ГоловнаФорумОбговорення скаргБудь ласка, допоможіть, Vulkan Vegas не виплачує виграш

Будь ласка, допоможіть, Vulkan Vegas не виплачує виграш

 від Adrian96
|
85 106 переглядів 160 відповідей |
|
1 2...9

Доброго вечора, шановна команда гуру казино.


Я хотів запитати, чи можете ви допомогти мені далі.


Мене звуть Адріан, і деякий час тому я відвідав сайт казино: Vulkan Vegas (https://vulkanvegas.com/de)

Гроші на депозит і те, що виграло.


Це 1058 євро, але гроші мені не платять, що мене дуже засмучує, оскільки я перебуваю в не дуже хорошому фінансовому становищі і можу використовувати кожен цент.


Я навіть не використовував бонус, а виграв гроші через слоти та блекджек там наодинці.


Проблема: кожного разу, коли я роблю виплату (я вже пробував 10 разів), я отримую електронний лист із повідомленням про помилку з виплатою та що мені слід зв’язатися зі службою підтримки, що я також зробив за допомогою чату на веб-сайті.

Коли я надсилаю їм маркер транзакції та описую мою проблему, служба підтримки завжди повідомляє мені одне і те ж, і це все одно триває, поки мій рахунок не буде підтверджений, я маю своє посвідчення особи, фотографію, де я тримаю посвідчення особи біля себе, банківські виписки та a Завантажив туди фотографію мого депозиту, і там написано, що її було успішно перевірено (приблизно через 2 дні біля кожної фотографії з’явилися зелені галочки).


Врешті-решт, ви просто не даєте мені моїх грошей і просто тримаєте мене, я, мабуть, вже писав до служби підтримки більше 10 разів, і вони завжди говорять одне і те ж, мені слід почекати ще кілька днів, але я Я впевнений, що вони скажуть мені те саме через рік.


Я справді втратив себе і був би вдячний за допомогу з проблемою.


Я був би дуже радий почути від команди гуру казино самостійно, можливо, ви можете дати мені кілька порад.


Якщо у вас є які-небудь запитання, я, звичайно, відповім якомога швидше, я можу зв’язатися через електронну пошту або тут, також по телефону.


Якщо ми зможемо вирішити проблему, ви, звичайно, також отримаєте від мене подяку.


Залишатися здоровим.


LG Адріан


Автоматичний переклад.
Adrian96

Я думаю, ви вже бачили подібні випадки, які ми маємо тут:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/it-s-about-volcano-vegas

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/vulkan-vegas-declines-payout--caution-

https://casino.guru/forum/casinos/volcano-vegas-payout

https://casino.guru/forum/casinos/volcano-vegas-payout-1


Це вимагає часу, але гроші ви з часом повинні отримати.

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, у мене теж було те саме, що в казино дикого торнадо, я виграв і спробував зняти 50 євро, і мене попросили сфотографувати своє посвідчення особи, картки, якими я користувався для депозиту, і рахунок, який показує мою адресу, і завантажити їх на документи на мій рахунок казино, а також відтворити потрійну суму мого депозиту, щоб я міг зробити успішне зняття коштів, щоб це не було шахрайством

Автоматичний переклад.

Будь ласка, допоможіть казино, які дають вам можливість грати у безкоштовні слоти, не вкладаючи грошей, якщо виграєте, що трапиться, ви можете вимагати виграш чи ні

Автоматичний переклад.
Maria1988

Ні, це не шахрайство. Багато казино вимагають від вас внести депозит перед тим, як зняти кошти вперше. Це просто тому, що їм потрібно зареєструвати у своїй системі якийсь спосіб оплати (який належить вам). Ви реєструєте спосіб оплати, роблячи перший внесок.

Автоматичний переклад.

доброго вечора! Я хочу зняти гроші з vulkan vegas, я просто чекаю перевірки рахунку протягом 14 днів, я отримую від них сповіщення з бонусами, лише електронна пошта для підтвердження цього не робить. Я підтримував зв’язок із тими, хто там був, і вони продовжують казати мені чекати. З тих пір минуло 14 днів

Автоматичний переклад.
Anastase

Здравствуйте,

Ймовірно, варто поглянути на подібні публікації про Вулкан Вегас

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/it-s-about-volcano-vegas

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/vulkan-vegas-declines-payout--caution-

https://casino.guru/forum/casinos/volcano-vegas-payout

https://casino.guru/forum/casinos/volcano-vegas-payout-1


Підсумовуючи це: Здається, Vlukan Vegas виплачує виграш клієнту, процес перевірки також працює, але це надзвичайно повільно з невідомої на сьогодні причини (це займає 3-4 тижні). Мій колега вже зв’язався з представником казино і запитав їх, що відбувається. Я повідомлю вас тут, коли ми отримаємо від них більше інформації.

Автоматичний переклад.
Anastase

Один совет. Заходите в свой в свой профиль каждый день. Только не играйте. Затягивание с проверкой это уловка казино. Они надеются что вы будите играть, а это верный способ проиграть. Я был в похожей ситуации. Три месяца шла проверка и каждый день мне предлагали играть. Хотя купон имел лимит на вывод 500 usd. Я мог только проиграть.

Djamil

Добрый день, Djamil

Спасибо за Ваш комментарий! Если Вы столкнулись с трудностями на сайте, прошу, без стеснения оформите жалобу на сайте, мы с радостью рассмотрим её и обязательно разберёмся!

Хорошего дня!

Вони мені теж не заплатили, я виграв як 1200 рублів, що в моїй країні було б близько 130 тисяч песо і щось, що я зробив кілька вилучень грошей, жодне з них не спрацювало, я не хочу йти до того, щоб казати, що казино це шахрайство, оскільки існує відмінна репутація, але вони повинні вирішити цю справу.

Автоматичний переклад.

12000 втирань No 1200

Автоматичний переклад.

Насправді бонус Vulkan Vegas, безсумнівно, є найкращим бездепозитним бонусом, але він марний, якщо гроші не отримують

Автоматичний переклад.
Anastase

Шановний Анастазе,

Мені дуже шкода, що ви зіткнулися з труднощами у VulkanVegas. Будь ласка, повідомте мені частину вашої електронної пошти на Сайті, щоб ми могли ідентифікувати вас / або сміливо подавали скаргу, ми в найкоротші терміни проведемо розслідування.

Автоматичний переклад.
Elhujoi15

Привіт дорогий Елхуджой15

Скажіть, будь ласка, ваш рахунок був заблокований чи щось інше? Я впевнений, що в будь-якому випадку була причина затримки або будь-яких інших дій Казино. Будь ласка, подайте скаргу в CasinoGuru або надішліть мені частину свого електронного листа, щоб я міг вас ідентифікувати. Дякую заздалегідь і приємного дня!

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене також є проблеми з виходом з Vulkan, я вже перевірив свій рахунок і попросив виведення, через 3 тижні отримав підтвердження про оплату 500 (я просив 5000), яке було відхилено наступного дня, це сталося з 2 запитами більше. На сьогоднішній день я нічого не можу зняти, і я намагався майже 3 місяці.

Автоматичний переклад.
Baru

Я також не можу отримати свій виграш з 23/05

Автоматичний переклад.
marczes92

Не могли б ви описати свою проблему більш детально? Чому ви не можете його отримати?

Автоматичний переклад.

Процес удосконалення зайняв більше 3 тижнів, коли ви взяли участь, він був відсортований того ж дня 🙂 оновлення, яке слідкувати, як тільки гроші потраплять на мій рахунок ...

Автоматичний переклад.
marczes92

Приємно, я радий, що це поки добре розвивається. Тримайте нас в курсі 🙂

Автоматичний переклад.

Нарешті отримав свій виграш 🙂

Автоматичний переклад.
1 2...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого