ФорумКазиноMr Bet Casino - загальне обговорення

Mr Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

3 р. тому від michifran555
|
56201 переглядів 389 відповідей |
|
1...3 4 5...20
cMGS10
1 рік тому

Як підтвердження наявності коштів ви можете надіслати виписку з рахунку зі свого банку, і казино має проаналізувати вашу справу окремо. Дуже рідко вони просять у вас підтвердження наявності коштів у казино, зі мною це трапилося лише один раз, тому що депозити і зняття коштів, які вони були відносно великими, надіславши виписку з рахунку у форматі PDF і показуючи фотодокумент із печаткою відповідного банку, було достатньо, щоб завершити перевірку, і я хочу зазначити, що подібно до вашого випадку: мої гроші не мали справді перевіреного джерела . Спробуйте надіслати заяву, цього буде достатньо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у казино Mr Beet очікується платіж у розмірі 200 000 песо, який було знято з рахунку 21 березня. На сьогоднішній день платіж і терміни не виконано.

Автоматичний переклад.
Milluz2022
1 рік тому

Привіт.

Я також знайшов одну скаргу, датовану 2022 роком, на Mr Bet Casino щодо затримки платежу.

Отже, здається, ви знову зіткнулися з тією самою проблемою, чи не так? Наскільки я розумію, виведення було здійснено 21.03., але гроші так і не надійшли на ваш рахунок, це правильно?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, але в даному випадку затримка перевищує встановлений термін, термін у них 5 робочих днів

Автоматичний переклад.
Milluz2022
1 рік тому

Ну, одна річ, період, зазначений в умовах. З іншого боку, затримки зазвичай ніде не згадуються, оскільки це випадкові обставини. 🙁

У вас уже є досвід, ви справді настільки здивовані, що це насправді повторюється?

Гадаю, тобі варто почекати. Сенс полягає в тому, щоб залишатися на зв’язку зі службою підтримки та обов’язково повідомляти їм, що ви все ще чекаєте.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я знаю про затримку та час, але встановлені терміни вже минули, це 13 днів, і коли я звертаюся в службу підтримки, вони вказують, що не мають зв’язку з платіжним сервером.

Автоматичний переклад.
Milluz2022
1 рік тому

Тоді подайте ще одну скаргу. Я б спробував знайти більш надійне казино в майбутньому.

Сподіваюся, незабаром це буде вирішено. 🤞🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я подавав скарги і не отримав відповіді до затримки. Я думав, що ви були посередниками в цих справах, але розумію, що ви ні. вітаю

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Milluz2022
1 рік тому

Я чесно не зрозумів вашої думки.

Ви перестали відповідати - перевірте скаргу:

https://casino.guru/mr-bet-casino-the-player-struggles-to-withdraw-his

7 місяців тому ми продовжили таймер, щоб ви могли відповісти на запит.

Ви подали скаргу, а потім залишили її без змін – це не працює, скарга вимагає співпраці.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я відповів на основі моєї останньої скарги, яка була нещодавно... Виплату мого бонусу справді затримали 5 днів 7 місяців тому, але в казино мені сказали, що це максимальний термін... Моя друга скарга була 1 тиждень тому на платіж, який казино очікує на розгляд з 21 березня, тобто понад 5 робочих днів. Я думав, що ви можете допомогти мені пришвидшити платіж. Просто той добрий день

Автоматичний переклад.
Milluz2022
1 рік тому

Мені шкода, що останнім часом немає ваших скарг у цьому профілі:

file

https://casino.guru/profile-complaints/139275/milluz2022

Ви зареєстрували ще один? Якщо так, ви можете згадати це 🙂

Будь ласка, надішліть посилання на повторно надіслану скаргу, про яку ви говорите.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

https://en.casino.guru/forum/casinos/general-topic-about-mr-bet-casino/4#post-54264


Ось минув тиждень, я чекав на виплату 200 000 з 21 березня, але вона досі не була виплачена, мій обліковий запис підтверджено, але я не отримав серйозної відповіді від казино, моя перша скарга, коли я ченелінг з вами зайняв 5 днів, тому я чекав ці 5 днів зараз, але це вже більше, ніж вказаний час.


Вітаю дякую


Автоматичний переклад.
Milluz2022
1 рік тому

Вітаю, посилання, яке ви надіслали, насправді не є скаргою, це лише повідомлення на форумі . Мені здається, що ми погано розуміємо один одного.

До сьогодні ви не створили нову скаргу, тому ніхто не працює над цією неіснуючою.

Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога, належним чином надішліть скаргу за цим посиланням:

https://casino.guru/complaints

Ти тепер мене краще розумієш?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Давно я подав скаргу на несплату моїх грошей містером буряком, вони винні мені з 21 березня 2023 року 200 000 песо, які досі не виплачені file

Автоматичний переклад.
Milluz2022
1 рік тому

Це повідомлення на форумі, а не скарга як така, скаргу, яку ви подали, залишили без розгляду, тому нічого не можна вирішити. Спробуйте подати нову скаргу та відповідати щоразу, коли фахівець цього вимагає, інакше вони не зможуть вам допомогти та повинні будуть закрити скаргу: https://casino.guru/complaints


Кожного разу, коли фахівець додає відповідь на скаргу, ви отримаєте електронний лист і сповіщення в обліковому записі сайту, ви повинні надати інформацію, яку вимагає фахівець, у вас є тиждень, щоб відповісти на кожне нове повідомлення (ви відповідаєте на повідомлення в тому ж місці, де ви подали скаргу), якщо ви не співпрацюватимете, вони не зможуть вам допомогти, і вони закриють скаргу



Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Я спробував це кілька разів 🙁 Все ж дякую за ваші зусилля! ✨🙏

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Дякую, я вже подав скаргу, дякую.



Автоматичний переклад.
Milluz2022
1 рік тому

Будемо сподіватися, що це принесе вам рішення. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я хотів би повідомити або запитати, чи хтось має таку ж проблему. Зокрема, я вношу 100 євро в неділю і отримую 122 бонусу. Я поставив на все і виграв 400 євро, а в понеділок весь фонд зник, і я намагаюся зрозуміти, що сталося.

Автоматичний переклад.
pingu4
1 рік тому

Можливо, бонус мав термін дії, і його було анульовано, коли він закінчився, або, можливо, ви грали в заборонену гру (перевіряйте заборонені ігри, поки бонус активний), або, можливо, ви грали зі ставкою, вищою за максимальну дозволену ставку, це причини, чому бонус анулюється, але я лише роблю припущення. Краще, якщо ви запитаєте про це службу підтримки казино, у вашому випадку я можу відмовитися від того, що бонус анулюється через закінчення терміну дії, тому що бонуси на депозит зазвичай закінчуються через місяць, а заборонені ігри не повинні бути доступні, а всі ставки вище максимальної ставки дозволені має бути автоматично відхилено, поки активний бонус, запитайте службу підтримки, щоб дізнатися, що сталося

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого