ФорумКазиноMr Bet Casino - загальне обговорення

Mr Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від michifran555
|
56295 переглядів 389 відповідей |
|
12 3 4...20
Marhofer
1 рік тому

Привіт,

Вам вдалося завершити перевірку? Чесно кажучи, я не впевнений. Звичайно, команді потрібно буде знати, чи отримали ви виграші з бонусом чи без нього.

Я вважаю, що зараз правильно подати скаргу, якщо хочете, надішліть її за цим посиланням . Будь ласка, вставте всі відповідні повідомлення, знімки екрана та електронні листи прямо в скаргу.

Як тільки ситуація проясниться, команда надасть підтримку, я впевнений.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Моя перевірка не завершена, Mr bet щоразу придумує щось нове, тому вам не потрібно платити. Я виграв 10 000 євро. Перші 5000 євро були на моєму рахунку через кілька днів, потім має надійти другий платіж у розмірі 5000 євро. Це тривало, і я запитав, що відбувається. Потім мені сказали, що платіжний постачальник зробив помилку, але гроші були на моєму рахунку протягом 48 годин. Але нічого не прийшло. Після повторного запитання, що відбувається, мені сказали, що гроші зараз прийдуть. Пройшло ще 18 днів, на зустрічі я знову вніс гроші, щоб грати. Тепер вони хотіли повторно підтвердити мій рахунок, щоб можна було здійснити платіж. Для цього вони хотіли отримати банківську виписку від 17.01.22 про депозит Trustly у розмірі 250 євро. Вони отримували це у всіх формах кілька разів. Платіж кілька днів відхилявся. Потім вони зажадали рахунок за комунальні послуги для ідентифікації... Їх теж отримав. Платіж знову відхилено. Між ними пройшли тижні. Потім вони отримали виписку з візи та виписку з банківського рахунку, яку вони хотіли знову у форматі pdf.... тепер я знову чекаю 5 днів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Моя перевірка не завершена, Mr bet щоразу придумує щось нове, тому вам не потрібно платити. Я виграв 10 000 євро. Перші 5000 євро були на моєму рахунку через кілька днів, потім має надійти другий платіж у розмірі 5000 євро. Це тривало, і я запитав, що відбувається. Потім мені сказали, що платіжний постачальник зробив помилку, але гроші були на моєму рахунку протягом 48 годин. Але нічого не прийшло. Після повторного запитання, що відбувається, мені сказали, що гроші зараз прийдуть. Пройшло ще 18 днів, на зустрічі я знову вніс гроші, щоб грати. Тепер вони хотіли повторно підтвердити мій рахунок, щоб можна було здійснити платіж. Для цього вони хотіли отримати банківську виписку від 17.01.22 про депозит Trustly у розмірі 250 євро. Вони отримували це у всіх формах кілька разів. Платіж кілька днів відхилявся. Потім вони зажадали рахунок за комунальні послуги для ідентифікації... Їх теж отримав. Платіж знову відхилено. Між ними пройшли тижні. Потім вони отримали виписку з візи та виписку з банківського рахунку, яку вони хотіли знову у форматі pdf.... тепер я знову чекаю 5 днів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Знову відмовлено, нібито документи не розбірливі, це нісенітниця .... спочатку хотіли від 17.01.22. виписка з рахунку тепер від 16.02.23, тепер знову від 27.01.22, вони завжди отримували все знову. Це чистої води переслідування!

Автоматичний переклад.
Marhofer
1 рік тому

Подайте скаргу. Я відчуваю, що ти вже зробив те, що міг. Дозволь нам допомогти.

Натисніть це посилання , якщо ви згодні.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хтось може мені порадити чи дати підказку чи пояснити мені, будь ласка, я не розумію

Автоматичний переклад.
paradariosw19
1 рік тому

Привіт,

Чи можете ви пояснити, що відбувається не так, коли ви встановлюєте виведення? Зазвичай найкращий і найпростіший спосіб - це запитати оператора чату казино. Я думаю, що варто спробувати.

Ви можете це зробити?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, кілька днів тому я більше не можу зареєструватися в mr bet.

Писав у службу підтримки, але відповіді не отримав. file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви заплатили

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, кілька днів тому я більше не можу зареєструватися в mr bet.

Писав у службу підтримки, але відповіді не отримав. file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

казино не допускає гравців з Німеччини:

file

https://de.casino.guru/Mr-Bet-Casino-Rezensionen

Я майже впевнений, що це так. Ви успішно зняли свій активний баланс? Я справді сподіваюся, що у вас є.

Автоматичний переклад.
Marhofer
1 рік тому

Отже, ви отримали платіж? чудово

Дякуємо за оновлення. У будь-якому випадку, чи можете ви зараз отримати доступ до свого облікового запису? Німеччина, здається, зараз заборонена.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Містер ставка!! У мене виведення більше 14 днів, а вони не ПЛАТЯТЬ?

Автоматичний переклад.
fabricioheitorguedes
1 рік тому

привіт

Чи можете ви поділитися детальнішою інформацією? У деяких випадках подання заявки на зняття є лише першим кроком до фактичного отримання грошей. Ви вже пройшли перевірку? Чому ви думаєте, що казино не заплатить вам?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Моє відкликання триває більше 2 днів і поки що воно не оброблено, служба підтримки в чаті щоразу дає автоматичні відповіді, що крайній термін становить 24 години, і вони занадто зайняті, щоб обробити, це відсутність поваги зі споживачем!


file Поясніть мені, як тільки один запит на виведення коштів був успішним, а інші ні? Усе зроблено в один день за короткий час?

Автоматичний переклад.
marcelospegiorin
1 рік тому

Привіт.

Ну, я б сказав, що казино надто зайняте, щоб відповісти вам і виплатити виграш. Сумно, але це може статися легко. Постарайтеся набратися терпіння. Один був оплачений, тож це лише питання часу. 🤞

Тримайте нас в курсі прогресу.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я отримав інформацію, що мій акаунт заблоковано :C


Однак я б зняв 450 бразильських реалів, перш ніж зловживати бонусом. Вони мали б повернути мені ці гроші, згідно з умовами, вони можуть відмовити у виведенні, якщо це завдасть «шкоди» казино, однак я не завдав шкоди, оскільки не було знято. Я чекаю відповіді від MrBet про відшкодування

Автоматичний переклад.
marcelospegiorin
1 рік тому

Вітаю! Здається, ваша скарга стосується затримки платежу.

Хочете оновити Крістіну та скаргу? Я б сказав, що ви повинні це зробити, просто натисніть це посилання .

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я хотів зняти свій баланс, як я робив щоразу, коли грав у цьому казино, і в один момент вони попросили мене підтвердити.

Я надіслав їм усі документи, які є в моєму розпорядженні, і вони не приймуть перевірку.

Проблема полягає в тому, що в оборотності я не можу перевірити їх, тому що сума, яку я вношу, є заощадженнями від роботи в ЧОРНОМУ, і я не маю жодного документа чи чогось подібного.

На що я сказав їм, що мені здається ідеальним, що вони мають цю перевірку, але коли я не можу її пройти, я знімаю свої гроші і більше не використовую їхню платформу. На що мені кажуть, що якщо я не пройду цю перевірку, я не зможу зняти свій баланс.

Чи є якесь рішення? 3 тижні тому я прийшов з цим. Дякую

Автоматичний переклад.
cMGS10
1 рік тому

Привіт! Кожного разу, коли ви граєте в казино, ви завжди повинні пам’ятати, що проходження верифікації неминуче, його не можна уникнути, і це перший крок до успішного виведення коштів.

Частиною підтвердження є підтвердження депозиту. На жаль, я, мабуть, не зрозумів, що не так з фондом. Будь ласка, пояснити далі?

Ви повинні грати лише зі своїми коштами, а також використовувати лише власні способи оплати, здається, проблема криється тут, хоча я наразі не знаю, де.🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Проблема в тому, що вони не дозволяють мені зняти без проходження верифікації. Тобто я не можу пройти повз нього.

І я сказав їм, що не зможу цього зробити, якщо зможу вивести СВОЇ КОШТИ, і все, я більше не буду користуватися казино.

Автоматичний переклад.
cMGS10
1 рік тому

Отже, якщо я правильно розумію, у вас вимагають довідку про доходи, але ви не можете її надати, так? Казино зазвичай не вимагають підтвердження доходу, тому мені цікаво, чому вони взагалі його вимагають.

Автоматичний переклад.
12 3 4...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого