ГоловнаФорумКазиноMr Bet Casino - загальне обговорення

Mr Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

3 р. тому від michifran555
|
62 822 переглядів 389 відповідей |
|
1...4 5 6...20
SunsetGaze
1 рік тому

Це був спортивний бонус без кінцевої дати, я ставив на звичайні живі події з мінімальними ставками. Вони все ще досліджують зникаючий баланс....

Автоматичний переклад.
pingu4
1 рік тому

Я боюся, що нам залишається лише чекати, поки казино надасть своє пояснення.

Ви подали заявку на зняття до того, як зник баланс? Це трапляється, коли всі бонусні умови не були виконані в момент, коли ви надіслали виведення, але це також залежить від конкретних умов і платформи, яку використовує казино.

Я б чекав казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я отримую свої гроші назад і роблю менше ніж 1 євро, кілька ставок (можливо, десять), і знову кошти зникають... 😛 Це смішно 🙂


Ні, я не знімаю жодних коштів, оскільки я не виконую вимоги щодо ставок. У чаті я отримую лише інформацію про те, що конкретний відділ схвалив надання мені бонусу від ChatGuy 🙂. Я знову чекаю цього, впевнений, це буде близько 2-3 днів 🙂

Автоматичний переклад.
pingu4
1 рік тому

Це якось дивно! Така проблема може статися, але двічі за такий відносно короткий час!? Я б сказав, що казино має перевірити платформу на наявність технічних помилок.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

схоже, після кількох ставок бонус ніби деактивується. Я знову борюся 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я багато разів намагався пройти перевірку, і вони весь час відхиляли мене, я не знаю, як завантажити інформацію, тому що вона відхиляє мене та відхиляє допомогу, завжди те саме file

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
soledadleal1990
1 рік тому

Здається, ваш спосіб оплати ще не підтверджено або не налаштовано правильно.

Ви обов'язково повинні запитати оператора чату казино та звернутися за допомогою.

Дай мені знати, що ти дізнався.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

схоже, після кількох ставок бонус ніби деактивується. Я знову борюся 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я б покинув казино, не кажіть мені, що вам це подобається! 🤦‍♀️😁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не зміг пройти верифікацію, у мене є платіжний метод webpay, який очікує на розгляд, додайте документи, поки вони не надішлють квитанцію, а верифікація буде відхилена, будь ласка, допоможіть

Автоматичний переклад.
Sandra1983
1 рік тому

Привіт.

На жаль, це не так просто. 🙁

Спробуйте з’ясувати, які документи були відхилені та чому. Наразі це найважливіша частина.

Як тільки ви дізнаєтеся, спробуйте надати всі документи саме так, як ви повинні, добре?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую за допомогу, я це зроблю.

Автоматичний переклад.
Sandra1983
1 рік тому

Якщо ви продовжуєте боротися, поверніться та поясніть прогрес, якого ви досягли, або вставте сюди все, що ви отримали від казино, щоб ми могли спробувати придумати деякі ідеї.

Сподіваюся, ви згодні. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, чи могли б ви допомогти мені, як правильно підтвердити свій спосіб оплати (netteler) у mr bet? Я просто не розумію. завантажував його 2 рази і завжди не вдавався

Дякую

Автоматичний переклад.
Qreama23
1 рік тому

Вибачте, казино має пояснити вам, що я не знаю, що здається неправильним або відсутнім.

На жаль, я не можу сказати вам, що не так. Просто порівняйте вимоги з версією, яку ви надіслали. Гадаю, мова йде про історію транзакцій, яка підтверджує, що рахунок є вашим і використовувався для депозиту, чи не так?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене також проблеми з перевіркою. Вони перевіряли та приймали все, поки не дійшло до того, що моя адреса неправильна, тому що я переїхав. Тепер мені довелося подати запит на зміну адреси, і вони сказали, що згідно з їхнім GDPR (як таке може бути в казино? Дуже дивно), це займає до 30 днів (щоб змінити лінію), тепер вони хочуть розтягнути це на 30 днів, тому що їм не потрібно платити негайно. Чи можна допомогти? Підтримка завжди пише одне і те ж і посилається на GDPR і каже, що обов'язково скоро перевірять. Інші документи перевіряли в той же день і раптом не майже тиждень....

Автоматичний переклад.
DerKoenig
1 рік тому

Привіт.

Я розумію, що ви не зовсім задоволені цим. Місяць на зміну адреси здається занадто довгим, особливо якщо це стосується виплати. Казино повинні застосовувати стандарти GDPR, але це надмірно, якщо ви запитаєте мене.

Чи думали ви надсилати скаргу? Я маю на увазі очікування протягом 30 днів, тому що адреса змінилася, мені здається не зовсім правильним.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів знати, чи Mr bet Le casino зробив депозит і чи виникли у них проблеми з вилученням грошей?

Автоматичний переклад.
madeleinrosita
1 рік тому

Привіт! Я перемістив вашу публікацію під це казино, де ви також можете знайти доречну інформацію. Якщо ми говоримо про депозити, запитайте в чаті, який із можливих методів оплати вони б запропонували, зрештою, завжди найшвидше запитати у джерела

Однак, якщо ми говоримо про зняття коштів і ви шукаєте більше інформації про це казино, я можу порекомендувати вам переглянути відгуки користувачів , де ви можете знайти досить корисну інформацію та досвід інших гравців. Крім того, скарги є хорошим джерелом, яке також може достатньо поінформувати гравця.

Індекс безпеки цього казино досить високий, тому я думаю, що це може бути добре, але досвід говорить сам за себе. Як це звучить для вас? Чи підійде вам це казино, якщо ви перевірите наведені вище речі?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, той самий театр, що й 3 рази раніше, пан Бет хоче натиснути на вас щодо виплат, завжди стверджуючи, що документи не можуть бути прийняті. Однак і ці цілком правильні. Казино завжди намагається зупинити своїх клієнтів, коли справа доходить до виведення грошей. Це не зовсім серйозно.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Це найбільший жарт, який я чув у казино! Один працівник не знає, що робить інший. Це чиста тактика затягування, можливо, вам варто попросити їх перевірити, чи казино платоспроможне, оскільки вони продовжують затримувати вас, навіть якщо отримали тисячі правильних документів.

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого