Ну, хлопці, я вам скажу, що в той же день, коли вони запитали документи, два дні тому я їх відправив, і минуло приблизно 2 години, і вони підтвердили мій обліковий запис, вони не сказали мені про це поштою, тому що я повинен був введіть дані та подивіться, як іде перевірка, і я зрозумів, що зелені галочки вже були там, вказуючи, що це вже перевірено
З іншого боку, певна сума знімається на мій банківський рахунок у континентальному банку тут, у Перу, а інша – на Skrill. Причина цього в тому, що якщо у них виникнуть проблеми з міжбанківськими переказами, я думаю, що, написавши, що цифровий гаманець тобто, у них не буде проблем
Поки що вони мені нічого не відповіли, я не отримав жодного типу повідомлення, і воно все ще знаходиться в неповному стані на платформі, тому добре, я продовжу чекати, і ми побачимо, що станеться, оскільки я спілкувався з чатом платформи, але іншої відповіді мені не дали, що ще чекає
Well, guys, I'll tell you that the same day they asked me for the documents two days ago I sent them and approximately 2 hours passed and they verified my account, they didn't tell me about it by mail because I had to enter the data and see how the verification was going and I realized that the green checks were already there indicating that it is already verified
On the other hand, an amount is withdrawn to my bank account at the continental bank here in Peru and another amount to Skrill, the reason for this is that if they have any problem with interbank transfers, I imagine that by writing what a digital wallet is, they will not have no problem
So far they have not answered me anything, I have not received any type of message and it is still in an incomplete state on the platform, so well, I will continue waiting and we will see what happens since I spoke with the platform chat but they did not give me another answer what is still waiting
Bueno chicos les comento que el mismo día que me pidieron los documentos hace dos días los envié y pasaron aproximadamente 2 horas y me verificaron la cuenta no me lo comentaron por correo ya que yo tuve que ingresar a los datos y ver cómo iba la verificación y me di cuenta que ya estaban los check verdes que indica que ya está verificado
Por otra parte es retirado un monto a mi cuenta bancaria del banco continental aquí en Perú y otro monto a skrill, el motivo de eso es que si tienen algún problema con las transferencias interbancarias me imagino que por escribe qué es una billetera digital no van a tener ningún inconveniente
Hasta el momento no me han respondido nada no me ha llegado ningún tipo de mensaje y sigue en estado de incompleto en la plataforma así que bueno seguiré esperando y veremos qué es lo que pasa ya que hablé con el chat de la plataforma pero no me dieron otra respuesta qué es que sigue esperando
Автоматичний переклад.