a very god rating according to our website so I hope the matter will get resolved soon.
I'm also wondering what kind of evidence the casino can show us regarding the alleged multiple accounts since you claim you've got only 1 account there.
Те ж саме відбувається зі мною в mrbet, я чекаю 10 днів, щоб мені виплатили 350000
The same thing happens to me in mrbet I've been waiting for 10 days to be paid 350000
Me pasa lo mismo en mrbet llevo 10 días esperando que me paguen 350000
Привіт,
у разі більших виграшів може знадобитися деякий час, щоб продовжити всі перевірки.
Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено?
Ви коли-небудь відмовлялися від Mr Bet?
Будь ласка, яку останню інформацію ви отримали від казино щодо свого виведення коштів?
Hello,
in case of bigger wins, it may take some time to proceed with all checkouts.
May I know whether your account has been fully verified?
Have you ever withdrawn from Mr Bet before?
What was the latest information you got from the casino concerning your withdrawal, please?
Привіт, 4 місяці тому я знімаю гроші, і для перевірки мого рахунку знадобилося 2 дні, тепер я знаю, що відбувається, що вони не хочуть платити, і казино каже мені чекати, завжди чекати останнього, зачекайте 15 днів, поки вони скажуть мені, що я не зміг вивести кошти, і не пояснять, чому це не вдалося
Hello, 4 months ago I withdraw money and it took 2 days for my account to be verified, now I know what happens that they don't want to pay and what the casino tells me is to wait, always wait for the last one, wait 15 days for them to tell me that I failed withdrawal and no explanation why it failed
Hola hace 4 meses retire dinero y se demoraron 2 días mi cuenta esta verificada ahora noce que pasa que no quieren pagar y lo que me dice el casino es que espere siempre es que espere la última ve espere 15 días para que me digan que fallo el retiro y ninguna explicación porque fallo
Що ж, минуло 12 днів, як я зняв 350 000 песо, які сьогодні виплачені, але їх немає на моєму банківському рахунку. передайте це будь-кому, щоб вони враховували, коли вони грають, і пропонують бонуси та все, що зрештою ви можете виграти багато грошей, але ви їх не знімете, це шахрайство, тому моя порада: зіграйте в іншому казино та подивіться різницю як тільки вони платять вони беруть 1 день максимум вже минуло 12 днів nk я думаю вони платять за страховку вони повертають гроші на мій рахунок і вони скажуть що була проблема
Well, it's been 12 days since I made my withdrawal of 350,000 pesos, which today comes out as paid but it's not in my bank account. pass this on to anyone so that they take into account when they play and offer bonuses and everything in the end you can win a lot of money but you will not withdraw them it is a scam so my advice is to play in another casino and see the difference as soon as they pay they take 1 day maximum already passed 12 days nk I think they pay for insurance they return the money to my account and they will say that there was a problem
Bueno ya van 12 días desde que hice mi retiro de 350000 pesos aló cual hoy sale como pagado pero no esta en mi cuenta de banco creo que se burlan de los jugadores hacen que sea el proceso engorro nk creo que recupere mi dinero pero que no le pase esto a nadie para que tengan en cuenta cuando juegan y ofrecen bonos y todo al final puedes ganar mucho dinero pero no los retiraras es estafa así que mi consejo jueguen en otro casino y vean la diferencia en cuanto pagan se demoran 1 día máximo ya pasado 12 día nk creo que paguen de seguro me regrasan el dinero ala cuenta y dirán que hubo un problema
Це шахрайство, яке вони не хочуть вам платити, і вони роблять усе можливе, щоб вам було нудно
That's a scam they don't want to pay you and they do their best to make you bored and say
Eso es estafa no quieren pagarte y hacen lo posible para que te aburras y decistas
Що ж, минуло 12 днів, як я зняв 350 000 песо, які сьогодні виплачені, але їх немає на моєму банківському рахунку. передайте це будь-кому, щоб вони враховували, коли вони грають, і пропонують бонуси та все, що зрештою ви можете виграти багато грошей, але ви їх не знімете, це шахрайство, тому моя порада: зіграйте в іншому казино та подивіться різницю як тільки вони платять вони беруть 1 день максимум вже минуло 12 днів nk я думаю вони платять за страховку вони повертають гроші на мій рахунок і вони скажуть що була проблема
Well, it's been 12 days since I made my withdrawal of 350,000 pesos, which today comes out as paid but it's not in my bank account. pass this on to anyone so that they take into account when they play and offer bonuses and everything in the end you can win a lot of money but you will not withdraw them it is a scam so my advice is to play in another casino and see the difference as soon as they pay they take 1 day maximum already passed 12 days nk I think they pay for insurance they return the money to my account and they will say that there was a problem
Bueno ya van 12 días desde que hice mi retiro de 350000 pesos aló cual hoy sale como pagado pero no esta en mi cuenta de banco creo que se burlan de los jugadores hacen que sea el proceso engorro nk creo que recupere mi dinero pero que no le pase esto a nadie para que tengan en cuenta cuando juegan y ofrecen bonos y todo al final puedes ganar mucho dinero pero no los retiraras es estafa así que mi consejo jueguen en otro casino y vean la diferencia en cuanto pagan se demoran 1 día máximo ya pasado 12 día nk creo que paguen de seguro me regrasan el dinero ala cuenta y dirán que hubo un problema
Привіт,
Я б не сказав, що це шахрайство.
Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено? Я не зміг знайти відповіді навіть у вашій скарзі .
Але дозвольте мені поділитися нашою точкою зору:
«Ця затримка може бути спричинена незавершеною перевіркою KYC або великою кількістю запитів на зняття коштів.
Тому ми радимо гравцям запастися терпінням і повністю співпрацювати з казино».
Сподіваюся, ми розберемося, але KYC є важливим.
Hello,
I would not say it's a scam.
Has your account been fully verified, please? I was not able to find the answer even in your complaint.
Allow me to share our point of view, however:
"This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.
That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino"
I hope we will sort things out, but the KYC is essential.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.