ФорумОбговорення скаргБудь ласка, допоможіть, Vulkan Vegas не виплачує виграш

Будь ласка, допоможіть, Vulkan Vegas не виплачує виграш (Сторінка 7)

3 р. тому від Adrian96
|
74212 переглядів 156 відповідей |
|
1...6 7 8
Додати публікацію
1 рік тому

Мова йде про VulkanVegas

1 рік тому

Я виграв гранд після чого був заблокований !! Підтримка каде що розблокує мі акаунт якшо я відмовлюсь від виграшу !! Це шахрайство

1 рік тому

Привіт,

Чому ви думаєте, що казино «розблокує мій рахунок, якщо я відмовлюся виграти», будь ласка?

Це нормально, що коли гравець виграє великий рахунок, перевіряється обліковий запис, а також історія ігор та інші аспекти, через розслідування обліковий запис може бути заблоковано.

Чи отримували ви якусь офіційну заяву від казино з поясненням ситуації? Якщо так, я б сказав, було б корисно це показати.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Минулого тижня я створив свій обліковий запис на https://4vulkanvegas9.com, я отримав суму бонусу, я вніс депозит, підтвердив обліковий запис, і мій платіж не впав, незважаючи на успішний статус. Схоже, це хіт!

Автоматичний переклад.
marczes92
1 рік тому

Скільки часу знадобилося, щоб зайти на рахунок?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Минулого тижня я створив свій обліковий запис на https://4vulkanvegas9.com, я отримав суму бонусу, я вніс депозит, підтвердив обліковий запис, і мій платіж не впав, незважаючи на успішний статус. Схоже, це хіт!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Добре, що ви знайшли форум, бо я вважаю, що вам знадобиться допомога.

Посилання, яке ви опублікували, здається відрізняється від посилання, яке я отримую на нашому веб-сайті, хоча це має бути викликано оголошенням, встановленим як цільова сторінка.

У будь-якому разі чи можу я знати, який варіант оплати ви вибрали? Відколи це статус успіху? Я б запитав у казино, чи було надіслано платіж, щоб переконатися.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, казино, яке шукає Вегас, обдурило мене. Я мав прибуток у 1900 доларів. Вони змусили мене внести його. Мінімум, а потім я грав на двійку, потім вони попросили мене завантажити всі види квитанцій і навіть селфі з обліковими даними в руках, і тому я маю 15 днів і він. Сьогодні вони заблокували мій обліковий запис, і я намагався змусити їх пояснити мені це, і вони стверджують, що у мене є дублікат облікового запису, що є брехнею, і вони не дають мені жодної причини, чому чи що можна зробити???

Автоматичний переклад.
mamerortiz82
1 рік тому

Привіт.

Що ж, здається, ваш обліковий запис не пройшов перевірку облікового запису, тому дуже важливо з’ясувати, що спричинило це.

Ви грали в "Vulkan Vegas Casino?" Я лише хочу бути впевненим, оскільки ви написали «казино шукає Вегас».

У будь-якому випадку, ви впевнені, що ніхто з вашої родини ніколи не створював обліковий запис у тому ж казино?

Зазвичай це найпростіше пояснення.

Якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого, скористайтеся цим посиланням і створіть скаргу:

https://casino.guru/complaints


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу, що минуло 2 роки з початку теми, але я щиро сподіваюся, що ви більше не сподіваєтеся заробити на казино і не рахуєте кожен цент. Гра в казино може бути тільки розвагою, але не більше. Грати - це одне, а грати на останні гроші - зовсім інше. Я щиро сподіваюся, що у вас все добре :)

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Подивіться, я надсилаю документи для зняття коштів протягом 2 тижнів, їх уже понад 10 схвалено, і я постійно отримую електронні листи, у яких немає документів про статки, трудового договору, якщо я безробітний у травні, який документ ви хочете, щоб я надіслав якщо ти вже знаєш, що це мій рахунок з усім? Схвалено та селфі з паспортною карткою, карткою та телефонними рахунками та набагато кращим обліковим записом. Мені потрібен, будь ласка, перевірте мій випадок, чи все в порядку, але вони чекали 11 днів, а електронні листи продовжують надходити з відсутніми документами, які затверджено, дякую, я сподіваюся, що підказка відповідь на затримку казино

Автоматичний переклад.
manuelsolarvega
1 рік тому

Привіт,

Мені шкода, що у вас проблеми з казино. Я можу лише уявити, наскільки виснажливим може бути постійне надсилання документів у казино. Однак існує велика ймовірність того, що казино вирішить ваші проблеми, оскільки я бачу, що Vulkan Vegas розглядає їхні скарги. Мені здається, що ви застрягли, тому я пропоную подати скаргу прямо тут: https://casino.guru/complaints/create

Якщо ви вирішите зробити його, тримайте нас у курсі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго ранку, я намагаюся зняти кошти, і це не дозволяє мені вже 5 днів, і ніхто не дає рішення, скільки б я не писав у чаті, прочитавши стільки коментарів, я не хочу думати погано про казино Вулкан.

На вашу люб'язну відповідь

Автоматичний переклад.
jvirreyrac
1 рік тому

Я хотів би почати з питання - Ви пройшли верифікацію облікового запису? Це найпоширеніша проблема, з якою стикаються гравці, коли відповідають, що їм заборонено знімати гроші.

Буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, дивіться, я намагався отримати гроші від казино vulkan vegas протягом півтора місяців, я був готовий отримати гроші, але вони відхилили мій платіж через технічні проблеми, і вони повернули гроші в казино, щоб я міг зіграти в нього і втратити його, що я і зробив у дитинстві, і я. Вони кажуть, що я повинен шукати інший спосіб оплати, і мені довелося починати все спочатку з проблемою документації та всім іншим, і вони ділять виведення коштів на 6 платежів. Вони кажуть мені, що це їхня політика: кожні 2 дні вони ставлять одне з 6 зняття коштів, мені все ще потрібно 3 зняття, які виходять неповними, тому вони залишаються в процесі, тому вони платять мені занадто багато, і я очікував цих грошей що вони платять мені, і коли хтось робить депозит у казино, гроші надходять негайно, будь ласка, допоможіть мені з цією проблемою казино та платіть мені. Вони вже відхилили мою картку MasterCard, і я чекав на свої гроші, оператори сказали мені, що ваші гроші будуть звільнені, що ніколи не траплялося через 10 робочих днів, вони відхиляють його, тепер я зробив це за допомогою своєї картки Visa, сподіваюся, вони не отримають те саме, оскільки це виснажливо, я сподіваюся, що буде швидке рішення, і вони заплатять мені якнайшвидше, дякую

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Перевірка мого облікового запису готова 3 тижні тому з фотографіями мого водійського посвідчення, паспорта, посвідчення особи тощо. Я значно покращив зняття коштів за допомогою електронного гаманця, пізніше вони запитали у мене виписку з рахунку набагато краще та все інше документи, і коли вони затвердили мене, уся перевірка була готова зробити мій відклик. Набагато краща програма для зняття зникла. Я розмовляв з оператором, і він сказав мені, що деякі програми призначені лише для депозиту, і я сказав йому, ніби спочатку я робив зняття набагато краще, а потім мені довелося зняти лише 5 заявок, які вони поставили мені для зняття Mastercard Visa – це ті, які я маю, тому з моєю оновленою Mastercard вони відхиляють її тепер. Я зробив це знову з іншою своєю карткою Visa, і я знову надіслав усе з цієї картки, і дні йдуть, а вони все ще в наявності прогрес, і вони мені нічого не платять, мені все ще нудно, я втомився, розчарований у vulkan vegas, я сподіваюся, що цього тижня я виплачу всі свої кошти, дякую

Автоматичний переклад.
manuelsolarvega
1 рік тому

Привіт.

Що ж, з усією цією історією легко зрозуміти ваше розчарування!

Ви помітили, що Яро порадив вам подати скаргу приблизно місяць тому? Перевірте це тут .

Я б точно так зробив.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, подивіться, я чекав на виведення грошей з цього казино 45 днів. Моє перше зняття вже було підтверджено, щоб заплатити мені на мою MasterCard, і через 10 днів після мого зняття вони сказали мені, що через технічні проблеми вони відхилили його, щоб побачити інший спосіб зняття та повторно надіслати документи, добре, я зробив це за допомогою іншої картки Visa, і вони перевірили все в порядку, і мої 5 робочих днів закінчилися, і вони кажуть мені бути терплячим у будь-який час, мої гроші надходитимуть на мій рахунок до сьогодні, є 45 днів очікування, я вже напружений через операторів, які просто виправдовуються і ні рішення Мені потрібно, щоб вони виплатили мені гроші від мого зняття не пізніше цього тижня. Чекати вже занадто довго, і оператори звинувачують сторонню компанію як проблему, і що вони не несуть відповідальності, але я чітко кажу, що казино несе відповідальність за мої гроші, я сподіваюся, вони не зроблять те саме з цією карткою Visa, яку я зробив, моє нове зняття. Сподіваюся, ви мені допоможете, будь ласка, оскільки мені потрібні гроші, дякую

Автоматичний переклад.
manuelsolarvega
1 рік тому

Привіт!

Минуло кілька днів, як ви опублікували це питання тут. Чи платіж був зроблений тим часом - випадково?

Якщо вам все ще важко отримати виграш із казино, я хотів би порекомендувати вам наш Центр вирішення скарг. Ви чули, що в Casino Guru можна подати скаргу на будь-яке казино абсолютно безкоштовно?

Ви можете, і я б це зробив.

Прочитайте цей посібник для отримання додаткової інформації:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Щоб подати скаргу напряму, скористайтеся цим:

https://casino.guru/complaints/create

Сподіваюся, я достатньо підбадьорив вас, але якщо ви все ще вагаєтесь або хочете отримати додаткові пояснення, просто запитайте, добре?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго дня, розкажу про свою пенсійну справу.


Станом на сьогоднішній день вони внесли відсоток від мого зняття, оскільки я зробив три зняття


Два зняття по 3000 солей і одне зняття по 400 солей


І те, що вони внесли мені, — це зняття 3000 і зняття 400, і в цьому випадку або настав час чекати, поки надійде інше зняття, таким же чином я можу вказати, оскільки казино надійне, але їм потрібен час, щоб платити

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Амі, вони мені нічого не передали

Автоматичний переклад.
chancla1
1 рік тому

Ви теж боретеся з казино? 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, мені потрібна ваша допомога, я зареєстрований на Vulkan Vegas вже 3 роки і ніколи не було проблем із виведенням. Крім цього, я зняв 19 жовтня 2023 року загальну суму 900 євро, яку я розділив на 3 зняття по 300 євро кожен. 23 жовтня 2023 року виплату здійснено. У моєму обліковому записі ще нічого немає. Постійно кажуть, що він виплачений і є в банку, але банк не буде працювати з грошима 5 днів. Банк мені за законом дозволено працювати з грошима 1 день. Я прошу допомоги, я від неї залежу. LG

Автоматичний переклад.
1...6 7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого