Привіт,
Чому ви думаєте, що казино «розблокує мій рахунок, якщо я відмовлюся виграти», будь ласка?
Це нормально, що коли гравець виграє великий рахунок, перевіряється обліковий запис, а також історія ігор та інші аспекти, через розслідування обліковий запис може бути заблоковано.
Чи отримували ви якусь офіційну заяву від казино з поясненням ситуації? Якщо так, я б сказав, було б корисно це показати.
Hello,
What makes you think that the casino "will unlock my account if I refuse to win", please?
It's normal that when a player wins big, the account is checked, as well as the gaming history and other aspects, due to the investigation, the account may be blocked.
Have you received any official statement from the casino explaining the situation? If so, would be useful to show it, I'd say.
Минулого тижня я створив свій обліковий запис на https://4vulkanvegas9.com, я отримав суму бонусу, я вніс депозит, підтвердив обліковий запис, і мій платіж не впав, незважаючи на успішний статус. Схоже, це хіт!
I made my account at https://4vulkanvegas9.com last week, I got a bonus amount, I deposited, verified the account and nothing of my payment dropped, despite the success status. Looks like it's a hit!
Fiz minha conta no https://4vulkanvegas9.com semana passada, ganhei um valor com bônus, depositei, verifiquei a conta e nada do meu pagamento cair, apesar do status de sucesso. Parece que é golpe!
Скільки часу знадобилося, щоб зайти на рахунок?
How long did it take to get into the account?
Quanto tempo demorou pra cair na conta?
Минулого тижня я створив свій обліковий запис на https://4vulkanvegas9.com, я отримав суму бонусу, я вніс депозит, підтвердив обліковий запис, і мій платіж не впав, незважаючи на успішний статус. Схоже, це хіт!
I made my account at https://4vulkanvegas9.com last week, I got a bonus amount, I deposited, verified the account and nothing of my payment dropped, despite the success status. Looks like it's a hit!
Fiz minha conta no https://4vulkanvegas9.com semana passada, ganhei um valor com bônus, depositei, verifiquei a conta e nada do meu pagamento cair, apesar do status de sucesso. Parece que é golpe!
Привіт!
Добре, що ви знайшли форум, бо я вважаю, що вам знадобиться допомога.
Посилання, яке ви опублікували, здається відрізняється від посилання, яке я отримую на нашому веб-сайті, хоча це має бути викликано оголошенням, встановленим як цільова сторінка.
У будь-якому разі чи можу я знати, який варіант оплати ви вибрали? Відколи це статус успіху? Я б запитав у казино, чи було надіслано платіж, щоб переконатися.
Hello there!
It's good you found the forum, because I feel you could use some help.
The link you posted seems to be different from the link I get on our website, though it should be caused by the announcement set as the landing page.
Anyway, may I know which payment option did you choose? Since when is the status of success? I would ask the casino whether the payment was sent - just to be sure.
Привіт, казино, яке шукає Вегас, обдурило мене. Я мав прибуток у 1900 доларів. Вони змусили мене внести його. Мінімум, а потім я грав на двійку, потім вони попросили мене завантажити всі види квитанцій і навіть селфі з обліковими даними в руках, і тому я маю 15 днів і він. Сьогодні вони заблокували мій обліковий запис, і я намагався змусити їх пояснити мені це, і вони стверджують, що у мене є дублікат облікового запису, що є брехнею, і вони не дають мені жодної причини, чому чи що можна зробити???
Hello, the casino looking for Vegas scammed me. I had profits of $1900. They made me deposit it. Minimum and then I played it for double, then they asked me to upload all kinds of receipts and even selfie with credential in hand and so I have 15 days and he. Today they blocked my account and I tried to get them to explain it to me and they allege that I have a duplicate account which is a lie and they don't give me any reason why or what can be done???
Hola el casino buscan Vegas me estafó tuve ganancias de 1900 $ me isieron depositar el. Mínimo y después jugarlo por el doble lo ise, después me pidieron subir comprobantes de todo tipo y asta selfi con credencial en mano y así tengo 15 días y el. Día de hoy me blojesron la cuenta y trate de q me explicaran y alegan q tengo una cuenta duplicada cosa q es mentira y no me dan ni razón de porq o cual q se puede aser???
Привіт.
Що ж, здається, ваш обліковий запис не пройшов перевірку облікового запису, тому дуже важливо з’ясувати, що спричинило це.
Ви грали в "Vulkan Vegas Casino?" Я лише хочу бути впевненим, оскільки ви написали «казино шукає Вегас».
У будь-якому випадку, ви впевнені, що ніхто з вашої родини ніколи не створював обліковий запис у тому ж казино?
Зазвичай це найпростіше пояснення.
Якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого, скористайтеся цим посиланням і створіть скаргу:
https://casino.guru/complaints
Hello there.
Well, it seems your account didn't pass the account verification, so it's crucial to find out what made it happen.
Did you play in "Vulkan Vegas Casino?" I only aim to be certain since you wrote "the casino looking for Vegas".
Anyway, are you sure no one from your household has ever created an account in the same casino?
This is usually the easiest explanation.
If you believe you made nothing wrong, use this link and create a complaint:
https://casino.guru/complaints
Я бачу, що минуло 2 роки з початку теми, але я щиро сподіваюся, що ви більше не сподіваєтеся заробити на казино і не рахуєте кожен цент. Гра в казино може бути тільки розвагою, але не більше. Грати - це одне, а грати на останні гроші - зовсім інше. Я щиро сподіваюся, що у вас все добре :)
I see that 2 years have passed since the beginning of the topic, but I sincerely hope that you no longer expect to make money on the casino and do not count every cent. Playing in a casino can only be entertainment, but nothing more. Playing is one thing, but playing for the last money is quite another. I sincerely hope you are doing well :)
Подивіться, я надсилаю документи для зняття коштів протягом 2 тижнів, їх уже понад 10 схвалено, і я постійно отримую електронні листи, у яких немає документів про статки, трудового договору, якщо я безробітний у травні, який документ ви хочете, щоб я надіслав якщо ти вже знаєш, що це мій рахунок з усім? Схвалено та селфі з паспортною карткою, карткою та телефонними рахунками та набагато кращим обліковим записом. Мені потрібен, будь ласка, перевірте мій випадок, чи все в порядку, але вони чекали 11 днів, а електронні листи продовжують надходити з відсутніми документами, які затверджено, дякую, я сподіваюся, що підказка відповідь на затримку казино
Look, I have been sending documents to make a withdrawal for 2 weeks, there are already more than 10 approved and I keep getting emails that lack wealth documents, employment contract, if I am unemployed in May, what document do you want me to send if you already know that it is my account with everything? Approved and selfies with passport card card and telephone accounts and much better account I need please check my case that everything is in order but they have been waiting for 11 days and emails continue to arrive with missing documents that are approved thank you I hope a prompt response to the casino delay
Mire ya llevo 2 semanas de enviar documentos para hacer un retiro ya hay mas de 10 aprobados y me siguen llegando correos que faltan documentos de riquezas contrato de trabajo si estoy cesante de mayo que documento quieren que envie si ya saben que es mi cuenta con todo lo aprobado y selfies con pasaporte carnet tarjeta y cuentas de telefono y cuenta de much better necesito por favor revisen mi caso que esta todo en orden pero ya van11 dias esperando y siguen llegando correos con que faltan documentos que estan aprobados gracias espero una pronta respuesta a la demora del casino
Привіт,
Мені шкода, що у вас проблеми з казино. Я можу лише уявити, наскільки виснажливим може бути постійне надсилання документів у казино. Однак існує велика ймовірність того, що казино вирішить ваші проблеми, оскільки я бачу, що Vulkan Vegas розглядає їхні скарги. Мені здається, що ви застрягли, тому я пропоную подати скаргу прямо тут: https://casino.guru/complaints/create
Якщо ви вирішите зробити його, тримайте нас у курсі.
Hello,
I'm sorry to see that you're having issues with the casino, I can only imagine how exhausting it can be to constantly try and send documents to the casino. However there is good chance that Casino will solve your issues as from what I can see Vulkan Vegas is dealing with their complaints. For me it seems like you are stuck so I would suggest making a complaint right here: https://casino.guru/complaints/create
If you decide to make one, keep us informed.
Доброго ранку, я намагаюся зняти кошти, і це не дозволяє мені вже 5 днів, і ніхто не дає рішення, скільки б я не писав у чаті, прочитавши стільки коментарів, я не хочу думати погано про казино Вулкан.
На вашу люб'язну відповідь
Good morning, I'm trying to make a withdrawal and it doesn't allow me for 5 days now and no one gives a solution no matter how much I write to the chat, after reading so many comments I don't want to think badly about the Vulkan casino.
To your kind reply
Buen día, estoy tratando de hacer retiro y no me permite llevo ya 5 días y nadie da solución por más que escribo al chat, al leer tanto comentario no deseo pensar mal del casino Vulkan.
A su cordial respuesta
Я хотів би почати з питання - Ви пройшли верифікацію облікового запису? Це найпоширеніша проблема, з якою стикаються гравці, коли відповідають, що їм заборонено знімати гроші.
Буду чекати вашої відповіді.
I would like to start with a question - Have you passed the account verification? This is the most common problem players face when they respond that they are not allowed to withdraw.
I'll wait for your answer.
Привіт, дивіться, я намагався отримати гроші від казино vulkan vegas протягом півтора місяців, я був готовий отримати гроші, але вони відхилили мій платіж через технічні проблеми, і вони повернули гроші в казино, щоб я міг зіграти в нього і втратити його, що я і зробив у дитинстві, і я. Вони кажуть, що я повинен шукати інший спосіб оплати, і мені довелося починати все спочатку з проблемою документації та всім іншим, і вони ділять виведення коштів на 6 платежів. Вони кажуть мені, що це їхня політика: кожні 2 дні вони ставлять одне з 6 зняття коштів, мені все ще потрібно 3 зняття, які виходять неповними, тому вони залишаються в процесі, тому вони платять мені занадто багато, і я очікував цих грошей що вони платять мені, і коли хтось робить депозит у казино, гроші надходять негайно, будь ласка, допоможіть мені з цією проблемою казино та платіть мені. Вони вже відхилили мою картку MasterCard, і я чекав на свої гроші, оператори сказали мені, що ваші гроші будуть звільнені, що ніколи не траплялося через 10 робочих днів, вони відхиляють його, тепер я зробив це за допомогою своєї картки Visa, сподіваюся, вони не отримають те саме, оскільки це виснажливо, я сподіваюся, що буде швидке рішення, і вони заплатять мені якнайшвидше, дякую
Hello, look, I've been trying to get paid by the vulkan vegas casino for 1 month and a half, I was ready to be paid and they rejected my payment due to technical problems and they returned the money to the casino so that I could play it and lose it, which I did as a child and I They say that I should look at another payment method and I had to start all over again with the documentation issue and everything and they divide the withdrawal into 6 payments. They tell me that it is their policy every 2 days they put one of the 6 withdrawals in progress, I still need 3 withdrawals that come out incomplete so that they remain in progress so that they pay me is too much and what I expected this money that they pay me and when one deposits to the casino the money arrives immediately please help me with this casino problem and pay me They already rejected my mastercard card and I was waiting for my money the operators told me at any time your money is released which never happened after 10 business days they reject it now I did it with my visa card hopefully they don't end up with what same since this is exhausting I hope a prompt solution and they pay me as soon as possible thanks
Hola miren ya llevo 1 mes ymedio tratando de que me page el casino vulkan vegas estaba listo para que me pagaran y me rechazaron el pago por problemas tecnicos y me devolvieron el dinero al casino para que lo juege y lo pierda cosa que nio hize y me dicen que vea otro metodo de pago y tuve que empezar de nuevo todo el tema de documentacion y todo y me lo dividen en 6 pagos el retiro me dicen que es su politica cada 2 dias me ponen en progreso uno de los 6 retiros aun me faltan 3 retiros que salen incompletos para que queden en progreso para que me pagen es demasiado ya lo que e esperado este dinero que me pagen y cuando uno deposita al casino le llega el dinero de inmediato por favor me ayuden con este problema del casino y me pagen ya me rechazaron mi tarjeta mastercard y yo estaba esperando mi dinero los operadores me decian en cualquier momento se libera su dinero cosa que nunca paso despues de 10 dias habiles me lo rechazan ahora lo realize con mi tarjeta visa ojala no me salgan al final con lo mismo ya que esto es agotador espero una pronta solucion y me pagen lo antes posible gracias
Перевірка мого облікового запису готова 3 тижні тому з фотографіями мого водійського посвідчення, паспорта, посвідчення особи тощо. Я значно покращив зняття коштів за допомогою електронного гаманця, пізніше вони запитали у мене виписку з рахунку набагато краще та все інше документи, і коли вони затвердили мене, уся перевірка була готова зробити мій відклик. Набагато краща програма для зняття зникла. Я розмовляв з оператором, і він сказав мені, що деякі програми призначені лише для депозиту, і я сказав йому, ніби спочатку я робив зняття набагато краще, а потім мені довелося зняти лише 5 заявок, які вони поставили мені для зняття Mastercard Visa – це ті, які я маю, тому з моєю оновленою Mastercard вони відхиляють її тепер. Я зробив це знову з іншою своєю карткою Visa, і я знову надіслав усе з цієї картки, і дні йдуть, а вони все ще в наявності прогрес, і вони мені нічого не платять, мені все ще нудно, я втомився, розчарований у vulkan vegas, я сподіваюся, що цього тижня я виплачу всі свої кошти, дякую
The verification of my account is ready for 3 weeks ago with photos of my driver's license, passport, identity card, etc. I made my withdrawal with an electronic wallet much better, later they asked me for an account statement much better and all the other documents and when they approved me All the verification was ready to make my withdrawal. The much better application to withdraw was gone. I talked to an operator and he told me that some applications are only for depositing and I told him as if at first I made my withdrawal in much better and from there I had to make my withdrawal in only 5 applications that they put me to withdraw mastercard visa are the ones I have and so with my mastercard that is up to date they reject it now I did it again with another card of mine visa and I sent everything again from this one card and the days go by and they are still in progress and they do not pay me anything I am still bored tired disappointed in vulkan vegas I hope that this week I will pay all my withdrawal thanks
La verificacion de mi cuenta esta lista desde hace 3 semanas atras con fotos delfis licencia de conducir pasaporte carnet de identidad etc yo realize mi retiro con una billetera electronica much better despues me pidieron estado de cuenta much better y tofo lo demas documentos y cuando me aprobaron toda la verificacion lista para hacer mi retiro ya no estaba la aplicacion much better para retirar hable con un operador y me dijo que algunas aplicaciones son solo para depositar y yo le dije como si al principio hize mi retiro en much better y de ahi tuve que hacer mi retiro en solo 5 aplicaciones que me pusieron ellos para retirar mastercard visa son las que tengo y asi con mi mastercard que esta al dia me la rechazan ahora lo volvi a hacer con otra tarjeta mia visa y volvi a enviar todo de nuevo de esta tarjeta y pasan los dias y aun estan en progreso y no me pagan nada aun estoy aburrido cansado desilusionado de vulkan vegas espero que ya esta semana me page todo mi retiro gracias
Привіт.
