ФорумОбговорення скаргБудь ласка, допоможіть, Vulkan Vegas не виплачує виграш

Будь ласка, допоможіть, Vulkan Vegas не виплачує виграш (Сторінка 5)

3 р. тому від Adrian96
|
74628 переглядів 156 відповідей |
|
1...4 5 6...8
Daniel
2 р. тому

Привіт, так, я знімав гроші раніше, але це займає 2 дні, і це було набагато більше грошей, ніж зараз, і це вперше, коли це займає так багато часу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, так, я знімав гроші раніше, але це займає 2 дні, і це було набагато більше грошей, ніж зараз, і це вперше, коли це займає так багато часу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я думаю, що вам варто трохи почекати. Виплата затримується, але я думаю, що це лише питання часу.

Автоматичний переклад.
Fran-87
2 р. тому

Привіт, Френ, запит довго не перевірявся? Я ніколи не грав тут, і мені пощастило виграти на моєму першому депозиті (я також із Чилі). Я переказав із Сантандера, але подав запит на зняття коштів на банківському рахунку, моє підтвердження все ще переглядається.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я думаю, що вам варто трохи почекати. Виплата затримується, але я думаю, що це лише питання часу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Шановна Фран-87!

ваша скарга потребує певної уваги :

«Ми подовжуємо таймер на 7 днів. Будь ласка, майте на увазі, що якщо ви не відповісте на свою скаргу протягом зазначеного часу або не потребуватимете додаткової допомоги, ми відхилимо її».

Є шанс, що ви вже отримали свій виграш?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, Френ, запит довго не перевірявся? Я ніколи не грав тут, і мені пощастило виграти на моєму першому депозиті (я також із Чилі). Я переказав із Сантандера, але подав запит на зняття коштів на банківському рахунку, моє підтвердження все ще переглядається.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт.

Чи можу я знати, коли почалася перевірка?

Ви змогли надати всі документи?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт, я почав це в суботу, і сьогодні на світанку я отримав електронний лист про те, що перевірка вже пройшла добре, а статус депозитів змінився з незавершеного на виконуваний, вітаю

Автоматичний переклад.
rockpancho
2 р. тому

Привіт,

тому здається, що казино працює над цим. 👍 Будь ласка, повідомте нам, коли отримаєте свій виграш, я хочу бути впевненим, що вам не потрібна допомога.

Дякую.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я вже отримав свій заробіток, все добре

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго дня, хлопці, я тут новачок.

Минулого тижня я зареєструвався у веганах vulkan і отримав бездепозитний бонус.

Я здійснив ролловер, я поговорив зі службою підтримки та попросив внести принаймні 35 бразильських реалів (реалів), а потім зробив депозит і грав ще!

готово. Я зняв 310 бразильських реалів через astropay Дата: 22.08.2022 11:47:05

мій обліковий запис перевірено!

підтримка зазначеного платежу протягом 2 робочих днів. Минуло 2 дні, а на моєму рахунку AstroPay немає платежу.

хтось допоможіть мені

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я вже отримав свій заробіток, все добре

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тож все було не так вже й погано 🙂

Дуже дякую за оновлення. Ви все ще залишаєтесь вірними цьому казино? Репутація чудова , тому я вважаю, що це хороший вибір.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго дня, хлопці, я тут новачок.

Минулого тижня я зареєструвався у веганах vulkan і отримав бездепозитний бонус.

Я здійснив ролловер, я поговорив зі службою підтримки та попросив внести принаймні 35 бразильських реалів (реалів), а потім зробив депозит і грав ще!

готово. Я зняв 310 бразильських реалів через astropay Дата: 22.08.2022 11:47:05

мій обліковий запис перевірено!

підтримка зазначеного платежу протягом 2 робочих днів. Минуло 2 дні, а на моєму рахунку AstroPay немає платежу.

хтось допоможіть мені

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

якщо ви переглянете цю тему, ви помітите, що виведення коштів може зайняти більше 2 днів.

Я можу уявити, що ви не в захваті від цього, але це казино має ідеальну репутацію, і якщо ви не порушили жодних правил, ваш виграш прибуде.

Будь ласка, в якому статусі зараз ваше відкликання?

