9 міс. тому
Так, звичайно, казино, яке не може виплатити 150 канадських доларів, справді має дохід у 100 мільйонів лол.
Yea sure, a casino that cant pay 150cad payout, really has 100mill revenue lol.
0
Так, звичайно, казино, яке не може виплатити 150 канадських доларів, справді має дохід у 100 мільйонів лол.
Yea sure, a casino that cant pay 150cad payout, really has 100mill revenue lol.
О, ось така логіка за цим.
Вибачте, але принаймні для мене це досить наївно. 🙂
Швидше за все, а також виходячи з ваших власних слів, якщо я не помиляюся, це перший випадок, коли ви зіткнулися із затримкою зняття, тому я впевнений, що їхня фінансова спроможність не має до цього нічого спільного.
Почекай трохи, а ми побачимо. 😉
Oh, so this is the logic behind that.
I'm sorry, but at least to me, this is rather naive. 🙂
Most likely, and also based on your own words, if I'm not mistaken, this is the first time you've experienced delayed withdrawal, so I'm sure their financial strength has nothing to do with it.
Just wait a bit, and we shall see. 😉
ха-ха що? Не вірю своїм очам, що я читаю. Це наївно? В якому світі? 🤣🤣
Haha what? Cant believe my eyes what I am reading. Its naive? In what world? 🤣🤣
Гадаю, Радка просто написала свою думку, тож це може бути вам смішно, але я дійсно можу зрозуміти, що вона мала на увазі. Можливо, у вас є якісь оновлення для нас?
Radka just wrote her opinion, I reckon, so it may be funny to you, but I really can get the meaning of what she meant, though. Have you got any update for us, perhaps?
Привіт, дякую, що завітали! Так, її відповідь мене приголомшила, лол. У всякому разі, я нічого не чув. Просто чекаю! Я начебто списав це, але збираюся подати вам скаргу, хлопці. Це казино здається дуже незвичайним, коли справа доходить до оплати. Раніше я читав про такі конкретні ситуації, як моя, коли ти виграєш кілька поспіль, навіть невеликою кількістю. Я маю близько 500$+ у цьому казино. Однак це неприйнятна поведінка, і я більше не буду робити там депозит. У четвер буде 2 тижні! Дякую тобі 🤗
Hey there, thanks for checking back! Yea, her reply stunned me lol. Anyways, I havent heard anything. Just waiting! I kinda have written it off but gonna file a complaint with you guys. This casino seems very sketch when it comes to paying. I had read before about exact situations as mine when u win a few in a row, even in small numbers. I am about 500$+ in this casino. Still this is an unacceptable behaviour and I wont deposit there anymore. Thursday it will be 2 weeks! Thanks tho 🤗
О, і що вона мала на увазі, як я зрозумів, це нормально, якщо казино не платить мені протягом двох тижнів, і це не означає, що вони не мають 100 мільйонів доходу. Зрозумійте, лол. У світі, де казино борються за клієнтів, як можна відкладати платіж? Просто сумно бачити, що Радка так думає, лол. У будь-якому випадку, дякую Ромі! 🤗
Oh and what she meant was, as I understood it, its ok for the casino not to pay me for two weeks and it doesnt mean they dont have 100mill revenue. Go figure lol. In a world where casinos are fighting for customers, how is it ok to delay payment? Its just sad to see Radka thinks that way lol. Anyways, thanks Romi! 🤗
Ніяких турбот взагалі. Не соромтеся подати скаргу нашій команді, вони обов’язково спробують вам допомогти. Ось посилання , щоб це зробити.
Дозвольте також сказати, що я цілком впевнений, що Радка мала на увазі не так, як ви це зрозуміли. Це не нормально, що казино не платить, просто насправді наша команда не може втрутитися раніше 14-денного терміну. Звичайно, ніколи не можна затримувати платежі, особливо якщо для цього немає причин. А коли йдеться про доходи казино, наша команда даних збирає всю інформацію, щоб вони могли її обчислити. Тому, повірте, вся інформація, яку ви можете побачити на нашому сайті, постійно перевіряється та оновлюється.
