ФорумОбговорення скаргБудь ласка, допоможіть, Vulkan Vegas не виплачує виграш

Будь ласка, допоможіть, Vulkan Vegas не виплачує виграш (Сторінка 8)

3 р. тому від Adrian96
|
57003 переглядів 146 відповідей |
|
1...7 8
Додати публікацію
Mausebiene87
6 міс. тому

Чесно кажучи, я б просто повторився. Ми майже щодня отримуємо подібні повідомлення від німецьких гравців, і це стосується не лише Vulkan Vegas, а й інших казино.

Я відчуваю, що після того, як у Німеччині діє новий закон про азартні ігри, деяким казино стає все важче доставляти гроші своїм гравцям у Німеччині. У цьому випадку я б довіряв казино, що вони надіслали гроші. Зрозуміло, що вас головне турбують гроші, яких досі немає на вашому банківському рахунку.

Перш за все, я б дав йому трохи більше часу для обробки платежу. Якщо ви не отримаєте його наступного тижня, тоді Vulkan має почати спілкуватися з вашим банком або, можливо, платіжний постачальник Vulkan повинен почати спілкуватися з ними. Гроші не пропадуть, але для вирішення проблеми може знадобитися деякий час 😕

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт гуру казино, я хотів би, щоб ви допомогли мені вирішити проблему з казино Vulkan Vegas, я зробив запит на зняття коштів на 2700, минуло 5 робочих днів, і через 3 робочі дні вони сказали те ж саме і ніколи не платять мені, моя документація схвалено, все нормально. Прикро, коли виграєш і не отримуєш

Автоматичний переклад.
Tiunegue
5 міс. тому

привіт

Що ж, я почну з поганих новин: ви знаєте, ми даємо кожному казино 14 повних днів, щоб надсилати гроші гравцям, доки ми не втрутимося. Хоча я розумію, що це має бути, я не можу допомогти вам одразу.

Але тим часом я пропоную ознайомитися з цим посібником зі скаргами, щоб вивчити основи .

Але дозвольте мені запитати: що вам каже казино? Ви згадували одне й те саме знову і знову, тож я думаю, не завадить поділитися цим з нами тут.

Ви можете сказати нам, будь ласка? Якщо пощастить, скарга взагалі не знадобиться. 🤞🤞


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, у мене проблема з Vulkan Vegas.. перевірка моїх даних не опублікована місяцями?! Я намагаюся заплатити, але нічого не відбувається. Потрібно 1400 євро, але це не працює без повної перевірки. Що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
nikluk1
4 міс. тому

Скажіть, будь ласка, яка саме проблема з перевіркою? Вони все ще вимагають від вас додаткові документи? Чи відповідають вони, коли ви запитуєте їх про статус перевірки?

Автоматичний переклад.
Daniel
4 міс. тому

Тижнями лише написано «на розгляді», але нічого не відбувається..

На мій електронний запит ще немає відповіді

Автоматичний переклад.
nikluk1
4 міс. тому

Документи прийняті чи ще ні? Що стосується відповіді казино, то це, звичайно, неправильно, якщо ви не можете отримати відповідну відповідь для перевірки.

Однак я рекомендую вамподати скаргу за цим посиланням, і наша команда спробує вам допомогти. Я думаю, що ви досить довго чекали без відповіді. Я бажаю тобі успіхів і щоб усе склалося добре.

Автоматичний переклад.
1...7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого