ФорумКазиноMr Bet Casino - загальне обговорення

Mr Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 19)

2 р. тому від michifran555
|
43899 переглядів 381 відповідей |
|
1...18 19 20
Додати публікацію
Опубліковано petitgamer видалено
3 тиж. тому

Привіт усім,

Я хотів вирішити проблему, яка виникла у казино Mr.Bet. Незважаючи на мою постійну суперечку тут, на Casino.Guru, вони постійно відкладали вирішення моєї справи, пропонуючи лише розпливчасті оновлення щодо «обробки». Тим часом я помітив, що подібні спори на іншій платформі, AskGamblers, вирішуються набагато швидше.

Це змушує мене задуматися:

Чому Mr.Bet по-різному розглядає справи на AskGamblers, тоді як на Casino.Guru продовжуються затримки?

file

Чи існує проблема довіри між Mr.Bet і Casino.Guru, чи репутація Casino.Guru не має такої ж ваги в їхніх очах?

file

file

Чи може бути щось, чого ми, як спільнота Casino.Guru, втрачаємо в ситуації на AskGamblers?

Ця невідповідність викликає занепокоєння. Якщо Mr.Bet може ефективно вирішувати проблеми на одній платформі, я б очікував такого ж рівня обслуговування тут. Мені цікаво знати, чи помічали інші подібні відмінності чи чи думали вони про те, чому це може відбуватися.

Чекаємо на вашу думку.

Автоматичний переклад.
petitgamer
3 тиж. тому

Привіт, ми зв'яжемося з казино тільки зараз, оскільки ваша скарга була передана Міхалу. Побачимо, через який проміжок часу вони дадуть відповідь. Однак я б сказав, що це може залежати від того, скільки скарг має платформа. Я не хочу вводити в оману, це просто спало на думку, тому що я не знаю, скільки скарг розглядає інша сторона. Я знаю, що для 20 або близько того, які ми маємо, якщо ми маємо понад 1000 скарг протягом певного місяця, це досить багато, і потрібно трохи часу, щоб детально розглянути кожну. Можливо, тому контакт із казино займає трохи більше часу, щоб у нас було щось під рукою.

Однак до тих пір, поки казино не зв'яжеться, вони зазвичай не відповідають на тему. Я не впевнений, що ще може стояти за цим і який саме процес у Askgamblers і що їм там потрібно.

Тож це моє бачення.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Для великого казино ви повинні сказати, що Mr. Bet створює чимало проблем, чи не так?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, ми зв'яжемося з казино тільки зараз, оскільки ваша скарга була передана Міхалу. Побачимо, через який проміжок часу вони дадуть відповідь. Однак я б сказав, що це може залежати від того, скільки скарг має платформа. Я не хочу вводити в оману, це просто спало на думку, тому що я не знаю, скільки скарг розглядає інша сторона. Я знаю, що для 20 або близько того, які ми маємо, якщо ми маємо понад 1000 скарг протягом певного місяця, це досить багато, і потрібно трохи часу, щоб детально розглянути кожну. Можливо, тому контакт із казино займає трохи більше часу, щоб у нас було щось під рукою.

Однак до тих пір, поки казино не зв'яжеться, вони зазвичай не відповідають на тему. Я не впевнений, що ще може стояти за цим і який саме процес у Askgamblers і що їм там потрібно.

Тож це моє бачення.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт усім,

Я звернувся до команди AskGamblers з інформацією про свою суперечку, і їхня відповідь була буквально «без коментарів». Цікаво, що наступного дня я побачив відповідь на свою скаргу тут, на Casino.Guru, і протягом 12 годин кошти були на моєму рахунку. Випадковість? Я не дуже впевнений.

Відтоді я надіслав електронного листа Mr.Bet з проханням закрити мій рахунок. Я б не хотів, щоб хтось інший пройшов через те розчарування, яке мав я з ними. Шкода, що вони пропонують хороші ігри, але рівень обслуговування клієнтів у моїх очах справді впав — із 8 зірок до 3.

Попередження для тих, хто збирається там грати!

Автоматичний переклад.
petitgamer
3 тиж. тому

Щоб переконатися, що ваш обліковий запис дійсно закрито, ви повинні повідомити провайдера про свою залежність від азартних ігор. У таких випадках вони зобов’язані закрити ваш обліковий запис за законом. Просто для вашої інформації.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт усім,

Я звернувся до команди AskGamblers з інформацією про свою суперечку, і їхня відповідь була буквально «без коментарів». Цікаво, що наступного дня я побачив відповідь на свою скаргу тут, на Casino.Guru, і протягом 12 годин кошти були на моєму рахунку. Випадковість? Я не дуже впевнений.

Відтоді я надіслав електронного листа Mr.Bet з проханням закрити мій рахунок. Я б не хотів, щоб хтось інший пройшов через те розчарування, яке мав я з ними. Шкода, що вони пропонують хороші ігри, але рівень обслуговування клієнтів у моїх очах справді впав — із 8 зірок до 3.

Попередження для тих, хто збирається там грати!

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Тож я б сказав, що це гарна новина. Я бачу, що казино відповіло майже одразу після того, як Міхал зв’язався з ними, тому я бачу, що вони намагаються вирішити труднощі, і це, я б сказав, добре.

Але я розумію, що ви вдалися до закриття свого облікового запису, і якщо це буде краще для вас, то я сподіваюся, що ви почуватиметеся добре в іншому місці.

Однак Майкл запитав щось інше у скарзі, тому було б добре переглянути його та відповісти йому, щоб він міг закрити це, будь ласка, чи можливо це?

дякую 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Я вже надіслав відповідь для закриття справи. Повідомлення розглядається.

рухатися далі. 🙂


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Щоб переконатися, що ваш обліковий запис дійсно закрито, ви повинні повідомити провайдера про свою залежність від азартних ігор. У таких випадках вони зобов’язані закрити ваш обліковий запис за законом. Просто для вашої інформації.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Це дуже хороша карта, щоб зіграти та видалити весь спам і, будь ласка, повернути повідомлення 😉

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я вже надіслав відповідь для закриття справи. Повідомлення розглядається.

рухатися далі. 🙂


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

На жаль, можливо, я просто не бачив, дякую. 🙂

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому
Я не рекомендую казино - це шахрайство, вони не заплатили мені суму в 4000 злотих Перевірка займає тижні. Вони придумують мільйони причин, щоб не платити чесно виграні гроші. Я повідомив про це на econsumer.gov. Нам потрібно закрити всіх нечесних людей
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому
Я не перша людина, яку ошукало казино. У Польщі є тисячі людей, які були ошукані Mr.Bet
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому
Mr Bet ніколи не виплачує виграші. Вони шахраї
Автоматичний переклад.
Опубліковано merlin04102 видалено адміністратором Romi
Причина: Спам
merlin04102
3 тиж. тому

Я не можу з цим погодитися... якщо немає порушення умов! Зрештою виграш виплачується ☝️ Єдиним недоліком є те, що Mr.bet намагається продовжувати виведення коштів, доки постраждалі люди не почнуть програвати та діяти їм на нерви. Часто виграш програють або, в кращому випадку, просто мовчать і пишуть скаргу, яка колись вирішиться (скільки це займе, ніхто не знає). На мою думку, тактика зволікання призводить лише до одного!

Lg

Автоматичний переклад.
merlin04102
3 тиж. тому

Звідки ви знаєте, що 1000 поляків були ошукані Mr.bet?

Автоматичний переклад.
Dlhan
3 тиж. тому
Я запрошую вас відвідати польські веб-сайти з думками про mrbet. Там ви можете знайти тисячі думок про те, як людей ошукало це казино
Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Dlhan
3 тиж. тому
Звичайно, ви не погодитеся, тому що вас обманюють. Mr bet - це шахрайство. Ви ніколи не знімете гроші. Так збагачується нечесне казино.
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому
Я запрошую вас відвідати польські веб-сайти з думками про mrbet. Там ви можете знайти тисячі думок про те, як людей ошукало це казино
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я міг би погодитися з вами, якщо ви поділитеся з нами доказами свого досвіду роботи з цим казино, яке, до речі, намагалося затримати мій платіж, і мені довелося посилати кілька каналів, щоб отримати свій виграш, було виснажливо до того, що я вирішив ніколи більше не грати в цьому казино.

Я хотів би запросити вас поділитися з нами своїм досвідом із фотографіями вашої взаємодії зі службою підтримки клієнтів і причиною того, що вони не виплатили ваш виграш. Я вважаю, що дуже важливо прочитати умови казино. Будьте уважні, ніколи не використовуйте vpn і будьте прозорими, як вода з ними, тому що, коли мова йде про те, щоб вам не платити, вони використовують усе, що в їхніх силах, щоб змусити вас зіграти ваш виграш і, звичайно, не отримати гроші.

Тим не менш, ласкаво просимо в клуб людей, які більше не будуть відвідувати цю компанію.



Автоматичний переклад.
merlin04102
3 тиж. тому

Ха-ха, мій любий, перш ніж щось тут написати, прочитай кілька сторінок☝️

Можливо, ви також прочитаєте, що я сам подав скаргу і також отримав виведення коштів 🫡

Автоматичний переклад.
1...18 19 20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.