2 міс. тому
але я не створював 2 коктейлі, у мене є один
but I didn't create 2 cocktails I have one
0
але я не створював 2 коктейлі, у мене є один
but I didn't create 2 cocktails I have one
Гаразд, тоді давайте почекаємо і побачимо, що це нам дасть. Крім того, ви відповіли на пост, який не був присвячений вам, тому ваша ситуація не про те саме.
Але я все одно вірю, що врешті-решт це вирішиться і ви отримаєте гроші.
Удачі ☘️
Okay then, let's wait and see what it gets us. Also, you replied to a post that wasn't dedicated to you, so your situation is not about the same thing.
But I still believe that it will eventually be resolved and you will get the money.
Good luck ☘️
Привіт, я виграв понад 2000 євро на Mr.Bet. Мій обліковий запис уже було перевірено протягом кількох років. Після того, як я подав запит на зняття 2100 євро, кілька днів нічого не відбувалося, потім я отримав повідомлення про те, що мені потрібно повторно підтвердити свій рахунок. Оскільки моя адреса тим часом змінилася, я попросив службу підтримки змінити мою адресу. Я заповнив форму в чаті і тепер чекаю зміни більше двох тижнів, нічого не відбувається, мене просто відлякують і сподіваються, що я втрачу гроші. Прошу допомоги, якщо хтось знає, що ще можна зробити.
Hello, I won over 2000 euros at Mr.Bet. My account had already been verified for several years. After I requested the withdrawal of 2100 euros, nothing happened for several days, then I got a message saying I had to verify my account again. Since my address had changed in the meantime, I asked support to change my address. I filled out the form in the live chat and have now been waiting for the change for over two weeks, nothing has happened, I'm just being put off and they hope that I lose the money. I'm asking for help if anyone knows what else I can do.
Hallo ich habe über 2000 euro gewonnen bei Mr.Bet. Mein Account war bereits mehrere Jahre verifiziert. Nach dem ich die Auszahlung in Höhe von 2100 Euro beantragt habe, passierte mehrere Tage nichts, dann kam eine Meldung das ich mein Konto erneut verifizieren muss. Da sich meine Adresse geändert hat in der zwischenzeit habe ich beim support angefragt meine Adresse zu ändern. Ich habe das Formular im Live Chat ausgeführt und warte nun seit mittlerweile über zwei Wochen auf die Änderung, es passiert nichts ich werde nur vertröstet und man hofft das ich das Geld verspiele. Ich bitte um Hilfe falls einer weiß was ich noch machen kann.
Привіт,
Я бачив, що вашу пов’язану скаргу успішно надіслано, тому ми докладемо всіх зусиль, щоб допомогти вам у цьому.
Будь ласка, зробіть усе можливе, щоб зберегти баланс непорушним. Незважаючи на те, що скарга була створена, завжди потрібен певний час, щоб ознайомитися з деталями та вибрати оптимальний підхід до вирішення проблеми.
Коли ви востаннє розмовляли з кимось із казино? Йшлося про зміну адреси?
Я намагаюся отримати уявлення про те, що може ускладнити такий звичайний запит.
Hello,
I saw your associated complaint has been successfully submitted, so we will do our best to help you with that.
Please do whatever you can to keep the balance intact, please. Even though the complaint has been created, a certain amount of time is always necessary to get familiar with details and pick up the best approach to resolving the matter.
When was the last time you spoke with someone from the casino? Was it about the address change?
I'm trying to get some idea of what might possibly complicate such a usual request.
Привіт, пишу в службу підтримки кожен день. Тільки сьогодні знову, завжди та сама відповідь: я повинен почекати, і вони не можуть сказати, скільки це займе
Hello, I write to support every day. Just today again, always the same answer: I should wait and they can't say how long it will take
Hallo, ich schreibe jeden Tag den Support an . Gerade heute wieder , immer die selbe Antwort : ich soll noch warten und die können nicht sagen wie lang es dauert
Особисто я вважаю, що цього буде недостатньо, якщо ви скажете, що це триває вже два тижні. Це досить багато, і мало б просто почути, що вони не знають, коли це вирішиться. Якщо це просто те, що вони повинні змінити адресу, я не можу уявити, що може зробити казино.
Тож добре, що ви подали скаргу, як сказала Радка, і ми постараємося допомогти.
Сподіваюся, все вийде добре, і ви якнайшвидше побачите свої гроші.
Personally, I don't think that would be enough when you say it's been going on for two weeks. It's quite a lot, and it wouldn't be enough just to hear that they don't know when it's going to be resolved. If it's just that they have to change the address I can't imagine what the casino can do.
So it's good that you've filed a complaint like Radka said and we'll try to help.
I hope it will turn out well and you will see your money as soon as possible.
Привіт, 08.10 мені виплатили 2x 300, 1x зробили протягом 48 годин, 1x ще не зробили сьогодні, там написано, що в обробці. Згідно з казино все схвалено, але винен банк, що я можу зробити?
Hello, I had 2x 300 paid out on 08.10, 1x was done within 48 hours, 1x is still not done today, it says it is being processed. According to the casino everything is approved but the bank is to blame, what can I do?
Hallo ich habe am 08.10 2x 300 auszahlen lassen 1x wurde innerhalb 48 Stunden erledigt 1x ist bis heute nicht erledigt es steht auf Bearbeitung. Laut casino ist alles genehmigt aber die Bank ist schuld was kann ich tun
Згідно з казино все схвалено, але винен банк, що я можу зробити?
Завжди банк винен, чи не так?
Я б вимагав знати, чому вони не зробили просто один простий платіж на повну суму. Звичайно, ми всі знаємо, чому.. Кілька платежів означають більше можливостей для того, щоб щось «піде не так», тобто більше шансів на затримку платежів і надію, що врешті-решт ви розіграєте свій виграш.
Немає жодного виправдання для того, щоб казино не могло завершити виплати в той же день. Це, мабуть, найбільша проблема в онлайн-іграх.
According to the casino everything is approved but the bank is to blame, what can I do?
It's always the bank that's to blame, right?
I'd be demanding to know why they didn't just make one simple payment for the full amount. Of course, we all know why.. Multiple payments means more opportunities for things "to go wrong", meaning more chances for delayed payments and the hope that you'll eventually play your winnings away.
There is absolutely NO EXCUSE for a casino to not be able to complete same-day payouts. This is probably the single biggest issue in online gaming.
Дуже просто, я виграв 345 реальними грошима, виплатив 300 і продовжив гру, через 10 хвилин я знову виграв і знову виплатив 300. Я не можу знати, що буду продовжувати перемагати. Це також про час без вихідних, він повинен тривати максимум 5 днів, це було б сьогодні, але нічого не сталося, тому
Very simple, I won 345 with real money, paid out 300 and continued playing, 10 minutes later I won big again and paid out 300 again. I can't know that I'll keep winning. It's also about the time without a weekend, it should last a maximum of 5 days, that would have been today but nothing happened, so
Ganz einfach ich habe mit echtgeld 345 gewonnen 300 ausgezahlt und weiter gespielt 10 min später erneut hoch gewonnen wieder 300 ausgezahlt. Kann ja nicht wissen das ich weiter Gewinne. Es geht auch um die Zeit ohne Wochenende sollte max 5 Tage dauern das wäre heute gewesen aber es ist nichts passiert deshalb
Привіт, 08.10 мені виплатили 2x 300, 1x зробили протягом 48 годин, 1x ще не зробили сьогодні, там написано, що в обробці. Згідно з казино все схвалено, але винен банк, що я можу зробити?
Hello, I had 2x 300 paid out on 08.10, 1x was done within 48 hours, 1x is still not done today, it says it is being processed. According to the casino everything is approved but the bank is to blame, what can I do?
Hallo ich habe am 08.10 2x 300 auszahlen lassen 1x wurde innerhalb 48 Stunden erledigt 1x ist bis heute nicht erledigt es steht auf Bearbeitung. Laut casino ist alles genehmigt aber die Bank ist schuld was kann ich tun
Привіт!
Можливо, ви вважаєте це смішним виправданням, і я не хочу з вами не погоджуватися, але я хочу переконатися, що казино чітко заявило, що ваш банк винен.
Чесно кажучи, сьогодні це досить стандартно. Через діючі закони та політику проти азартних ігор гравці з жорстко регульованих ринків, таких як Німеччина, Греція чи Італія, стикаються з проблемами, пов’язаними з банками.
Однак у цьому також може бути винен платіжний процесор, який використовує казино. Чи не могли б ви надати точне пояснення, яке ви отримали від них?
Можливо, ми придумаємо щось серйозне, щоб допомогти.
Hi there!
You probably think of it as a ridiculous justification, and I have no interest in disagreeing with you, but I want to make sure the casino stated clearly that your bank was at fault.
To be honest, it is pretty standard these days. Due to current anti-gambling laws and policies, players from highly regulated markets such as Germany, Greece, or Italy have been facing bank-related problems.
However, the payment processor used by the casino could also be to blame. Would you kindly provide the precise explanation that you received from them?
Perhaps we may think up something solid to help out.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.