ФорумКазиноMr Bet Casino - загальне обговорення

Mr Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 20)

2 р. тому від michifran555
|
43409 переглядів 381 відповідей |
|
1...19 20
Додати публікацію
Опубліковано merlin04102 видалено
petitgamer
2 тиж. тому
Я чекаю верифікації облікового запису кілька днів Є інформація, що він верифікований, але служба підтримки каже, що це помилка. платіж стоїть, я повідомлю вам, що я придумаю
Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Ха-ха, мій любий, перш ніж щось тут написати, прочитай кілька сторінок☝️

Можливо, ви також прочитаєте, що я сам подав скаргу і також отримав виведення коштів 🫡

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я зробив, я пропустив вашу скаргу, яку також було розглянуто! Дивовижні новини!

І, як я вже сказав, ласкаво просимо в клуб до побачення mr.bet ;-p

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я також той, хто любить критикувати. Але я повинен сказати одну річ: MR ставка виплачується. Але чого вони не роблять або, принаймні, ніколи не робили для мене, так це перевірки мого облікового запису. Я намагався незліченну кількість разів, але вони цього не роблять. Це діє на нерви, коли потрібно чекати, поки дані, які вони отримали від мене, збігаються з документами. Але вони все одно заплатили. Мені завжди доводилося чекати, щоб побачити, чи все гаразд, чи ні. Чи потрібно мені підтверджувати обліковий запис чи ні? Очікування займає 24 години.

Інша проблема, і для мене найбільша проблема. Якщо ви робите зняття, наприклад, у вас є 2000 євро на вашому рахунку, і ви хочете зняти 1500 євро та продовжити гру з 500 євро, зняття буде підтверджено, але гроші не зникли з вашого рахунку, іншими словами, це не відкладається. Ні, 1500, які ви хочете зняти, все ще знаходяться у вашому обліковому записі та можуть бути використані.

І я вважаю, що це нахабство

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я також той, хто любить критикувати. Але я повинен сказати одну річ: MR ставка виплачується. Але чого вони не роблять або, принаймні, ніколи не робили для мене, так це перевірки мого облікового запису. Я намагався незліченну кількість разів, але вони цього не роблять. Це діє на нерви, коли потрібно чекати, поки дані, які вони отримали від мене, збігаються з документами. Але вони все одно заплатили. Мені завжди доводилося чекати, щоб побачити, чи все гаразд, чи ні. Чи потрібно мені підтверджувати обліковий запис чи ні? Очікування займає 24 години.

Інша проблема, і для мене найбільша проблема. Якщо ви робите зняття, наприклад, у вас є 2000 євро на вашому рахунку, і ви хочете зняти 1500 євро та продовжити гру з 500 євро, зняття буде підтверджено, але гроші не зникли з вашого рахунку, іншими словами, це не відкладається. Ні, 1500, які ви хочете зняти, все ще знаходяться у вашому обліковому записі та можуть бути використані.

І я вважаю, що це нахабство

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

так, я теж це помітив. Кілька років тому я тестував одне казино, яке також робить те саме.

Все одно. рухатися далі. Зараз я перебуваю в суперечці з іншим казино, яке не хоче визнавати мій банківський виписку, припускаючи, що вони хочуть бачити транзакцію, здійснену для себе, і хочуть бачити назву казино в транзакції (цікавий факт, я рідко користуюся своєю кредитною карткою, тому я завжди використовую interact, і що це показано у виписці з банківського рахунку, це «INTERAC e-Transfer To: Gigadat Inc»)

Я не хочу бути параноїком, але це є потенційна суперечка.

Наразі я чекаю наступного місяця, щоб отримати виписку з банківського рахунку, де вчора була здійснена трансакція, або зателефоную в свій банк пізніше сьогодні, щоб попросити прискорити виписку з банківського рахунку з останніми транзакціями.


Автоматичний переклад.
2 тиж. тому
Я не рекомендую казино - це шахрайство, вони не заплатили мені суму в 4000 злотих Перевірка займає тижні. Вони придумують мільйони причин, щоб не платити чесно виграні гроші. Я повідомив про це на econsumer.gov. Нам потрібно закрити всіх нечесних людей
Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Скажіть, будь ласка, причину, через яку вони вам не заплатили гроші? Ваш обліковий запис уже підтвердили?

Сподіваюся, ми зможемо допомогти вам вирішити цю проблему, коли ви надасте додаткові відомості.

Чи було б це можливо?

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому
обліковий запис перевірено. Я отримав електронний лист із підтвердженням, і ця інформація з’явилася в моєму обліковому записі. Казино стверджує, що це неправильна інформація, і підтверджує обліковий запис вдруге. Гроші не виплачувалися з 22 серпня.
Автоматичний переклад.
merlin04102
2 тиж. тому

Або, можливо, їм потрібно провести додаткову перевірку. У вас, можливо, вимагали ще якісь документи?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому
ще один день боротьби з казино. Через три дні вони відхилили мою перевірку, оскільки платіж був у еро, а не в злотих. Чи можу я попросити допомоги у шановних модераторів казино?
Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Мій обліковий запис перевіряли протягом тижня, і вони відхилили мої документи з винахідливих причин, тепер він не підтверджений, оскільки сума платежу не відповідає виписці, яку я поповнив за допомогою Skrill, яка підтримує конвертацію валюти. Не маю сил.

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Нижче я описав те, що вони сказали

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

;/ file

Автоматичний переклад.
merlin04102
2 тиж. тому

Наша група розгляду скарг обов’язково спробує допомогти вам і якнайшвидше вирішити цю проблему.

Будь ласка, перейдіть за цим посиланням і надішліть свою скаргу, де детально опишіть всю ситуацію з цим казино.

Повідомте нас, якщо вам потрібна інша допомога.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Кілька тижнів тому я грав на Mr.bet, і коли я зняв виграні гроші, вони заблокували мій обліковий запис і сказали, що не збираються мені платити, оскільки це був другий обліковий запис і дозволено лише один користувач. Моє запитання полягає в тому, якщо не дозволяється мати більше одного облікового запису для одного користувача, чому під час створення нового облікового запису вони не блокують його негайно, а отримують депозити без будь-яких заперечень. Чи можна буде повернути гроші, які я виграв? Довідка

Автоматичний переклад.
Catmila
2 тиж. тому

Хм, я б сказав, що в казино зазвичай немає жодної системи, яка б це відстежувала. У більшості випадків це з’ясовується під час перевірки тощо, але вони все одно не повинні брати депозити. Якщо ви свідомо створили другий обліковий запис, навіть якщо знали, що він у вас є, щоб отримати перевагу, то це проблема, а кілька облікових записів є одним із основних правил, яке не можна порушувати в казино.

То чому ви створили ще один обліковий запис? Ви ввели всі свої особисті дані та інше, як у першому обліковому записі?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

але я не створював 2 коктейлі, у мене є один

Автоматичний переклад.
merlin04102
1 тиждень тому

Гаразд, тоді давайте почекаємо і побачимо, що це нам дасть. Крім того, ви відповіли на пост, який не був присвячений вам, тому ваша ситуація не про те саме.

Але я все одно вірю, що врешті-решт це вирішиться і ви отримаєте гроші.

Удачі ☘️

Автоматичний переклад.
1...19 20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.