Прошу терпіння. Ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки та обробки платежу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

якщо ви переглянете цю тему, ви помітите, що виведення коштів може зайняти більше 2 днів.

Я можу уявити, що ви не в захваті від цього, але це казино має ідеальну репутацію, і якщо ви не порушили жодних правил, ваш виграш прибуде.

Будь ласка, в якому статусі зараз ваше відкликання?

Прошу терпіння. Ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки та обробки платежу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

заплатив сьогодні! Дуже дякую

Отримай!

Автоматичний переклад.
fellipinho
2 р. тому

Побачити? Всього кілька днів, щоб отримати свій виграш. Не так вже й погано, я б сказав 🙂.

Насолоджуйтесь і бережіть себе.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, хлопці, я тут новачок, я з Перу, і я хотів би розповісти вам, через що я пройшов, якщо ви висловите свою думку


4 дні тому я вніс 150 солей у vukan Vegas і виграв 14 500 солей (PEN), що є моєю місцевою валютою

Ну мій акаунт вже верифікований, попросили фото картки DNI, я вже все відправив і все нормально

Зніміть 10 тисяч, і вони розділили їх на кілька депозитів по 1200

моє запитання

ХТОСЬ ТУТ ІЗ ПЕРУ ВЖЕ ВИХОДИВ НА ПЕНСІЮ?

тобто чи справді казино платить у Перу?

Сказали почекати 5 днів і приїде


Чекаю вашої думки, дякую







Автоматичний переклад.
rockpancho
2 р. тому

Скільки часу зайняв ваш депозит? А скільки ви зняли?


Згідно з ними, я зняв у п’ятницю, і наразі він вийшов неповним


Автоматичний переклад.
celulardetrabajo16
2 р. тому

Привіт,

виходячи з багатьох дописів і тем про Vulkan Vegas тут на форумі, я думаю, що казино платить гравцям, але іноді у них виникають деякі проблеми з виплатами південноамериканцям, особливо я пам’ятаю гравців з Перу та, можливо, Чилі. (з німцями теж були проблеми).

Я думаю, що це якось пов’язано з платежами у вашій місцевій валюті та вашою банківською системою. У всякому разі, я не чув історій від гравців, які не отримували б грошей. Я пам’ятаю тільки затримки, і взагалі їм було трохи складніше і забирало більше часу.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Добре, я розумію, дякую, я зачекаю цього тижня і розповім вам, як це відбувається, оскільки в місцевій валюті я зняв 10 тисяч солей, і поки що це ще не завершено

Але давайте почекаємо, і я повідомлю вам, як воно буде


Дякую

Автоматичний переклад.
celulardetrabajo16
2 р. тому

Так, будь ласка. Тримайте нас у курсі та бажаємо успіху!

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Ну, він зайшов, щоб сказати вам, що вони надіслали мені електронний лист близько півтори години тому з проханням надіслати виписку з рахунку та надіслати фотографію профілю мого skrill


Раніше я надсилав дані, що вони вимагали від мене фотографію фотокартки мого посвідчення особи, але вони відхилили вилучення та вимагали від мене нові документи


Тепер я чекаю на затвердження документів, щоб знову провести процес виведення

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ну, хлопці, я вам скажу, що в той же день, коли вони запитали документи, два дні тому я їх відправив, і минуло приблизно 2 години, і вони підтвердили мій обліковий запис, вони не сказали мені про це поштою, тому що я повинен був введіть дані та подивіться, як іде перевірка, і я зрозумів, що зелені галочки вже були там, вказуючи, що це вже перевірено


З іншого боку, певна сума знімається на мій банківський рахунок у континентальному банку тут, у Перу, а інша – на Skrill. Причина цього в тому, що якщо у них виникнуть проблеми з міжбанківськими переказами, я думаю, що, написавши, що цифровий гаманець тобто, у них не буде проблем


Поки що вони мені нічого не відповіли, я не отримав жодного типу повідомлення, і воно все ще знаходиться в неповному стані на платформі, тому добре, я продовжу чекати, і ми побачимо, що станеться, оскільки я спілкувався з чатом платформи, але іншої відповіді мені не дали, що ще чекає

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого