ГоловнаФорумОбговорення скаргБудь ласка, допоможіть, Vulkan Vegas не виплачує виграш

Будь ласка, допоможіть, Vulkan Vegas не виплачує виграш (Сторінка 8)

 від Adrian96
|
84 842 переглядів 160 відповідей |
|
1...7 8 9
Mausebiene87

Чесно кажучи, я б просто повторився. Ми майже щодня отримуємо подібні повідомлення від німецьких гравців, і це стосується не лише Vulkan Vegas, а й інших казино.

Я відчуваю, що після того, як у Німеччині діє новий закон про азартні ігри, деяким казино стає все важче доставляти гроші своїм гравцям у Німеччині. У цьому випадку я б довіряв казино, що вони надіслали гроші. Зрозуміло, що вас головне турбують гроші, яких досі немає на вашому банківському рахунку.

Перш за все, я б дав йому трохи більше часу для обробки платежу. Якщо ви не отримаєте його наступного тижня, тоді Vulkan має почати спілкуватися з вашим банком або, можливо, платіжний постачальник Vulkan повинен почати спілкуватися з ними. Гроші не пропадуть, але для вирішення проблеми може знадобитися деякий час 😕

Автоматичний переклад.

Привіт гуру казино, я хотів би, щоб ви допомогли мені вирішити проблему з казино Vulkan Vegas, я зробив запит на зняття коштів на 2700, минуло 5 робочих днів, і через 3 робочі дні вони сказали те ж саме і ніколи не платять мені, моя документація схвалено, все нормально. Прикро, коли виграєш і не отримуєш

Автоматичний переклад.
Tiunegue

привіт

Що ж, я почну з поганих новин: ви знаєте, ми даємо кожному казино 14 повних днів, щоб надсилати гроші гравцям, доки ми не втрутимося. Хоча я розумію, що це має бути, я не можу допомогти вам одразу.

Але тим часом я пропоную ознайомитися з цим посібником зі скаргами, щоб вивчити основи .

Але дозвольте мені запитати: що вам каже казино? Ви згадували одне й те саме знову і знову, тож я думаю, не завадить поділитися цим з нами тут.

Ви можете сказати нам, будь ласка? Якщо пощастить, скарга взагалі не знадобиться. 🤞🤞


Автоматичний переклад.

Привіт, у мене проблема з Vulkan Vegas.. перевірка моїх даних не опублікована місяцями?! Я намагаюся заплатити, але нічого не відбувається. Потрібно 1400 євро, але це не працює без повної перевірки. Що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
nikluk1

Скажіть, будь ласка, яка саме проблема з перевіркою? Вони все ще вимагають від вас додаткові документи? Чи відповідають вони, коли ви запитуєте їх про статус перевірки?

Автоматичний переклад.
Daniel

Тижнями лише написано «на розгляді», але нічого не відбувається..

На мій електронний запит ще немає відповіді

Автоматичний переклад.
nikluk1

Документи прийняті чи ще ні? Що стосується відповіді казино, то це, звичайно, неправильно, якщо ви не можете отримати відповідну відповідь для перевірки.

Однак я рекомендую вамподати скаргу за цим посиланням, і наша команда спробує вам допомогти. Я думаю, що ви досить довго чекали без відповіді. Я бажаю тобі успіхів і щоб усе склалося добре.

Автоматичний переклад.

Привіт! 24 квітня я подав запит на зняття 800 євро, і незадовго до півночі мені повідомили, що платіж пройшов успішно. Зазвичай виграші надходять на мій рахунок через 2 години. Коли ввечері гроші не надійшли, я запитав, і мені сказали, що це може зайняти 5 днів. Через 5 днів грошей все ще не було, і я знову поскаржився. Мабуть, справа була передана до спеціалізованого відділу, і мені довелося просто чекати. Сьогодні 13 день, а грошей все ще немає. Тепер мені кажуть, що платіж все-таки пройшов успішно, і я отримаю квитанцію. Я надіслав свої виписки, з яких видно, що грошей я не отримав. Але це нікого не хвилює. Мені потрібно зачекати, доки надійде квитанція про переказ, а потім запитати в банку. Але що мені питати, я нічого не отримав. Будь ласка, допоможіть мені отримати мої гроші. Я в скрутному становищі і мені це потрібно терміново.

