Привіт,
Тепер я припускаю, що ваш обліковий запис повністю підтверджено, і вам важко зняти свої виграші. Я хотів би вам допомогти, але здається, що казино все ще стикається з проблемою щодо платежів. Ви можете попросити в казино номер транзакції або будь-який інший ідентифікатор платежу, щоб ви могли перевірити це у своєму банку чи постачальнику гаманця. Крім того, якщо ви виграли чесно, вам повинні заплатити, я б зосередився на тому, щоб отримати ваш виграш.
На жаль, є багато гравців у подібній неприємній ситуації, і я припускаю, що навіть якщо ви подасте скаргу через наш центр вирішення проблем, для подальшого розслідування знадобиться деякий час.
Щоб отримати ідею, не соромтеся перевіряти подані скарги та не соромтеся створювати їх:
https://casino.guru/complaints
Hello,
I'm assuming now, that your account is fully verified and you struggle to withdraw your winnings. I would like to help you, but it seems that the casino still faces an issue concerning payments. You can ask the casino for a transaction number or any other payment identification so you can check with your bank or wallet provider. Furthermore, If you've won fairly, you should get paid, I'd focus on getting your winnings.
Sadly, there are lots of players in a similar unpleasant situation, and I'm assuming now, that even if you submit a complaint through our resolution center, it will take some time to investigate further.
To get the idea, feel free to check submitted complaints and feel free to create one:
https://casino.guru/complaints
Автоматичний переклад.