Будь ласка, повідомте нам, якщо вам потрібна будь-яка інша допомога, і інформуйте нас про ситуацію з вашим відкликанням. Ми чекатимемо вашої відповіді тут.
No worries at all. Feel free to submit a complaint with our team, they will surely try to help you out. Here is the link, to do so.
Also let me ad, that I am quite sure Radka did not mean it that way you understood it. Not that is ok, that the casino don't pay, it's just that our team can not intervene before the 14 day time frame, actually. It is of course never ok to delay payments, especially if there is no reason for that. And when it comes to casinos revenues, our data team gather all the information, so they are able to calculate those. So, believe me, all the information you can see on our website are constantly checked and updated.
Please let us know, if you need any other assistance, and keep us informed about the situation with your withdrawal. We'll wait for your reply here.
Звичайно, я сподіваюся, що ви прийдете з хорошими новинами. Ми будемо чекати. 😉
Absolutely, I hope you will come with good news. We'll be waiting. 😉
Скарга подана! Людям потрібно бачити, що казино не платить, якщо у вас виграшна серія, навіть якщо вона незначна.
Complaint filed! People need to see the casino doesnt pay if you on a winning streak, even if its minor.
Гаразд, ти вибираєш цей спосіб вирішення проблеми. Я не звинувачую вас, тому ми побачимо, що можна зробити з вашою ситуацією.
У будь-якому випадку, немає новин від казино про ваше виведення коштів?
Okey, you choose this way to deal with it. I don't blame you, so we will see what can be done about your situation.
Anyway, no news from casino about your withdrawal ?
ні. Тепер я очікую, що вони або дадуть відповідь і почнуть більше зволікати, попросивши перевірку як відплату, або сплатять суму та скажуть, що їм шкода, лол.
Nope. Now I expect them to either reply and start stalling more by asking for verification as a retaliation or paying the amount and saying they are sorry lol.
Я не знаю, що вони будуть робити, але у вас є скарга до нас, тож якщо у вас виникнуть проблеми, просто повідомте нашу команду.
Буду вдячний, якщо заплатять, але побачимо.
Повідомте нас, якщо щось зміниться.
I do not really know what they will do but you have complaint with us, so if you have some problems, just let our team know.
I would be graetfull if they pay you, but we will see.
Let us know if something changes.
Дякую Яро! Це нормально, я вдячний за його подання. Це не велика сума, тому я не зіб'ю мій банк. Людям приємно бачити, що роблять ці казино, і, сподіваюся, ви знімете з них високу оцінку. Знову дякую! ❤
Thanks Jaro! Its ok, I am grateful for filing it. Its not a big amount so wont break my bank. It's good for people to see what these casinos do and hopefully you guys remove the high rating on them. Thanks again! ❤
Ще немає новин про вашу ситуацію?
Що стосується індексу безпеки, він знизиться, якщо казино не вирішить вашу справу, але я вірю, що цього не станеться, і ви отримаєте свої гроші в кінці кінців.
Схрещені пальці. 🤞
No news on your situation yet ?
As far as the safety index is concerned, it would go down if the casino does not resolve your case, but I believe that will not happen and you will get your money in the end.
Fingers crossed. 🤞
ні. Я чекаю відповіді Casino Guru. Каже, що гуру казино розглядає справу чи щось таке, лол. Як повідомляє MrBet, ні слова. На жаль, вони виявилися тіньовим жалюгідним казино.
Дякую, що запитав, Яро! Цінуйте це! ❤
Nope. I waiting for Casino Guru response. Says Casino Guru is considering the case or something lol. As per MrBet, no word. They proving to be a shady pitiful casino sadly.
Thanks for asking, Jaro! Appreciate it! ❤
Так, Нік має все дослідити, а потім він, ймовірно, задасть вам ще кілька запитань, тому нам доведеться набратися терпіння.
Сподіваюся, це швидко вирішиться. 🤗
Yes, Nick has to investigate everything and then he will probably ask you some more questions, so we will have to be patient.
I hope it gets sorted out quickly. 🤗
Реально не виплачується, завтра буде 1 місяць як я запросив виведення і 1 тиждень заблокований, через порушення правил, але я вважаю, що блокування просто для економії часу, так як була сума 70 тисяч, 35 тисяч заплатив нормально, тепер другу половину зробив порушення неможливим, тому що це ті самі гроші. Вони просили дати час на розслідування порушення, але цей процес триває вже 2 місяці.
Ви можете залишити рахунок заблокованим, я просто хочу свої гроші, вони не платять
It really doesn't pay, tomorrow it will be 1 month since I requested the withdrawal and 1 week blocked, due to violation of rules, but I believe that the block is just to save time, as there was an amount of 70 thousand, 35 thousand paid normally, now the other half I made violation impossible because it's the same money. They asked for more time to investigate the violation, but it has been this process for 2 months.
You can leave the account blocked, I just want my money, they don't pay
Realmente não paga, amanha fará 1 mês que pedi a retirada e 1 semana bloqueada, devido violação de regras, mas acredito que o bloqueio é apenas para ganhar tempo, pois tinha um montante de 70 mil, 35 mil pagaram normal, agora a outra metade eu fiz violação impossivel pois é o mesmo dinheiro. Pediram mais tempo pra investigar a violação, mais ja faz 2 meses que está nesse processo.
Pode deixar a conta bloqueada quero apenas meu dinheiro, eles não pagam
Я думаю, вони перенесли мій платіж. Я отримав пароль, тому чекаю останнього електронного листа з посиланням для його прийняття. Ось як працює Interac. Еврика, через 3 тижні, лол. Я справді думаю, що у них проблеми з ліквідністю, які впливають навіть на невеликі платежі, як у мене. Тож вони повинні мати щільний графік виплат, лол. 150 cad – це так мало, що це просто смішно.
Справа в тому, що у MrBet є провайдер, який мені подобається, і якого я більше ніде не можу знайти, і він іноді вражає невеликими сумами, оскільки я мікрогравець. Але на даний момент я втратив впевненість повернутися. І я припускаю, що це не тільки я, лол.
Дякую за відповідь, Яро!
I think they moving my payment along. I received the password so waiting for the final email for the link to accept it. Thats how Interac works. Eureka, after 3 weeks lol. I really think they have a liquidity problem that affect even small payments like mine. So they must be on a tight schedule for payments lol. 150 cad is so small it is just ridiculous.
See, thing is, MrBet has a provider I love that I cant find anywhere else and that it hit sometimes small amountd as I am a micros player. But as of right now, I have lost the confidence to go back. And I assume its not only me lol.
Thanks for replying again, Jaro!
Брате, я не знаю твого випадку, але я тобі вірю. Ви говорите про 70 тисяч лол, але я кажу про 3 тижні за 150 лол.
Ось чому я намагаюся не йти на великі суми, і я зберігаю свої ігри та зняття грошей невеликими, просто заради чистої радості задоволення, оскільки ми всі знаємо, що пожертвуємо це назад в азартні ігри.
Я відчуваю тебе! Краще зверніться до криптоказино, де платять швидко.
У MrBet є кілька гарних слотів, але, здається, у них дуже жорсткий графік виплат. Мені дуже подобається їхнє казино, але я, ймовірно, не повернуся туди.
Сподіваюся, ви отримаєте решту 70 тисяч. Якщо ні, подайте звіт до Casino Guru.
Bro, I dont know your case but I believe you. You talking about 70k lol but I am talking 3 weeks for 150 lol.
Thats why I try to not go big and I keep my plays and withdrawals small, just for the pure joy of enjoyment, as we all know we will donate it back gambling.
I feel you! Better go to crypto casinos where they pay promptly.
MrBet has some nice slots but they seem really on a tight schedule of payments. I like thier casino alot but I probably wont go back.
Hope you get the rest of 70k. If not, file a report with Casino Guru.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.