Автоматичний переклад.
gittaschimpf

По-перше, я хотів би сказати, і будь ласка, майте це на увазі як дружню пропозицію, що вам потрібно сприймати онлайн-азартні ігри як хобі, а не як вид заробітку і не пов’язувати з виграними грошима.

Я сподіваюся, що ваші гроші незабаром будуть на вашому рахунку, і якщо вам потрібна допомога від нашої групи розгляду скарг, повідомте нам про це. Вони зроблять все можливе, щоб допомогти вам.

Автоматичний переклад.
Romi

Дякую за підказку. Зараз я отримав повідомлення від свого банку про те, що переказ не надійшов. Я показав свої заяви про те, що грошей не отримував. Але я все ще чую, що мені слід почекати. Це не моя вина, і було б чудово, якби ви могли мені допомогти.

Автоматичний переклад.
gittaschimpf

Ми обов'язково постараємося допомогти вам вирішити цю проблему. Будь ласка, скористайтеся цим посиланням , щоб подати скаргу нашій команді, і вони детальніше розберуться у ситуації.

Повідомляйте нас, якщо з’явиться щось нове щодо вашого зняття коштів.

Автоматичний переклад.

Зараз я отримав повідомлення від свого банку про те, що вони негайно повернули гроші, оскільки VulkanVegas не входить до білого списку. Таким чином вони мають гроші з 25 квітня і все ще наполягають на тому, що вони були успішно виплачені. І кожного разу, коли я питаю, вони кажуть, що треба почекати. 24 дні достатньо, правда?

Автоматичний переклад.

Якщо комусь потрібна допомога з відшкодуванням від будь-якого азартного казино, будь ласка, зв’яжіться зі мною за такою електронною поштою: Aldrigspela@Outlook.com


Не соромтеся просити довідки про успішне повернення коштів 🙂


Відповідальне ставлення до гри.

Автоматичний переклад.

Зараз я отримав повідомлення від свого банку про те, що вони негайно повернули гроші, оскільки VulkanVegas не входить до білого списку. Таким чином вони мають гроші з 25 квітня і все ще наполягають на тому, що вони були успішно виплачені. І кожного разу, коли я питаю, вони кажуть, що треба почекати. 24 дні достатньо, правда?

Автоматичний переклад.

Вибачте, але чи правильно я розумію, що проблема насправді була на сайті вашого постачальника платежів? Чи спілкувалися ви зі своїм банком про це, щоб спробувати вирішити цю проблему?

Автоматичний переклад.

Якщо комусь потрібна допомога з відшкодуванням від будь-якого азартного казино, будь ласка, зв’яжіться зі мною за такою електронною поштою: Aldrigspela@Outlook.com


Не соромтеся просити довідки про успішне повернення коштів 🙂


Відповідальне ставлення до гри.

Автоматичний переклад.

Чи можу я запитати, будь ласка, яку допомогу ви пропонуєте? Я бачив, що ви поширили свої дописи по всьому форуму, і я не впевнений, чи мені це подобається. Мені це схоже на рекламу, чесно кажучи.

Автоматичний переклад.
Romi

Мій банк відхилив гроші, оскільки казино не в білому списку. Вулканвегас теж це знає, але я все одно не отримую своїх грошей

Автоматичний переклад.
gittaschimpf

Я б рекомендував вам подати скаргу тут нашій команді, щоб вони могли розглянути цю проблему та, сподіваюся, змогли допомогти вам у її вирішенні. Просто перейдіть за цим посиланням, щоб зробити це, і повідомте нам, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.

Vulkanvegas - це велике шахрайство!!!

Автоматичний переклад.
longtailrobert

Здається, у вас був поганий досвід.

Хочете розповісти нам більше? Ми можемо вам чимось допомогти?

Автоматичний переклад.

Проблема з оплатою від казино Vulkan Vegas, я зробив усі перевірки більше 2 місяців тому, а панове все ще не хочуть платити мені мої гроші, але це неправильно, що вони мають всю мою інформацію, більше 2 платежів тощо, і тепер вони тягнуть мене за ногу.

Автоматичний переклад.
1...7 8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого