ФорумОбговорення скаргБудь ласка, допоможіть, Vulkan Vegas не виплачує виграш

Будь ласка, допоможіть, Vulkan Vegas не виплачує виграш (Сторінка 7)

3 р. тому від Adrian96
|
56814 переглядів 146 відповідей |
|
1...6 7 8
Додати публікацію
1 рік тому

Мова йде про VulkanVegas

1 рік тому

Я виграв гранд після чого був заблокований !! Підтримка каде що розблокує мі акаунт якшо я відмовлюсь від виграшу !! Це шахрайство

1 рік тому

Привіт,

Чому ви думаєте, що казино «розблокує мій рахунок, якщо я відмовлюся виграти», будь ласка?

Це нормально, що коли гравець виграє великий рахунок, перевіряється обліковий запис, а також історія ігор та інші аспекти, через розслідування обліковий запис може бути заблоковано.

Чи отримували ви якусь офіційну заяву від казино з поясненням ситуації? Якщо так, я б сказав, було б корисно це показати.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Минулого тижня я створив свій обліковий запис на https://4vulkanvegas9.com, я отримав суму бонусу, я вніс депозит, підтвердив обліковий запис, і мій платіж не впав, незважаючи на успішний статус. Схоже, це хіт!

Автоматичний переклад.
marczes92
1 рік тому

Скільки часу знадобилося, щоб зайти на рахунок?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Минулого тижня я створив свій обліковий запис на https://4vulkanvegas9.com, я отримав суму бонусу, я вніс депозит, підтвердив обліковий запис, і мій платіж не впав, незважаючи на успішний статус. Схоже, це хіт!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Добре, що ви знайшли форум, бо я вважаю, що вам знадобиться допомога.

Посилання, яке ви опублікували, здається відрізняється від посилання, яке я отримую на нашому веб-сайті, хоча це має бути викликано оголошенням, встановленим як цільова сторінка.

У будь-якому разі чи можу я знати, який варіант оплати ви вибрали? Відколи це статус успіху? Я б запитав у казино, чи було надіслано платіж, щоб переконатися.


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, казино, яке шукає Вегас, обдурило мене. Я мав прибуток у 1900 доларів. Вони змусили мене внести його. Мінімум, а потім я грав на двійку, потім вони попросили мене завантажити всі види квитанцій і навіть селфі з обліковими даними в руках, і тому я маю 15 днів і він. Сьогодні вони заблокували мій обліковий запис, і я намагався змусити їх пояснити мені це, і вони стверджують, що у мене є дублікат облікового запису, що є брехнею, і вони не дають мені жодної причини, чому чи що можна зробити???

Автоматичний переклад.
mamerortiz82
11 міс. тому

Привіт.

Що ж, здається, ваш обліковий запис не пройшов перевірку облікового запису, тому дуже важливо з’ясувати, що спричинило це.

Ви грали в "Vulkan Vegas Casino?" Я лише хочу бути впевненим, оскільки ви написали «казино шукає Вегас».

У будь-якому випадку, ви впевнені, що ніхто з вашої родини ніколи не створював обліковий запис у тому ж казино?

Зазвичай це найпростіше пояснення.

Якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого, скористайтеся цим посиланням і створіть скаргу:

https://casino.guru/complaints


Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я бачу, що минуло 2 роки з початку теми, але я щиро сподіваюся, що ви більше не сподіваєтеся заробити на казино і не рахуєте кожен цент. Гра в казино може бути тільки розвагою, але не більше. Грати - це одне, а грати на останні гроші - зовсім інше. Я щиро сподіваюся, що у вас все добре :)

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Подивіться, я надсилаю документи для зняття коштів протягом 2 тижнів, їх уже понад 10 схвалено, і я постійно отримую електронні листи, у яких немає документів про статки, трудового договору, якщо я безробітний у травні, який документ ви хочете, щоб я надіслав якщо ти вже знаєш, що це мій рахунок з усім? Схвалено та селфі з паспортною карткою, карткою та телефонними рахунками та набагато кращим обліковим записом. Мені потрібен, будь ласка, перевірте мій випадок, чи все в порядку, але вони чекали 11 днів, а електронні листи продовжують надходити з відсутніми документами, які затверджено, дякую, я сподіваюся, що підказка відповідь на затримку казино

Автоматичний переклад.
manuelsolarvega
10 міс. тому

Привіт,

Мені шкода, що у вас проблеми з казино. Я можу лише уявити, наскільки виснажливим може бути постійне надсилання документів у казино. Однак існує велика ймовірність того, що казино вирішить ваші проблеми, оскільки я бачу, що Vulkan Vegas розглядає їхні скарги. Мені здається, що ви застрягли, тому я пропоную подати скаргу прямо тут: https://casino.guru/complaints/create

Якщо ви вирішите зробити його, тримайте нас у курсі.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Доброго ранку, я намагаюся зняти кошти, і це не дозволяє мені вже 5 днів, і ніхто не дає рішення, скільки б я не писав у чаті, прочитавши стільки коментарів, я не хочу думати погано про казино Вулкан.

На вашу люб'язну відповідь

Автоматичний переклад.
jvirreyrac
9 міс. тому

Я хотів би почати з питання - Ви пройшли верифікацію облікового запису? Це найпоширеніша проблема, з якою стикаються гравці, коли відповідають, що їм заборонено знімати гроші.

Буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, дивіться, я намагався отримати гроші від казино vulkan vegas протягом півтора місяців, я був готовий отримати гроші, але вони відхилили мій платіж через технічні проблеми, і вони повернули гроші в казино, щоб я міг зіграти в нього і втратити його, що я і зробив у дитинстві, і я. Вони кажуть, що я повинен шукати інший спосіб оплати, і мені довелося починати все спочатку з проблемою документації та всім іншим, і вони ділять виведення коштів на 6 платежів. Вони кажуть мені, що це їхня політика: кожні 2 дні вони ставлять одне з 6 зняття коштів, мені все ще потрібно 3 зняття, які виходять неповними, тому вони залишаються в процесі, тому вони платять мені занадто багато, і я очікував цих грошей що вони платять мені, і коли хтось робить депозит у казино, гроші надходять негайно, будь ласка, допоможіть мені з цією проблемою казино та платіть мені. Вони вже відхилили мою картку MasterCard, і я чекав на свої гроші, оператори сказали мені, що ваші гроші будуть звільнені, що ніколи не траплялося через 10 робочих днів, вони відхиляють його, тепер я зробив це за допомогою своєї картки Visa, сподіваюся, вони не отримають те саме, оскільки це виснажливо, я сподіваюся, що буде швидке рішення, і вони заплатять мені якнайшвидше, дякую

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Перевірка мого облікового запису готова 3 тижні тому з фотографіями мого водійського посвідчення, паспорта, посвідчення особи тощо. Я значно покращив зняття коштів за допомогою електронного гаманця, пізніше вони запитали у мене виписку з рахунку набагато краще та все інше документи, і коли вони затвердили мене, уся перевірка була готова зробити мій відклик. Набагато краща програма для зняття зникла. Я розмовляв з оператором, і він сказав мені, що деякі програми призначені лише для депозиту, і я сказав йому, ніби спочатку я робив зняття набагато краще, а потім мені довелося зняти лише 5 заявок, які вони поставили мені для зняття Mastercard Visa – це ті, які я маю, тому з моєю оновленою Mastercard вони відхиляють її тепер. Я зробив це знову з іншою своєю карткою Visa, і я знову надіслав усе з цієї картки, і дні йдуть, а вони все ще в наявності прогрес, і вони мені нічого не платять, мені все ще нудно, я втомився, розчарований у vulkan vegas, я сподіваюся, що цього тижня я виплачу всі свої кошти, дякую

Автоматичний переклад.
manuelsolarvega
9 міс. тому

Привіт.

Що ж, з усією цією історією легко зрозуміти ваше розчарування!

Ви помітили, що Яро порадив вам подати скаргу приблизно місяць тому? Перевірте це тут .

Я б точно так зробив.


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, подивіться, я чекав на виведення грошей з цього казино 45 днів. Моє перше зняття вже було підтверджено, щоб заплатити мені на мою MasterCard, і через 10 днів після мого зняття вони сказали мені, що через технічні проблеми вони відхилили його, щоб побачити інший спосіб зняття та повторно надіслати документи, добре, я зробив це за допомогою іншої картки Visa, і вони перевірили все в порядку, і мої 5 робочих днів закінчилися, і вони кажуть мені бути терплячим у будь-який час, мої гроші надходитимуть на мій рахунок до сьогодні, є 45 днів очікування, я вже напружений через операторів, які просто виправдовуються і ні рішення Мені потрібно, щоб вони виплатили мені гроші від мого зняття не пізніше цього тижня. Чекати вже занадто довго, і оператори звинувачують сторонню компанію як проблему, і що вони не несуть відповідальності, але я чітко кажу, що казино несе відповідальність за мої гроші, я сподіваюся, вони не зроблять те саме з цією карткою Visa, яку я зробив, моє нове зняття. Сподіваюся, ви мені допоможете, будь ласка, оскільки мені потрібні гроші, дякую

Автоматичний переклад.
manuelsolarvega
8 міс. тому

Привіт!

Минуло кілька днів, як ви опублікували це питання тут. Чи платіж був зроблений тим часом - випадково?

Якщо вам все ще важко отримати виграш із казино, я хотів би порекомендувати вам наш Центр вирішення скарг. Ви чули, що в Casino Guru можна подати скаргу на будь-яке казино абсолютно безкоштовно?

Ви можете, і я б це зробив.

Прочитайте цей посібник для отримання додаткової інформації:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Щоб подати скаргу напряму, скористайтеся цим:

https://casino.guru/complaints/create

Сподіваюся, я достатньо підбадьорив вас, але якщо ви все ще вагаєтесь або хочете отримати додаткові пояснення, просто запитайте, добре?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня, розкажу про свою пенсійну справу.


Станом на сьогоднішній день вони внесли відсоток від мого зняття, оскільки я зробив три зняття


Два зняття по 3000 солей і одне зняття по 400 солей


І те, що вони внесли мені, — це зняття 3000 і зняття 400, і в цьому випадку або настав час чекати, поки надійде інше зняття, таким же чином я можу вказати, оскільки казино надійне, але їм потрібен час, щоб платити

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Амі, вони мені нічого не передали

Автоматичний переклад.
chancla1
7 міс. тому

Ви теж боретеся з казино? 🤔

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, мені потрібна ваша допомога, я зареєстрований на Vulkan Vegas вже 3 роки і ніколи не було проблем із виведенням. Крім цього, я зняв 19 жовтня 2023 року загальну суму 900 євро, яку я розділив на 3 зняття по 300 євро кожен. 23 жовтня 2023 року виплату здійснено. У моєму обліковому записі ще нічого немає. Постійно кажуть, що він виплачений і є в банку, але банк не буде працювати з грошима 5 днів. Банк мені за законом дозволено працювати з грошима 1 день. Я прошу допомоги, я від неї залежу. LG

Автоматичний переклад.
1...6 7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого