ФорумКазиноMr Bet Casino - загальне обговорення

Mr Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

3 р. тому від michifran555
|
56381 переглядів 389 відповідей |
|
1...6 7 8...20
1 рік тому

CEG вирішив, що MR BET відшкодує мій останній депозит.

Однак у день, коли мій рахунок було закрито, я купив 19 купонів Neosurf, щоб поповнити свій рахунок на суму 2587 CAD.

CEG запитав у мене підтвердження мого останнього депозиту. Я відповів, що вніс 2587 канадських доларів у 19 купюрах, що зробив не один депозит, а кілька депозитів на цю суму.

І погане казино вирішує відшкодувати мені лише один із моїх останніх депозитів у розмірі 131 долар та інші 19? Ви бачите, як це нечесно з їхнього боку.


Я відмовився та надав їм 19 ідентифікаторів депозиту з відповідними електронними адресами, і з того часу жодної відповіді.

Автоматичний переклад.
Audreyechene
1 рік тому

Тому це точно не приємно. Я вважаю, що не слід забувати про інші депозити, і я вважаю, що ви вчинили правильно, надавши докази та електронні листи. З іншого боку, сумно, що ви досі не отримали відповіді, що не зовсім втішно. Однак, якщо щось зміниться, чи можете ви повідомити нам? Я думаю, що ваш досвід може бути корисним і для інших гравців.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Добрий ранок,

Я просто два тижні чекав доступу до свого рахунку в казино, щоб зняти гроші.

Відшкодування MR net ще не було здійснено, тому що на сайті сказано, що він розблокував мій обліковий запис, щоб забрати мої гроші, але лише те, що коли я вводжу свій пароль, доступ до нього неможливий, а коли я запитую пароль для скидання пароля, я не роблю цього отримати його.


Я втомилася чекати і мені потрібні ці гроші на операцію моєї дитини.


Будь ласка, приверніть їх увагу

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Сторінка казино недоступна, я не можу грати або виводити гроші!

Як я можу отримати доступ?

Автоматичний переклад.
swfr97
1 рік тому

Приєднайтеся, натиснувши банер одного з електронних листів, які ви отримали від них, це має спрацювати

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий ранок,

Я просто два тижні чекав доступу до свого рахунку в казино, щоб зняти гроші.

Відшкодування MR net ще не було здійснено, тому що на сайті сказано, що він розблокував мій обліковий запис, щоб забрати мої гроші, але лише те, що коли я вводжу свій пароль, доступ до нього неможливий, а коли я запитую пароль для скидання пароля, я не роблю цього отримати його.


Я втомилася чекати і мені потрібні ці гроші на операцію моєї дитини.


Будь ласка, приверніть їх увагу

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я бачу, що ви вже подали запит на скаргу. Я думаю, що це найкраще, що ви можете зробити, оскільки ви не можете отримати доступ до свого облікового запису. Я припускаю, що служба підтримки, ймовірно, не повідомила вам, у чому може бути проблема, що ви не можете отримати доступ до свого облікового запису, навіть якщо вам сказали, що він розблокований.

У будь-якому випадку, мені шкода за те, що з тобою зараз відбувається. Я сподіваюся, що все вдасться вирішити якомога швидше. Удачі вам і вашій дитині.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Сторінка казино недоступна, я не можу грати або виводити гроші!

Як я можу отримати доступ?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, тобі нарешті вдалося вирішити це за вказівками гравця, який відповів тобі? Ви можете відкрити сторінку чи все ще ні? Я спробував, і все пройшло без проблем. Тоді дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Дякую, я ще чекаю. Хіба ви не можете поставити під сумнів послуги Mr Bet?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт,

Так, це було вирішено за допомогою інструкцій tftcosta .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую, я ще чекаю. Хіба ви не можете поставити під сумнів послуги Mr Bet?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Поки немає нової інформації, чому виникла ситуація із заблокованим обліковим записом? Казино все ще розслідує?

Щодо того, чи зв’яжемося ми з казино, я думаю, що якщо це не буде вирішено, це станеться, але це відповідальність нашої групи розгляду скарг. Я твердо вірю, що це якнайшвидше розбереться і вийде добре. Але нам, здається, доведеться терпіти ще деякий час. 🙁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Так, це було вирішено за допомогою інструкцій tftcosta .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, я радий, що все вийшло. Отже, у вас більше немає проблем із зняттям коштів або грою в казино? Я питаю, тому що спочатку ви не могли зайти, але я бачив, що ви згадали про інші проблеми. Дай знати, чи все гаразд.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Сьогодні я зробив запит на зняття коштів, який я все ще чекаю на виконання. Чекаю дій від казино.

Автоматичний переклад.
swfr97
1 рік тому

Виведення коштів у цьому казино займає небагато часу, може тривати кілька днів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні я зробив запит на зняття коштів, який я все ще чекаю на виконання. Чекаю дій від казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гаразд, мені цікаво, як обернеться ваше відкликання. Чи могли б ви написати, якщо у вас виникли проблеми, чи, навпаки, вам вдалося зняти без проблем? Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Виведення коштів у цьому казино займає небагато часу, може тривати кілька днів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, скільки часу вам знадобилося, щоб вивести гроші в цьому казино, якщо можна запитати? Я думаю, що це, безумовно, може бути корисним для інших гравців і заспокоїти їх, якщо вони переживають щось подібне. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Досі немає новин, і казино все ще з’ясовує, чому я не можу його підключити. Це абсурд. Саме вони надають доступ до облікового запису, і оскільки це стосується повернення коштів, вони не знають, що робити

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт Яро. Два дні, якщо я не помиляюся. Це не так вже й погано, але й не найкраще. Єдина проблема полягає в тому, що вони не блокують зняття грошей, тому деякі люди можуть їх втратити

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Досі немає новин, і казино все ще з’ясовує, чому я не можу його підключити. Це абсурд. Саме вони надають доступ до облікового запису, і оскільки це стосується повернення коштів, вони не знають, що робити

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хм, я бачу, що ця справа затягнеться довше, ніж я думав. Скарга також знаходиться на стадії врегулювання, тому, як я вже сказав, буде потрібно терпіння, хоча питання в тому, як довго. 😥

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Яро. Два дні, якщо я не помиляюся. Це не так вже й погано, але й не найкраще. Єдина проблема полягає в тому, що вони не блокують зняття грошей, тому деякі люди можуть їх втратити

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Звичайно розумію. Але я б сказав, що якщо це 2 дні, це досить добре. Очевидно, що якщо казино не заблокує гроші, кожен гравець має чинити опір чи продовжувати гру.

У будь-якому випадку, ви все ще граєте в цьому казино?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я іноді так роблю. Це хороше казино. Єдине, що мені не сподобалося, це те, що я намагався запустити верифікацію перед будь-якими транзакціями, але чомусь мені це не дозволили!

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого