ФорумОбговорення скаргБудь ласка, допоможіть, Vulkan Vegas не виплачує виграш

Будь ласка, допоможіть, Vulkan Vegas не виплачує виграш

3 р. тому від Adrian96
|
74564 переглядів 156 відповідей |
|
1 2...8
3 р. тому

Доброго вечора, шановна команда гуру казино.


Я хотів запитати, чи можете ви допомогти мені далі.


Мене звуть Адріан, і деякий час тому я відвідав сайт казино: Vulkan Vegas (https://vulkanvegas.com/de)

Гроші на депозит і те, що виграло.


Це 1058 євро, але гроші мені не платять, що мене дуже засмучує, оскільки я перебуваю в не дуже хорошому фінансовому становищі і можу використовувати кожен цент.


Я навіть не використовував бонус, а виграв гроші через слоти та блекджек там наодинці.


Проблема: кожного разу, коли я роблю виплату (я вже пробував 10 разів), я отримую електронний лист із повідомленням про помилку з виплатою та що мені слід зв’язатися зі службою підтримки, що я також зробив за допомогою чату на веб-сайті.

Коли я надсилаю їм маркер транзакції та описую мою проблему, служба підтримки завжди повідомляє мені одне і те ж, і це все одно триває, поки мій рахунок не буде підтверджений, я маю своє посвідчення особи, фотографію, де я тримаю посвідчення особи біля себе, банківські виписки та a Завантажив туди фотографію мого депозиту, і там написано, що її було успішно перевірено (приблизно через 2 дні біля кожної фотографії з’явилися зелені галочки).


Врешті-решт, ви просто не даєте мені моїх грошей і просто тримаєте мене, я, мабуть, вже писав до служби підтримки більше 10 разів, і вони завжди говорять одне і те ж, мені слід почекати ще кілька днів, але я Я впевнений, що вони скажуть мені те саме через рік.


Я справді втратив себе і був би вдячний за допомогу з проблемою.


Я був би дуже радий почути від команди гуру казино самостійно, можливо, ви можете дати мені кілька порад.


Якщо у вас є які-небудь запитання, я, звичайно, відповім якомога швидше, я можу зв’язатися через електронну пошту або тут, також по телефону.


Якщо ми зможемо вирішити проблему, ви, звичайно, також отримаєте від мене подяку.


Залишатися здоровим.


LG Адріан


Автоматичний переклад.
Adrian96
3 р. тому

Я думаю, ви вже бачили подібні випадки, які ми маємо тут:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/it-s-about-volcano-vegas

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/vulkan-vegas-declines-payout--caution-

https://casino.guru/forum/casinos/volcano-vegas-payout

https://casino.guru/forum/casinos/volcano-vegas-payout-1


Це вимагає часу, але гроші ви з часом повинні отримати.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Доброго ранку, у мене теж було те саме, що в казино дикого торнадо, я виграв і спробував зняти 50 євро, і мене попросили сфотографувати своє посвідчення особи, картки, якими я користувався для депозиту, і рахунок, який показує мою адресу, і завантажити їх на документи на мій рахунок казино, а також відтворити потрійну суму мого депозиту, щоб я міг зробити успішне зняття коштів, щоб це не було шахрайством

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Будь ласка, допоможіть казино, які дають вам можливість грати у безкоштовні слоти, не вкладаючи грошей, якщо виграєте, що трапиться, ви можете вимагати виграш чи ні

Автоматичний переклад.
Maria1988
3 р. тому

Ні, це не шахрайство. Багато казино вимагають від вас внести депозит перед тим, як зняти кошти вперше. Це просто тому, що їм потрібно зареєструвати у своїй системі якийсь спосіб оплати (який належить вам). Ви реєструєте спосіб оплати, роблячи перший внесок.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

доброго вечора! Я хочу зняти гроші з vulkan vegas, я просто чекаю перевірки рахунку протягом 14 днів, я отримую від них сповіщення з бонусами, лише електронна пошта для підтвердження цього не робить. Я підтримував зв’язок із тими, хто там був, і вони продовжують казати мені чекати. З тих пір минуло 14 днів

Автоматичний переклад.
Anastase
3 р. тому

Здравствуйте,

Ймовірно, варто поглянути на подібні публікації про Вулкан Вегас

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/it-s-about-volcano-vegas

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/vulkan-vegas-declines-payout--caution-

https://casino.guru/forum/casinos/volcano-vegas-payout

https://casino.guru/forum/casinos/volcano-vegas-payout-1


Підсумовуючи це: Здається, Vlukan Vegas виплачує виграш клієнту, процес перевірки також працює, але це надзвичайно повільно з невідомої на сьогодні причини (це займає 3-4 тижні). Мій колега вже зв’язався з представником казино і запитав їх, що відбувається. Я повідомлю вас тут, коли ми отримаємо від них більше інформації.

Автоматичний переклад.
Anastase
3 р. тому

Один совет. Заходите в свой в свой профиль каждый день. Только не играйте. Затягивание с проверкой это уловка казино. Они надеются что вы будите играть, а это верный способ проиграть. Я был в похожей ситуации. Три месяца шла проверка и каждый день мне предлагали играть. Хотя купон имел лимит на вывод 500 usd. Я мог только проиграть.

Djamil
3 р. тому

Добрый день, Djamil

Спасибо за Ваш комментарий! Если Вы столкнулись с трудностями на сайте, прошу, без стеснения оформите жалобу на сайте, мы с радостью рассмотрим её и обязательно разберёмся!

Хорошего дня!

3 р. тому

Вони мені теж не заплатили, я виграв як 1200 рублів, що в моїй країні було б близько 130 тисяч песо і щось, що я зробив кілька вилучень грошей, жодне з них не спрацювало, я не хочу йти до того, щоб казати, що казино це шахрайство, оскільки існує відмінна репутація, але вони повинні вирішити цю справу.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

12000 втирань No 1200

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Насправді бонус Vulkan Vegas, безсумнівно, є найкращим бездепозитним бонусом, але він марний, якщо гроші не отримують

Автоматичний переклад.
Anastase
3 р. тому

Шановний Анастазе,

Мені дуже шкода, що ви зіткнулися з труднощами у VulkanVegas. Будь ласка, повідомте мені частину вашої електронної пошти на Сайті, щоб ми могли ідентифікувати вас / або сміливо подавали скаргу, ми в найкоротші терміни проведемо розслідування.

Автоматичний переклад.
Elhujoi15
3 р. тому

Привіт дорогий Елхуджой15

Скажіть, будь ласка, ваш рахунок був заблокований чи щось інше? Я впевнений, що в будь-якому випадку була причина затримки або будь-яких інших дій Казино. Будь ласка, подайте скаргу в CasinoGuru або надішліть мені частину свого електронного листа, щоб я міг вас ідентифікувати. Дякую заздалегідь і приємного дня!

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, у мене також є проблеми з виходом з Vulkan, я вже перевірив свій рахунок і попросив виведення, через 3 тижні отримав підтвердження про оплату 500 (я просив 5000), яке було відхилено наступного дня, це сталося з 2 запитами більше. На сьогоднішній день я нічого не можу зняти, і я намагався майже 3 місяці.

Автоматичний переклад.
Baru
3 р. тому

Я також не можу отримати свій виграш з 23/05

Автоматичний переклад.
marczes92
3 р. тому

Не могли б ви описати свою проблему більш детально? Чому ви не можете його отримати?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Процес удосконалення зайняв більше 3 тижнів, коли ви взяли участь, він був відсортований того ж дня 🙂 оновлення, яке слідкувати, як тільки гроші потраплять на мій рахунок ...

Автоматичний переклад.
marczes92
3 р. тому

Приємно, я радий, що це поки добре розвивається. Тримайте нас в курсі 🙂

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Нарешті отримав свій виграш 🙂

Автоматичний переклад.
1 2...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого