ФорумКазиноMr Bet Casino - загальне обговорення

Mr Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 20)

3 р. тому від michifran555
|
56215 переглядів 389 відповідей |
|
1...19 20
Jaro
2 міс. тому

але я не створював 2 коктейлі, у мене є один

Автоматичний переклад.
merlin04102
2 міс. тому

Гаразд, тоді давайте почекаємо і побачимо, що це нам дасть. Крім того, ви відповіли на пост, який не був присвячений вам, тому ваша ситуація не про те саме.

Але я все одно вірю, що врешті-решт це вирішиться і ви отримаєте гроші.

Удачі ☘️

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я виграв понад 2000 євро на Mr.Bet. Мій обліковий запис уже було перевірено протягом кількох років. Після того, як я подав запит на зняття 2100 євро, кілька днів нічого не відбувалося, потім я отримав повідомлення про те, що мені потрібно повторно підтвердити свій рахунок. Оскільки моя адреса тим часом змінилася, я попросив службу підтримки змінити мою адресу. Я заповнив форму в чаті і тепер чекаю зміни більше двох тижнів, нічого не відбувається, мене просто відлякують і сподіваються, що я втрачу гроші. Прошу допомоги, якщо хтось знає, що ще можна зробити.

Автоматичний переклад.
sanelinho123
1 місяць тому

Привіт,

Я бачив, що вашу пов’язану скаргу успішно надіслано, тому ми докладемо всіх зусиль, щоб допомогти вам у цьому.

Будь ласка, зробіть усе можливе, щоб зберегти баланс непорушним. Незважаючи на те, що скарга була створена, завжди потрібен певний час, щоб ознайомитися з деталями та вибрати оптимальний підхід до вирішення проблеми.

Коли ви востаннє розмовляли з кимось із казино? Йшлося про зміну адреси?

Я намагаюся отримати уявлення про те, що може ускладнити такий звичайний запит.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, пишу в службу підтримки кожен день. Тільки сьогодні знову, завжди та сама відповідь: я повинен почекати, і вони не можуть сказати, скільки це займе

Автоматичний переклад.
sanelinho123
1 місяць тому

Особисто я вважаю, що цього буде недостатньо, якщо ви скажете, що це триває вже два тижні. Це досить багато, і мало б просто почути, що вони не знають, коли це вирішиться. Якщо це просто те, що вони повинні змінити адресу, я не можу уявити, що може зробити казино.

Тож добре, що ви подали скаргу, як сказала Радка, і ми постараємося допомогти.

Сподіваюся, все вийде добре, і ви якнайшвидше побачите свої гроші.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, 08.10 мені виплатили 2x 300, 1x зробили протягом 48 годин, 1x ще не зробили сьогодні, там написано, що в обробці. Згідно з казино все схвалено, але винен банк, що я можу зробити? file

Автоматичний переклад.
Katrinrumpf
1 місяць тому
Згідно з казино все схвалено, але винен банк, що я можу зробити?


Завжди банк винен, чи не так?

Я б вимагав знати, чому вони не зробили просто один простий платіж на повну суму. Звичайно, ми всі знаємо, чому.. Кілька платежів означають більше можливостей для того, щоб щось «піде не так», тобто більше шансів на затримку платежів і надію, що врешті-решт ви розіграєте свій виграш.


Немає жодного виправдання для того, щоб казино не могло завершити виплати в той же день. Це, мабуть, найбільша проблема в онлайн-іграх.

Автоматичний переклад.
DaStupidKidd
1 місяць тому

Дуже просто, я виграв 345 реальними грошима, виплатив 300 і продовжив гру, через 10 хвилин я знову виграв і знову виплатив 300. Я не можу знати, що буду продовжувати перемагати. Це також про час без вихідних, він повинен тривати максимум 5 днів, це було б сьогодні, але нічого не сталося, тому

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, 08.10 мені виплатили 2x 300, 1x зробили протягом 48 годин, 1x ще не зробили сьогодні, там написано, що в обробці. Згідно з казино все схвалено, але винен банк, що я можу зробити? file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт!

Можливо, ви вважаєте це смішним виправданням, і я не хочу з вами не погоджуватися, але я хочу переконатися, що казино чітко заявило, що ваш банк винен.

Чесно кажучи, сьогодні це досить стандартно. Через діючі закони та політику проти азартних ігор гравці з жорстко регульованих ринків, таких як Німеччина, Греція чи Італія, стикаються з проблемами, пов’язаними з банками.

Однак у цьому також може бути винен платіжний процесор, який використовує казино. Чи не могли б ви надати точне пояснення, яке ви отримали від них?

Можливо, ми придумаємо щось серйозне, щоб допомогти.

Автоматичний переклад.
1...19 20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого