ГоловнаФорумОбговорення скаргБудь ласка, допоможіть, Vulkan Vegas не виплачує виграш

Будь ласка, допоможіть, Vulkan Vegas не виплачує виграш (Сторінка 8)

3 р. тому від Adrian96
|
77 561 переглядів 158 відповідей |
|
1...7 8
Mausebiene87
1 рік тому

Чесно кажучи, я б просто повторився. Ми майже щодня отримуємо подібні повідомлення від німецьких гравців, і це стосується не лише Vulkan Vegas, а й інших казино.

Я відчуваю, що після того, як у Німеччині діє новий закон про азартні ігри, деяким казино стає все важче доставляти гроші своїм гравцям у Німеччині. У цьому випадку я б довіряв казино, що вони надіслали гроші. Зрозуміло, що вас головне турбують гроші, яких досі немає на вашому банківському рахунку.

Перш за все, я б дав йому трохи більше часу для обробки платежу. Якщо ви не отримаєте його наступного тижня, тоді Vulkan має почати спілкуватися з вашим банком або, можливо, платіжний постачальник Vulkan повинен почати спілкуватися з ними. Гроші не пропадуть, але для вирішення проблеми може знадобитися деякий час 😕

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт гуру казино, я хотів би, щоб ви допомогли мені вирішити проблему з казино Vulkan Vegas, я зробив запит на зняття коштів на 2700, минуло 5 робочих днів, і через 3 робочі дні вони сказали те ж саме і ніколи не платять мені, моя документація схвалено, все нормально. Прикро, коли виграєш і не отримуєш

Автоматичний переклад.
Tiunegue
1 рік тому

привіт

Що ж, я почну з поганих новин: ви знаєте, ми даємо кожному казино 14 повних днів, щоб надсилати гроші гравцям, доки ми не втрутимося. Хоча я розумію, що це має бути, я не можу допомогти вам одразу.

Але тим часом я пропоную ознайомитися з цим посібником зі скаргами, щоб вивчити основи .

Але дозвольте мені запитати: що вам каже казино? Ви згадували одне й те саме знову і знову, тож я думаю, не завадить поділитися цим з нами тут.

Ви можете сказати нам, будь ласка? Якщо пощастить, скарга взагалі не знадобиться. 🤞🤞


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене проблема з Vulkan Vegas.. перевірка моїх даних не опублікована місяцями?! Я намагаюся заплатити, але нічого не відбувається. Потрібно 1400 євро, але це не працює без повної перевірки. Що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
nikluk1
1 рік тому

Скажіть, будь ласка, яка саме проблема з перевіркою? Вони все ще вимагають від вас додаткові документи? Чи відповідають вони, коли ви запитуєте їх про статус перевірки?

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Тижнями лише написано «на розгляді», але нічого не відбувається..

На мій електронний запит ще немає відповіді

Автоматичний переклад.
nikluk1
1 рік тому

Документи прийняті чи ще ні? Що стосується відповіді казино, то це, звичайно, неправильно, якщо ви не можете отримати відповідну відповідь для перевірки.

Однак я рекомендую вамподати скаргу за цим посиланням, і наша команда спробує вам допомогти. Я думаю, що ви досить довго чекали без відповіді. Я бажаю тобі успіхів і щоб усе склалося добре.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт! 24 квітня я подав запит на зняття 800 євро, і незадовго до півночі мені повідомили, що платіж пройшов успішно. Зазвичай виграші надходять на мій рахунок через 2 години. Коли ввечері гроші не надійшли, я запитав, і мені сказали, що це може зайняти 5 днів. Через 5 днів грошей все ще не було, і я знову поскаржився. Мабуть, справа була передана до спеціалізованого відділу, і мені довелося просто чекати. Сьогодні 13 день, а грошей все ще немає. Тепер мені кажуть, що платіж все-таки пройшов успішно, і я отримаю квитанцію. Я надіслав свої виписки, з яких видно, що грошей я не отримав. Але це нікого не хвилює. Мені потрібно зачекати, доки надійде квитанція про переказ, а потім запитати в банку. Але що мені питати, я нічого не отримав. Будь ласка, допоможіть мені отримати мої гроші. Я в скрутному становищі і мені це потрібно терміново.

Автоматичний переклад.
gittaschimpf
7 міс. тому

По-перше, я хотів би сказати, і будь ласка, майте це на увазі як дружню пропозицію, що вам потрібно сприймати онлайн-азартні ігри як хобі, а не як вид заробітку і не пов’язувати з виграними грошима.

Я сподіваюся, що ваші гроші незабаром будуть на вашому рахунку, і якщо вам потрібна допомога від нашої групи розгляду скарг, повідомте нам про це. Вони зроблять все можливе, щоб допомогти вам.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Дякую за підказку. Зараз я отримав повідомлення від свого банку про те, що переказ не надійшов. Я показав свої заяви про те, що грошей не отримував. Але я все ще чую, що мені слід почекати. Це не моя вина, і було б чудово, якби ви могли мені допомогти.

Автоматичний переклад.
gittaschimpf
7 міс. тому

Ми обов'язково постараємося допомогти вам вирішити цю проблему. Будь ласка, скористайтеся цим посиланням , щоб подати скаргу нашій команді, і вони детальніше розберуться у ситуації.

Повідомляйте нас, якщо з’явиться щось нове щодо вашого зняття коштів.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Зараз я отримав повідомлення від свого банку про те, що вони негайно повернули гроші, оскільки VulkanVegas не входить до білого списку. Таким чином вони мають гроші з 25 квітня і все ще наполягають на тому, що вони були успішно виплачені. І кожного разу, коли я питаю, вони кажуть, що треба почекати. 24 дні достатньо, правда?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Якщо комусь потрібна допомога з відшкодуванням від будь-якого азартного казино, будь ласка, зв’яжіться зі мною за такою електронною поштою: Aldrigspela@Outlook.com


Не соромтеся просити довідки про успішне повернення коштів 🙂


Відповідальне ставлення до гри.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Зараз я отримав повідомлення від свого банку про те, що вони негайно повернули гроші, оскільки VulkanVegas не входить до білого списку. Таким чином вони мають гроші з 25 квітня і все ще наполягають на тому, що вони були успішно виплачені. І кожного разу, коли я питаю, вони кажуть, що треба почекати. 24 дні достатньо, правда?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вибачте, але чи правильно я розумію, що проблема насправді була на сайті вашого постачальника платежів? Чи спілкувалися ви зі своїм банком про це, щоб спробувати вирішити цю проблему?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Якщо комусь потрібна допомога з відшкодуванням від будь-якого азартного казино, будь ласка, зв’яжіться зі мною за такою електронною поштою: Aldrigspela@Outlook.com


Не соромтеся просити довідки про успішне повернення коштів 🙂


Відповідальне ставлення до гри.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чи можу я запитати, будь ласка, яку допомогу ви пропонуєте? Я бачив, що ви поширили свої дописи по всьому форуму, і я не впевнений, чи мені це подобається. Мені це схоже на рекламу, чесно кажучи.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Мій банк відхилив гроші, оскільки казино не в білому списку. Вулканвегас теж це знає, але я все одно не отримую своїх грошей

Автоматичний переклад.
gittaschimpf
7 міс. тому

Я б рекомендував вам подати скаргу тут нашій команді, щоб вони могли розглянути цю проблему та, сподіваюся, змогли допомогти вам у її вирішенні. Просто перейдіть за цим посиланням, щоб зробити це, і повідомте нам, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Vulkanvegas - це велике шахрайство!!!

Автоматичний переклад.
longtailrobert
1 тиждень тому

Здається, у вас був поганий досвід.

Хочете розповісти нам більше? Ми можемо вам чимось допомогти?

Автоматичний переклад.
1...7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого