6 міс. тому
але я не створював 2 коктейлі, у мене є один
but I didn't create 2 cocktails I have one
0
але я не створював 2 коктейлі, у мене є один
but I didn't create 2 cocktails I have one
Гаразд, тоді давайте почекаємо і побачимо, що це нам дасть. Крім того, ви відповіли на пост, який не був присвячений вам, тому ваша ситуація не про те саме.
Але я все одно вірю, що врешті-решт це вирішиться і ви отримаєте гроші.
Удачі ☘️
Okay then, let's wait and see what it gets us. Also, you replied to a post that wasn't dedicated to you, so your situation is not about the same thing.
But I still believe that it will eventually be resolved and you will get the money.
Good luck ☘️
Привіт, я виграв понад 2000 євро на Mr.Bet. Мій обліковий запис уже було перевірено протягом кількох років. Після того, як я подав запит на зняття 2100 євро, кілька днів нічого не відбувалося, потім я отримав повідомлення про те, що мені потрібно повторно підтвердити свій рахунок. Оскільки моя адреса тим часом змінилася, я попросив службу підтримки змінити мою адресу. Я заповнив форму в чаті і тепер чекаю зміни більше двох тижнів, нічого не відбувається, мене просто відлякують і сподіваються, що я втрачу гроші. Прошу допомоги, якщо хтось знає, що ще можна зробити.
Hello, I won over 2000 euros at Mr.Bet. My account had already been verified for several years. After I requested the withdrawal of 2100 euros, nothing happened for several days, then I got a message saying I had to verify my account again. Since my address had changed in the meantime, I asked support to change my address. I filled out the form in the live chat and have now been waiting for the change for over two weeks, nothing has happened, I'm just being put off and they hope that I lose the money. I'm asking for help if anyone knows what else I can do.
Hallo ich habe über 2000 euro gewonnen bei Mr.Bet. Mein Account war bereits mehrere Jahre verifiziert. Nach dem ich die Auszahlung in Höhe von 2100 Euro beantragt habe, passierte mehrere Tage nichts, dann kam eine Meldung das ich mein Konto erneut verifizieren muss. Da sich meine Adresse geändert hat in der zwischenzeit habe ich beim support angefragt meine Adresse zu ändern. Ich habe das Formular im Live Chat ausgeführt und warte nun seit mittlerweile über zwei Wochen auf die Änderung, es passiert nichts ich werde nur vertröstet und man hofft das ich das Geld verspiele. Ich bitte um Hilfe falls einer weiß was ich noch machen kann.
Привіт,
Я бачив, що вашу пов’язану скаргу успішно надіслано, тому ми докладемо всіх зусиль, щоб допомогти вам у цьому.
Будь ласка, зробіть усе можливе, щоб зберегти баланс непорушним. Незважаючи на те, що скарга була створена, завжди потрібен певний час, щоб ознайомитися з деталями та вибрати оптимальний підхід до вирішення проблеми.
Коли ви востаннє розмовляли з кимось із казино? Йшлося про зміну адреси?
Я намагаюся отримати уявлення про те, що може ускладнити такий звичайний запит.
Hello,
I saw your associated complaint has been successfully submitted, so we will do our best to help you with that.
Please do whatever you can to keep the balance intact, please. Even though the complaint has been created, a certain amount of time is always necessary to get familiar with details and pick up the best approach to resolving the matter.
When was the last time you spoke with someone from the casino? Was it about the address change?
I'm trying to get some idea of what might possibly complicate such a usual request.
Привіт, пишу в службу підтримки кожен день. Тільки сьогодні знову, завжди та сама відповідь: я повинен почекати, і вони не можуть сказати, скільки це займе
Hello, I write to support every day. Just today again, always the same answer: I should wait and they can't say how long it will take
Hallo, ich schreibe jeden Tag den Support an . Gerade heute wieder , immer die selbe Antwort : ich soll noch warten und die können nicht sagen wie lang es dauert
Особисто я вважаю, що цього буде недостатньо, якщо ви скажете, що це триває вже два тижні. Це досить багато, і мало б просто почути, що вони не знають, коли це вирішиться. Якщо це просто те, що вони повинні змінити адресу, я не можу уявити, що може зробити казино.
Тож добре, що ви подали скаргу, як сказала Радка, і ми постараємося допомогти.
Сподіваюся, все вийде добре, і ви якнайшвидше побачите свої гроші.
Personally, I don't think that would be enough when you say it's been going on for two weeks. It's quite a lot, and it wouldn't be enough just to hear that they don't know when it's going to be resolved. If it's just that they have to change the address I can't imagine what the casino can do.
So it's good that you've filed a complaint like Radka said and we'll try to help.
I hope it will turn out well and you will see your money as soon as possible.
Привіт, 08.10 мені виплатили 2x 300, 1x зробили протягом 48 годин, 1x ще не зробили сьогодні, там написано, що в обробці. Згідно з казино все схвалено, але винен банк, що я можу зробити?
Hello, I had 2x 300 paid out on 08.10, 1x was done within 48 hours, 1x is still not done today, it says it is being processed. According to the casino everything is approved but the bank is to blame, what can I do?
Hallo ich habe am 08.10 2x 300 auszahlen lassen 1x wurde innerhalb 48 Stunden erledigt 1x ist bis heute nicht erledigt es steht auf Bearbeitung. Laut casino ist alles genehmigt aber die Bank ist schuld was kann ich tun
Згідно з казино все схвалено, але винен банк, що я можу зробити?
Завжди банк винен, чи не так?
Я б вимагав знати, чому вони не зробили просто один простий платіж на повну суму. Звичайно, ми всі знаємо, чому.. Кілька платежів означають більше можливостей для того, щоб щось «піде не так», тобто більше шансів на затримку платежів і надію, що врешті-решт ви розіграєте свій виграш.
Немає жодного виправдання для того, щоб казино не могло завершити виплати в той же день. Це, мабуть, найбільша проблема в онлайн-іграх.
According to the casino everything is approved but the bank is to blame, what can I do?
It's always the bank that's to blame, right?
I'd be demanding to know why they didn't just make one simple payment for the full amount. Of course, we all know why.. Multiple payments means more opportunities for things "to go wrong", meaning more chances for delayed payments and the hope that you'll eventually play your winnings away.
There is absolutely NO EXCUSE for a casino to not be able to complete same-day payouts. This is probably the single biggest issue in online gaming.
Дуже просто, я виграв 345 реальними грошима, виплатив 300 і продовжив гру, через 10 хвилин я знову виграв і знову виплатив 300. Я не можу знати, що буду продовжувати перемагати. Це також про час без вихідних, він повинен тривати максимум 5 днів, це було б сьогодні, але нічого не сталося, тому
Very simple, I won 345 with real money, paid out 300 and continued playing, 10 minutes later I won big again and paid out 300 again. I can't know that I'll keep winning. It's also about the time without a weekend, it should last a maximum of 5 days, that would have been today but nothing happened, so
Ganz einfach ich habe mit echtgeld 345 gewonnen 300 ausgezahlt und weiter gespielt 10 min später erneut hoch gewonnen wieder 300 ausgezahlt. Kann ja nicht wissen das ich weiter Gewinne. Es geht auch um die Zeit ohne Wochenende sollte max 5 Tage dauern das wäre heute gewesen aber es ist nichts passiert deshalb
Привіт, 08.10 мені виплатили 2x 300, 1x зробили протягом 48 годин, 1x ще не зробили сьогодні, там написано, що в обробці. Згідно з казино все схвалено, але винен банк, що я можу зробити?
Hello, I had 2x 300 paid out on 08.10, 1x was done within 48 hours, 1x is still not done today, it says it is being processed. According to the casino everything is approved but the bank is to blame, what can I do?
Hallo ich habe am 08.10 2x 300 auszahlen lassen 1x wurde innerhalb 48 Stunden erledigt 1x ist bis heute nicht erledigt es steht auf Bearbeitung. Laut casino ist alles genehmigt aber die Bank ist schuld was kann ich tun
Привіт!
Можливо, ви вважаєте це смішним виправданням, і я не хочу з вами не погоджуватися, але я хочу переконатися, що казино чітко заявило, що ваш банк винен.
Чесно кажучи, сьогодні це досить стандартно. Через діючі закони та політику проти азартних ігор гравці з жорстко регульованих ринків, таких як Німеччина, Греція чи Італія, стикаються з проблемами, пов’язаними з банками.
Однак у цьому також може бути винен платіжний процесор, який використовує казино. Чи не могли б ви надати точне пояснення, яке ви отримали від них?
Можливо, ми придумаємо щось серйозне, щоб допомогти.
Hi there!
You probably think of it as a ridiculous justification, and I have no interest in disagreeing with you, but I want to make sure the casino stated clearly that your bank was at fault.
To be honest, it is pretty standard these days. Due to current anti-gambling laws and policies, players from highly regulated markets such as Germany, Greece, or Italy have been facing bank-related problems.
However, the payment processor used by the casino could also be to blame. Would you kindly provide the precise explanation that you received from them?
Perhaps we may think up something solid to help out.
Ого, містер Бет. Запит на зняття коштів 2 грудня 2024 р. Я отримую верхню частину через процес перевірки. Що абсолютно нісенітниця. Я народився та виріс у Канаді. Я надав документи, які вони вимагали: способи оплати, підтвердження з інформаційної панелі, що я вніс, підтвердження адреси.
Тепер я, чесно кажучи, дотримуючись себе, бажаючи оновити свою адресу та номер телефону, "мабуть, викликав будь-яке", що змусило їх перевірити мене. 😳
Shell шокований, я люб'язно запитую їх, чи вони влада, аеропорт.
Вони продовжують відмовляти та/або вимагати додаткові документи, які абсолютно не потрібні. Підтвердження депозиту? Хіба вони не бачать, що електронний переказ INTERAC так само, і їм довелося перевірити мою виписку з банківського рахунку. Зараз 7 січня 2025 року, а я все ще чекаю. Після 51 і більше надісланих фотографій, обміну електронною поштою та чатом, . Я даю їм час до 23:59 за східним часом, щоб випустити мої 2 тисячі.
Побажайте мені удачі і буду тримати вас у курсі.
Oh wow Mr.Bet. Asking for withdrawal Dec. 2wst 2024 I get upper cut by The verification process. Which is absolutely nonsense. I am a born and raised Canadian. I submitted the documents they requested :the payment methods, proof from my dashboard that I deposited, proof of address.
Now me, honest , abiding me, wanting to updated my address and phone number "apparently triggered a whatever" causing them to investigate me . 😳
Shell shocked, I kindly ask them if they are authority, airport.
They keep on denying and or requesting more documents that are absolutely not necessary. Proof of deposit? Can't they see it's the same way INTERAC e-transfer and they had to verify my bank statement.. it's Jan. 7th 2025 and I am still waiting . After 51 and plus sent pics, exchanges by email and chat, . I am giving them until 23h59 est, to release my 2k.
Wish me luck and will keep you posted.
Привіт Радка,
Дякую за добрі побажання. Скажи мені, тобі коли-небудь платили?
Hi Radka,
Thank you for the kind wishes. Tell me, did you ever get paid?
Я все ще чекаю MR.BET з 21 грудня 2024 року. І як я не відмовляюся від своїх 2000$ cdn. Буду тримати Casino Guru та FAM у курсі прогресу.
БЛАГОСЛОВИТЬ 🙏
I am still awaiting MR.BET since December 21st 2024. And how I am not abandoning my 2000$ cdn. Will keep Casino Guru and FAM posted on the progress.
BLESS 🙏
Привіт, Blessings999!
Мені прикро це чути. Я ніколи не грав у цьому конкретному казино, тому я не можу нічого додати з перших вуст, але я все ще вірю, що це казино виплачує виграші, навіть якщо відгуки користувачів неоднозначні, що вказує на те, що це не було приємним досвідом для багатьох людей .
Тим не менш, я буду тут, і, якщо буде потрібно, також буде команда розгляду скарг.
Hi Blessings999!
I'm sorry to hear that. I have never played at this particular casino, so I can't add anything first-hand, but I still believe this casino pays out the winnings even if the user reviews are mixed, which indicates it has not been a pleasant experience for many people.
Still, I will be here, and if neccessary, so will the Complaint Team.
Привіт, чи прокоментувало казино вашу перевірку? Це вирішило проблему чи все ще ні?
Hi, has the casino commented on your verification? Did it fix what was the problem or still not?
Радька
Велике спасибі за вашу доброту 🙏, підтримку та допомогу. Це справді жахливо. Сьогодні вранці отримав електронний лист від відділу фінансової безпеки. що мій запит на зняття було схвалено, щоб піти і отримати свої кошти, але НІЕЕЕ, вкладка підтвердження не оновлена, і, щоб ще більше мене дратувати, очевидно, мій обліковий запис ще не підтверджено. 😂 Я понад усе роздратована.
Radka
Many thanks for your kindness 🙏 and support and help. It's truly horrific. Got an email this morning stating from the finance security dept. that my withdrawal request has been approved to go and get my funds, but NOOOO the verification tab not updated and to piss me off even more, apparently my account is not verified yet. 😂 I am beyond annoyed.
Все ще ні. Але отримав зелене світло від відділу фінансової безпеки казино, який сказав «так», і я все ще не можу. Мало того, зв’язався зі службою підтримки mr.bet, і вони сказали, що я все ще не верифікований. Це триває з 21 грудня
Still not. But got a green light by a casino finance security dept saying yes and I still can't . Not only that, contacted mr.bet support and they said I am still not verified. This is going on since Dec.21
Все ще ні. Але отримав зелене світло від відділу фінансової безпеки казино, який сказав «так», і я все ще не можу. Мало того, зв’язався зі службою підтримки mr.bet, і вони сказали, що я все ще не верифікований. Це триває з 21 грудня
Still not. But got a green light by a casino finance security dept saying yes and I still can't . Not only that, contacted mr.bet support and they said I am still not verified. This is going on since Dec.21
Я бачу, що багато відбувається одночасно, але кінцевий результат такий, що все ще не просунулося вперед. Отже, якщо вам потрібно, як запропонувала Радка, не соромтеся зв’язуватися з нашою командою розгляду скарг, і вони спробують вам допомогти. Я не хочу тиснути на вас, щоб ви це зробили, тому що чим пізніше ви це зробите, тим довше може зайняти весь процес, якщо ви його не розберете.😕
I see a lot going on at once, but the end result is that it still has not moved forward. So if you need, as Radka suggested, feel free to contact our complaints team and they will try to help you. I don't want to put pressure on you to do this because the later you do it, the longer the whole process can take if you don't get it sorted out.😕
Радька
Велике спасибі за вашу доброту 🙏, підтримку та допомогу. Це справді жахливо. Сьогодні вранці отримав електронний лист від відділу фінансової безпеки. що мій запит на зняття було схвалено, щоб піти і отримати свої кошти, але НІЕЕЕ, вкладка підтвердження не оновлена, і, щоб ще більше мене дратувати, очевидно, мій обліковий запис ще не підтверджено. 😂 Я понад усе роздратована.
Radka
Many thanks for your kindness 🙏 and support and help. It's truly horrific. Got an email this morning stating from the finance security dept. that my withdrawal request has been approved to go and get my funds, but NOOOO the verification tab not updated and to piss me off even more, apparently my account is not verified yet. 😂 I am beyond annoyed.
Ой!
Хм, я чесно не знаю, що сказати. Більше того, роздратований? У мене в голові крутиться багато інших виразів...
Я думаю, що оптиміст сказав би, що це все ще є прогрес, і, сподіваюся, казино зрештою докладатиме більше зусиль, щоб виконати найважливіший обов’язок будь-якого казино. Друга частина, безумовно, знову я 🙂
Я намагаюся сказати, тримайся! 🤞🍀
Ouch!
Uhm, I honestly do not know what to say. Beyond annoyed? I have many other expressions spinning in my head....
I imagine an optimist would say it has still been progress, and hopefully the casino will eventually push harder to fulfill the most important duty of any casino. The second part is definitely me again 🙂
I'm trying to say, Hold on! 🤞🍀
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.