Гаразд, мені цікаво, як обернеться ваше відкликання. Чи могли б ви написати, якщо у вас виникли проблеми, чи, навпаки, вам вдалося зняти без проблем? Я буду чекати.
Okay, so I'm curious how your withdrawal will turn out. Could you write if you have problems or vice versa you managed to withdraw without problems ? I'll be waiting.
Через 8 днів моє виведення було завершено Skrill. Станом на сьогодні моя верифікація ще не була завершена, тому я поставив ультиматум в чаті, агент відкрив тикет всередині себе і протягом 15 хвилин верифікація та зняття були завершені.
Проблема була вирішена, але вона не повинна була дійти до цього моменту.
8 days later my withdrawal was completed by Skrill. As of today, my verification had not yet been completed, so I made an ultimatum in the chat, the agent opened a ticket internally and within 15 minutes the verification and withdrawal were completed.
The problem was resolved but it shouldn't have gotten to this point.
8 dias depois o meu levantamento foi concluído por Skrill. Ao dia de hoje a minha verificação ainda não tinha sido concluída, por isso fiz um ultimato no chat, o agente abriu ticket internamente e em 15 minutos a verificação e levantamento foram concluídos.
O problema foi resolvido mas não devia chegar a este ponto.
Я б сказав, що це чудово, що ви змогли отримати гроші та нарешті перевірити, але також важливо, якою ціною. Я не думаю, що так має працювати в казино, але головне, щоб у вас був підтверджений обліковий запис.
Тим не менш, чи збираєтеся ви продовжувати грати тут, коли перевірите себе?
I would say it's great that you were able to get the money and finally verify, but it's also important at what price. I don't think that's how it should work in a casino, but the key thing is that you have a verified account.
Nevertheless, are you going to continue to play here once you have verified yourself ?
Я буду використовувати його знову для ставок на спорт, але тільки якщо коефіцієнти будуть кращими, ніж шанси інших букмекерів.
I will use it again for sports betting but only if the odds are better than the odds of other bookmakers.
Voltarei a utilizar para apostas desportivas mas só se as odds forem melhores do que as odds de outras casas de apostas.
Я розумію. Очевидно, ви засвоїли урок і наступного разу будете обережнішими. Тож удачі. 🙂
I understand. Obviously you have learned your lesson and you will be more careful next time. So good luck. 🙂
Нещодавно я створив обліковий запис на mrbet, я виявив, що це дуже хороший і прибутковий сайт, але у мене є багато проблем із виведенням прибутку. Перед тим, як подати запит на відкликання, я надіслав документи, а потім подав запит на відкликання, доки, добре. Але минуло кілька днів, як я перевірив свої документи, і жоден із знятих коштів не надійшов на мій рахунок. Я змінив номер на платформі. Через кілька днів я зв’язався з командою підтримки, і вони стверджують, що мені потрібно дочекатися зміни даних, щоб підтвердити перевірку, а потім відкликати, але детально зміна даних може тривати до 28 днів, і це абсурдно для цього весь період. змінити номер мобільного телефону
Я просто хотів спокійно зняти гроші
I recently created an account at mrbet, I found it to be a very good and profitable site, but I'm having a lot of trouble withdrawing my profit. Before requesting the withdrawal, I sent documents and then requested the withdrawal until then, ok. But it's been days since I checked my documents and none of the withdrawals reached my account. I changed my number within the platform. After several days passed, I contacted the support team and they claim that I have to wait for the data to change to confirm the verification and then the withdrawal, but in detail the data change can take up to 28 days and this is absurd for this entire period. to change a cell phone number
I just wanted to make my withdrawal calmly
Recentemente criei a conta na mrbet achei um site muito bom e lucrativo, porem estou tendo muito problema para sacar meu lucro. Antes de solicitar o saque eu fiz o envio de documentos e pos isso pedi o saque até ai ok. Mas ja fazem dias que não verifica meus documentos e nada do saque cair na minha conta. Fiz alteração no meu numero dentro da plataforma. Apos passar varios dias entrei em contato com a equipe de suporte e eles alegam que tenho que esperar a alteração de dados para confirmar a verificação e depois o saque mas detalhe a alteração de dados pode leva ate 28 dias e isso é um absurdo todo esse prazo para alterar um numero de celular
só queria fazer meu saque tranquilamente
Привіт, я бачу, що ви проходите перевірку облікового запису. Це означає, що ви, ймовірно, зможете зняти лише тоді, коли це буде успішно. Отже, казино все ще не прийняло ваші документи і все ще знаходиться на стадії перевірки?
Що стосується зміни кількості, я думаю, що це досить багато, якщо це може тривати до місяця, але я твердо вірю, що це буде не такий великий період часу. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з KYC і процесом виведення коштів, тому, якщо нічого не зміниться і у вас немає нової інформації, повідомте нам, і ми спробуємо вам допомогти.
Однак я також рекомендую набратися терпіння, і ми побачимо, що станеться найближчими днями.
Тримай мене в курсі.
Hello, I see you are going through account verification. That means you will probably be able to withdraw only when it is successful. So the casino still hasn't accepted your documents and it's still in the checking stage ?
As far as the number change is concerned, I think it's quite a lot if it could take up to a month, but I strongly believe that it won't be such a long period of time. We give casinos 14 days to sort out the KYC and withdrawal process, so if nothing changes and you don't have any new information let us know and we will try to help you.
However, I also recommend to be a bit patient and we will see what happens in the next few days.
Keep me updated.
ПЕРЕВІРКА НЕ ПРАЦЮЄ
КОШТИ НЕ ВИПЛАЧУЮТЬСЯ
ОТОЖ, ХЛОПЦІ, ТРИМАЙТЕСЯ ПОДАЛЕК ВІД MRBET І НЕ ДЕПОЗИТУЙТЕ ГРОШІ
ВИПЛАТА ВИГРАШІВ НЕМОЖЛИВА
VERFICATION DOES NOT WORK
FUNDS WILL NOT BE PAID
SO GUYS STAY AWAY FROM MRBET AND DON'T DEPOSIT ANY MONEY
IT IS IMPOSSIBLE TO PAYOUT WINNINGS
VERFICIERUNG FUNKTIONIERT NICHT
GELDER WERDEN NICHT AUSGEZAHLT
ALSO LEUTE LASST DIE FINGER VON MRBET UND ZAHLT DA KEIN GELD EIN
ES IST UNMÖGLICH SICH GEWINNE AUSZAHLEN ZU LASSEN
Що ви маєте на увазі, коли говорите «ПЕРЕВІРКА НЕ ПРАЦЮЄ»?
Звичайно, гравцеві, який не пройшов верифікацію, наприклад, кошти не будуть виплачені.
Тому, будь ласка, поділіться детальнішою інформацією, якщо можете. Можливо, є спосіб допомогти вам.
Прохання: залиште Capslock, це дратує, чесно кажучи. 🙏
What do you mean when you say "VERFICATION DOES NOT WORK"?
Of course, funds will not be paid to a player who has not passed the verification successfully, for instance.
So, please, share more details if you can. Maybe there is a way to help you.
Kind request: Leave the capslock alone, it's annoying, to be honest. 🙏
Привіт, нещодавно я виграв 1000 євро на Mr bet і помітив, що в інформації про обліковий запис у мене неправильне ім’я. Що робити, коли KYC просить мене підтвердити особу, а ім’я неправильне та не може бути змінене. Як мені це обійти? чи допомагає одночасне зняття менших сум, приклад 99e або що мені робити. Мені дуже потрібні ці гроші, які я виграв, і не можу втратити гроші.
Hello, I recently won 1000 euros from mr bet and noticed that i have wrong name in account information. What when KYC ask me to prove indentifity and the name is wrong and can not be changet. How do i get around this? does withdrawing smaller amounts at time help example 99e or what do i do. I really need this money i won and can't lose the money.
Ну, я б сказав, це залежить від того, що саме ви маєте на увазі під «неправильним ім’ям».🤔 Це була просто маленька помилка, наприклад, пропущена літера, чи ви написали ім’я іншої людини, зовсім інше? Ви мене розумієте?
Я вважаю, що якщо ви не пройдете перевірку KYC, є дуже невеликий шанс, що ви зможете зняти гроші з будь-якого казино. Дуже важливо перевірити обліковий запис в онлайн-казино, щоб уникнути багатьох проблем.
Також, будь ласка, намагайтеся сприймати азартні ігри онлайн як хобі, на яке потрібно витрачати гроші, а не залежати від них. 🙏 Ні в якому разі не слід сприймати це як джерело доходу. Просто намагаюся передати вам дружню пораду.
Well, I would say, it depends on what do you exactly mean by "wrong name".🤔 Was it just a small mistake, like missing letter, for example, or have you write a name of somebody else, completely different? Do you get me?
I reckon, that if you do not pass the KYC verification, there is a really small chance you will be able to withdraw any money from any casino. It is very important to get the account verified in online casinos, so it can prevent lot of issues.
Also please, try to take the online gambling just as a hobby, which you need to spent some money on, and not depend on it. 🙏 It should never be taken as a source of income, at all. Just trying here to pass a friendly advice to you.
Я думаю, що казино повинні дозволяти гравцям підтверджувати свою особу, перш ніж вони почнуть грати, щоб люди могли запобігти та виправити подібні проблеми. Але з якоїсь причини mr.bet не дозволяє робити це до того, як ви подасте запит на зняття коштів. Раніше, коли я зареєструвався в цьому казино, я написав їм, щоб виконати мою перевірку, але вони не дозволили мені це зробити
Або вони дозволяють вам це робити зараз? Я сподіваюся, що так.
I think casinos should allow players to verify their identity before they start playing so people can prevent and fix this kinda of problems. But for some reason mr.bet does not allow you to do that before you do a withdrawal request . Back in time when I did register in this casino I did write them in order to do my verification and they didn't allow me to do that
Or do they allow you do to that now ? I hope yes.
Я думаю, що казино повинні дозволяти гравцям підтверджувати свою особу, перш ніж вони почнуть грати, щоб люди могли запобігти та виправити подібні проблеми. Але з якоїсь причини mr.bet не дозволяє робити це до того, як ви подасте запит на зняття коштів. Раніше, коли я зареєструвався в цьому казино, я написав їм, щоб виконати мою перевірку, але вони не дозволили мені це зробити
Або вони дозволяють вам це робити зараз? Я сподіваюся, що так.
I think casinos should allow players to verify their identity before they start playing so people can prevent and fix this kinda of problems. But for some reason mr.bet does not allow you to do that before you do a withdrawal request . Back in time when I did register in this casino I did write them in order to do my verification and they didn't allow me to do that
Or do they allow you do to that now ? I hope yes.
Привіт! Більшість казино перевіряють гравців лише після першого зняття коштів, тому це поширене явище. Звичайно, те, що ви скажете, було б найкращим сценарієм і, можливо, це запобігло б багатьом проблемам для гравців і казино. Я не впевнений, як це зараз, але, судячи з того, що гравець до вас написав, він не був перевірений, коли він запитує про це. 😕
Hi, most casinos only verify players on first withdrawal, so it's common. Of course, what you say would be the best scenario and maybe it would prevent a lot of problems for the players and the casinos. I'm not sure how it is now, but according to what the player before you wrote, he wasn't verified when he is asking about it. 😕
MrBet знову затримує виплати, тобто казино недостатньо ліквідне. Навіть невеликі платежі. вони не заслуговують такої високої оцінки. Вибачте хлопці!
MrBet is delaying payments again, meaning the casino is not liquid enough. Even small payments. they dont deserve such high rating. Sorry guys!
Привіт, як довго триває ваша ситуація і як довго ви чекаєте на зняття коштів? Чи сказали вам у казино якусь причину, чому це так? Ми даємо казино 14 днів для вирішення такої ситуації, тож якщо вони цього не зроблять, ви можете зв’язатися з нами.
Hello, how long is your situation and how long are you waiting for the withdrawal ? Did the casino tell you any reason why this is the case ? We give casinos 14 days to resolve such a situation, so if they don't, you can contact us.
1 тиждень сьогодні за 150 канадських лол. Я депо 25 і зробив 150 на слотах. Казино нічого не сказало. Я почекаю ще тиждень, але це смішно. Вони платили мені ще 2 рази за 48 годин за інші дрібні, як-от 300+ і ще 200+, якщо я пам’ятаю. Я читав, що вони відкладають, якщо вам пощастить. Але урок полягає в тому, що вони не ліквідні, тому що підтримка приємна і каже, що іноді їх переповнюють вилучення, лол. Все, що я кажу, це те, що вони не заслуговують на такий високий рейтинг і на 100% не на 100-мільйонний дохід, лол. Вибачте хлопці! 😔 Напевно, я більше не буду там працювати після цього, навіть якщо мені подобається казино.
1 week today for 150cad lol. I depo 25 and made it 150 on slots. Casino has said nothing. I will wait one more week, but this is ridiculous. They paid me 2 other times in 48hrs timeframe on other small ones like 300+ and another 200+ if I remember. I read that they delay if you get a lucky streak. But the lesson is they are not liquid coz support is nice and says they get overrun sometimes with withdrawals lol. All I am saying is they dont deserve this high rating and 100% not the 100mill revenue lol. Sorry guys! 😔 most certainly I will not depo there again aftwr this, even tho I like the casino.
Так, здається, у них проблеми з ліквідністю. Casino Guru, яким я часто користуюся для пошуку нових казино, здається, не має реалістичних оцінок для MrBet; занадто висока; Крім того, дохід у 100 мільйонів підозрілий. Вибач, брате, я співчуваю тобі!
Yep, it seems they have liquidity problems. Casino Guru, which I use them alot to search for new casinos, doesnt seem to have a realistic score for MrBet; its too high; also, the 100mill revenue is suspect. Sorry bro, i feel for u!
1 тиждень сьогодні за 150 канадських лол. Я депо 25 і зробив 150 на слотах. Казино нічого не сказало. Я почекаю ще тиждень, але це смішно. Вони платили мені ще 2 рази за 48 годин за інші дрібні, як-от 300+ і ще 200+, якщо я пам’ятаю. Я читав, що вони відкладають, якщо вам пощастить. Але урок полягає в тому, що вони не ліквідні, тому що підтримка приємна і каже, що іноді їх переповнюють вилучення, лол. Все, що я кажу, це те, що вони не заслуговують на такий високий рейтинг і на 100% не на 100-мільйонний дохід, лол. Вибачте хлопці! 😔 Напевно, я більше не буду там працювати після цього, навіть якщо мені подобається казино.
1 week today for 150cad lol. I depo 25 and made it 150 on slots. Casino has said nothing. I will wait one more week, but this is ridiculous. They paid me 2 other times in 48hrs timeframe on other small ones like 300+ and another 200+ if I remember. I read that they delay if you get a lucky streak. But the lesson is they are not liquid coz support is nice and says they get overrun sometimes with withdrawals lol. All I am saying is they dont deserve this high rating and 100% not the 100mill revenue lol. Sorry guys! 😔 most certainly I will not depo there again aftwr this, even tho I like the casino.
Хм, шкода, що зараз це затягнулося, коли ви говорите, що раніше у вас був досить швидкий вихід. Але якщо у них багато інших запитів, я б зрозумів.
У будь-якому випадку, якщо ви не отримаєте свої гроші, обов'язково напишіть, і ми постараємося вам допомогти.
Звичайно, ви вирішуєте більше не грати тут, і я не буду вас звинувачувати, оскільки це, очевидно, неприємно чекати 2 тижні на гроші.
Схрещені пальці. 🤞
Hmm, it's a pity that it's been prolonged now, when you say that before you had a pretty fast withdrawal. However, if they have a lot of other requests, I would understand.
Anyway, if you don't get your money, by all means write and we'll try to help you.
Of course it's up to you not to play here anymore and I won't blame you, as it's obviously not pleasant to wait 2 weeks for money.
Fingers crossed. 🤞
Дякую, буду! Але ваш рейтинг на сайті і дохід у 100 мільйонів нереальний. Вам, хлопці, потрібно це змінити! Gn! 🙂
Thanks I will! But your rating on the site and the 100mill revenue is not realistic. You guys need to change it! Gn! 🙂
Якщо у вас є щось конкретне щодо доходу, ви можете будь-коли зв’язатися з нашою групою даних:
data@casino.guru
Чесно кажучи, я не знайомий із цим конкретним аспектом або тим, як ми отримуємо доступ до інформації, але я на 100% впевнений, що ми можемо використати кожне корисне оновлення, яке може отримати Команда. Дякуємо за увагу.
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що ваше відкликання пройде швидше, ніж пізніше!
If you have anything specific on your mind regarding its revenue, you can contact our Data Team anytime:
data@casino.guru
Honestly, I'm not familiar with this specific aspect or how we access the information, but I'm 100% sure we could use every usable update the Team could get. Thanks for considering.
Anyway, I hope your withdrawal makes it through sooner rather than later!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.