2 р. тому
Скільки часу вам знадобилося?
How long did it take you?
Cuánto te llegó a tardar ?
0
Отже, перевірку завершено, але зараз ви чекаєте на свої виграші, чи не так?
Будь ласка, в якому стані ваші зняття?
So the verification has been completed yet you're currently waiting for your winnings, correct?
In what status your withdrawals are, please?
Так, звісно, верифікацію вже виконано, і на даний момент виведення ще НЕЗАВЕРШЕНО
Було б 3 дні з таким же статусом!
І міжбанківський переказ, і виведення на гаманець skrill!
Yes, of course, the verification is already done, and currently the withdrawal is still INCOMPLETE
It would be 3 days with the same status!
Both the interbank transfer and the withdrawal to the skrill wallet!
Si claro la verificación ya está, y actualmente sigue en INCOMPLETO el retiro
Ya serían 3 días con el mismo estado !
Tanto la tranferencia interbancaria como el retiro a la billetera skrill !
Наразі я ВЗАГАЛІ НЕ ОТРИМУЮ ЕЛЕКТРОННОГО ПОВІДОМЛЕННЯ, А ЗНЯТТЯ, ЯКІ МЕНЕ БУЛО СКАСУВАНО, ВОНИ МЕНІ НЕ ПОЯСНЮЮТЬ ЧОМУ, лише спробуйте ще раз
Зараз я знімаю лише за допомогою skrill, яка перевірена, і все
Подивимося, що вони скажуть, і чи знову відкинуть без причини
Я залишаю вам коротку розмову, де вони не дають мені причини, і що я спілкуюся пізніше
Well currently I DO NOT GET AN EMAIL AT ALL, AND THE WITHDRAWALS I HAD HAVE BEEN CANCELLED THEY DON'T GIVE ME A WHY, only to try again
Now I am only withdrawing with skrill which is verified and all
Let's see what they say and if they reject it again for no reason
I leave you a short of the conversation where they do not give me reason and that I communicate later
Bueno actualmente NO ME LLEGA NI UN CORREO NADA, Y me an cancelado los retiros que tenía NO ME DAN UN PORQUE solamente que intente de nuevo
Ahora estoy retirando solamente con skrill que está verificado y todo
Veamos que dicen y si lo vuelven a rechazar sin razón alguna
LeS dejo un corto de la conversa dónde no me dan razón y que me comunique más tarde
Привіт,
дякую за пояснення. Що ж, я б дочекався цього відкликання Skrill, і якщо воно не продовжиться знову або не буде надано належного пояснення, вам слід подати скаргу.
Будь ласка, дайте мені знати, як це відбувається далі.
Hello,
thank you for the explanation. Well, I would wait for this Skrill withdrawal and if it does not proceed again or no proper explanation will be given, you should consider submitting a complaint.
Kindly let me know how it continues.
Привіт!
У мене було таке в кількох казино. І я справді граю в багатьох, тож точно більше 20-30 різних. Усюди, де у мене виникали проблеми, я негайно звертався до https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ або https://gluecksspielhero.at/ . Більшість казино прийняли мене і принаймні вимагали повернути мою ставку, яку я вже отримав від 2 казино. Я в основному використовую його лише тоді, коли казино трохи дурні. Можливо, це теж щось для вас... у будь-якому випадку, всього найкращого та успіхів у вашому "нервовому" зборі коштів. Я знаю, як це... lg
Hello!
I've had this at a few casinos. And I really play in many, so definitely more than 20-30 different ones. Wherever I had problems, I immediately turned to https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ or https://gluecksspielhero.at/ . Most of the casinos accepted me and at least demanded my stake back, which I have already received from 2 casinos. I basically only use it when the casinos are a little stupid. Maybe that's something for you too.. in any case, all the best and good luck with your "nerve-wracking" fundraising. I know how it isss... lg
Hello!
Ich hatte das bei einigen Casinos. Und ich spiele wirklich bei vielen, also sicher bei über 20-30 verschiedenen. Überall dort wo ich Probleme hatte, habe ich mich sofort an https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ oder auch https://gluecksspielhero.at/ gewendet. Bei den meisten Casinos haben die mich angenommen und zumindest meinen Einsatz zurückgefordert, den ich auch schon von 2 Casinos erhalten habe. Ich nehme das grundsätzlich nur in Anspruch wenn die Casinos ein wenig blöd sind. Vielleicht is das ja auch was für dich.. jedenfalls alles Gute und viel Erfolg bei deiner "nervenaufreibenden" Geldeinholung. Ich weiss, wie das issss... lg
Доброго дня, розкажу про свою пенсійну справу.
Станом на сьогоднішній день вони внесли відсоток від мого зняття, оскільки я зробив три зняття
Два зняття по 3000 солей і одне зняття по 400 солей
І те, що вони внесли мені, — це зняття 3000 і зняття 400, і в цьому випадку або настав час чекати, поки надійде інше зняття, таким же чином я можу вказати, оскільки казино надійне, але їм потрібен час, щоб платити
Good day, tell you about my retirement case.
As of today's date, they have deposited a percentage of my withdrawal since I made three withdrawals
Two withdrawals of 3000 soles and one withdrawal of 400 soles
And what they have deposited to me is a withdrawal of 3000 and a withdrawal of 400 and in this case or it is time to wait for the other withdrawal to arrive in the same way I can specify since the casino is reliable but they take time to pay
Buen día comentarle referente a mi caso del retiro
A la fecha del día de hoy me han depositado un porcentaje de mi retiro ya que yo realice tres retiros
Dos retiros de 3000 soles y un retiro de 400 soles
Y lo que me han depositado es un retiro de 3000 y un retiro de 400 y en este caso o toca esperar a que llegue el otro retiro de igual forma puedo concretar desde qué el casino es confiable pero demoran en pagar
Привіт,
Якщо я правильно розумію, наразі ви отримали лише частину, 3000 солей, що залишилися на балансі вашого казино, чи не так?
Я б запитав у казино. Можливо, ви перевищили певний ліміт зняття, тому вам надіслали лише ці два.
Запитайте в казино і дайте мені знати, будь ласка.
Hello,
If I understand correctly, so far you have only received a portion, 3000 soles left on your casino balance, right?
I would ask the casino. There may be some withdrawal limit you exceeded, so they sent you just those two.
Ask the casino and let me know, please.
Привіт всім,
Я здійснив виплату в розмірі 130 євро 23.09.22 і виплату в розмірі 100 євро 26.09.22 у Vulkan Vegas. Відтоді обидва поставлені на «обробку».
З такими невеликими сумами гроші фактично завжди були на моєму банківському рахунку протягом наступних 48 годин.
Поки що я все ще чекаю, і служба обслуговування клієнтів просто каже, що я повинен зачекати, виплата обробляється постачальником платіжних послуг.
Можливо, я просто занадто нетерплячий, але я десь тут читав, що вулканічний Вегас мав підроблену ліцензію і був закритий.
Тепер я повністю роздратований і думаю, чи отримаю я взагалі свої гроші.
Hello everybody,
I made a payout of 130 euros on 09/23/22 and a payout of 100 euros on 09/26/22 at Vulkan Vegas. Since then, both have been set to "processing".
With such small sums, the money was actually always in my bank account within the next 48 hours.
So far I'm still waiting and the customer service just keeps saying I should wait, the payout is being processed by a payment service provider.
Maybe I'm just too impatient, but I read somewhere here that volcanic Vegas had a fake license and was closed.
Now I'm completely irritated and wondering if I'll get my money at all.
Hallo allerseits,
Ich hab am 23.09.22 eine Auszahlung von 130 Euro und am 26.09.22 eine Auszahlung von 100 bei Vulkan Vegas getätigt. Beide stehen seitdem auf "wird verarbeitet ".
Bei solchen kleinen Summen war das Geld eigentlich immer in den nächsten 48 Stunden auf meinem Bankkonte.
Bisher warte ich immer noch und der Kundendienst sagt immer nur ich solle warten, die Auszahlung werde gerade von einem Zahlungsdienstleister bearbeitet.
Vielleicht bin ich einfach zu ungeduldig, aber ich habe hier irgendwo gelesen, dass vulkan Vegas eine gefälschte Lizenz hätte und geschlossen wäre.
Jetzt bin ich völlig irritiert und habe bedenken, ob ich mein Geld überhaupt erhalte.
Привіт,
Дуже важливо розрізняти оригінальний Vulkan Vegas і підроблений клон Vulcan Vegas , цей клон закрито.
Отже, де ви граєте, будь ласка? Якщо це Vulkan, я б трохи почекав, я думаю, що виведення буде перевірено незабаром, це все-таки авторитетне казино.
Hello,
It's very important to distinguish between the original Vulkan Vegas and the fake clon Vulcan Vegas, this clone has been closed.
So, where do you play, please? If it is Vulkan, I'd wait a bit, I guess that the withdrawal will be checked soon, this is a reputable casino after all.
Це чудово, я деякий час хвилювався.
Будь ласка, дайте казино ще кілька днів для обробки платежу. Будь ласка, дайте мені знати, як тільки отримаєте якісь новини.
That's great, I was worried for a while.
Kindly give the casino a few more days, to process the paymnet. Let me know as soon as you have some news, please.
Привіт! Це чудово 🙂 Маєте якісь особливі бажання, які ви б хотіли зараз виконати?
Hello there! That's great 🙂 Do any special wishes you would like to fulfill now?
Привіт, я хочу подати скаргу, я з Аргентини, і коли я хотів внести 2000, казино забрало в мене 4000, і я хотів їх зняти, але цього було недостатньо, тому я вніс ще раз, загалом я вкрав 8000 песо і я грав щось до 11 360 песо, тому я намагався зняти більше 2 місяців, і вони відмовляють мені, і коли я спілкуюся з ними, вони кажуть мені ту саму відповідь, що я повинен спілкуватися пізніше, щоб отримати відповідь, не грай , не платять, гроші залишають
Hello, I want to file a complaint, I am from Argentina and when I wanted to deposit 2,000 the casino took 4,000 from me, and I wanted to withdraw it, but it was not enough so I deposited again, in total I stole 8,000 pesos and I played something until 11,360 pesos, ago I have been trying to withdraw for more than 2 months and they reject me and when I communicate with them they tell me the same answer, that I should communicate later to have an answer, do not play, do not pay, they keep the money
Hola quiero presentar una queja , soy de argentina y cuando quise depositar 2000 el casino me sacó 4 mil , y los quise retirar, pero no era suficiente entonces volví a depositar , en total me robo 8mil pesos y jugué algo hasta hace 11.360 pesos , hace más de 2 meses que estoy tratando de retirar y me los rechaza y cuando me comunico con ellos me dicen la misma respuesta , que me comunique más tarda para tener una respuesta , no jueguen , no pagan , se quedan con la plata
Привіт,
Я коротко переглянув вашу скаргу , але на початку вона виглядає досить складною.
Наскільки я бачу, обліковий запис перевірено, картку також перевірено, і ви не грали з жодним бонусом. Гадаю, ця проблема потребує певного пояснення від казино.
Hello there,
I went through your complaint briefly, but it seems quite complex now at the beginning.
As far as I can see, the account was verified, the card verified as well and you have not played with any bonus. Well, I guess this issue needs some explanation from the casino.
Я запитував їх тисячу разів, і вони завжди кажуть, що він прийде і не хвилюйтеся, оскільки я подав скаргу, моя історія спроб зняття коштів чиста
I asked them a thousand times and they always say that it will arrive and not to worry, since I filed the complaint my history of attempted withdrawals is clean
Se los pedí mil veces y siempre dicen que ya va a llegar y que no le preocupe , desde que presente la queja mi historias de intentos de retiros está limpio
Просто нагадуємо: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂
Проблема з історією зняття коштів звучить досить підозріло. Я хотів би попросити вас оновити тему скарги, ви можете зробити це тут .
Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
The issue with your withdrawal history sounds quite suspicious. I'd like to ask you to update your complaint thread, you can do so here.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.