Що ж, з усією цією історією легко зрозуміти ваше розчарування!
Ви помітили, що Яро порадив вам подати скаргу приблизно місяць тому? Перевірте це тут .
Я б точно так зробив.
Hello.
Well, with this whole story being told it's easy to understand your frustration!
Have you noticed Jaro advised you to submit a complaint a month or so ago? Check it out here.
I would certainly do that.
Привіт, подивіться, я чекав на виведення грошей з цього казино 45 днів. Моє перше зняття вже було підтверджено, щоб заплатити мені на мою MasterCard, і через 10 днів після мого зняття вони сказали мені, що через технічні проблеми вони відхилили його, щоб побачити інший спосіб зняття та повторно надіслати документи, добре, я зробив це за допомогою іншої картки Visa, і вони перевірили все в порядку, і мої 5 робочих днів закінчилися, і вони кажуть мені бути терплячим у будь-який час, мої гроші надходитимуть на мій рахунок до сьогодні, є 45 днів очікування, я вже напружений через операторів, які просто виправдовуються і ні рішення Мені потрібно, щоб вони виплатили мені гроші від мого зняття не пізніше цього тижня. Чекати вже занадто довго, і оператори звинувачують сторонню компанію як проблему, і що вони не несуть відповідальності, але я чітко кажу, що казино несе відповідальність за мої гроші, я сподіваюся, вони не зроблять те саме з цією карткою Visa, яку я зробив, моє нове зняття. Сподіваюся, ви мені допоможете, будь ласка, оскільки мені потрібні гроші, дякую
Hi, look, I've been waiting for my withdrawal for 45 days from this casino. My first withdrawal was already verified to pay me on my MasterCard and after 10 days after my withdrawal they told me that due to technical problems they rejected it to see another withdrawal method and resend documents well I did it with my other visa card and they verified everything is in order and my 5 business days are over and they tell me to be patient at any time my money will come out in my account until today there are 45 days waiting I'm already stressed with the operators who give mere excuses and no solution I need them to pay me the money from my withdrawal no later than this week the wait is already too much and the operators blame an external company as the problem and that they are not responsible but as I clearly say that the casino is responsible for my money I hope they don't do the same with this visa card that I made my new withdrawal I hope you help me please since I need the money thanks
Hola mire ya llevo 45 dias esperando mi retiro este casino mi primer retiro ya estaba todo verificado para pagarme en mi tarjeta mastercard y depues de 10 dias que pasaron desde mi retiro me dijeron que por problemas tecnicos me la rechazaron que viera otro metodo de retiro y volver a enviar documentos bueno lo realize con mi otra tarjeta visa ya verificaron todo esta en orden y cumplo ya mis 5 dias habiles y me dicen que sea paciente en cualquier momento sale mi dineto en mi cuenta hasta hoy son 45 dias esperando ya estoy estresado con los operadores que dan puras excusas y ninguna solucion necesito que me pagen el dinero de mi retiro a mas tardar esta semana ya es demasiado la espera y los operadores le hechan la culpa a que una empresa externa es el problema y que ellos no se hacen responsables pero como yo digo claro que el casino es responsable de mi dinero ojala no hagan lo mismo con esta tarjeta visa que hize mi nuevo retiro espero que me ayuden por favor ya que necesito el dinero gracias
Привіт!
Минуло кілька днів, як ви опублікували це питання тут. Чи платіж був зроблений тим часом - випадково?
Якщо вам все ще важко отримати виграш із казино, я хотів би порекомендувати вам наш Центр вирішення скарг. Ви чули, що в Casino Guru можна подати скаргу на будь-яке казино абсолютно безкоштовно?
Ви можете, і я б це зробив.
Прочитайте цей посібник для отримання додаткової інформації:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Щоб подати скаргу напряму, скористайтеся цим:
https://casino.guru/complaints/create
Сподіваюся, я достатньо підбадьорив вас, але якщо ви все ще вагаєтесь або хочете отримати додаткові пояснення, просто запитайте, добре?
Hi there!
It has been a couple of days since you posted this issue here. Has the payment been made meanwhile - by chance?
If you still struggle to get the winnings out from the casino, I'd like to recommend you our Complaint Resolution Center. Have you heard you can submit a complaint against any casino here in Casino Guru completely for free?
You can, and I would do that.
Read this guide for further info:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
To submit the complaint directly, use this one:
https://casino.guru/complaints/create
I hope I encouraged you enough to do so, but if you still hesitate or would appreciate further explanation, just ask, ok?
Доброго дня, розкажу про свою пенсійну справу.
Станом на сьогоднішній день вони внесли відсоток від мого зняття, оскільки я зробив три зняття
Два зняття по 3000 солей і одне зняття по 400 солей
І те, що вони внесли мені, — це зняття 3000 і зняття 400, і в цьому випадку або настав час чекати, поки надійде інше зняття, таким же чином я можу вказати, оскільки казино надійне, але їм потрібен час, щоб платити
Good day, tell you about my retirement case.
As of today's date, they have deposited a percentage of my withdrawal since I made three withdrawals
Two withdrawals of 3000 soles and one withdrawal of 400 soles
And what they have deposited to me is a withdrawal of 3000 and a withdrawal of 400 and in this case or it is time to wait for the other withdrawal to arrive in the same way I can specify since the casino is reliable but they take time to pay
Buen día comentarle referente a mi caso del retiro
A la fecha del día de hoy me han depositado un porcentaje de mi retiro ya que yo realice tres retiros
Dos retiros de 3000 soles y un retiro de 400 soles
Y lo que me han depositado es un retiro de 3000 y un retiro de 400 y en este caso o toca esperar a que llegue el otro retiro de igual forma puedo concretar desde qué el casino es confiable pero demoran en pagar
Привіт, мені потрібна ваша допомога, я зареєстрований на Vulkan Vegas вже 3 роки і ніколи не було проблем із виведенням. Крім цього, я зняв 19 жовтня 2023 року загальну суму 900 євро, яку я розділив на 3 зняття по 300 євро кожен. 23 жовтня 2023 року виплату здійснено. У моєму обліковому записі ще нічого немає. Постійно кажуть, що він виплачений і є в банку, але банк не буде працювати з грошима 5 днів. Банк мені за законом дозволено працювати з грошима 1 день. Я прошу допомоги, я від неї залежу. LG
Hello, I need your help, I have been registered with Vulkan Vegas for a good 3 years and there have never been any problems with the withdrawal. Except now, I made a withdrawal on October 19th, 2023 totaling 900 euros, which I divided into 3 withdrawals of 300 euros each made. On October 23rd, 2023 the payment was made. I don't have anything in my account yet. They keep saying that it has been paid out and is in the bank but the bank won't work with the money for 5 days. The bank I am legally allowed to work with the money for 1 day. I ask for help, I depend on it. LG
Hallo ich bräuchte eure Hilfe,ich bin seit guten 3 Jahren bei Vulkan Vegas angemeldet und es gab noch nie Probleme mit der Auszahlung.Auser Jetzt,ich habe am 19.10.2023 eine Auszahlung getätigt von insgesamt 900 Euro die ich auf 3 Auszahlung je 300 Euro gemacht habe.Am 23.10.2023 Stande das die Auszahlung Erfolgt Ist .Ich habe bis jetzt noch nichts auf mein Konto.Sie sagen ständig das es Ausgezahlt wurde und an der Bank liegt aber die Bank arbeitet doch nicht 5 Tage mit den Geld.Die Bank darf gesetzlich 1 Tag mit den Geld arbeiten.Ich bitte um Hilfe ich bin darauf angewiesen.LG
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.