ФорумКазиноMr Bet Casino - загальне обговорення

Mr Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від michifran555
|
56225 переглядів 389 відповідей |
|
1 2 3...20
2 р. тому

05.10.2022 Я вніс 30,00 R$ у це (казино), мені вдалося виграти 350,00 R$, я подав запит на зняття 300,00 R$, залишивши 50,00 R$ для гри.

06.10.2022 граючи в «Я отримав прибуток» ще 300,00R$, це з попереднім виведенням 300,00R$ в «аналізі».


На мій подив, під час спроби входу в програму з’являється повідомлення: «Ваш обліковий запис заблоковано, 9.1.2 дозволено лише один обліковий запис на особу. Жодні виграші не можуть бути забарвлені на рахунках, відкритих з неправдивими іменами, або на кількох облікових записах, відкритих та сама людина"


Не маючи інших відкритих облікових записів, я звернувся в службу підтримки, де вони підтвердили таке звинувачення та залишили блокування, навіть висміюючи, кажучи, що я можу продовжувати грати на іншому акаунті, який у мене є.

Тож я попросив їх надати мені електронну адресу цього іншого облікового запису, щоб я міг знати та довести цю гадану подвійність.

Вони відмовилися та продовжили незаконне блокування мого рахунку на суму 625,00 бразильських реалів без законних підстав, а тим більше доказів, утримування прибутку, незаконне привласнення цінностей.

Автоматичний переклад.
Audreyechene
2 р. тому

Те ж саме сталося і зі мною!


Автоматичний переклад.
2 р. тому

05.10.2022 Я вніс 30,00 R$ у це (казино), мені вдалося виграти 350,00 R$, я подав запит на зняття 300,00 R$, залишивши 50,00 R$ для гри.

06.10.2022 граючи в «Я отримав прибуток» ще 300,00R$, це з попереднім виведенням 300,00R$ в «аналізі».


На мій подив, під час спроби входу в програму з’являється повідомлення: «Ваш обліковий запис заблоковано, 9.1.2 дозволено лише один обліковий запис на особу. Жодні виграші не можуть бути забарвлені на рахунках, відкритих з неправдивими іменами, або на кількох облікових записах, відкритих та сама людина"


Не маючи інших відкритих облікових записів, я звернувся в службу підтримки, де вони підтвердили таке звинувачення та залишили блокування, навіть висміюючи, кажучи, що я можу продовжувати грати на іншому акаунті, який у мене є.

Тож я попросив їх надати мені електронну адресу цього іншого облікового запису, щоб я міг знати та довести цю гадану подвійність.

Вони відмовилися та продовжили незаконне блокування мого рахунку на суму 625,00 бразильських реалів без законних підстав, а тим більше доказів, утримування прибутку, незаконне привласнення цінностей.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я б сказав, що навіть якщо у вас було кілька облікових записів, казино має розглянути, чи справедливо анулювати ваш виграш.

Якщо ви відчуваєте погане поводження, я прошу вас подати скаргу .

Це казино має ідеальну репутацію, тому я припускаю, що вони зможуть довести, що ваш виграш має бути анульованим, і надати певні докази.

Автоматичний переклад.
2 р. тому
Опубліковано Mr34 видалено
2 р. тому

Привіт,

ну, смію сказати, що казино, яке вирішує кожну скаргу, цілком пристойне та виплачує виграші. Ви можете переглянути розділ скарги тут або відвідати вкладку « пояснення репутації », щоб дізнатися більше.

file

Будь ласка, надішліть скаргу та надайте свою думку та докази. Наша команда розгляду скарг розгляне це та спробує вам допомогти.

Чи можу я знати, яку причину вказало казино? Чому ваш виграш анульовано?

Автоматичний переклад.
Mr34
2 р. тому

Привіт, я перемістив ваш допис сюди, щоб зробити тему більш організованою.

Наскільки я розумію, ви зараз перебуваєте в середині процесу KYC, чи не так?

Тож зараз вас хвилює лише те, чи заплатить вам казино врешті-решт. Я б сказав, що найкраще було б співпрацювати та успішно пройти перевірку, отже, виведення можна продовжити.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене підтверджений обліковий запис на mr.bet. Я завжди робив депозити та знімав гроші з одного будинку. Раптом це казино вирішило вкрасти виграші зі ставок. Я подав запит на відкликання 29.10.2022. До сьогодні 15.11.2022 не заплатили і навіть пояснень не дають. Я вже пробував через чат і електронну пошту. Без відповіді. Я вже повідомляв про це погане казино mr.bet тут, у Бразилії. І я не зупинюся. Я також повідомлю про це міжнародним інстанціям. Безвідповідальне казино.

Автоматичний переклад.
carlopina1961
2 р. тому

Привіт, carlopina1961

Досить дивно, що при верифікації профілю у вас не вистачає виведення. Мене найбільше дратує те, що ви також не маєте поняття, що не так. Конкретніше, згідно з вашою скаргою , казино стверджує, що гроші вже надіслано.

Гадаю, не завадить запитати Pix про будь-яку можливу незавершену транзакцію або попросити казино надати номер транзакції заздалегідь - якщо ви отримаєте відповідь 🤔

Гадаю, я б почав із Pix.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я грав на mrbet протягом року, я справді багато заплатив, ніколи нічого не виграв, завжди невеликі суми, які виплачувалися досить швидко знову і знову, поки я не виграв трохи більше, і тепер усе триває надто довго , я не можу це зробити, перевірено дивно все займає багато

довше, і я не можу підтвердити свій депозит

я завантажив усі документи, і гуру казино mrbet дав таку хорошу оцінку, я просто не розумію, я продовжую читати ті самі гравці мають проблеми з самопідтвердженням гравці мають проблеми з підтвердженням себе це тактика для людей, щоб програти свої виграні гроші і казино не має платити так багато, і casinoguru приймає щось подібне

Автоматичний переклад.
Antoemo
2 р. тому

Привіт,


перевірка може бути тривалим процесом і неминучою для виведення виграшів. Деякі казино вимагають від гравців перевірки кожного року або коли досягнуто певного ліміту, тобто з міркувань безпеки.

Я думаю, ви повинні визнати, що ми не є офіційним органом і ми не отримуємо жодних пояснень щодо кожного KYC, зробленого казино. Ми просто намагаємося допомогти гравцям, коли у них немає можливостей. Чесно кажучи, я вважаю, що дуже нерозумно публікувати таку заяву, поки ваша скарга активна. Давайте спробуємо допомогти зараз, а потім критикувати. 🙂


Іноді перевірка проходить швидко, іноді ні.

Крім того, що ви маєте на увазі, коли ви не можете "підтвердити свій депозит", будь ласка?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Зрештою все таки спрацювало.

Під перевіркою депозиту я маю на увазі те, що mrbet хоче підтвердити ваш останній депозит, а не ваш рахунок. Так, я сподіваюся, що в майбутньому це буде краще між гравцями та Mrbet. Я прочитав тут форум і, звичайно, теж допоміг би людям.

Автоматичний переклад.
Antoemo
2 р. тому

Привіт,

Тепер я розумію, англійською це підтвердження депозиту. Цей конкретний документ важко отримати, особливо якщо казино наполягає на тому, що лише остання депозитна транзакція може бути показана на доказі. Ну, здебільшого це залежить від вашого банку, і я вважаю, що це особливо важко отримати для гравців з Німеччини.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я спробував багато сайтів онлайн-казино, і найбільше мені подобається mr-bet , у них є чудові бонуси та багато різних акцій. Я граю тут давно і жодних проблем не було.

Змінено Radka 2 р. тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
soko8888
2 р. тому

Брехун

Автоматичний переклад.
cristianoghf123
2 р. тому

Навіть відкрита скарга на казино не дає права називати інших людей «брехунами».

Будь ласка, сприйміть це як справедливе попередження.

Мені прикро сказати, що у багатьох казино є певні проблеми з платіжними системами, і я вважаю, що вам про це повідомили досить далеко.

Наберіться терпіння, будь ласка, зверніть увагу, що ми рекомендуємо чекати принаймні 14 днів, поки ваше підтвердження/відкликання буде оброблено, особливо якщо це ваш перший запит.

Дякую.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

По-перше, ви брешете, так, по-друге, з моменту, коли ви не виконуєте умови, казино порушує умови.

Автоматичний переклад.
cristianoghf123
2 р. тому

Якщо ви переглянете скарги гравців, ви побачите, що 6-денне очікування для виведення коштів є цілком нормальним явищем у ці дні.

Коли ви дивитеся на відгуки гравців, які ми отримали про Mr Bet Casino, вони зазвичай скаржаться на більш тривалий період зняття та перевірки, але казино зрештою виплачує гравцям.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тепер має бути повага, з того моменту, коли встановлено правила та умови використання казино, принаймні поважайте гравця та дотримуйтеся умов замість того, щоб надсилати автоматичні повідомлення про те, що все добре.

Автоматичний переклад.
cristianoghf123
2 р. тому

Я розумію, що ви засмучені затримкою, але зараз неспокійні часи, і якщо з боку казино справді є якісь проблеми, що ще їм робити, переписати загальні умови? Було б добре інформувати гравця про те, що відбувається день за днем, але я можу уявити, що у персоналу немає на це часу. Сумно, але, мабуть, правда.

Я розумію вашу точку зору, але все ж спробуйте бути терплячими, будь ласка.

Автоматичний переклад.
pun1sh3r
1 рік тому

те ж саме сталося зі мною ха-ха

вони співачки!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, мені знову потрібна ваша допомога, Mr.Bet не виплатив мій виграш у розмірі 5000 євро з 28.12.2022. Для чергової перевірки вони попросили підтвердження оплати від 16.01.2023 .... так, рівно через 18 днів ... депозит, який не має нічого спільного з прибутком. Це не має значення, тому я спочатку завантажив усі запитані документи у форматі pdf, як було запропоновано, і це було відхилено. Потім вони зажадали підтвердження адреси у формі, наприклад, рахунка за електроенергію, я також завантажив це, і мені було відхилено ще через кілька днів. Чи могли б ви подбати про цю проблему? Ура CM

Автоматичний переклад.
1 2 3...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого